Здравей, добро...
Това не е твърдение за спортни залагания. СТАВА РЕЧ ЗА ЗАКРИВАНЕ НА СМЕТКАТА И ЗАДЪРЖАНЕ НА ПАРИТЕ МИ.
Hello good...
It is not the claim about sports betting. IT IS ABOUT CLOSING THE ACCOUNT AND WITHHOLDING MY MONEY.
Buenas...
No es el reclamo sobre las apuestas deportivas. ES SOBRE EL CIERRE DE CUENTA Y RETENCION DE MI DINERO.
Разбирам мнението ви, но доколкото разбирам, причината е пряко свързана с правилата, свързани със спортните залагания.
Или поне това е моето наблюдение. Е, ще разгледам жалбата . 🤞🤞
I understand your point, but as far as I understand, the reason is directly bound to sports betting-related rules.
Or at least, this is my observation. Well, shall see through the complaint. 🤞🤞
Здравейте. Съжалявам, че не можахме да ви помогнем с проблема, който имате в това казино, тъй като той е свързан със спортните залагания. Случайно пробвал ли си сайтовете, които Радка ти е препоръчала? Пак ще пусна линковете за всеки случай:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Желая ви всичко най-добро в разрешаването на проблема ви. 🤞
Hello. I am sorry we could not help you with the issue you have at this casino, as it is related to the sports betting. Have you tried the sites Radka had recommended to you, by any chance? I will post the links again, just in case:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wishing you all the best in solving your issue. 🤞
Не знам дали четете... повтарям:
Първо ме обвиняват, че съм нанесъл 11,5. Моля да ми дадете обяснения и да върнете парите.
Второ, обвиняват ме в нарушаване на 12.7 (незаконни дейности), последното противоречи на моята личност и добро име. Това е оплакване, дори ако искате да го прикриете като спор за спортни залагания (НЕ Е)... Моля ви да върнете парите, които ми бяха откраднати. А вие Guru Casino... сте отговорни за високата оценка, която дадохте на Suprabets.
I don't know if you read... I repeat:
They first accuse me of inflicting 11.5. I ask that you give me explanations and return the money.
Second, they accuse me of violating 12.7 (illegal activities), the latter goes against my person and good name. This is a grievance, even if you want to cover it up as a sports betting dispute (IT IS NOT)... I ask that you return the money that was stolen from me. And you Guru Casino... are responsible for the high rating you gave to Suprabets.
Nose si leiste... lo reitero:
Me acusan primero de inflingir 11.5. Pido me den explicaciones y devuelvan dinero.
Segundo me acusan de violar 12.7( actividades ilegales) esto ultimo va contra mi persona y buen nombre. Esto es agravio, aunque lo quieran tapar ustedes como disputa de apuestas deportivas( NO LO ES)... Pido me devuelvan el dinero que me robaron. Y ustedes Guru Casino... son responsables de la alta calificacion que le otorgaron a Suprabets.
Здравейте. Благодаря ви за публикацията. Виждам, че не сте споменали нарушаването на условията 12.7 (незаконни дейности) никъде в жалбата си преди. Ако смятате, че тази нова информация не е свързана със спортни залагания и си заслужава да бъде спомената, моля, свържете се с нашия екип за оплаквания по този въпрос, за да могат да работят с тази нова информация от вас и да видят какво могат да направят по въпроса, за да да ти помогна.
Съжалявам, че не можахме да ви помогнем с вашия случай преди, Petronela обясни причината във вашата жалба : „Искрено се извиняваме за невъзможността ни да разрешим вашия случай. Въпреки това, моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете някакви проблеми с други казина в бъдеще. Тъй като в момента нямаме отдел, специално посветен на спорове за спортни залагания, и ни липсват достатъчно експертни познания в справянето с такива случаи, за съжаление не можем да продължим с вашата жалба. Искрено ми се иска да бях от повече помощ. Разбирам вашето твърдение, че спортните залагания не са свързани със закриването на вашия акаунт. Въпреки това, с уважение, въз основа на изброеното правило 11.5, твърдя, че спортните залагания са основната причина за закриването на вашия акаунт. Правило 11.5 е изчерпателно и съдържа параграфи пряко свързани с вашите навици за залагане и игрите, на които залагате."
Също така бих искал да кажа, че не се опитваме да прикрием нищо, винаги се стремим да поддържаме нещата прозрачни, така че всеки да може да види цялата информация, която предоставяме. За съжаление не можем да ви върнем парите, ще се опитаме да ви помогнем, така че казиното ще направи това, но само в случай, че няма да е свързано със спорт.
Индексът за безопасност на всяко казино се основава на много фактори, които вземаме предвид по отношение на казиното, като за казино игри, а не за спортове, тъй като нямаме екип, който да събере тази информация и да я включи в индекса за безопасност.
Моля, опитайте се да се свържете с нашия екип за оплаквания с новата информация, за да можем да видим дали могат да продължат по този ваш проблем.
Hello. Thank you for your post. I can see, that you have not mentioned the violating of the terms 12.7 (illegal activities) anywhere in your complaint before. If you feel that this new information is not related to sports betting and is worth mentioning, please contact our complaint team about this matter, so they can work with this new information from you, and see what they can do about it, in order to help you out.
I am sorry we couldn't help you out with your case before, Petronela has explained the reason in your complaint: "We sincerely apologize for our inability to resolve your case. However, please feel free to reach out to us if you encounter any issues with other casinos in the future. Since we currently do not have a department specifically dedicated to sports betting disputes, and lack sufficient expertise in handling such cases, we are regrettably unable to proceed with your complaint. I genuinely wish I could have been of more assistance. I understand your assertion that sports betting is not related to your account closure. However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Also, I would like to ad, that we are not trying to cover up anything, we're always keen to keep things transparent, so everyone is able to see all the information we provide. Unfortunately we are not able to return your money to you, we will try to help you out, so casino will do that, but only in case that it will not be sports related.
The safety index of each casino is based on many factors, which we take into consideration regarding casino, as per casino games and not the sports, as we do not have any team, which could gather these information and include those in the safety index.
Please try to contact our complaint team with the new information, so we can see if they could move any further with this issue of yours.
Нямаше да пиша нищо повече, но трябва да реагирам на това:
Въпреки това, с уважение, въз основа на изброеното правило 11.5, твърдя, че спортните залагания са основната причина за закриването на вашия акаунт. Правило 11.5 е изчерпателно и съдържа параграфи, пряко свързани с вашите навици за залагане и игрите, на които залагате."
Повечето от случаите и ситуациите, споменати в това правило, не е възможно да се докажат и не е възможно да се проверят.
Лесно е да се покаже, че някой е използвал двойни сметки или вероятно някакво пране на пари, но навиците за залагане са нещо друго.
По принцип те искат тук да направят решение за залагане, базирано на radnom pick, 1 X 2 със затворени очи. Само в този случай се смятате за развлекателен играч, но и само ако не спечелите. Опитайте се да спечелите голям мултибет и се опитайте да изтеглите тази сума, същото нещо ще се случи.
Ако обичам да търся най-добри коефициенти и да сравнявам коефициентите и да търся съставите за тази вечер, кой е контузен и кой играе в отбор, в който не иска да бъде, ако следя социални публикации на играчи, ако следя коефициентите развитието и промяната през деня и след като всичко това намери някаква стойност за мен някъде, имам пълното право да приема този залог и да се опитам да осребря от упоритата си работа.
Считам моите изследвания за тежка работа.
Ако Казиното, от друга страна, намери този процес за нечестен, то има пълното право да обяви залога за анулиран. И те имат право да ограничават играчите, които смятат за модел или професионални играчи.
Но за хиляда и първи път нямат право да ти крадат парите като някаква луда измислена компенсация за нещо!
Всъщност те биха могли да имат това право, ако докажат, че всички споменати дейности са в противоречие с правилата за залагания на притежателя на лиценз за хазарт и спорт.
И освен това, доставчикът на лиценз трябва да потвърди, че тази практика за конфискуване на средства на играчи срещу обезщетение е в съответствие с действащите закони на държавата, в този случай Кюрасао.
Просто не го виждам като възможно, имам предвид, че имате наркокартели с осъдени членове, където държавата има проблеми с конфискацията на цялото имущество поради правни причини.
Накратко, супрабетите ни третират по-зле, отколкото членовете на наркокартелите се третират от държавата.
I wasn't gonna write anything more, but I have to react to this:
However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Most of the cases and situations mentioned in this rule are not possible to prove and not possible to verify.
It's easy to show that someone used double accounts or some money laundering probably, but the betting habits are something else.
Basically they are asking here to make a betting decion based on radnom pick, 1 X 2 with their eyes closed. Only in that case you are considered as recreational player, but also only if you don't win. Try to win some large multibet, and try to withdraw that amount, same thing is going to happen.
If I like to search for best odds and compare the odds, and look for tonight's lineups, who is injured and who plays in a team where he doesn't want to be, if I follow social posts of players, if I follow the odds developments and the change throughout a day, and after all that find some value for me somewhere, I have every right to to take that bet and try to cash in on my hard work.
I consider my research a hard work.
If the Casino on the other hand, finds this process to be unfair, they have every right to declare a bet a voided bet. And they have a right to limit players they see as a pattern or professional players.
But, for a thousand and first time, they don't have the right to steal your money as some crazy imagined compensation for something!
Actually they could have that right If they were to prove that all of the mentioned activities are against the betting rules of the gambling and sports licence holder.
And than also, the licence provider has to confirm that this praxis of confiscating funds of players for compensation is in compliance with current laws of the state, in this case Curaçao.
I simply don't see it as possible, I mean you have drug cartels with convicted members where the state has trouble in confiscating all of the property due to legal reasons.
In short, suprabets treats us worse then the members of drug cartels are treated from the state.
Не казвам, че не съм съгласен с теб,
но според мен играчът трябва да декларира това пред лицензиращия орган.
След като спортните залагания се намесят пряко и както вероятно сте отбелязали, има актуализация, в която се казва „те ме обвиняват в нарушаване на 12.7 (незаконни дейности)", което също показва, че този случай е извън просто честната или несправедливата перспектива, която се стремим кандидатствайте, малко можем да направим.
Когато ни липсва експертен опит, за да продължим по-нататък, по въпросите на казиното, обичайната препоръка е да се обърнем към органа, когато се натрупат спортни залагания, но ние очакваме експертите да продължат напред. Ето гореспоменатия списък с други уебсайтове, фокусирани върху спортни залагания.
I'm not saying I disagree with you,
yet the player has to declare that to the licensing authority, in my opinion.
Once sports betting gets directly involved, and as you probably noted, there has been an update saying, "they accuse me of violating 12.7 (illegal activities)" which also indicates this case is out of the simply fair or not fair perspective we aim to apply, there is little we can do.
Where we lack the expertise to proceed further, in casino matters, the usual recommendation is to reach out to the authority, when sports betting accrues, however, we expect experts to push forward. Here comes the aforementioned list of other websites focusing on sports betting.
Дори всички доказателства, които им изпратих. Вие отхвърляте иска. Те се оправдават, че това погрешно ще бъде залагане, моето твърдение не е това. Става въпрос за парите, откраднати от suprabets... и въпреки че не искате да го признаете, вие сте пряко отговорни за много високия резултат за сигурност. Те са срам.
Even all the evidence I sent them. You reject the claim. They make the excuse that it would mistakenly be betting, my claim is not that. It's about the money stolen by suprabets... and even though you don't want to admit it, you are directly responsible for the very high security score. They are a shame.
Aun todas las pruebas que les envie. Rechazan ustedes el reclamo. Ponen la excusa de que equivocadamente se trataria de apuestas, mi reclamo no es ese. Es sobre el dinero robado por suprabets... y ustedes aunque no lo quieran reconocer, son responsables directos de la altisima puntuacion de seguridad. Son una vergüenza.
Съжаляваме, че жалбата ви беше отхвърлена не от нас, тук във форума, а от нашия екип за жалби, тъй като те са силно убедени, че не би било възможно да я обработим повече поради връзката със спортните залагания.
Мога донякъде да разбера разочарованието ви, но вие доброволно сте депозирали пари в това казино, нали? Тогава сте играли, както казахте с вашите собствени думи: "Игрите, които играх в казиното, са спортни залагания." Казиното ви обвини в нарушаване на техните условия, които са свързани със спортните залагания и това е причината нашият екип за оплаквания да не може да ви помогне с този проблем. Въпреки че смятате, че казиното е откраднало пари от вас, това е свързано с вашата игрална дейност и това са спортни залагания.
Освен това, когато казвате: „вие сте пряко отговорен за много високия резултат за сигурност", всъщност сте прав. Индексът на безопасност описва различни аспекти на казиното. Той обаче не съдържа нищо свързано със спортни залагания. Ние не разглеждаме правила или дейности за спортни залагания, защото се фокусираме само върху казино частта от бизнеса. Така че според мен това е просто дълбоко неразбиране от ваша страна.
За съжаление няма какво друго да добавим към този разговор, тъй като казахме и обяснихме всичко. Наистина ви желая всичко най-добро и се надявам, че някои от сайтовете, които сме ви препоръчали, ще могат да ви помогнат с вашия случай.
Sorry your complaint was rejected, not by us, here on forum, but by our complaint team, as they have a strong believe, that it wouldn't be possible to process it any further due to the relation to sports betting.
I can somehow understand your frustration, but you have voluntarily deposited money to this casino, right? Then you have played, as you said in your own words: "The games I played in the casino are sports bets." The casino has accused you of violating their terms, which are related to sports betting, and this is the reason, that our complaint team can not help you with this issue. Even though you think that the casino has stolen money from you, it is related to your gaming activity, and it was sports betting.
Also when you say: "you are directly responsible for the very high security score", you are actually right. Safety Index describes various casino aspects. However, it does not contain anything related to sports betting. We do not consider sports betting rules or activities, because we only focus on the casino part of the business. Thus in my opinion, this is just a deep misunderstanding from your side.
Unfortunately there is nothing else to add to this conversation, as we have said and explained everything regarding. I really wish you all the best, and hope that some of the sites, we have recommended to you, will be able to help you with your case.
Suprabets.com също ме измами. Направих малко пари от спортен залог и последвах, като спечелих много повече, играейки блекджек. Само след като се опитах да изтегля парите, които направих, получих следното съобщение: „Достъпът на клиента е ограничен от действие за теглене" без каквото и да е обяснение.
Те не ми отговарят чрез имейли или чрез системата за съобщения на уебсайта и просто не мога да извадя парите си от уебсайта. Буквално ме ограбват. Търсейки онлайн, разбирам, че има много повече хора със същите оплаквания, така че как те все още работят, след като са откраднали всички тези хора? Следях историята на Martina44 на този уебсайт и други и се опитах да се свържа с нея, за да разбера как си е върнала парите, но се чувствам изгубен, моля, помогнете ми да си върна парите от тези измамници
Suprabets.com scammed me as well. I made some money on a sports bet and followed up by making a lot more playing blackjack. Only once i tried withdrawing the money i made i got hit with the following message : "Client restricted acess from withdraw action" with no explanation whatsoever.
They don't answer me trough emails or trough the website message system and i just can't get my money off of the website. They are literally robbing me. Searching online i realize there are many many more people with these same complaints so how are they still up and running after stealing all these people? I was following Martina44 story on this website and others and i tried reaching her to know how she got her money back but i feel lost, please help me get my money back from these scammers
Наистина съжалявам за проблема, който срещате, и можем да се опитаме да ви помогнем. Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето и напълно верифицирана ли е вашата сметка в това казино? Моля, предоставете малко повече подробности, това ще ни помогне да разберем всичко това по-добре. Ще чакам вашия отговор.
I am really sorry about the issue you are experiencing, and we could try to help you out. May I ask, when exactly have you requested the withdrawal, and is your account fully verified at this casino? Please provide some more details, it'll help us to understand all this better. Will wait for your reply.
Хей благодаря, че се опита да ми помогнеш!
Създадох акаунта си на уебсайта миналата събота и изпратих документите за потвърждение на същия ден (личен документ за самоличност и доказателство за пребиваване). Проверих ги в неделя около 10 сутринта и тогава за първи път се опитах да изтегля и получих същото съобщение, което все още получавам (Ограничен достъп на клиента за изтегляне на действие).
И това е, когато проверявам статуса на документите си, всички те са проверени, все още мога да правя депозити (разбира се, те не биха ограничили това) и все още мога да използвам уебсайта, просто не мога да извадя парите си и те спечелиха Не ми давайте обяснение чрез никакви средства за комуникация.
Направих първия депозит от 170 бразилски реала и чрез залагания го покачих до 271 бразилски реала, знам, че може да не звучи много, но това са моите пари и наистина има значение за мен, цялата тази ситуация ме развали толкова много, че не мога даже обясни.
Ще сложа връзка към снимка на съобщението, което получа
Hey thanks for trying to help me!
I created my account on the website last saturday and sent the verification documents on the same day ( personal id and proof of residence). Got them verified on sunday at like 10 AM and that's when i first tried to withdraw and got hit with the same message that i'm still getting ( Client restricted acess for action withdraw).
And that's it, when i check my documents status they are all verified, i can still make deposits (of course they wouldn't restrict that) and i can still use the website, i just can't get my money out and they won't give me an explanation trough any means of communication.
I made the first deposit of 170 BRL and trough betting i got it up to 271 BRL, i know it may not sound much but it is my money and it really really matters to me, this whole situation got me so down i can't even explain.
I will be linking a picture of the message i get
Изобщо не се притеснявайте, ние сме тук, за да помогнем. Всъщност опитвали ли сте да им изпратите имейл за този проблем или сте общували само чрез чат на живо с казиното? Чатът на живо всъщност не винаги може да обясни този вид въпрос. Опитайте това, моля, и ако няма обяснение, нашият екип за оплаквания ще се опита да се свърже с тях. Уведомете ни, когато имате някакви новини, ние ще чакаме да отговорите.
No worries at all, we are here to help. Have you actually tried to send them an email about this issue, or have you communicate only thru live chat with the casino? The live chat is not always able to explain this kind of matter, actually. Try that, please, and if there will be no explanation, our complaint team will try to contact them. Let us know, whenever you have any news, we'll wait for you to reply.
Хей ! Най-накрая ми платиха!
Изпращах имейли трудно и те не отговориха на нито един от тях, достигнах до много различни платформи и чрез чат на живо и вчера произволно се опитах да изтегля и мина, парите всъщност не дойдоха до момента , твърд.
Така че те ми платиха, но съветвам да не използвам това казино, направиха много много много трудно да извадя парите си от техния уебсайт.
Hey ! They finally paid me !
I had sent emails tough, and they didn't answer any of them, i reached out on a lot of different platforms and trough live chat and yesterday i randomly tried to withdraw and it went trough, the money didn't actually come until now, tough.
So they paid me, but, i advise against using this casino, they made it very very very hard to get my money out of their website.
Това е страхотна новина. И така, колко време всъщност трябваше да чакате, че казвате, че е било много трудно да получите парите, чудя се? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането. Както и да е, радвам се, че се получи и ни уведомете, моля, когато получите парите, за да знаем, че всичко е наред.
That is a great news. So how long did you actually have to wait, that you are saying it was very hard to get the money, I wonder? Usually we give casinos 14 full days to proceed the payment, actually. Anyway, I am glad it went thru, and let us know, please, when you receive the money, so we know, that everything is ok.
Те все още ме измамиха в suprabets, като закриха акаунта ми, когато тегля, трябва да предотвратят повече хора от тази измама
They still scammed me at suprabets by canceling my account when I withdraw, they should prevent more people from this scam
igual me estafaron en suprabets al cancelar mi cuenta cuando retire, deben prevenir a mas personas en esta estafa
Искате ли да уточните, моля? Може да помогнете на други да избегнат същите усложнения. Нека да започнем с това защо акаунтът е закрит на първо място, а? Мисля, че би било подходящо.
Care to elaborate, please? You may help others avoid the same complications. Let's start with why the account was closed in the first place, shall we? I think that would be appropriate.
Първо, когато спечеля, искам от себе си да го играя x3, за да мога да тегля при минимална такса от 1,3, след това се съгласих да играя депозита Това, което исках, предполагам, че това е, което те искат, за да загубят пари, незабавно акаунтът ми беше блокиран без достъп до него и те избраха само да кажат с имейл: Уважаеми играч,
Вашият акаунт е маркиран за нарушаване на нашите правила и условия, точка 11.5
В съответствие с нашите условия, ние ще затворим вашия акаунт
Това беше, което те написаха без никакво обяснение и аз правех само нормални залози на конкурентни пазари, вече мина месец и те вече не отговарят на имейлите ми, което също според техните условия, които прочетох, когато беше блокирано, те могат да върнат парите , на който няма отговор някои, защото предполагам, че са ми блокирали да отговарям на имейли от моя акаунт...
Затова предполагам, че тази къща за залагания е пълна измама и като четох някои форуми, не бях единственият, който се е случил с това в моя случай, има много подобни....
Или губиш депозита си, или ако спечелиш, пак го губиш... Дори не искам да ми плащат печалбите, но дори и да е моят депозит...
Надявам се да не се случва на други нови потребители, които понякога депозират по-големи суми и в крайна сметка остават без нищо.
благодаря, че ме прочете
First, when I win, I ask myself to play it x3 to be able to withdraw at a minimum fee of 1.3, then I agreed to play the deposit What I was asking for, I guess that's what they're asking for to lose the money, instantly my account was blocked without access to it and they only chose to say with an email: Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5
In accordance with our terms, we will close your account
That was what they wrote without any explanation, and I only made normal bets on competitive markets, it's been a month now and they no longer respond to my emails, which also in their terms that I read when it was blocked they can return the money, to which there is no response some because I suppose they blocked me from responding to emails from my account...
Therefore I assume that this betting house is a total scam, and reading some forums I was not the only one that happened to it in my case, there are many similar ones…..
Either you lose your deposit or if you win you still lose it... I don't even want them to pay me my winnings but even if it's my deposit...
I hope it doesn't happen to other new users who sometimes deposit higher amounts and end up with nothing.
thanks for reading me
primero al ganar , me pido jugarlo x3 para poder retirar a una cuota mínima 1.3, entonces accedí a jugar el deposito x3 lo que me faltaba, logre jugar el deposito x3 a mas de 1.3 cuota mínima , al ganar opte solo por retirar ya que es lo que pedia supongo eso pide para perder el dinero, instantáneamente mi cuenta fue bloqueada sin acceso a ello y solo optan por decir con un email : Estimado jugador,
Su cuenta ha sido marcada por violar nuestros términos y condiciones punto 11.5
De acuerdo con nuestros términos, cerraremos su cuenta
eso fue lo que escribieron sin explicación alguna, y solo hice apuesta normales a mercados competitivos, ya va un mes y ya no responden mis email, que tambien en su términos que lo leí al ser bloqueado pueden devolver el dinero, al cual no hay respuesta alguna porque supongo me bloquearon para no responder emails de mi cuenta...
por ende asumo que ese casa de apuesta es una estafa total, y leyendo algunos foros no fui al único que le paso en mi caso hay muchos similares …..
bien pierdes tu deposito o si ganas igual lo pierdes...ni siquiera ya quiero me paguen mis ganancias sino aunque sea mi deposito...
espero no le pase a otros nuevos usuarios que a veces depositan montos mas altos y quedan en nada
gracias por leerme
Бихте ли били по-конкретни и ни кажете, моля, какво правило трябваше да нарушите? Имахте ли баланс от реални пари, преди казиното да блокира акаунта ви?
Уведомете ни, ако имате нужда от нашия екип за жалби да се намеси, може би, и да се опита да разреши проблема.
Could you be more specific and tell us, please, what rule were you supposed to violate? Did you have any real money balance before the casino blocked your account?
Let us know if you need our complaint team to intervene, perhaps, and try to solve the issue.
предполагаема измама, която не съм направил нищо лошо, просто нормални залози, балансът ми остана на 215 солес и 2 отворени залога... тъй като акаунтът ми вече е блокиран, не мога да знам повече подробности в момента, но започнах с депозит от 50 солес и как спечелих повече, отколкото трябва, предполагам, че затова се блокирах и ако разбирате, че не съм единственият, на когото се случва това, вече е обичайна практика в тази къща за залагания, грешката ми беше, че не разследвах
supposedly fraud, which I didn't do anything wrong, just normal bets, my balance remained at 215 soles and 2 open bets... since my account is already blocked I can't know more details currently but I started with 50 soles deposit and how I won more than I should, I guess that's why I blocked myself and if you realize I'm not the only one who has this happen to them, it's already a common practice in this betting house, my mistake was not investigating
supuestamente de fraude, cosa que no hice nada de malo solo apuesta normales, mi saldo se quedo en 215 soles y 2 apuestas abiertas.. como ya esta bloqueada mi cuenta no puedo saber mas detalles actualmente pero empecé con 50 soles de deposito y como gane mas de lo debido supongo por eso me bloqueo y si se da cuenta no soy al único que le pasa esto ya es una practica común en esta casa de apuesta , mi error fue no investigar
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.