ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от jimjamjim
|
10265 преглеждания 176 отговора |
|
1 2 3...9
Добавете пост
vilmunentero
преди 4 месеца

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако нищо не се промени и все още имате проблеми и не получавате парите си, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Любимото ми нещо би било, ако не беше необходимо и ти получиш парите си, но ние ще сме тук, ако не.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, благодаря за старанието!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поради теглене на £1700, поискаха го на 18/11/23, така че сега са надхвърлили 21 работни дни, които твърдят, че могат да отнеме за обработка на тегления - продължавам да получавам същия отговор за копиране и поставяне от техния чат на живо (ясно само ботове)


Благодарим ви, че ни обърнахте внимание на това забавяне. Разбирам, че това може да не е било лесно да се направи и много съжалявам, че ви разочаровахме. Ще изпратя имейл на нашия финансов екип с молба за актуализирана информация за вашия случай. Ще ви уведомим веднага щом получим обратната връзка. Много се извинявам за причиненото неудобство.


Всяка помощ ще бъде високо оценена!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, благодаря за старанието!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма за какво, надявам се ситуацията да се развие добре. Видях, че топката е в полето на казиното и чакаме техния отговор. Така че се надявам да имате парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поради теглене на £1700, поискаха го на 18/11/23, така че сега са надхвърлили 21 работни дни, които твърдят, че могат да отнеме за обработка на тегления - продължавам да получавам същия отговор за копиране и поставяне от техния чат на живо (ясно само ботове)


Благодарим ви, че ни обърнахте внимание на това забавяне. Разбирам, че това може да не е било лесно да се направи и много съжалявам, че ви разочаровахме. Ще изпратя имейл на нашия финансов екип с молба за актуализирана информация за вашия случай. Ще ви уведомим веднага щом получим обратната връзка. Много се извинявам за причиненото неудобство.


Всяка помощ ще бъде високо оценена!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, искам да кажа, че преди празниците е натоварено за казината и понякога може да се случи пари да се бавят по различни причини.

Въпреки това, според това, което казвате, вие чакате един месец, което не е съвсем правилно, защото даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Особено когато непрекъснато получаваш един и същи отговор. Казиното каза ли ви какво причинява това забавяне или все още е само това, което сте написали?

Така или иначе бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.Можете да го направите на този линк .

Надявам се да си вземеш парите и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Така че, ако получим €1 от това казино, ще се случи чудо и аз ще даря всичко за добра кауза.

Но по-важното е кой има властта и може да извади такива измамни казина от пазара.

Автоматичен превод:
ludwigschett
преди 4 месеца

Ще се радвам, ако може да се оправи и да получите парите. Как бихте се справили с тях е във ваш интерес.

Въпреки това, що се отнася до подобни казина, не съм сигурен, че е толкова лесно да ги извадите. Истината е, че винаги ще има такива казина и когато играч отиде да играе някъде, трябва да бъде много внимателен и винаги да прави някакъв преглед, за да минимизира шансовете за възникване на подобни ситуации. Това е моят отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що затвориха ли казиното?.. пише, че уеб страницата не съществува file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моят уебсайт също беше затворен.

Но Superb Casino принадлежи към групата WINBET и казиното все още е отворено.

Автоматичен превод:
ludwigschett
преди 4 месеца

така че всъщност не можем дори да влезем в сайта, за да се опитаме да направим теглене

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Играх на подобен сайт, Mr Sloty, който сте оценили като 1 - но ми беше изплатено. Доколкото виждам, че ги оценявате по-високо, но никой не е потвърдил, че дори са били изплатени, защо не са оценени с 0?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Играх на подобен сайт, Mr Sloty, който сте оценили като 1 - но ми беше изплатено. Доколкото виждам, че ги оценявате по-високо, но никой не е потвърдил, че дори са били изплатени, защо не са оценени с 0?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, мисля, че е за всеки отделен случай, само защото сте получили пари от друго казино, което е с толкова нисък рейтинг при нас, не означава, че ако не получите пари от казино с по-висок рейтинг, може да няма проблем. Особено когато разликата между тях е 0,8 точки. Мисля, че е безсмислено да се хващам за такава разлика, когато казиното има много предупреждения и аз със сигурност не бих депозирал тук на толкова ниско ниво. Дали едно казино ще има 2 или 0 всъщност е доста сходно.

Както и да е, какъв е проблемът ви с тегленето и колко време чакате? Казиното знае ли изобщо защо имате забавяне?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що затвориха ли казиното?.. пише, че уеб страницата не съществува file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, дадох това на нашия екип за данни за проверка и ще видим какво ще намерят. Надявам се всичко да е наред, защото би било жалко, ако страницата не е достъпна и играчите имат парите си там. 😥

Автоматичен превод:
ludwigschett
преди 4 месеца

Имам същия проблем, регистриран съм и в двата сайта. Току-що разбрах, че superb.bet не се отваря, но победителят все още е достъпен. Това означава ли, че средствата са изчезнали? Жалко, че все още изпращат по имейл своите промоции и завъртания, но не могат да изплатят.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вие все още угаждате на тези измамници и на свой ред им позволявате. Имам £900, които чакам вече около 6 месеца и всичко, което направи, Casino Guru, е да повиши рейтинга им. Все още си съучастник.

Автоматичен превод:
Damrln
преди 4 месеца

Разбира се, че не съм. 6 месеца чакане и сайтът е затворен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Това, което ме притесняваше е, че рейтингът се покачи за известно време въпреки всички оплаквания и доказателства, че са измамници. В допълнение към това разочарование, вашата антипатия към него изостри проблемите, тъй като изглежда не сте имали капацитета да разберете защо повишаването на резултата би демонстрирало, че вашият алгоритъм е под нормата и вашите практики неетични. Сега виждам, че е намалял още повече през двата месеца, през които избягвах вашия сайт, но това не обяснява или извинява гореспоменатата антипатия.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

В този момент бяхте повишили резултата. Как разбирането на това ви затрудни? Не е нужно да си гений, за да разбереш проблема с това, но изглежда, че се бориш да го обработиш. Наистина ли не виждате проблем с повишаването на резултата, докато нямаше никакви доказателства за подходящо поведение на казиното, дори с малка сума?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Напълно съгласен, макар и ниско класирано казино, то е по-високо от други казина, които правят изплащане - как може дори да има рейтинг, ако никой никога не е имал изплащане от него?

Автоматичен превод:
jimjamjim
преди 4 месеца

Искам да кажа, изглежда ли това като казино, което бихме препоръчали на всеки? Между другото, много корекции на рейтинга се извършват автоматично. Например, когато казиното е по-старо (по-дълго време на пазара), те могат да получат някои + точки. Знам, че не е идеално, но все пак това не променя нищо във факта, че не препоръчваме това казино на никого.

file

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини