преди 11 месеца
Сайтът все още не работи... изглежда всичките ни средства са загубени сега
Site still down...looks all our funds are lost now
0
Сайтът все още не работи... изглежда всичките ни средства са загубени сега
Site still down...looks all our funds are lost now
Здравейте...получихме ли актуализации на този уебсайт?..благодаря
Hi...did we get any updates on this website?..thanks
Здравейте, все още не съм получил никаква актуализация, но веднага щом получа, ще ви уведомя какво разбрах.
Въпреки това, ако все още имате пари там, можетеда подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Мисля, че това може да е разумно, тъй като все още не знаем какво се случва с казиното.
Hi, I haven't received any update yet but as soon as I do I'll let you know what I find out.
However, if you still have money there, you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation. I think that might be reasonable, since we don't know what's going on with the casino yet.
Страхотно, така че не забравяйте да ме уведомите как върви вашият случай и дали сте успели да разрешите нещо или дали сте получили актуализация.
Надявам се всичко да се нареди добре. Късмет. ☘️
Great, so be sure to let me know how your case is going and if you managed to resolve anything or if you got an update.
I hope everything turns out well. Good luck. ☘️
Здравейте, просто исках да помогна с това и ще подам собствена жалба, но изглежда, че са се преместили на нов сайт с уеб адрес superb1.bet
влязох там с данните си и видях, че тегленето ми все още казва, че чакам след 7 седмици.
както и да е, надявам се това да помогне.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Здравейте. Мисля, че получих исканото от мен теглене от €100. Имах изненада
€100 в моята сметка и парите могат да дойдат само от Superb не е поискал друго теглене от друго казино. По банковите данни не мога да кажа на 100%, че парите идват от Superb, но от кой друг. Току-що влязох в superb1.bet и стигнах до акаунта си и заявката ми за теглене е настроена на нула. Така че надеждата умира последна и се надявам, че всички вие, които сте подали жалба до Casino Guru, ще получите парите си.
Мисля, че без натиска от страна на Casino Guru никога нямаше да получа изплащането си.
БЛАГОДАРИМ НА ЕКИПА НА CASINO GURU / ВИЕ СТЕ НАЙ-ДОБРИЯТ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Радвам се да знам, че сте получили средствата си, можете ли да ни кажете, моля, колко време ви отне да изтеглите парите от superb, също така дали няма проблем да споделите екранна снимка или нещо подобно на получаване на средствата от superb, само за малко спокойствие и надежда. Благодаря
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Здравейте. Целият превод отне от 12 ноември 2023 г. до 26 декември 2023 г. Бях напълно изненадан, че €100 изведнъж се появиха в сметката. Отново, без оплакването и голямата помощ от Casino GURU, мисля, че никога нямаше да получа парите.
А ето и екранните снимки
Дано и вие всички получите парите си.
Hello. The whole transfer took from November 12th, 2023 to December 26th, 2023. I was completely surprised that €100 was suddenly in the account. Again, without the complaint and the great help from Casino GURU, I think I would never have gotten the money.
And here are the screenshots
Hope you all get your money too.
Hallo. Der ganze Transfer hat vom 12.11.2023 - 26.12.2023 gedauert. war völlig überrascht das auf einmal €100 auf dem Konto waren, Nochmals gesagt ,ohne die Beschwerde und großartige die Hilfe von Casino GURU denke ich hätte ich das Geld nie bekommen.
Und hier noch die Screenshots
Hoffe Ihr bekommt auch alle euer Geld.
Тогава има надежда! Имам £600 чакащи от 9 ноември. Не знам дали да рискувам с оплакване и това да има потенциален негативен ефект или просто да изчакам. Поддръжката всъщност доста се извини към мен през последните няколко пъти, когато говорих в чата на живо. Бих искал да знам дали има още успешни истории с това казино след като подадох жалба тук?
There is hope then! I have £600 pending since the 9th of November. I don’t know wether to risk making a complaint and it potentially have a negative effect or just wait it out. The support have actually been quite apologetic to me the last few times I spoke on live chat. I’d like to know if there was any more success stories with this casino after lodging a complaint here?
Мисля, че без жалбата никога нямаше да получа парите.
Без натиск нищо не работи в това казино.
Това е само моето мнение
I think that without the complaint I would never have received the money.
Without pressure, nothing works at this casino.
This is only my opinion
Ich denke , Das ich ohne die Beschwerde das Geld niemals bekommen hätte.
Ohne Druck geht bei diesem Casino vermutlich gar nichts.
Das ist nur meine Meinung
успях да вляза през superb1.bet и мога да вляза в акаунта си и да продължа към теглене
managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal
Здравейте, просто исках да помогна с това и ще подам собствена жалба, но изглежда, че са се преместили на нов сайт с уеб адрес superb1.bet
влязох там с данните си и видях, че тегленето ми все още казва, че чакам след 7 седмици.
както и да е, надявам се това да помогне.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Благодаря ви за информацията, ще я предам на нашия екип, който ще я провери правилно. Сигурен съм, че е подходящо.
Що се отнася до вашето теглене, даваме на казината 14 дни да го обработят. Казиното каза ли ви причината, поради която е минала повече от седмица? Разбира се, ако нищо не се движи, можете да подадете жалба.
Надявам се всичко да се нареди добре.
Thank you for the information, I'll pass it on to our team who will check it out properly. I'm sure it's appropriate.
As for your withdrawal, we give the casinos 14 days to process it. Did the casino tell you the reason why it's been over a week? Of course, if nothing moves, you can file a complaint.
I hope everything will turn out well.
Здравейте. Мисля, че получих исканото от мен теглене от €100. Имах изненада
€100 в моята сметка и парите могат да дойдат само от Superb не е поискал друго теглене от друго казино. По банковите данни не мога да кажа на 100%, че парите идват от Superb, но от кой друг. Току-що влязох в superb1.bet и стигнах до акаунта си и заявката ми за теглене е настроена на нула. Така че надеждата умира последна и се надявам, че всички вие, които сте подали жалба до Casino Guru, ще получите парите си.
Мисля, че без натиска от страна на Casino Guru никога нямаше да получа изплащането си.
БЛАГОДАРИМ НА ЕКИПА НА CASINO GURU / ВИЕ СТЕ НАЙ-ДОБРИЯТ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Това е страхотна новина. 🎉🎉☘️
Много се радвам, че си получи парите между празниците и че накрая всичко се оказа честно. Както каза надеждата умира последна и въпреки че не вярвах, накрая всичко завърши щастливо.
Надявам се да се радвате на парите. Приятна ваканция. 😊
Now that's great news. 🎉🎉☘️
I'm very glad you got your money between the holidays and that everything turned out fair in the end. As you said, hope dies last, and even though I didn't believe it, it all ended happily in the end.
I hope you enjoy the money. Have a nice holiday. 😊
Радвам се да знам, че сте получили средствата си, можете ли да ни кажете, моля, колко време ви отне да изтеглите парите от superb, също така дали няма проблем да споделите екранна снимка или нещо подобно на получаване на средствата от superb, само за малко спокойствие и надежда. Благодаря
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Би било идеално, ако и вие ги получите и също ще сте щастливи в края на годината. Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите. Стискам палци и ти да получиш закъснял подарък. 🙂
It would be perfect if you got them too and you would also be happy at the end of the year. If anything changes don't hesitate to let me know. I'll keep my fingers crossed that you'll get a belated gift too. 🙂
Изглежда, че казиното е започнало да решава проблемите, възникнали при всички играчи. Сега ще чакаме да видим дали парите ще дойдат и при вас. Когато стане, не се колебайте да ме уведомите.
Ще чакам. 😉
It looks like the casino has started to solve the problems that have occurred with all players. Now we will wait to see if the money will come to you too. When it does, don't hesitate to let me know.
I'll be waiting. 😉
Здравейте, няма проблем. Чаках оттеглянето си 7 седмици. Те само повтарят, че се проверява и че съжаляват за забавянето. Чатът беше много подобен на бот, но в момента те изглеждат много по-симпатични, без наистина да предлагат много информация.
Hello no problem. I’ve been waiting 7 weeks for my withdrawal. They just keep saying it’s being checked and that they’re sorry for the delay. The chat used to be very bot like but they seem a lot more sympathetic at the moment without really offering much information.
Аха, в такъв случай няма какво да чакам и бихпуснал жалба направо на този линк .
Хм, тегленето на чек от 7 седмици ми се струва малко дълго. Казиното не даде друга причина освен тази, да?
Твърдо вярвам обаче, че и този проблем ще бъде решен. Досега някои играчи се свързаха с нас, тъй като имахте възможност да видите, че са получили парите си, така че се надявам, че това ще бъде случаят и във вашата ситуация.
Ще ти стискам палци. 🤞
Aha, in that case then there is nothing to wait for and I would file a complaint right on this link.
Hmm, 7 weeks check withdrawal seems a bit long to me. The casino didn't give any other reason than this yes ?
However, I firmly believe that this problem will be solved as well. So far some players have contacted us as you had a chance to see that they got their money, so I hope that will be the case in your situation as well.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Надявам се. Беше меко казано разочароващо. Все пак подадох жалбата, така че благодаря предварително за всяка помощ по този въпрос.
I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.
Някой има ли представа какво се случва с казино superb, тъй като просто се опитвам да вляза в superb и те ме отвеждат на друг уебсайт с името bountyreels.com, означава ли това, че отварят нов магазин за ограбване на хора и правенето им на глупаци. Как да влезете в акаунтите, които хората имат, е страхотно..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.