ФорумКазинаSuperBoss Casino - обща дискусия

SuperBoss Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Freudstein
|
24989 преглеждания 139 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 1 година

с прости думи: за да изпълните предпоставките, изчислявате: (бонус + депозит) x 35 и ако предпоставките са изпълнени, за да изтеглите печалбата, изчислявате: (бонус) x 15. Защо парите от депозита не са използвани за залози? Ако приема това несправедливо правило, вие правилно сте приспаднали €347 от сметката ми първия път. Вторият път защо приспаднахте 179 евро? Накратко, да, изтеглих €410, които бяха кредитирани бързо, и играх €6 спорт. съгласни сме с това.

Автоматичен превод:
Stavraetos
преди 1 година

За съжаление не съм служител на казиното, така че не мога да отговоря на този въпрос. Мога само да гадая. Освен това, ние не се занимаваме със спортни залагания, това е извън нашата експертиза. Съжалявам.

Както виждам, Питър попита казиното в жалбата :

„Бихте ли отговорили на въпроса на играча, който предполага, че ограничението за максимална печалба е приложено два пъти? Ако това не е така, моля, изпратете историята на играта на играча на моя имейл адрес (peter.m@casino.guru)."

Да изчакаме отговора.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още се чудя защо тази компания има 9.3 с толкова много лоши коментари... Не влиза в бонуси и когато го прави, не плаща 1.3/10, трябва да го дадете!! Вероятно ще получите някаква награда.

Автоматичен превод:
Sirrisss12
преди 1 година

Чудесно е, че попита 🙂.

Прочетете тази статия за това как преглеждаме казината , ако наистина искате да разберете. Ако проверите раздела „ обяснение на репутацията " на казиното, ще получите по-добра представа какво вземаме под внимание. Броят на бонусите и потребителските отзиви не е включен. Жалбите обаче са много важни и това казино се справя добре с оплакванията. Просто проверете раздела и плъзнете надолу.

Ние се фокусираме върху осигуряването на вероятността да бъдете третирани справедливо в казиното, това е значението на рейтинга, това не е вид реклама, освен това, ако някое казино действа несправедливо и имаме доказателство - главно от подадени жалби, има последствия за казиното, спад на репутацията, предупреждение и т.н. - повече подробности можете да намерите тук .

Нямаме доказателства, показващи, че казиното не плаща. Всеки играч е добре дошъл да подаде жалба, ако се чувства малтретиран, всички оплаквания са разрешени досега.

Срещали ли сте нечестно поведение в това казино? Ако е така, изпратете жалбата и нашият екип ще разгледа случая.



Автоматичен превод:
преди 1 година

с прости думи: за да изпълните предпоставките, изчислявате: (бонус + депозит) x 35 и ако предпоставките са изпълнени, за да изтеглите печалбата, изчислявате: (бонус) x 15. Защо парите от депозита не са използвани за залози? Ако приема това несправедливо правило, вие правилно сте приспаднали €347 от сметката ми първия път. Вторият път защо приспаднахте 179 евро? Накратко, да, изтеглих €410, които бяха кредитирани бързо, и играх €6 спорт. съгласни сме с това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Слушайте направо там най-лошият супершеф на казино отвъдните измамници, прости като това, че казиното Guru никога няма да признае, че не се замесва каквото и да е. Като играч също казвам, че съм напълно съгласен с вас, че вие сте най-лошото казино. Дори не знам как са лицензирани направо, когато имах доказателства, че просто са го затворили. Това е всичко, което направиха. Не безпокой Ставрос.

Автоматичен превод:
Yoshy2323
преди 1 година

Съжалявам, че се чувствате неудовлетворени, но честно казано, заявихте печалби, които всъщност никога не сте печелили - въз основа на историята на игрите:

"рекламата, че някой е спечелил каквато и да е сума напоследък, не означава, че наистина сте спечелили, дори ако показва името ви. Да, изглежда като технически проблем и не трябва да се случва, но ако печалбите ви не са посочени в историята на играта ви , не можем да направим нищо, за да ви помогнем с тази жалба.

Пълната жалба е тук .

Знам, че звучи грубо, но не съм сигурен какво очаквате да направим. Опитахте ли с официалния лицензиращ орган? Някакъв отговор? Кажете ми, кой точно не се притеснява... 🙁


Автоматичен превод:
преди 1 година

От няколко дни това казино реши да премахне единствения възможен метод за теглене: банковия превод.

Вече бях поискал теглене на €484 чрез банков превод и беше платено в рамките на 24 часа, предвидено от техните T&C. След това депозирах отново и получих по-големи печалби. От този фатален момент вече не мога да тегля с банков превод, като премахнах тази опция в методите за теглене.

Поддръжката в чата продължава да казва, че се надява скоро да си го върне. Междувременно имам 4 тегления по 500 евро на опашката, които вече трябва да са платени, и още 1000 евро, които не мога да изтегля.

Някой друг срещал ли е този проблем?


Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравей carsix79,

тъжно е да видиш, че нещо, което е работило, сега не работи. Чудя се...какво ще кажете да опитате да им предложите да изберат различен метод на плащане? Ако трябва да има по-лесен начин да си върнете парите, бих опитал. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

НОВО КАЗИНО НАРЕЧЕНО ПРОСТО КАЗИНО!!! Пазете се най-накрая ще!!!


страхотно обслужване l, осветление бързи плащания .... Добри игри и връзка 10 от 10 vip service manager ms


Здравейте приятели хазартни играчи... Писна ми от казиното, което не изплаща или от игриви игри, които не са винаги честни и казиното обвинява доставчиците... Е, случайно попаднах на ново казино….. казва се Just casino….. гадно име, но помислете, но помислете за него името се забива в главата ви хахахаха… добре, не съм тук, за да обсъждам името , НО съм тук, за да позволя знаете, че наскоро станах член… и играх от около една седмица и всъщност печеля…. Игрите са честни и последователни... Купчина и купчина справедливи бонуси за редовна времева рамка… и вече спечелих джакпот и те ми платиха за по-малко от 2 дни… задната тема е извън пространството предистория… Прекарвам около 60 хиляди месеца в хазарт на различни сайтове…. Но аз честно казано реших просто да играя тук за сега ... честно казано, това е честно и честно казино и още повече, че игрите работят и се играят, както са предназначени и за услугата е фантастична поддръжката е подкрепа, всички знаем поддръжката ... но като vip играч сега моят мениджър никога не ме разочарова и току-що започнах за една седмица ...... Не мога да виня това казино в момента !!!

ако трябва да избера нещо, което бих казал, освен че е ново казино, техните игри все още се добавят, както обясни моят мениджър, и виждам нови игри всеки ден... Сега станах VIP играч и дори мениджърът ми е фантастичен.


Надявам се това казино да остане наоколо, защото наистина съм щастлив за първи път и се надявам този чат да помогне на всеки, който е разочарован от sh..t и doggie casino.... Нямам никаква връзка с казиното, но се чувствах като експресно и разширяване на това, което намерих за уважавано и страхотно хазартно изживяване в JUST CASINO!!!!

Просто трябваше да дойда тук и да кажа на хората, че имам лош късмет с другите казина. Аз съм просто играч от Австралия.. пак късмет, казиното е добро

www . justcasino.com

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file Осветяване на бързите плащания изглежда поисках и плащането беше извършено незабавно.. САМО КАЗИНО ТАМ СЕ ОБАДИ

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Сега те възстановиха метода на теглене чрез банков превод, но възникна друг проблем. Депозитите, направени от казиното в понеделник и вторник, все още не са пристигнали в банковата ми сметка. Докато този, направен миналата седмица, беше пристигнал същия ден.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Така че това е поне лек напредък. Просто се объркахте относно банковия превод, споменахте депозит, въпреки че съм сигурен, че вместо това имате предвид тегления.

Очевидно казиното наистина има проблеми с платежната система - или доставчика. 🙁. Съжалявам, че го казвам, но за мен изглежда, че трябва да изчакаме, докато тези проблеми бъдат решени.

Все още поддържате ли връзка с казиното, моля? Искам да съм сигурен, че няма да бъдеш игнориран.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, не съм получил парите в банковата си сметка за две тегления, обработени по банков път. Сега те също спряха да плащат другите тегления, които чакам от миналата седмица.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казвам това от месеци, но по някаква причина тази платформа все още смята, че казината със супер шефове са едни от най-добрите и най-честните, хайде, засили го!!

Автоматичен превод:
Yoshy2323
преди 1 година

Започвам да си мисля, че в което и казино да избера да играя, винаги, но винаги ще срещам проблеми с тегления или нещо друго. Докато кой знае защо депозитите в казината винаги са гладки като петрол и никога не срещат препятствие. Техните пари винаги пристигат навреме, докато ние трябва да работим усилено, за да ги получим. Сега имам 8 висящи тегления от €500, които са блокирани с дни, тъй като това казино плаща с капкомер и когато плащате, парите не пристигат в банковата ви сметка.

Приложих едноседмично разхлаждане към акаунта си за игри. След като приключат с плащането ми, ще затворя сметката и в това казино и ще затворя завинаги с тези проклети казина в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, не съм получил парите в банковата си сметка за две тегления, обработени по банков път. Сега те също спряха да плащат другите тегления, които чакам от миналата седмица.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверих жалбата , благодаря.

Само да изясним малко нещата:

„На 20 и 21 март две тегления от €500 са маркирани като платени, но не съм получил парите в банковата си сметка."

„Впоследствие двете последващи тегления бяха отменени от казиното поради технически проблеми, свързани с платежната система. Поне това е причината, поради която казиното ме накара да повярвам."

За мен изглежда, че казиното (както много други сега) се занимава с технически проблеми, свързани с доставчиците на плащания.

Тъй като изминаха 3 и 4 дни + плюс казиното сподели техническия проблем с вас, предполагам, че е само въпрос на време по един или друг начин.

Както казахте: „Последното ми и единствено успешно платено теглене беше на 16 март и беше влязло в разплащателната ми сметка същия ден." За съжаление сега казиното има проблем.

Да се надяваме, че скоро ще решат това!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Казвам това от месеци, но по някаква причина тази платформа все още смята, че казината със супер шефове са едни от най-добрите и най-честните, хайде, засили го!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Yoshy2323,

Мисля, че не сте споменали, че казиното ще страда от някои технически проблеми с тегленето.

Както можете да видите в жалбата на Carsix79: „Моето последно и единствено успешно изплатено теглене беше на 16 март и беше влязло в моята текуща сметка същия ден."

Тъй като само играчи с проблеми идват тук и подават оплаквания или се оплакват от казината, наистина може да изглежда, че почти всяко казино е лошо.

Реалността се различава от опита, бих казал. Съгласен съм, че много казина са болезнено бавни, когато става въпрос за KYC или тегления. Всеки може да види това.

Ето защо винаги съветваме играчите да проверяват както отзивите на потребителите, така и оплакванията, нашата оценка не включва тези фактори.

Искате ли да знаете защо? Тъй като дори едно добро и честно казино от време на време изпада в проблеми, щастливите играчи с добри преживявания просто не могат да бъдат преброени, докато играчите с оплаквания могат. Следователно ние намаляваме оценката, ако жалбата приключи като неразрешена. Не е идеално, знам.

Бихте ли предложили по-добро решение?




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Техническите проблеми винаги идват, когато трябва да плащат. Чудя се какви са тези технически проблеми, за да направя банков превод. Явно само казината ги имат. Кой знае защо да плаща по банков път вместо да няма такива проблеми. Парите винаги идват при тях безпрепятствено.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Тъй като следя ситуацията на световния финансов пазар - банковия сектор, бих казал, че увеличеният брой подобни "проблеми", свързани с всякакъв вид плащания, върви в ръка с продължаващата ситуация там. Знаете ли колко банки са в затруднение, виждайки помощ от местните власти? Е, много. Чували ли сте за Credit Suisse? Сега изглежда, че Deutsche Bank също е малко нервна. Освен това бяха поставени допълнителни ограничения, за да се предотврати паричният поток към „забранени територии" или умишлено опасни страни" - този въпрос е свързан с войната в Украйна и санкциите, наложени на Русия. Убеден съм, че много казина са отчаяни, защото подобни неща са напълно извън техният обхват все още трябва да поддържа всички международни плащания работещи, така че да не губят клиенти Изпращането на пари от казиното работи по различен начин от изпращането на пари до казиното, знаете ли това?

Като цяло, когато се намесят някои банки посредници, преводът може да бъде сложен и забавен.

Надявам се това казино скоро да намери решението!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нека разбера какво общо има всичко това с моя случай?

Моите тегления са маркирани като платени, но не съм получил парите в разплащателната си сметка.

Тогава фактът, че банките са в затруднение, какво общо има с парите, които трябва да бъдат преведени от казино чрез банков превод? Сега Superboss стана ли банка?

Според вашата теория всички банкови преводи в света трябва да бъдат блокирани. Получавам и изпълнявам преводи на всеки 2-3 дни без проблеми.

Освен това не мисля, че Италия може да бъде определена като опасна страна или територия с ограничен достъп.

Повтарям, че тук говорим за банкови преводи, отбелязани като извършени, но никога не получени в банковата ми сметка.

Бих искал жалбата ми да бъде обработена по-бързо.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини