ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 1 година от jimjamjim
|
33263 преглеждания 293 отговора |
|
1...13 14 15
Добавете пост
преди 4 месеца

Не разбирам защо са платили на няколко души, но 99% не получават средствата си.


Защо изобщо ще си правят труда да плащат на някого?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Моят акаунт е потвърден (ако това означава нещо). Направих чрез теглене на 19 май. Получих имейл за потвърждение на 22 май. Нищо оттогава. Стандартен отговор в чата. Игнориране на имейли. По мои изчисления 21-те работни дни изтичат на 21 юни. Ще си видя ли парите? Предполагам, че не, те ще измислят повече BS.

Автоматичен превод:
RITT
преди 4 месеца

Мисля, че на хората се плаща с по-ниски суми и с техните депозирани пари. Ако спечелите повече, отколкото сте депозирали, тогава не получавате парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако не плащат, защо изпращат имейли, защо искат данни за картата, те винаги казват, че проверяват игрите, те просто създават повече стрес на хората, като им дават фалшиви надежди

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 4 месеца

Може да изпращат имейли, като искат различни данни за карта (което само по себе си е странно) - като метод за забавяне. Всички плащания трябва да бъдат по едни и същи методи на депозит.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моят акаунт е потвърден (ако това означава нещо). Направих чрез теглене на 19 май. Получих имейл за потвърждение на 22 май. Нищо оттогава. Стандартен отговор в чата. Игнориране на имейли. По мои изчисления 21-те работни дни изтичат на 21 юни. Ще си видя ли парите? Предполагам, че не, те ще измислят повече BS.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И имали ли сте успешни тегления там преди? Просто се чудех, защото като гледам това, изглежда ми много трудно да получа пари, честно казано.🤷‍♀️

file

Е, ще се надявам на най-доброто за вас, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако не плащат, защо изпращат имейли, защо искат данни за картата, те винаги казват, че проверяват игрите, те просто създават повече стрес на хората, като им дават фалшиви надежди

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да се надяваме тук, че скоро ще разрешат всичко. Със сигурност ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Получих плащания от £150, £1200 и £300 - всички по-малко от депозираната сума. Сега поисках теглене на £2000 (което ме отвежда над моята депозирана сума) и това е, което чакам.


NB Освен това имам баланс от £7000 на сайта (който не мога да изтегля, тъй като можете да имате само 1 предстоящо теглене). Съмнявам се дали ще видя и стотинка от тях.

Автоматичен превод:
MrLeeloo
преди 4 месеца

Виждам. Жалко е, че нашият екип за оплаквания не може да се свърже с казиното, тъй като те не желаят да отговорят на оплакванията и по този начин ние не можем да бъдем от полза. Надявам се, че ще разрешите този проблем и ще получите парите. Моля, информирайте ни за напредъка на вашето теглене.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поисках теглене преди няколко дни и бях шокиран, че няма да платят с дебитна карта (което беше методът за депозит), но искаха данни за кредитната карта, включително трицифрения номер на гърба. Не желая да направя това, затова казах, че мога ли да имам банков превод, но не е наличен в моя окръг (Австралия), така че избрах биткойн. Това е само за $150, но от депозит от тридесет долара. Ще съветвам за напредъка си.

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 4 месеца

Сигурен съм, че прочетох, че използването на дебитни карти вече не е възможно за играчи от вашата страна. О, намерих статията, прегледайте я тук, ако желаете.👈

Разбира се, това няма нищо общо с лошия индекс на безопасност, който казиното сега притежава, но когато се съберат части, бих избягал от това веднага щом получа парите.

Надяваме се, че процесът ще бъде гладък за вас.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В ден 22 от моя период от 7-21 работни дни след оттеглянето ми. Опитах да изпратим имейл - това просто отскочи. На последния bullsh1t чрез техния чат се казва, че „финансите сега разглеждат това", „извинете за забавянето", „обем на заявките" и т.н. След като писах на същия „човек" в техния чат, сега вярвам, че не е Не е човек и някакъв AI - оттам и всички отговори за копиране и поставяне. Мисля, че свършихме.

Автоматичен превод:
MrLeeloo
преди 4 месеца

Това е наистина неприятна ситуация. Надявам се, че ще преминете към по-безопасно казино и няма да преживеете нищо подобно там. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма да депозирам нито стотинка обратно в този сайт и ако има някой, който чете това, надявам се и той да не го прави. Но що се отнася до парите ми там, не мисля, че има голям шанс да ги видя отново.

Те са крадци.

Автоматичен превод:
MrLeeloo
преди 4 месеца

Радвам се за решението ти и да видим как ще е.🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте на всички, радвам се да кажа, че получих тегленето си в биткойни днес. Не съм сигурен, че ще им дам още пари, след като прочетох тези отзиви. Благодаря и чао за сега.

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 4 месеца

Смятате ли, че BITCOIN е най-добрият метод за теглене чрез ?


Колко време отне?

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 4 месеца

Това е страхотно. Благодаря ви, че споделихте новината.

Е, не бих се изненадал, ако никога не се върнеш там, за да играеш, разбира се. Има много по-добри казина, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Роми, със сигурност има по-добри казина и съм доволен, че ми платиха. Няма да играя там, не мисля.

Здравей Рит, избрах само биткойни, защото искаха данните за кредитната ми карта (не дебитна карта), а аз използвах дебитна карта само за депозиране (и обикновено теглене). Очевидно правилата са се променили за австралийските играчи - но други казина все още плащат с моята дебитна карта. Отне по-малко от седмица.

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 4 месеца

Как се свързаха с вас - чрез имейл?

Ако нямате нищо против да попитам - колко беше тегленето и колко беше депозирано?

Прекарах 10 минути с техния чатбот отново тази сутрин, излъчвайки същия BS, генериран от AI.

Автоматичен превод:
1...13 14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини