преди 3 месеца
Изтеглих в моята депозитна карта и така парите дойдоха в банковата ми сметка, така че не знам....
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
1
Изтеглих в моята депозитна карта и така парите дойдоха в банковата ми сметка, така че не знам....
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
В лодка, подобна на други. В момента все още съм в рамките на прозореца „7-21 дни" – който затваря следващата седмица – но вече се примирих, че няма да получа парите си (и имам още £££ на сайта, които чакам да изтегля). Измамници от най-висок клас.
Единственият ми съвет за себе си е да го отпиша на опит и да използвам само лицензирани уебсайтове.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Бихте ли били по-конкретни, моля, и ни кажете кога точно сте поискали тегленето и дали акаунтът ви е напълно верифициран там?
Въпреки това не изглежда добре, ако видите ревюто на това казино.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Все още чакам тегленето, направено на 27 май. В чата те имат едни и същи скриптови линии през цялото време, че проверяват дали данните за акаунта са правилни и акаунтът е в рамките на техните правила и условия. Те нямат срам
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Не разбирам защо са платили на няколко души, но 99% не получават средствата си.
Защо изобщо ще си правят труда да плащат на някого?
I don't understand why they have paid a few people but the 99% are not getting their funds.
Why would they bother paying anybody at all ?
Моят акаунт е потвърден (ако това означава нещо). Направих чрез теглене на 19 май. Получих имейл за потвърждение на 22 май. Нищо оттогава. Стандартен отговор в чата. Игнориране на имейли. По мои изчисления 21-те работни дни изтичат на 21 юни. Ще си видя ли парите? Предполагам, че не, те ще измислят повече BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
Мисля, че на хората се плаща с по-ниски суми и с техните депозирани пари. Ако спечелите повече, отколкото сте депозирали, тогава не получавате парите си.
I think people get paid with lower amounts, and with their deposited money. If you win more than you've deposited, that's when you don't get your money.
Ако не плащат, защо изпращат имейли, защо искат данни за картата, те винаги казват, че проверяват игрите, те просто създават повече стрес на хората, като им дават фалшиви надежди
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Може да изпращат имейли, като искат различни данни за карта (което само по себе си е странно) - като метод за забавяне. Всички плащания трябва да бъдат по едни и същи методи на депозит.
They could be emailing, asking for a different card details (which is dodgy in itself) - as a method of stalling. All payments should be to the same methods of deposit.
Моят акаунт е потвърден (ако това означава нещо). Направих чрез теглене на 19 май. Получих имейл за потвърждение на 22 май. Нищо оттогава. Стандартен отговор в чата. Игнориране на имейли. По мои изчисления 21-те работни дни изтичат на 21 юни. Ще си видя ли парите? Предполагам, че не, те ще измислят повече BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
И имали ли сте успешни тегления там преди? Просто се чудех, защото като гледам това, изглежда ми много трудно да получа пари, честно казано.🤷♀️
Е, ще се надявам на най-доброто за вас, разбира се.
And have you had any successful withdrawals there before? I was just wondering, because when I look at this, it seems very difficult for me to get paid, to tell you the truth.🤷♀️
Well, I will hope for the best for you, of course.
Ако не плащат, защо изпращат имейли, защо искат данни за картата, те винаги казват, че проверяват игрите, те просто създават повече стрес на хората, като им дават фалшиви надежди
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Получих плащания от £150, £1200 и £300 - всички по-малко от депозираната сума. Сега поисках теглене на £2000 (което ме отвежда над моята депозирана сума) и това е, което чакам.
NB Освен това имам баланс от £7000 на сайта (който не мога да изтегля, тъй като можете да имате само 1 предстоящо теглене). Съмнявам се дали ще видя и стотинка от тях.
I have had payments of £150, £1200 and £300 received - all less than the amount deposited. I've now requested a withdrawal of £2000 (which takes me above my deposited amount) and that's what I'm waiting on.
NB I also have a balance of £7000 on the site (which I can't withdraw as you can only have 1 pending withdrawal). I doubt if I will see a penny from them.
Виждам. Жалко е, че нашият екип за оплаквания не може да се свърже с казиното, тъй като те не желаят да отговорят на оплакванията и по този начин ние не можем да бъдем от полза. Надявам се, че ще разрешите този проблем и ще получите парите. Моля, информирайте ни за напредъка на вашето теглене.
I see. It's a pity that our complaint team is unable to get in contact with the casino, as they are not willing to respond to the complaints, and this way we can not be of any help. I hope you will solve this issue and receive the money. Please keep us informed about the progress of your withdrawal.
Поисках теглене преди няколко дни и бях шокиран, че няма да платят с дебитна карта (което беше методът за депозит), но искаха данни за кредитната карта, включително трицифрения номер на гърба. Не желая да направя това, затова казах, че мога ли да имам банков превод, но не е наличен в моя окръг (Австралия), така че избрах биткойн. Това е само за $150, но от депозит от тридесет долара. Ще съветвам за напредъка си.
I have requested withdrawal a couple of days ago, and was shocked that they will not pay debit card (which was the deposit method) but wanted credit card details, including the three digit number on the back. I am not willing to do this so said can I have wire transfer, but not available in my county (Australia) so I opted for bitcoin. Its only for $150 but from a thirty dollar deposit. I will advise on my progress.
Сигурен съм, че прочетох, че използването на дебитни карти вече не е възможно за играчи от вашата страна. О, намерих статията, прегледайте я тук, ако желаете.👈
Разбира се, това няма нищо общо с лошия индекс на безопасност, който казиното сега притежава, но когато се съберат части, бих избягал от това веднага щом получа парите.
Надяваме се, че процесът ще бъде гладък за вас.
I'm quite sure I read that using debit cards is no longer possible for players from your country. Oh, I found the article, browse it here if you like.👈
Of course, it has nothing to do with the poor Safety Index the casino now possesses, but when put pieces together, I would run away from this one as soon as I get the money.
Hopefully, the process will be smooth for you.
В ден 22 от моя период от 7-21 работни дни след оттеглянето ми. Опитах да изпратим имейл - това просто отскочи. На последния bullsh1t чрез техния чат се казва, че „финансите сега разглеждат това", „извинете за забавянето", „обем на заявките" и т.н. След като писах на същия „човек" в техния чат, сега вярвам, че не е Не е човек и някакъв AI - оттам и всички отговори за копиране и поставяне. Мисля, че свършихме.
Into day 22 of my 7-21 working day period since my withdrawal. Tried emailing - that just bounced. Latest bullsh1t via their Chat is being told that "finance are now looking at this", "sorry for the delay", "volume of requests" etc. After writing to the same "person" on their chat, I now believe that it isn't a person and some AI - hence all the copy and paste responses. I think we're all done for.
Това е наистина неприятна ситуация. Надявам се, че ще преминете към по-безопасно казино и няма да преживеете нищо подобно там. Какво казваш?
This is a really unpleasant situation. I hope you will move on to a safer casino and won't experience anything similar there. What do you say?
Няма да депозирам нито стотинка обратно в този сайт и ако има някой, който чете това, надявам се и той да не го прави. Но що се отнася до парите ми там, не мисля, че има голям шанс да ги видя отново.
Те са крадци.
I won't be depositing a single penny back into this site, and I if there's anyone out there reading this, I hope they don't too. But as for my money on there, I don't think there's much chance of me seeing it again.
They are thieves.
Радвам се за решението ти и да видим как ще е.🤞
I'm glad about your decision, and let's see how it goes.🤞
Здравейте на всички, радвам се да кажа, че получих тегленето си в биткойни днес. Не съм сигурен, че ще им дам още пари, след като прочетох тези отзиви. Благодаря и чао за сега.
Hi all, happy to say I received my withdrawal in bitcoin today. Not sure I will give them any more money though after reading these reviews. Thanks and bye for now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.