ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от jimjamjim
|
35431 преглеждания 304 отговора |
|
1...4 5 6...16
преди 10 месеца

Чудя се колко лесно работят от един уебсайт на друг или се преименуват без страх и никой не предприема никакви действия срещу тези престъпници. Къде и кога ще им свърши бизнеса и цял живот ли ще се радват да грабят и ограбват, никога ли няма да влязат зад решетките???

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Смятам, че те ще продължат да работят, докато печелят, защото все още има играчи, които играят в такива казина, без да са проверили нищо за това. Вярвам, че ако играчите обърнат повече внимание и отделят известно време, за да открият информация за казиното, те няма да депозират в подобни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няма отговор от супер, въпреки че подадох жалба, те просто не се интересуват и сами задържат парите, Благодаря на Джаро, Ник и други, които се погрижиха за жалбата ми, случаят ми вече е приключен, в началото на февруари ще подам оплакване относно казино spicyjackpots.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, няма за какво. Видях, че както казахте, казиното не отговори, така че жалбата беше приключена и казиното получи черни точки. Имам чувството, че това се случва доста често и индексът на безопасност на казиното е 1 , което е доста лошо. 🙁

Надявам се, че подобна ситуация няма да се повтори и изборът на следващото казино ще бъде по-добър.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой всъщност получавал ли е печалби от superb? Чакам от ноември и продължавам да ми разказват същата история. Да се откажа ли просто? или има шанс да получа печалбите си?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Доколкото виждам, досега много дела са приключили по един и същи начин и досега никой не се е похвалил, че е получил пари. Жалбите са затворени, защото казиното не отговаря, но играчите все още не получават парите. Бих искал да видя тази промяна, но съм на мнение, че вероятно няма да се случи. 😥

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не разбирам защо някои хора твърдят, че им е платено, а други не. Имаше някой на trustpilot, на когото бяха платени £1000 и чакаше само 25 дни. Също така не разбирам защо просто не ми закрият акаунта, ако няма да плащат?

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 10 месеца

Е, възможно е това да е вероятно, защото не всеки играч трябва да има същия опит. Може би в Trustpilot би било добре да го попитаме дали има някакво доказателство, но просто се сетих за това, защото поне другите играчи щяха да са сигурни, че наистина се е случило и той е получил парите.

Що се отнася до вашата сметка, те нямат причина да я затворят, дори ако са имали намерение да не ви осребрят, защото мисля, че казината вярват, че играчите могат да се върнат и да депозират отново след известно време. Това са само моите мисли. 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Само актуализация. Днес отново говорих с тях в чата на живо и те ми казаха, че са получили голямо количество тегления и няма персонал, който да ги провери. Мисля, че това е лъжа, но те също казаха, че всички проблеми вече са коригирани и тегленията ще бъдат изплатени много скоро. Времето ще покаже предполагам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получих същия отговор и ми казаха да имам търпение!! Чакам от 15 ноември. Не мисля, че ще получа нищо.

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 9 месеца

Не мога да кажа, че не разбирам разочарованието ви. Но в същото време трябва да кажа, че се надявам да грешите. 🙏🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Само актуализация. Днес отново говорих с тях в чата на живо и те ми казаха, че са получили голямо количество тегления и няма персонал, който да ги провери. Мисля, че това е лъжа, но те също казаха, че всички проблеми вече са коригирани и тегленията ще бъдат изплатени много скоро. Времето ще покаже предполагам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря за забележката!

Да, да се надяваме, че съобщението ще си заслужава чакането! 🤞

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 9 месеца

Изплатиха ми в началото на декември за часове - голям шок! Но подобна сума няколко седмици по-късно все още чака - поиска се 22 декември - сега през февруари и същите стари извинения.

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 9 месеца

Получих плащане в началото на декември, но след това до края на декември все още чакам втори опит за теглене. (13 февруари). Сега съм на края на моето въже.

Автоматичен превод:
vilmunentero
преди 9 месеца

Не задържайте дъха си, за да си го върнете. Чакаме от декември!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Още чакам. От края на юни. Няма шанс да не са престъпници.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сега ми казаха, че тъй като съм избрал да закрия сметката си, това може да отнеме до 90 дни!!! Те са шокиращи. Никога няма да видя тези пари!!!!

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 9 месеца

Получих същия отговор, поне лъжите им са последователни.

Също така получих много извинения и признания, че не действат професионално, но все още няма пари.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Влизам в чата на живо всеки ден и въпреки че винаги съм в сълзи до края му, се връщам на следващия ден. Мисля, че трябва да продължим да ги натискаме и въпреки че се съмнявам дали някога ще получа пари, искам да ги направя възможно най-неудобни.


Автоматичен превод:
Charlie09
преди 9 месеца

Ако тази липса на персонал е вярна, как така получих тегленето си на 4 декември? (в рамките на часове след като го поисках). Бях толкова шокиран, че продължих да играя там, мислейки, че това ще се случва всеки път.

Каква грешка се оказа!

Само 3 седмици по-късно поисках ново теглене и нищо.

Автоматичен превод:
Stupido
преди 9 месеца

О, скъпи, мисля, че ги разстроих. Те не обичат да им се казва истината и сега ме изключиха от чата.

Ще продължа да изпращам съобщения ежедневно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Още чакам. От края на юни. Няма шанс да не са престъпници.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Виждам, че всички чакат от дълго време и жалбата на всички беше затворена, защото казиното я игнорира, което ме натъжава много.

Въпреки това, все още поддържате ли някакъв контакт с казиното и опитвате ли се да попитате какво не е наред с вашето теглене или те не ви отговарят?

Не искам да бъда негативен, но мисля, че мина известно време, откакто не сте получили парите си и вероятно вече дори няма да се надявам. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сега ми казаха, че тъй като съм избрал да закрия сметката си, това може да отнеме до 90 дни!!! Те са шокиращи. Никога няма да видя тези пари!!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е твърде дълго, за да затворите акаунта. Мисля, че в този случай би било най-добре да не се връщате в казиното, защото не съм сигурен дали ще получите парите, въпреки че бих искал да греша. Съжалявам.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини