Чудя се колко лесно работят от един уебсайт на друг или се преименуват без страх и никой не предприема никакви действия срещу тези престъпници. Къде и кога ще им свърши бизнеса и цял живот ли ще се радват да грабят и ограбват, никога ли няма да влязат зад решетките???
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Смятам, че те ще продължат да работят, докато печелят, защото все още има играчи, които играят в такива казина, без да са проверили нищо за това. Вярвам, че ако играчите обърнат повече внимание и отделят известно време, за да открият информация за казиното, те няма да депозират в подобни.
I feel that they will continue to work as long as they make a profit, because there are still players who play in such casinos without having checked anything about it. I believe that if players will pay more attention and take some time to find out information about the casino, they won't deposit in similar ones.
Няма отговор от супер, въпреки че подадох жалба, те просто не се интересуват и сами задържат парите, Благодаря на Джаро, Ник и други, които се погрижиха за жалбата ми, случаят ми вече е приключен, в началото на февруари ще подам оплакване относно казино spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Е, няма за какво. Видях, че както казахте, казиното не отговори, така че жалбата беше приключена и казиното получи черни точки. Имам чувството, че това се случва доста често и индексът на безопасност на казиното е 1 , което е доста лошо. 🙁
Надявам се, че подобна ситуация няма да се повтори и изборът на следващото казино ще бъде по-добър.
Well, you're welcome. I saw that, as you said, the casino didn't respond, so the complaint was closed and the casino got black points. I have a feeling this happens quite often and the casino's safety index is 1, which is pretty bad. 🙁
I hope that a similar situation will not happen again and the choice of the next casino will be better.
Някой всъщност получавал ли е печалби от superb? Чакам от ноември и продължавам да ми разказват същата история. Да се откажа ли просто? или има шанс да получа печалбите си?
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Доколкото виждам, досега много дела са приключили по един и същи начин и досега никой не се е похвалил, че е получил пари. Жалбите са затворени, защото казиното не отговаря, но играчите все още не получават парите. Бих искал да видя тази промяна, но съм на мнение, че вероятно няма да се случи. 😥
From what I can see, so far many cases have ended the same way and so far no one has bragged about getting money. Complaints are closed because the casino does not respond but the players do not receive the money yet. I would like to see this change, but I am of the opinion that it probably won't happen. 😥
Не разбирам защо някои хора твърдят, че им е платено, а други не. Имаше някой на trustpilot, на когото бяха платени £1000 и чакаше само 25 дни. Също така не разбирам защо просто не ми закрият акаунта, ако няма да плащат?
I don’t understand why some people claim to have been paid and others not though. There was somebody on trustpilot who was paid £1000 and only waited 25 days. Also I don’t understand why they don’t just close my account if they’re not going to pay?
Е, възможно е това да е вероятно, защото не всеки играч трябва да има същия опит. Може би в Trustpilot би било добре да го попитаме дали има някакво доказателство, но просто се сетих за това, защото поне другите играчи щяха да са сигурни, че наистина се е случило и той е получил парите.
Що се отнася до вашата сметка, те нямат причина да я затворят, дори ако са имали намерение да не ви осребрят, защото мисля, че казината вярват, че играчите могат да се върнат и да депозират отново след известно време. Това са само моите мисли. 🤔
Well, it's possible that it's probably because not every player has to have the same experience. Maybe on Trustpilot it would be good to ask if he has some proof, but I just thought of that, because at least the other players would be sure that it really happened and he got the money.
Regarding your account, they have no reason to close it even if they had the intention not to cash you out, because I think the casinos believe that players can come back and deposit again after some time. That's just my thoughts. 🤔
Само актуализация. Днес отново говорих с тях в чата на живо и те ми казаха, че са получили голямо количество тегления и няма персонал, който да ги провери. Мисля, че това е лъжа, но те също казаха, че всички проблеми вече са коригирани и тегленията ще бъдат изплатени много скоро. Времето ще покаже предполагам.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Не мога да кажа, че не разбирам разочарованието ви. Но в същото време трябва да кажа, че се надявам да грешите. 🙏🤞
Can't say I don't understand your frustration. Though, at the same time, I have to say, I hope you're wrong. 🙏🤞
Само актуализация. Днес отново говорих с тях в чата на живо и те ми казаха, че са получили голямо количество тегления и няма персонал, който да ги провери. Мисля, че това е лъжа, но те също казаха, че всички проблеми вече са коригирани и тегленията ще бъдат изплатени много скоро. Времето ще покаже предполагам.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Изплатиха ми в началото на декември за часове - голям шок! Но подобна сума няколко седмици по-късно все още чака - поиска се 22 декември - сега през февруари и същите стари извинения.
I was paid out at the beginning of December within hours - big shock! But a similar amount a few weeks later is still waiting- December 22 requested- now into February and same old excuses.
Получих плащане в началото на декември, но след това до края на декември все още чакам втори опит за теглене. (13 февруари). Сега съм на края на моето въже.
I was paid at the start of December but then by the end of December, a second withdrawal attempt is still awaiting now. (Feb 13). I am at the end of my rope now.
Не задържайте дъха си, за да си го върнете. Чакаме от декември!
Don’t hold your breath to get it back. Waiting since December!
Сега ми казаха, че тъй като съм избрал да закрия сметката си, това може да отнеме до 90 дни!!! Те са шокиращи. Никога няма да видя тези пари!!!!
They have now told me because I have choose to close my account,it can take up to 90 days!!!they are shocking.Im never going to see that money!!!!
Получих същия отговор, поне лъжите им са последователни.
Също така получих много извинения и признания, че не действат професионално, но все още няма пари.
I have had the same response, at least their lies are consistent.
I’ve also had lots of apologies and admissions that they are not acting professionally but still no money.
Влизам в чата на живо всеки ден и въпреки че винаги съм в сълзи до края му, се връщам на следващия ден. Мисля, че трябва да продължим да ги натискаме и въпреки че се съмнявам дали някога ще получа пари, искам да ги направя възможно най-неудобни.
I go on the live chat every day and although I am always in tears by the end of it, I am back on the next day. I think that we need to keep the pressure on them and while I am dubious about ever receiving any money, I want to make them as uncomfortable as possible.
Ако тази липса на персонал е вярна, как така получих тегленето си на 4 декември? (в рамките на часове след като го поисках). Бях толкова шокиран, че продължих да играя там, мислейки, че това ще се случва всеки път.
Каква грешка се оказа!
Само 3 седмици по-късно поисках ново теглене и нищо.
If this lack of staff bull is correct, how come I received my withdrawal on the 4th of December ?( within hours of requesting it). I was so shocked, I continued to play there thinking that this would happen every time.
What a mistake that turned out to be!
Just 3 weeks later I requested another withdrawal and nothing.
О, скъпи, мисля, че ги разстроих. Те не обичат да им се казва истината и сега ме изключиха от чата.
Ще продължа да изпращам съобщения ежедневно.
Oh dear, I think I have upset them. They don’t like to be told the truth and have now cut me off from the chat.
I will continue to send messages daily.
Виждам, че всички чакат от дълго време и жалбата на всички беше затворена, защото казиното я игнорира, което ме натъжава много.
Въпреки това, все още поддържате ли някакъв контакт с казиното и опитвате ли се да попитате какво не е наред с вашето теглене или те не ви отговарят?
Не искам да бъда негативен, но мисля, че мина известно време, откакто не сте получили парите си и вероятно вече дори няма да се надявам. 😥
I see that everyone has been waiting for a long time and everyone's complaint was closed because the casino ignored it, which makes me very sad.
However, are you still in any contact with the casino and do you try to ask what is wrong with your withdrawal or do they not answer you ?
I don't want to be negative but I think it's been a while since you've not gotten your money and I probably wouldn't even hope anymore. 😥
Сега ми казаха, че тъй като съм избрал да закрия сметката си, това може да отнеме до 90 дни!!! Те са шокиращи. Никога няма да видя тези пари!!!!
They have now told me because I have choose to close my account,it can take up to 90 days!!!they are shocking.Im never going to see that money!!!!
Това е твърде дълго, за да затворите акаунта. Мисля, че в този случай би било най-добре да не се връщате в казиното, защото не съм сигурен дали ще получите парите, въпреки че бих искал да греша. Съжалявам.
That's too long to close the account. I think in this case it would be best not to go back to the casino, because I am not sure if you will get the money, although I would like to be wrong. I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.