здравей
Предполагам, че тази публикация е предназначена за мен, прав ли съм?
добре, само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено и разговорът ще стане по-труден за проследяване.
Както и да е, написахте, че не разбирате рейтинга, така че просто ви посочих източници, които ще обяснят.
Разгледайте форума и ще видите, че това е често срещана ситуация. Опитваме се да запазим рецензиите кристално ясни за всички, които искат да научат повече подробности. Това е всичко.
Бъдете сигурни, че когато жалбата ви бъде затворена като неразрешена, което означава, че решението от казиното няма да бъде счетено за справедливо от нашите специалисти, казиното ще бъде възнаградено с черни точки.
За да затворим жалбата, имаме нужда от няколко доказателства от казиното, вашата история на игри/залагания и т.н. Не съм част от екипа по жалбите, следователно нямам достъп до тези файлове, така че ще изчакам, докато случаят бъде решен.
Не виждам нищо лошо в това.🤔
Hey there,
I guess this post was meant for me, am I right?
well, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified and the conversation will get harder to follow.
Anyway, you wrote that you do not understand the rating, so I just pointed you to sources that will explain.
Check the forum and you'll see that this is a common situation. We try to keep the reviews crystal clear for all who care to learn more details. That's all.
Be assured that when your complaint is closed as unresolved, meaning that the resolution from the casino will not be deemed fair by our specialists, the casino will be rewarded with black points.
To close the complaint, we need a few proofs from the casino, your gaming/bet history, and so on. I'm not part of the complaint team, hence I do not have access to those files, so I'll wait until the case is decided.
I see no harm in that.🤔
Автоматичен превод: