Иска ми се да получиш парите си. Ако играчите преди вас са успели, надяваме се, че и вие ще успеете.
Ако чуете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. Късмет.
I wish you would get your money. If the players before you succeeded, hopefully you will too.
If you hear anything new, be sure to let us know. Good luck.
Някой има ли представа какво се случва с казино superb, тъй като просто се опитвам да вляза в superb и те ме отвеждат на друг уебсайт с името bountyreels.com, означава ли това, че отварят нов магазин за ограбване на хора и правенето им на глупаци. Как да влезете в акаунтите, които хората имат, е страхотно..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Здравейте, поради скорошни публикации от играчи, това казино се премести на следния уебсайт: superb1.bet. Също така според моя съотборник казиното се е преместило в този нов домейн и той вече е актуализиран на нашия уебсайт.
Можете ли да опитате там, за да видите дали можете да влезете и да влезете в акаунта си?
Hi, due to recent posts by players, this casino has moved to the following website: superb1.bet. Also according to my teammate the casino has moved to this new domain and it is already updated on our website.
Can you try it there to see if you can login and get into your account ?
Здравейте, опитах на новия уебсайт, влязох успешно .. Това означава ли, че старият уебсайт е затворен поради много оплаквания и сега те ще заблуждават хората на този нов уебсайт.
Hi I tried on the new website , i logged in successfully .. Does that means that the old website is closed due to lots of complaints and now they will fool people on this new website.
За да избегне отрицателните ефекти от оплакванията си, казиното трябва да ребрандира или да затвори.
Както можете да видите, неговият индекс на безопасност все още е наличен: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
To avoid the negative effects of its complaints, the casino must rebrand or get closed.
As you can see, its safety index is still available: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
Моята заявка за теглене вече продължи 23 работни дни и все още е в очакване, на новия сайт, разбира се, където успях да вляза, е сестрата на казиното на spicyjackpots Superb, защото външната обвивка е толкова подобна, също оттам имам заявка за теглене на 100e в очакване на втора седмица, въпреки че обещават, че обработката на тегленето ще отнеме до 4 работни дни, други имали ли са проблеми с тегленето с пикантни?
My withdrawal request has already lasted 23 business days and is still pending, on the new site of course, where I managed to log in, is spicyjackpots Superb's sister casino because the outer shell is so similar, also from there I have a 100e withdrawal request pending for the second week even though they promise that the processing of the withdrawal will take up to 4 business days , have others had withdrawal problems with spicy?
Minun nostopyyntöni on kestänyt jo 23 arkipäivää ja vieläkin pending,uudella sivustolla toki,johon onnistuin kirjautumaan,onko spicyjackpots superbin sisarkasino koska ulkokuori on niin samanlainen,myöskin sieltä minulla on 100e nostopyyntö vireillä jo toista viikkoa vaikka he lupaavat noston käsittelyn kestävän up to 4 business day,onko muilla ollut spicyn kanssa nosto ongelmia?
Здравейте, за да разберете, че имате проблеми и в двете казина?
Относно вашите тегления, казиното каза ли ви защо отнема време? Верифицирахте ли вече акаунта си?
Въпреки това, ако това продължава повече от две седмици, бих препоръчалда подадете жалба , тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация.
Но що се отнася до това конкретно казино и следователно до Superb, достатъчно играчи са имали проблеми с него наскоро и казиното не е отговорило на никакви оплаквания . Така че не съм напълно убеден, че при вас ще е различно. Въпреки това, определено трябва да подадете жалба, защото надеждата винаги умира последна и ако не получите парите си, казиното ще получи поне черни точки.
Hi to understand you have problems in both casinos ?
Regarding your withdrawals, did the casino tell you why it takes time ? Have you verified your account yet ?
However, if it has been going on for more than two weeks I would recommend filing a complaint, because we give casinos 14 days to resolve such a situation.
But as far as this particular casino and therefore Superb is concerned, enough players have had problems with it recently and the casino has not responded to any complaints. So I'm not entirely convinced that it will be any different for you. However, you should definitely file a complaint, because hope always dies last and if you don't get your money, the casino will at least get black points.
Това означава, че те са едни и същи хора, просто ребрандират и привличат клиенти под нова марка, тъй като нямат добра репутация под старата марка. Те ще правят редовно ребрандиране и ще правят бизнес.
So that means they are same people, just rebrand and attract customer under new brand as they don't have a good reputation under the old brand , They will be doing regular rebranding and doing business.
Не знам кои може да са. Просто казано, ребрандирането е начин да промените името на компанията, вероятно с чисто нов собственик. Но това не означава, че всички неразрешени оплаквания са забравени. За нас това означава, че трябва да убедим новото ръководство да разреши греховете на предишното ръководство; иначе всичко си остава същото.
I do not know who they might be. Simply put, rebranding is a way to change the name of the company, probably with a brand new owner. But it does not mean all unresolved complaints are forgotten. For us, it means that we must convince the new management to resolve the sins of the previous management; otherwise, all remains the same.
Не мисля, че това е ново ръководство, ако беше ново ръководство, те щяха да са показали известна ефективност досега. но оплакванията си ги има и са свежи за повече лов сега.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Точно така става, свързах се с тях относно моята ситуация преди няколко дни и няма отговор, така че те дори не си правят труда да лъжат вече, не мога да издържам да се опитвам да направя нещо относно моето оттегляне!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Не мисля, че това е ново ръководство, ако беше ново ръководство, те щяха да са показали известна ефективност досега. но оплакванията си ги има и са свежи за повече лов сега.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Мисля, че може да бъде, но ако зад него стои ново ръководство, може да отнеме известно време, за да се раздвижат нещата и да започне да се разглеждат оплакванията. Това обаче са само мои предположения и ще видим как ще продължи и как казиното ще се справи с по-нататъшните оплаквания. Ще се радвам, ако започнат да се решават. Но ще видим.
I think it could be, but if there was new management behind it, it might take some time to get things moving and start addressing the complaints. However, these are just my guesses and we will see how it will go on and how the casino will deal with further complaints. I would be happy if they would start to be resolved. But we'll see.
Точно така става, свързах се с тях относно моята ситуация преди няколко дни и няма отговор, така че те дори не си правят труда да лъжат вече, не мога да издържам да се опитвам да направя нещо относно моето оттегляне!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Е, много съжалявам. Виждам, че сте подали и жалба по моя препоръка, но тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, досега не е напреднало много.
Както и да е, мисля, че определено би било добра идея да отговорите на Ник, тъй като отговорът ви се очаква. Можете да го направите тук.
Ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация, поне малко удовлетворение е, че получава черни точки и индексът му на безопасност е понижен. Знам, че не е много, но мисля, че е добра възпираща мярка, за да попречите на играчите да играят тук.
Както и да е, ако случайно получите отговор, не забравяйте да ме уведомите.
Well, I'm very sorry. I see that you also filed a complaint on my recommendation, but since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, it hasn't moved very far so far.
Anyway, I think it would certainly be a good idea for you to respond to Nick, as your answer is awaited. You can do so here.
If the casino doesn't try to resolve your situation, at least a small satisfaction is that it gets black points and its safety index is lowered. I know it's not much, but I think it's a good deterrent to keep players from playing here.
Anyway, if you happen to get an answer, be sure to let me know.
Скъпи Джаро
Нека ви кажа какво ще се случи след това,,, След 90 дни те ще анулират моето теглене поради транзакция с висок риск или техническа грешка и средствата ще бъдат кредитирани обратно в сметката ми и ще трябва да поискам отново теглене и транзакция трябва да мине през няколко проверки отново ..Това се случи с мен в Winner Casino, и двамата са братя и сестри.. Разговарях с онлайн агента и за щастие това беше същият агент, с когото разговарях и в Winner Casino. ще споделя там екранни снимки за имейл и чат...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
О, боже, тези Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,превъзходно и колко още братя и сестри има в тези казина, ние наистина сме обречени, искам да кажа, че плащат за някои хора, за да покажат на останалите от нас, че са истински казина, но те със сигурност не са, просто не ме интересува вече, ако получа парите си или не, просто се надявам да свършат зле и имам предвид наистина зле, надявам се, че в крайна сметка ще получите парите си, моля, дръжте останалите в течение.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Скъпи Джаро
Нека ви кажа какво ще се случи след това,,, След 90 дни те ще анулират моето теглене поради транзакция с висок риск или техническа грешка и средствата ще бъдат кредитирани обратно в сметката ми и ще трябва да поискам отново теглене и транзакция трябва да мине през няколко проверки отново ..Това се случи с мен в Winner Casino, и двамата са братя и сестри.. Разговарях с онлайн агента и за щастие това беше същият агент, с когото разговарях и в Winner Casino. ще споделя там екранни снимки за имейл и чат...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Така че съжалявам и мисля, че 90 дни за едно теглене са твърде много и не разбирам защо е толкова дълго и какво може да се направи по въпроса.
В този случай, тъй като казиното дори не е лицензирано, няма към кого да се обърнете, което е много жалко. Вече се притеснявам дали ще си получиш парите. Очевидно бих бил скептичен и ще си взема целия урок от това и винаги ще държа под око казиното, където отивам да депозирам.
Въпреки това, ако случайно получите отговор от казино с нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
So I'm sorry and I think that 90 days to make one withdrawal is too much and I don't understand why it's so long and what all can be done about it.
In this case, since the casino is not even licensed, there is no one to turn to, which is a great pity. I'm worried now whether you will get your money. Obviously I would be skeptical and take the whole lesson from this and always keep an eye on the casino where I go to deposit.
However, if you happen to get a reply from a casino with something new, be sure to let me know.
О, боже, тези Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,превъзходно и колко още братя и сестри има в тези казина, ние наистина сме обречени, искам да кажа, че плащат за някои хора, за да покажат на останалите от нас, че са истински казина, но те със сигурност не са, просто не ме интересува вече, ако получа парите си или не, просто се надявам да свършат зле и имам предвид наистина зле, надявам се, че в крайна сметка ще получите парите си, моля, дръжте останалите в течение.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Честно да ви кажа, любопитен съм как ще се развие вашият случай, тъй като жалбата ви все още е отворена. Ще се радвам, ако казиното отговори, когато се свърже с него, или ако целият проблем бъде решен по-рано.
Въпреки това, въз основа на опита на други играчи, не съм сигурен дали това ще бъде така.
Така че не се колебайте да ме информирате за това как се развива ситуацията.
Успех ☘️
To tell you the truth, I'm curious how your case will turn out as your complaint is still open. I would be happy if the casino would reply when it will be contacted, alternatively if the whole issue will be solved sooner.
However, based on the experience of other players, I am not sure if this will be the case.
So feel free to update me on how the situation is going.
Good luck ☘️
Чудя се колко лесно работят от един уебсайт на друг или се преименуват без страх и никой не предприема никакви действия срещу тези престъпници. Къде и кога ще им свърши бизнеса и цял живот ли ще се радват да грабят и ограбват, никога ли няма да влязат зад решетките???
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Няма отговор от супер, въпреки че подадох жалба, те просто не се интересуват и сами задържат парите, Благодаря на Джаро, Ник и други, които се погрижиха за жалбата ми, случаят ми вече е приключен, в началото на февруари ще подам оплакване относно казино spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Някой всъщност получавал ли е печалби от superb? Чакам от ноември и продължавам да ми разказват същата история. Да се откажа ли просто? или има шанс да получа печалбите си?
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.