Споменах, че когато най-накрая измъкнах парите си от Superb, като им дадох празния номер на виза карта, имаше няколко скептици, че може да използват този номер, за да изпразнят банковата сметка, така че казах, че все още не са пипали парите ми!
I ment that when i finally got my money out of superb by giving them the hole visacard number,here was few sceptics that they might use that number to empty the bank account,so i said that not yet they havent touched my money!
О, сега разбирам. Благодаря за обяснението и за споделянето.
Мога ли да попитам дали продължавате да играете в това казино? Предполагам, че не.🤔
Oh, now I get it. Thank you for the explanation and for sharing.
May I ask if you continue playing at this casino? I would guess not.🤔
Акаунтът беше напълно потвърден по време на регистрацията, това беше трикът, начинът, по който правеха проверката, изглеждаше, че ще бъде истинско казино.
тегленето ми беше отменено 3 пъти преди .. първото ми теглене беше през октомври миналата година
Този път направих теглене към моята карта, все още чакам.
The account was fully verified at the time of registration, that was the trick , the way they were doing verification looked like it will be a genuine casino .
my withdrawal are cancelled 3 times before .. my first withdrawal was back in October last year
This time i made withdrawal to my card , still on awaiting.
Виждам. Имате ли случайно връзка с казиното сега?
Честно да ви кажа, не знам какво бих направил в такъв случай. От една страна имат наистина нисък индекс на сигурност и не отговарят на никакви жалби, но от друга страна, както се вижда от горния пост, изплатиха част от старите задължения, както мога да ги нарека. 🤷♀️
Моля, уведомете ни за всяко по-нататъшно развитие, наистина искаме да видим резултата от това.
I see. Are you in contact with the casino now, by any chance?
To tell you the truth, I am not sure what I would do in such a case. On one hand, they have a really low safety index, and they are not responding to any complaints, but on the other hand, as we can see from the post above, they paid some of the old debts, as I can call them. 🤷♀️
Let us know, please, about any further developments, we really like to see the outcome of this.
Да, след един милион години няма да се възобновя в онази лайна дупка на wannabe казино, надявам се, нито някой друг!
Yeah,not In a million years would i resume In that shithole of a wannabe casino,hopefully neither does anyone else!
Така си помислих.🙂 Имате ли любими? Ако искате да споделите, разбира се.
Thought so.🙂 Do you have any favorites? If you would like to share, of course.
Играя в казино paf, никога не съм печелил нищо в слотове, но успях да спечеля техния вариант бинго, печалбите бяха доста големи, така че след 10 години все още съм в този сайт, но не препоръчвам да играя на техните слотове, в момента играя най-вече видеослот казино, този сайт ми даде най-големия x, който беше 5347x само на 20c залог, но никога не съм печелил maxwin на нито един сайт след 18 години игра, ще дойде някой ден, надявам се! Като всеки друг, аз съм много надолу, но никога не губя повече, отколкото мога да си позволя!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Изглежда, че казиното изобщо не обработва тегления, проверете оплакванията
It seems like the casino doesn't process withdrawals at all, check the complaints
Играя в казино paf, никога не съм печелил нищо в слотове, но успях да спечеля техния вариант бинго, печалбите бяха доста големи, така че след 10 години все още съм в този сайт, но не препоръчвам да играя на техните слотове, в момента играя най-вече видеослот казино, този сайт ми даде най-големия x, който беше 5347x само на 20c залог, но никога не съм печелил maxwin на нито един сайт след 18 години игра, ще дойде някой ден, надявам се! Като всеки друг, аз съм много надолу, но никога не губя повече, отколкото мога да си позволя!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Е, въпреки че изглежда, че нямате такъв късмет, радвам се, че го приемате отговорно 👍.
Бих искал да кажа, че хазартът е платено забавление и много играчи смятат, че трябва да получат нещо повече в замяна под формата на по-големи печалби. От моя гледна точка не е толкова лесно. Специално за слотове.
Well, despite it feels you have not been so lucky, I'm glad you take it responsibely 👍.
I would like to say gambling is paid entertainment, and many players feels they have to get something more in return in the form of bigger winnings. From my perspective, it's not so easy. Specifically for slots.
Поради толкова много игнорирани оплаквания, най-вече относно забавени заявки за теглене, неговият индекс на безопасност сега е ужасно нисък. За мен изглежда, че вече не желаят да плащат или да разглеждат оплакванията.
Due to so many ignored complaints, mostly about delayed withdrawal requests, its Safety Index is now terribly low. To me, it seems they are not willing to pay or address the complaints anymore.
Съжалявам RITT, сигурен съм, че си направил всичко възможно, сега зависи от тях, "мамка му", наистина се надявам да получиш парите си оттам, стискам палци!
Sorry RITT,i'm pretty sure you have done all you can do,now it's up to them"shit" i really do hope that you get your money from there,fingers crossed!
Какво ни казва историята, когато индексът на безопасност на едно казино е по-нисък и е посочено като високорисково?... опитват ли се да се подобрят и да започнат да плащат или просто да затворят?
What does history tell us when a casino's safety index is lower and listed as high risk?...do they try to improve and start paying of just close down?
Със сигурност говори много, че казиното е имало проблеми в миналото и хора, които не се интересуват много от своите играчи и аз бих бил предпазлив да се доверя на такова казино. Разбира се, ще следя, че ако собственикът се промени, например, това може да се промени с времето, но не е задължително да е правило.
Така че може да се случи, но мисля, че в такъв случай трябва да се промени нещо, например персоналът. Не мога да си представя какво би убедило настоящите хора, които работят там, да започнат да плащат на играчи. Разбира се, добрата репутация е важна, но не всяко казино се интересува от нея, както виждаме. 🤷♂️
It certainly speaks volumes that the casino had problems in the past and people who didn't care much about their players and I would be wary of trusting such a casino. Of course, I will follow up that if the owner changes, for example, that can change over time, but it doesn't have to be the rule.
So, it can happen, but I think that in such a case something would have to change, for example the personnel. I can't imagine what would convince the current people who work there to start paying players. Of course a good reputation is important, but not every casino cares about it, as we can see. 🤷♂️
Така че тегленето ми за £300 не мина.
Отмених го и ще пусна отново заявка за цялата сума отново.
Трябва ли да тегля отново от портфейла Sports или да го прехвърля в портфейла на казиното и след това да тегля. Няма ли да има разлика и в двата случая?
So my withdrawal for £300 did not go through.
I have cancelled it and going to put another request in for the full amount again.
Should I withdraw from Sports wallet again or transfer it to casino wallet and then withdraw. Will it make no difference either way ?
О, бих искал да ти дам някакъв съвет, но не знам дали ще направи разликата точно както каза. Единственото нещо, което има значение, е дали парите в крайна сметка ще дойдат при вас, но имам чувството, че тази сага няма край.
Предполагам, че всичко, което можем да направим, е да се молим. 🙏
Oh, I'd like to give you some advice, but I don't know if it'll do the difference exactly as you said. The only thing that matters is if the money will eventually come to you, but I have a feeling this saga is never-ending.
I guess all we can do is pray. 🙏
В лодка, подобна на други. В момента все още съм в рамките на прозореца „7-21 дни" – който затваря следващата седмица – но вече се примирих, че няма да получа парите си (и имам още £££ на сайта, които чакам да изтегля). Измамници от най-висок клас.
Единственият ми съвет за себе си е да го отпиша на опит и да използвам само лицензирани уебсайтове.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Забелязах, че на страницата за теглене пише „дебитни карти не се поддържат".
Така че този път теглих към кредитната си карта, не че мисля, че ще свърши някаква работа.
I have noticed on the withdrawal page it says 'debit cards not supported'.
So this time I have withdrawn to my credit card, not that I think it will do any good.
Изтеглих в моята депозитна карта и така парите дойдоха в банковата ми сметка, така че не знам....
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
В лодка, подобна на други. В момента все още съм в рамките на прозореца „7-21 дни" – който затваря следващата седмица – но вече се примирих, че няма да получа парите си (и имам още £££ на сайта, които чакам да изтегля). Измамници от най-висок клас.
Единственият ми съвет за себе си е да го отпиша на опит и да използвам само лицензирани уебсайтове.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Бихте ли били по-конкретни, моля, и ни кажете кога точно сте поискали тегленето и дали акаунтът ви е напълно верифициран там?
Въпреки това не изглежда добре, ако видите ревюто на това казино.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Все още чакам тегленето, направено на 27 май. В чата те имат едни и същи скриптови линии през цялото време, че проверяват дали данните за акаунта са правилни и акаунтът е в рамките на техните правила и условия. Те нямат срам
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.