НачалоФорумКазинаSuperBoss Casino - обща дискусия

SuperBoss Casino - обща дискусия

 от Freudstein
|
32 911 преглеждания 143 отговора |
|
1 2...8
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SuperBoss Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

След това, което преживях в това казино, мога само да ви посъветвам да стоите далеч от него, а как това казино може да има такава добра репутация е мистерия за мен, след 3 седмици все още не съм получил своите 600 евро печалби, и всеки ден получавах различно извинение от агентите, залагах 600-те евро, защото разбрах, че няма да получа парите, за мен 100% измама,


PS има предлагани методи на плащане, към които след това технически не можете да се придържате (НЕОБХОДИМО ВНИМАНИЕ НА ТАЗИ СТРАНИЦА)

Edited
Автоматичен превод:
Freudstein

Здравейте, благодаря ви за информацията. Добре, че си подал жалба. Ако нашият екип установи, че казиното използва някакви сенчести или нелоялни практики спрямо играчите, това, разбира се, може да намали общия рейтинг на казиното. Ще видим какво ще каже казиното в тази жалба.

Имахте ли други проблеми, когато играехте там, моля?

Автоматичен превод:

Здравейте, колкото повече жалби са подадени срещу тях, толкова по-големи са последствията, ако жалбите се окажат основателни. Жалко, че загубихте печалбите си. Ще видим как казиното ще си сътрудничи с нашия екип.

Автоматичен превод:

И имам проблеми с това казино. От 3 месеца ми казват, че имат проблеми с плащането с дебитни карти. Посъветвайте ме къде да подам жалба.

Автоматичен превод:

Да, нещо като при мен, има само ПРЕСТЪПНИЦИ и ИЗМАМНИЦИ

Автоматичен превод:
Bigtisho

Здравейте, не се колебайте да изпратите жалба тук: https://casino.guru/complaints

Опитаха ли се да ви предложат друг вариант на плащане, моля? Защото, ако имат проблем с дебитните карти, вината е тяхна, а не ваша 😕.

Автоматичен превод:

Те са измамници, не играйте казина в Кюрасао. Няма защита за казино, само за играчи, защото те плащат лицензионни такси. Избягвайте всички крадци на измами от Кюрасао.

Автоматичен превод:
Freudstein

Казвам 1000% измамници и разбойници. Не играйте казина в Кюрасао. Намерете повече защита на Malta или ukgc Commission.

Автоматичен превод:

Те са измамници, не играйте казина в Кюрасао. Няма защита за казино, само за играчи, защото те плащат лицензионни такси. Избягвайте всички крадци на измами от Кюрасао.

Автоматичен превод:

Здравейте,

както вече ви писах, не е честно всички тези лицензи на Кюрасао да се поставят в една категория.

Целта ни е да предоставим на играчите специално ръководство, така че ще бъде доста ясно какви са разликите между всеки лицензионен орган в Кюрасао - в момента има 4.

Това е един от нашите приоритети.

Както и да е, съгласен съм, че едва ли ще рискува с малтийския лиценз.

Автоматичен превод:

Не знам защо mastercard е в черния списък, когато кандидатствах и исках да направя първия си депозит в SuperBoss Casino, главната карта ми каза, че е в черния списък

Edited
Автоматичен превод:
rile15

Е, те могат да имат някои проблеми с доставчика на плащане или може да е просто твърде взискателен метод за казиното в момента.

Четох оплаквания, че играчите са били ограничени да използват карти Visa напоследък.

Автоматичен превод:

Нещо не е наред, ще играем в друго казино

Автоматичен превод:
rile15

Сигурни ли сте, че това е Mastercard или вашата банка е поставила казиното в черния списък?

Автоматичен превод:

Moka mastercard е обвързана с моята банка, сега не знам кой е поставил казиното в черния списък

Автоматичен превод:

Изпращат пари през Нигерия, за съжаление не всички отиват във вашата сметка. Чакам няколко дни, за да разреша проблема... внимавайте

Автоматичен превод:
Tommi_12

Знам, че тази тема не е най-доброто място, но какво ще кажете за OlympusPlay Casino , чудя се?

Написахте необичаен потребителски отзив за този.

Чувствайте се свободни да отговорите тук 🙂

Автоматичен превод:

Опитвам се да направя теглене на SuperBoss засега нищо вчера 08:45 Направих това отново чакащо засега акаунтът ми вече е потвърден

Автоматичен превод:
luana1figueredo

Здравейте,

понякога отнема няколко дни или седмица, преди казиното да продължи с плащането. Проверявайте редовно тегленето си и ме уведомете, когато състоянието се промени, моля.

Edited
Автоматичен превод:

днес беше кредитиран

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини