Здравейте,
Доколкото мога да видя в жалбата, нейният резултат е определен като „друг", което означава, че не можем да санкционираме казиното, тъй като несправедливостта му не е доказана. Поне се надяваме ръководството да вземе предвид нашата препоръка:
„След като прегледахме информацията както от вас, така и от казиното, нямаше нищо, което да подскаже вашите затруднения с хазарта във вашето искане за самоизключване. Препоръчваме на казината да вземат под внимание играчите, които се самоизключват, и да се информират за причината, но това задължение отпада за играчите, тъй като в днешно време е доста стандартно, че когато играчът не е доволен от нещо в казиното, било то поддръжката, промоциите или нещо друго, те искат постоянно самоизключване/постоянно закриване на акаунт. В бъдеще бих предложил информиране на поддръжката на казиното за вашия проблем с хазарта и след това те са длъжни да закрият акаунта ви възможно най-скоро с много по-строги критерии за повторно отваряне.Моля, имайте предвид, че нашата поддръжка при жалби относно неуспешно самоизключване е ограничена до случаите, когато играчът изрично заявява, че желае да закрие сметката си поради пристрастяване към хазарта. Когато няма споменаване или ясен знак за проблемен залагащ, играчът е отговорен за контролирането на своя геймплей.
Казиното също така ми предостави информация за дейностите в акаунта ви, при които не сте играли никакви казино игри след повторното отваряне на акаунта ви. Както споменахме по-рано, вашият акаунт беше закрит поради нарушения на правилата и условията, свързани със спортни залагания. Ние не помагаме при такива проблеми, тъй като все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания. Не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, следователно трябва да отхвърлим жалбата ви.
На Suprabets Casino бихме посъветвали да дадете на играчите възможност да посочат причината за самоизключване във формуляра за онлайн заявка или да я поискат, ако играчът е използвал чата за това. Това може да предотврати подобни ситуации в бъдеще.
Както беше предложено преди, препоръчвам да подадете жалба в един от сайтовете за спортни залагания, които съм свързвал преди. Наистина съжаляваме, че не можем да бъдем повече полезни в този случай. Ако срещнете някакви проблеми с това или друго казино по отношение на казино игри в бъдеще, не се колебайте да се свържете с нас."
Няма много за добавяне, бих казал.
Hello,
As far as I can see in the complaint, its outcome was set as "other" meaning we can't penalize the casino, since it unfairness wasn't proven. At least we hope the management will consider our recommendation:
"After reviewing information from both you and the casino, there has not been anything that would suggest your gambling difficulties in your request for self-exclusion. We recommend casinos take note of players self-excluding and inform themselves of the reason but this obligation falls to the players alike as it is quite standard nowadays that when the player is unhappy with something in the casino, either the support, promotions, or anything else, they request permanent self-exclusion/permanent account closure. In the future, I would suggest informing the casino support about your gambling problem, and then they are obligated to close your account as soon as possible with much more strict criteria for reopening. Please note that our support in complaints regarding a failed self-exclusion is limited to cases where the player explicitly states they wish to close their account due to gambling addiction. When there is no mention or clear sign of a problem gambler, the player is responsible for controlling their gameplay.
The casino also provided me with information about your account activities in which you have not played any casino games since your account reopening. As mentioned before, your account was closed due to sportsbook related terms and conditions violations. We do not assist with such issues as we don't have a branch dealing with sports betting yet. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint.
To Suprabets Casino we would advise giving the players the option to state their reason for self-exclusion in the online request form or ask for it if the player used the chat to do so. It could prevent situations like this in the future.
As suggested before I recommend filing a complaint on one of the sports betting related sites I have linked before. We’re truly sorry we couldn’t be of more help in this case. If you run into any issues with this or any other casino regarding casino games in the future, don’t hesitate to contact us."
Not much to add, I'd say.