ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от jimjamjim
|
35456 преглеждания 304 отговора |
|
1...3 4 5...16
преди 10 месеца

Надявам се. Беше меко казано разочароващо. Все пак подадох жалбата, така че благодаря предварително за всяка помощ по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Иска ми се да получиш парите си. Ако играчите преди вас са успели, надяваме се, че и вие ще успеете.

Ако чуете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой има ли представа какво се случва с казино superb, тъй като просто се опитвам да вляза в superb и те ме отвеждат на друг уебсайт с името bountyreels.com, означава ли това, че отварят нов магазин за ограбване на хора и правенето им на глупаци. Как да влезете в акаунтите, които хората имат, е страхотно..

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, поради скорошни публикации от играчи, това казино се премести на следния уебсайт: superb1.bet. Също така според моя съотборник казиното се е преместило в този нов домейн и той вече е актуализиран на нашия уебсайт.

Можете ли да опитате там, за да видите дали можете да влезете и да влезете в акаунта си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, опитах на новия уебсайт, влязох успешно .. Това означава ли, че старият уебсайт е затворен поради много оплаквания и сега те ще заблуждават хората на този нов уебсайт.

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 10 месеца

За да избегне отрицателните ефекти от оплакванията си, казиното трябва да ребрандира или да затвори.

Както можете да видите, неговият индекс на безопасност все още е наличен: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моята заявка за теглене вече продължи 23 работни дни и все още е в очакване, на новия сайт, разбира се, където успях да вляза, е сестрата на казиното на spicyjackpots Superb, защото външната обвивка е толкова подобна, също оттам имам заявка за теглене на 100e в очакване на втора седмица, въпреки че обещават, че обработката на тегленето ще отнеме до 4 работни дни, други имали ли са проблеми с тегленето с пикантни?

Автоматичен превод:
vilmunentero
преди 10 месеца

Здравейте, за да разберете, че имате проблеми и в двете казина?

Относно вашите тегления, казиното каза ли ви защо отнема време? Верифицирахте ли вече акаунта си?

Въпреки това, ако това продължава повече от две седмици, бих препоръчалда подадете жалба , тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация.

Но що се отнася до това конкретно казино и следователно до Superb, достатъчно играчи са имали проблеми с него наскоро и казиното не е отговорило на никакви оплаквания . Така че не съм напълно убеден, че при вас ще е различно. Въпреки това, определено трябва да подадете жалба, защото надеждата винаги умира последна и ако не получите парите си, казиното ще получи поне черни точки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Това означава, че те са едни и същи хора, просто ребрандират и привличат клиенти под нова марка, тъй като нямат добра репутация под старата марка. Те ще правят редовно ребрандиране и ще правят бизнес.

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 10 месеца

Не знам кои може да са. Просто казано, ребрандирането е начин да промените името на компанията, вероятно с чисто нов собственик. Но това не означава, че всички неразрешени оплаквания са забравени. За нас това означава, че трябва да убедим новото ръководство да разреши греховете на предишното ръководство; иначе всичко си остава същото.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Не мисля, че това е ново ръководство, ако беше ново ръководство, те щяха да са показали известна ефективност досега. но оплакванията си ги има и са свежи за повече лов сега.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Точно така става, свързах се с тях относно моята ситуация преди няколко дни и няма отговор, така че те дори не си правят труда да лъжат вече, не мога да издържам да се опитвам да направя нещо относно моето оттегляне!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не мисля, че това е ново ръководство, ако беше ново ръководство, те щяха да са показали известна ефективност досега. но оплакванията си ги има и са свежи за повече лов сега.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че може да бъде, но ако зад него стои ново ръководство, може да отнеме известно време, за да се раздвижат нещата и да започне да се разглеждат оплакванията. Това обаче са само мои предположения и ще видим как ще продължи и как казиното ще се справи с по-нататъшните оплаквания. Ще се радвам, ако започнат да се решават. Но ще видим.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Точно така става, свързах се с тях относно моята ситуация преди няколко дни и няма отговор, така че те дори не си правят труда да лъжат вече, не мога да издържам да се опитвам да направя нещо относно моето оттегляне!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, много съжалявам. Виждам, че сте подали и жалба по моя препоръка, но тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, досега не е напреднало много.

Както и да е, мисля, че определено би било добра идея да отговорите на Ник, тъй като отговорът ви се очаква. Можете да го направите тук.

Ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация, поне малко удовлетворение е, че получава черни точки и индексът му на безопасност е понижен. Знам, че не е много, но мисля, че е добра възпираща мярка, за да попречите на играчите да играят тук.

Както и да е, ако случайно получите отговор, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Скъпи Джаро

Нека ви кажа какво ще се случи след това,,, След 90 дни те ще анулират моето теглене поради транзакция с висок риск или техническа грешка и средствата ще бъдат кредитирани обратно в сметката ми и ще трябва да поискам отново теглене и транзакция трябва да мине през няколко проверки отново ..Това се случи с мен в Winner Casino, и двамата са братя и сестри.. Разговарях с онлайн агента и за щастие това беше същият агент, с когото разговарях и в Winner Casino. ще споделя там екранни снимки за имейл и чат... filefilefilefile

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 10 месеца

О, боже, тези Motherf.....s

Casinowinners,spicyjacpots,превъзходно и колко още братя и сестри има в тези казина, ние наистина сме обречени, искам да кажа, че плащат за някои хора, за да покажат на останалите от нас, че са истински казина, но те със сигурност не са, просто не ме интересува вече, ако получа парите си или не, просто се надявам да свършат зле и имам предвид наистина зле, надявам се, че в крайна сметка ще получите парите си, моля, дръжте останалите в течение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Скъпи Джаро

Нека ви кажа какво ще се случи след това,,, След 90 дни те ще анулират моето теглене поради транзакция с висок риск или техническа грешка и средствата ще бъдат кредитирани обратно в сметката ми и ще трябва да поискам отново теглене и транзакция трябва да мине през няколко проверки отново ..Това се случи с мен в Winner Casino, и двамата са братя и сестри.. Разговарях с онлайн агента и за щастие това беше същият агент, с когото разговарях и в Winner Casino. ще споделя там екранни снимки за имейл и чат... filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че съжалявам и мисля, че 90 дни за едно теглене са твърде много и не разбирам защо е толкова дълго и какво може да се направи по въпроса.

В този случай, тъй като казиното дори не е лицензирано, няма към кого да се обърнете, което е много жалко. Вече се притеснявам дали ще си получиш парите. Очевидно бих бил скептичен и ще си взема целия урок от това и винаги ще държа под око казиното, където отивам да депозирам.

Въпреки това, ако случайно получите отговор от казино с нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

О, боже, тези Motherf.....s

Casinowinners,spicyjacpots,превъзходно и колко още братя и сестри има в тези казина, ние наистина сме обречени, искам да кажа, че плащат за някои хора, за да покажат на останалите от нас, че са истински казина, но те със сигурност не са, просто не ме интересува вече, ако получа парите си или не, просто се надявам да свършат зле и имам предвид наистина зле, надявам се, че в крайна сметка ще получите парите си, моля, дръжте останалите в течение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Честно да ви кажа, любопитен съм как ще се развие вашият случай, тъй като жалбата ви все още е отворена. Ще се радвам, ако казиното отговори, когато се свърже с него, или ако целият проблем бъде решен по-рано.

Въпреки това, въз основа на опита на други играчи, не съм сигурен дали това ще бъде така.

Така че не се колебайте да ме информирате за това как се развива ситуацията.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Чудя се колко лесно работят от един уебсайт на друг или се преименуват без страх и никой не предприема никакви действия срещу тези престъпници. Къде и кога ще им свърши бизнеса и цял живот ли ще се радват да грабят и ограбват, никога ли няма да влязат зад решетките???

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Няма отговор от супер, въпреки че подадох жалба, те просто не се интересуват и сами задържат парите, Благодаря на Джаро, Ник и други, които се погрижиха за жалбата ми, случаят ми вече е приключен, в началото на февруари ще подам оплакване относно казино spicyjackpots.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой всъщност получавал ли е печалби от superb? Чакам от ноември и продължавам да ми разказват същата история. Да се откажа ли просто? или има шанс да получа печалбите си?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Откажи се, това е лудост, направих пари, изчаках и след това го пропуках

Автоматичен превод:
1...3 4 5...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини