ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от jimjamjim
|
33355 преглеждания 293 отговора |
|
12 3 4...15
Добавете пост
Jaro
преди 10 месеца

Сайтът все още не работи... изглежда всичките ни средства са загубени сега

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте...получихме ли актуализации на този уебсайт?..благодаря

Автоматичен превод:
SampsoN
преди 10 месеца

Здравейте, все още не съм получил никаква актуализация, но веднага щом получа, ще ви уведомя какво разбрах.

Въпреки това, ако все още имате пари там, можетеда подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Мисля, че това може да е разумно, тъй като все още не знаем какво се случва с казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

добре готово..благодаря

Автоматичен превод:
SampsoN
преди 10 месеца

Страхотно, така че не забравяйте да ме уведомите как върви вашият случай и дали сте успели да разрешите нещо или дали сте получили актуализация.

Надявам се всичко да се нареди добре. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, просто исках да помогна с това и ще подам собствена жалба, но изглежда, че са се преместили на нов сайт с уеб адрес superb1.bet

влязох там с данните си и видях, че тегленето ми все още казва, че чакам след 7 седмици.

както и да е, надявам се това да помогне.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Мисля, че получих исканото от мен теглене от €100. Имах изненада

€100 в моята сметка и парите могат да дойдат само от Superb не е поискал друго теглене от друго казино. По банковите данни не мога да кажа на 100%, че парите идват от Superb, но от кой друг. Току-що влязох в superb1.bet и стигнах до акаунта си и заявката ми за теглене е настроена на нула. Така че надеждата умира последна и се надявам, че всички вие, които сте подали жалба до Casino Guru, ще получите парите си.

Мисля, че без натиска от страна на Casino Guru никога нямаше да получа изплащането си.

БЛАГОДАРИМ НА ЕКИПА НА CASINO GURU / ВИЕ СТЕ НАЙ-ДОБРИЯТ

Автоматичен превод:
ludwigschett
преди 10 месеца

Радвам се да знам, че сте получили средствата си, можете ли да ни кажете, моля, колко време ви отне да изтеглите парите от superb, също така дали няма проблем да споделите екранна снимка или нещо подобно на получаване на средствата от superb, само за малко спокойствие и надежда. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Целият превод отне от 12 ноември 2023 г. до 26 декември 2023 г. Бях напълно изненадан, че €100 изведнъж се появиха в сметката. Отново, без оплакването и голямата помощ от Casino GURU, мисля, че никога нямаше да получа парите.

А ето и екранните снимки

Дано и вие всички получите парите си. filefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тогава има надежда! Имам £600 чакащи от 9 ноември. Не знам дали да рискувам с оплакване и това да има потенциален негативен ефект или просто да изчакам. Поддръжката всъщност доста се извини към мен през последните няколко пъти, когато говорих в чата на живо. Бих искал да знам дали има още успешни истории с това казино след като подадох жалба тук?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че без жалбата никога нямаше да получа парите.

Без натиск нищо не работи в това казино.

Това е само моето мнение

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

успях да вляза през superb1.bet и мога да вляза в акаунта си и да продължа към теглене


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, просто исках да помогна с това и ще подам собствена жалба, но изглежда, че са се преместили на нов сайт с уеб адрес superb1.bet

влязох там с данните си и видях, че тегленето ми все още казва, че чакам след 7 седмици.

както и да е, надявам се това да помогне.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви за информацията, ще я предам на нашия екип, който ще я провери правилно. Сигурен съм, че е подходящо.

Що се отнася до вашето теглене, даваме на казината 14 дни да го обработят. Казиното каза ли ви причината, поради която е минала повече от седмица? Разбира се, ако нищо не се движи, можете да подадете жалба.

Надявам се всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Мисля, че получих исканото от мен теглене от €100. Имах изненада

€100 в моята сметка и парите могат да дойдат само от Superb не е поискал друго теглене от друго казино. По банковите данни не мога да кажа на 100%, че парите идват от Superb, но от кой друг. Току-що влязох в superb1.bet и стигнах до акаунта си и заявката ми за теглене е настроена на нула. Така че надеждата умира последна и се надявам, че всички вие, които сте подали жалба до Casino Guru, ще получите парите си.

Мисля, че без натиска от страна на Casino Guru никога нямаше да получа изплащането си.

БЛАГОДАРИМ НА ЕКИПА НА CASINO GURU / ВИЕ СТЕ НАЙ-ДОБРИЯТ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е страхотна новина. 🎉🎉☘️

Много се радвам, че си получи парите между празниците и че накрая всичко се оказа честно. Както каза надеждата умира последна и въпреки че не вярвах, накрая всичко завърши щастливо.

Надявам се да се радвате на парите. Приятна ваканция. 😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Радвам се да знам, че сте получили средствата си, можете ли да ни кажете, моля, колко време ви отне да изтеглите парите от superb, също така дали няма проблем да споделите екранна снимка или нещо подобно на получаване на средствата от superb, само за малко спокойствие и надежда. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Би било идеално, ако и вие ги получите и също ще сте щастливи в края на годината. Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите. Стискам палци и ти да получиш закъснял подарък. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

успях да вляза през superb1.bet и мога да вляза в акаунта си и да продължа към теглене


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изглежда, че казиното е започнало да решава проблемите, възникнали при всички играчи. Сега ще чакаме да видим дали парите ще дойдат и при вас. Когато стане, не се колебайте да ме уведомите.

Ще чакам. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, няма проблем. Чаках оттеглянето си 7 седмици. Те само повтарят, че се проверява и че съжаляват за забавянето. Чатът беше много подобен на бот, но в момента те изглеждат много по-симпатични, без наистина да предлагат много информация.

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 10 месеца

Аха, в такъв случай няма какво да чакам и бихпуснал жалба направо на този линк .

Хм, тегленето на чек от 7 седмици ми се струва малко дълго. Казиното не даде друга причина освен тази, да?

Твърдо вярвам обаче, че и този проблем ще бъде решен. Досега някои играчи се свързаха с нас, тъй като имахте възможност да видите, че са получили парите си, така че се надявам, че това ще бъде случаят и във вашата ситуация.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Надявам се. Беше меко казано разочароващо. Все пак подадох жалбата, така че благодаря предварително за всяка помощ по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Някой има ли представа какво се случва с казино superb, тъй като просто се опитвам да вляза в superb и те ме отвеждат на друг уебсайт с името bountyreels.com, означава ли това, че отварят нов магазин за ограбване на хора и правенето им на глупаци. Как да влезете в акаунтите, които хората имат, е страхотно..

Автоматичен превод:
12 3 4...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини