преди 2 години
Здравейте,
както казах, просто трябва да бъдете по-търпеливи известно време. Все пак поздравления 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
0
Здравейте,
както казах, просто трябва да бъдете по-търпеливи известно време. Все пак поздравления 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
как можеш да кажеш, че това казино има рейтинг 9,3/10.... прочетох отговорите на играчите ... получих пълен видеоклип на замразяването на играта и какво трябваше да спечеля от настоящите победители, докато върви по дъното на екрана..да и ясно като бял ден..отново и отново играта замръзва на winns casion, уведомявайки другите какво очевидно аз уау..но балансът на casion не се актуализира ..питам ги и отговорът е, че това е проблем ...СЕГА бъг, когато си случай и не плащаш, печелиш и използваш това, е твоя причина, добре, хайде ....... и ги оценяваш отново 9+ ... сега след постоянни спорове с тях, защото играчите са лъжци по всички начини .. хаха ..след като направя видео на моята игра, споменатият ок ще го проучи... видеото се избистря като бял ден ..и вече повече от седмица..питам мога ли да получа времева рамка за отговор ..и отново използвам широк отговор ... няма времева рамка, която ще ви уведоми....да, chrimas идва също...кой знае кога или какво ще каже там ... играя в друг casion, деспотирах над 700K миналата година тази година съм около 500K в despoi така че знам casion и играя всеки ден..... този casion е най-лошият, който някога съм срещал ..agin оценката ви или е неправилна, или casion има принос към вашата оценка
how can you say this casino has a rating of 9.3/10.... i read the players responses ...i got a full video of the game freezing and what i was to win on the current winners as it go along the bottom of the screen..yeah and clear as day..over and over game freezing on winns casion letting other know what apparently i wow..but casion balance not updating ..i ask them and there answer is its a glitch ...NOW glitch when your a casion and your not paying winning and using that a your reason well come on ....... and you rate them again 9+ ... now after constant argureeing with them bec players all ways a lier ..lol ..once i video my play the said ok will investigate it... video clears as day ..and been over a week now..i ask can i get a time frame on a answer ..and again using a broad answer ... no time frame will let you know....yeah chrimas is coming as well..who know when or what there going to say ... i play at other casion i despoit over 700K last year this year im about 500K into despoit so i know casion and i play every day..... this casion is the worst i have ever come across ..agin your rateing either is incorect or the casion has input to your rating
Здравейте,
Разбирам, че смятате, че според собствения ви опит казиното е лошо. Много други играчи може да почувстват точно обратното.
Причините, поради които оценихме казиното толкова високо, са достъпни за всички играчи:
любезно обърнете внимание дори на жалбите - доста малък брой и нито една не остана неразрешена.
Добре е, че сте подали жалбата си, ако установим, че казиното не е коректно, ще има адекватна реакция и последствия.
Техническите проблеми не са точно това, което влияе на справедливостта и е от решаващо значение да се уверите, че тези проблеми наистина са причинени директно от казиното, бих казал.
Моля, предоставете всичко, което имате, в нишката за оплакване . Благодаря ти
Hello,
I can understand that you feel that according to your own experiences the casino is bad. Well tons of other players may feel the exact opposite.
Reasons, why we rated the casino so high, are available to all players:
kindly note even the complaints - quite a low number and none a single went unresolved.
It's good that you have submitted your complaint, if we find that the casino is not fair, there will be adequate response and consequences.
Technical issues are not exactly the thing that affects fairness, and it's crucial to make sure that these problems were truly caused by the casino directly, I'd say.
Please provide all you have to the complaint thread. Thank you
Една от най-лошите компании, добре е да се затвори, никога не плаща. За Бога. Измамници, крадци и когато им изпратите имейл, те се държат сякаш не разбират, никога не играйте тук
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Слушайте, superboss casino е шега… Правят се на глупаци, отговарят ви с риторични отговори… противоречат на всичко, което казват, не ви позволяват да се придвижите никъде напред с жалбата си, опитват се да ви затворят там и прилагат тактика на гестапо с вашите печалби те дръжте властта, на тях не им пука, това е най-нелепото казино, в което съм играл. Имайте предвид, че съм го играл в лицензирани или така наречените групови казина и никога не съм имал проблеми по начина, по който бях измамен, третиран в казино super boss, внимавайте!!!!
Listen superboss casino is a joke… They play dumb they answer you with Rhetorical answers… they contradict everything they say they do not allow you to move anywhere forward with your complaint they try to shut you down there and they do gestapo tactics with your winnings they hold the power they don’t care this is the most ridiculous casino I have ever played at. Mind you I’ve played it on licensed or so-called band casinos and I’ve never had issues the way I was scammed treated at super boss casino beware!!!!
Отново това, което не мога да разбера, е как Казино Гуру казва за супер шеф казиното ……Не открихме уместни оплаквания за това казино. Отново не мога да разбера как не можете да намерите никакви уместни оплаквания в това казино. Открих, че много уебсайтове с толкова много играчи, които са толкова ядосани на казиното super bass, отново ще предложа среща с Гуру имате ли някакво участие, казахте не, но е трудно е да се повярва, когато все още ги оценявате като номер едно..
След моята жалба можете ли да повярвате със замразяването и моите доказателства, които ясно показват, че съм спечелил пари в стотици, ако не и хиляди, те ми предложиха $50 със залог от 40 и максимална печалба от три колко отвратителни бяха тези преговори за казина, когато ясно дори имах цялата игра на видео и техните извинения има проблем в системата, пише, че съм спечелил, но кога си, когато е проблем!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Една от най-лошите компании, добре е да се затвори, никога не плаща. За Бога. Измамници, крадци и когато им изпратите имейл, те се държат сякаш не разбират, никога не играйте тук
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Здравейте,
така че предполагам, че подаването на жалба е добра идея. Опишете всичко случило се и поставете всички свързани комуникации или имейли и преписи. Ако казиното се е отнесло с вас несправедливо, ние ще се намесим.
Каква беше причината да не изплатите печалбата си, моля?
Hello,
so I guess that submitting a complaint is a good idea. Describe all that happened, and put in all related communications or emails and transcripts. If the casino has treated you unfairly, we will step in.
What was the reason for not paying your winnings, please?
Отново това, което не мога да разбера, е как Казино Гуру казва за супер шеф казиното ……Не открихме уместни оплаквания за това казино. Отново не мога да разбера как не можете да намерите никакви уместни оплаквания в това казино. Открих, че много уебсайтове с толкова много играчи, които са толкова ядосани на казиното super bass, отново ще предложа среща с Гуру имате ли някакво участие, казахте не, но е трудно е да се повярва, когато все още ги оценявате като номер едно..
След моята жалба можете ли да повярвате със замразяването и моите доказателства, които ясно показват, че съм спечелил пари в стотици, ако не и хиляди, те ми предложиха $50 със залог от 40 и максимална печалба от три колко отвратителни бяха тези преговори за казина, когато ясно дори имах цялата игра на видео и техните извинения има проблем в системата, пише, че съм спечелил, но кога си, когато е проблем!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Здравейте,
Разбирам как може да се чувствате в момента, но в случаи като вашия не можем да направим много. В случай на технически проблеми и грешки, казината обикновено си запазват правото да не изплащат тези свързани печалби, тъй като играта не вървеше гладко и това не е по вина на казиното - доставчикът на играта предоставя игрите.
Сигурен съм, че няма да останете доволни от отговора ми - наясно съм с това.
Съжалявам, че не можем да помогнем.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
В игрите, които играех, или дори не можех да вляза в безплатни завъртания, или когато го правех, наградите бяха рядко срещани. След месец и половина игра и след толкова много депозити мога да кажа, че оценката, която трябва да дадете на това казино и след оплаквания, които виждам, че са много от други, не 9/10, а 3/10, трябва да бъде
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Точно това, което казвах, точно това, което казвате, че е 100% правилното казино не може да бъде 9+ плюс рейтинг !!! По-скоро оценка 3+...
и техните бонуси са смешни те ви принуждават да вземете бонусите понякога тази опция се включва автоматично, след което влизате в поддръжката за премахване на бонуса и дори не сте го играли и те ви карат да чакате следващия ден, защото никой не е на разположение да премахне бонус невероятна поддръжка не може да премахне бонус трябва да изчакате мениджър и след това някои от бонусите са максимални при x3 печалби .. сериозно, не знам откъде тези казина измислят Макс печалба по три, вие ще седнете там и губете цялото си време, за да спечелите $150!!! И проблеми в системата, което е абсурдно, казиното трябва да носи някакъв вид отговорност, ако уебсайтът им има проблеми и аз показах, че имам такъв с видеозаписа, така че моят проблем трябва да изплати отново. Не мога да разбера как това е число 9+ казино пазете се
This Exactly what I’ve been saying exactly what you say is 100% correct casino can’t be 9+ plus rating !!! More like 3+ rating …
and their bonuses are ridiculous they force you to take the bonuses sometimes that option turns on automatically then you get onto support to remove the bonus and you haven’t even played it and they make you wait the next day because no one is available to remove a bonus unbelievable support can’t remove a bonus you have to wait for a manager and then some of the bonuses are max at x3 wins .. seriously I don’t know where this casinos come up with Max win times three you’re gonna sit there and waste all your time to win $150!!! And glitches on the system that’s ludicrous the casino should have some type of responsibility if their website has glitches and I have showed that I have one with the video footage so my problem it should pay out again I can’t understand how this is a number 9+ casino beware
Здравейте,
Разбирам как може да се чувствате в момента, но в случаи като вашия не можем да направим много. В случай на технически проблеми и грешки, казината обикновено си запазват правото да не изплащат тези свързани печалби, тъй като играта не вървеше гладко и това не е по вина на казиното - доставчикът на играта предоставя игрите.
Сигурен съм, че няма да останете доволни от отговора ми - наясно съм с това.
Съжалявам, че не можем да помогнем.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
Е, ако има проблеми и на печелившата маса се показва, че съм спечелил една сума, а доставчикът показва различна сума или някой трябва да има някакъв вид отговорност, лесно е да се каже, че това не е отговорността на казината, но е и трябва да бъде, защото на страницата за стартиране на казината печелех, който може да докаже това, което никой никога не може да докаже, че някой може да го покрие и щях да ви кажа истината, това е, което се опитвам да кажа, че имаме видеозаписи, които ще кажат всякакви тип история да не плащаш, а ти все още ми разказваш и 9+ казино!
Казино 9+ обмисля случилото се и се опитва да разреши това
Well if there is glitches and on the winning table it shows that I’ve won one amount and the provider shows a different amount or someone’s gotta have some type of responsibility easy to say it’s not the casinos responsibility but it is and it should be because on the casinos running page I was winning who can prove what no one could ever prove anyone could cover it and I was gonna tell you the truth this is what I’m trying to say we I’ve got video footage they gonna say any sort type of story not to pay and you telling me still and 9+ casino !
9+ casino considers what’s happened and tries to resolve this
В игрите, които играех, или дори не можех да вляза в безплатни завъртания, или когато го правех, наградите бяха рядко срещани. След месец и половина игра и след толкова много депозити мога да кажа, че оценката, която трябва да дадете на това казино и след оплаквания, които виждам, че са много от други, не 9/10, а 3/10, трябва да бъде
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Здравейте,
позволете ми да започна с жалбите - досега няма неразрешени жалби, което означава, че казиното е разрешило и двете затворени жалби и една в момента е отворена:
много? Не бих казал така.
Надявам се, че разбирате, че добрата оценка не означава, че ще спечелите, това означава, че казиното най-вероятно ще се отнесе с вас справедливо и няма капани.
Съжалявам, че губиш.
Hello,
allow me to start with the complaints - there are no unresolved complaints so far, meaning the casino solved both closed complaints and one is currently opened:
Many? I would not say so.
I hope you understand that a good rating does not mean that you will win, it means that the casino will most likely treat you fairly and there are no traps.
I'm sorry you lose.
Здравейте,
Не мога да си спомня сега, но тогава контактували ли сте с доставчика на играта? Игрите се изпълняват от официалните сървъри на доставчика на игри, така че доколкото разбирам, казиното не може да носи отговорност за проблеми и технически грешки.
От казиното зависи да покаже или не добра воля, честно казано, случаят е различен. Бих пробвал доставчика на играта. Уведомете ни как върви евентуално.
Hello,
I can't recall now but have you reached out to the game provider then? Games are run from the game provider's official servers, so as far as I understand, the casino can't be responsible for glitches and technical bugs.
It's up to the casino to show or not show goodwill, fairness it's a different case. I would try the game provider. Let us know how it goes eventually.
Ако рейтингът не падне в това казино, няма да се успокоя. Те са измамници, въвеждам безплатни завъртания на 0,40 0,60, 0,80 1 евро и над x200 не дава. Искам някой да бъде намерен, изпратете го тук, ако някога е спечелил голяма сума
If the rating does not drop in this casino, I will not calm down. They are scammers I enter free spins at 0.40 0.60, 0.80 1euro and above x200 it does not give .I want someone to be found send here if he ever won a big amount
Εγώ αν δεν πέσει η βαθμολογία σε αυτό το καζίνο δε θα ηρεμήσω. Είναι απατεώνες μπαίνω σε δωρεάν περιστροφές στο 0,40 0,60, 0,80 1ευρω και πάνω από x200 δεν δίνει .Θέλω να βρεθεί κάποιος να στείλει εδώ αν κέρδισε ποτέ μεγάλο ποσό
Бих казал, че казиното мами играчите, ако печалбите не се изплащат. От написаното разбирам, че не си доволен от резултата.
I'd say that casino is scamming players if winnings are not paid out. From what you wrote I just figure out that you are not satisfied with the outcome.
Нещо става тук.... 9.3/10 с толкова много оплаквания!!!! Още се чудя
Something is going on here.... 9.3/10 with so many complaints!!!! I'm still wondering
Κάτι παιζει εδώ.... 9,3/10 με τόσα παράπονα!!!! Απορώ ακομα
Позволете ми да ви напомня, че имаше само 8 жалби и 5 бяха отхвърлени, така че само 3 останаха, а 2 вече бяха разрешени. 🙂 Това всъщност е доста добре.
Allow me to remind you that there have been only 8 complaints in total and 5 were rejected, so only 3 left, and 2 were already solved. 🙂 That's actually quite good.
Настоявам някой да излезе и да каже, че е спечелил от това казино. В противен случай вероятно умишлено имате висок процент в това казино
I insist that someone come out and say that they have won from this casino. Otherwise you probably deliberately have a high percentage in this casino
Εγώ επιμένω να βγει κάποιος να πει ότι έχει κερδίσει από αυτό το καζίνο. Αλλιώς μάλλον σκόπιμα έχετε υψηλό ποσοστό σε αυτο το καζινο
Lol Как решиха оплакванията.... Принуждават те да го решиш, принуждават те да се откажеш, защото не можеш да се притесняваш, те просто се въртят в кръгове и след това ти предлагат трохи, мислиш, че това решава проблем, моят проблем не беше решен, независимо какво си винаги грешиш с това казино, ти винаги грешиш, те винаги са прави, винаги имаш извинение, слушай, все едно им даваш извинение, това е, което имам предвид, честно казано, дори не мисля, че ще се занимавам с това форум също!!! Вече отидох в други форуми и показах друг независим персонал и те са съгласни с мен, единствените хора, които не са съгласни, е казиното super boss и вие… с цялото ми уважение, вие ми казвате, че сте независими, надявам се да е така Нямам проблеми или оплаквания с вас, момчета, но вашите отговори на въпросите към мен винаги са пристрастни! Проблемът е в правенето на неща, които не са правилни и винаги прикриването на следите!
Lol How did they solve the complaints…. They force you to solve it they force you to give up because you can’t be bothered they just go in circles and circles and then they offer you crumbs you think that is solving a problem my problem wasn’t solved no matter what you’re always wrong with that casino you’re always wrong they’re always right of always got an excuse listen it’s like you giving them an excuse as well this is what I mean honestly I don’t even think I’ll be coming onto this forum either!!! I’ve already gone to other forums and showed other independent personnel and they agree with me the only people that don’t agree is super boss casino and you guys… with all due respect you tell me that you’re independent I hope so I’ve got no issues or complaints with you guys but your answers questions towards me are always biased! The issue is the doing things that are not right and always covering their tracks!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.