НачалоФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 12)

 от jimjamjim
|
53 693 преглеждания 322 отговора |
|
1...11 12 13...17
RITT

Съжалявам, че трябва да ви кажа, че наистина не знам отговора на това. 🤷‍♀️ Колко време чакахте първия, моля? Ако може да ми припомните.

Автоматичен превод:
Romi

Първият беше на 18 януари по банков път.


Помолих ги да отменят и да пуснат молба за виза на 14 май.

Автоматичен превод:
Greebot187

Благодаря за споделянето . Можете ли да ми кажете какви данни въведохте, за да обработим вашето теглене чрез Visa, тъй като те искат и дългия номер на картата и cvv, което не е безопасно и никой не иска тези данни при тегления. Също така, ако любезно споделите екранна снимка на парите, които сте получили във вашата банка. Благодаря

Автоматичен превод:
RITT

Съжалявам, че го казвам, но не бих очаквал плащането. Както знаете от вашата пряка гледна точка, това казино игнорира оплакванията на играчите, което е нагледна демонстрация колко малко ги е грижа.

Така че, питането кога трябва да отмените тегленето отново, изисквайки различна опция за плащане, наистина няма смисъл. Предполагам, че играе с картите на казиното, че вече сте го отменили веднъж.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka

Не сте ли виждали?


Някои хора съобщават, че са получили средствата си.

Автоматичен превод:
RITT

Да, видях няколко публикации. Все още няма екранна снимка. Дано греша разбира се. Иска ми се да имате парите веднага, всички играчи.

Автоматичен превод:

Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.


Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.

Автоматичен превод:

Екранни снимки. filefile

Автоматичен превод:
Greebot187

Това е страхотно и поздравления.. Ще можете ли да споделите информацията си за контакт, тъй като аз също съм базиран в Обединеното кралство. Имам нужда от вашата помощ за процеса на теглене. Благодаря

Автоматичен превод:

Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.


Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.

Автоматичен превод:

Така че случайно имате ли актуализации за нас?🤔

Автоматичен превод:

Екранни снимки. filefile

Автоматичен превод:

Благодаря ти за това. Надяваме се, че и други играчи ще получат своите тегления.

Автоматичен превод:
Romi

Просто чакам, но пуснах заявката едва вчера, а днес е празник.


Ще актуализирам през следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
RITT

Добре, със сигурност ще изчакаме актуализацията.👌

Автоматичен превод:

Имах и заявка за теглене на 27 май, първите 24 часа имаше опция за отмяна, след това е в чакащ статус.

Автоматичен превод:
  1. file
Edited
Автоматичен превод:
vilmunentero

Все още не са изпразнили банковата ми сметка.

Автоматичен превод:

Имах и заявка за теглене на 27 май, първите 24 часа имаше опция за отмяна, след това е в чакащ статус.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешни тегления преди?

Автоматичен превод:

Все още не са изпразнили банковата ми сметка.

Автоматичен превод:

Извинете, какво точно имате предвид?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Споменах, че когато най-накрая измъкнах парите си от Superb, като им дадох празния номер на виза карта, имаше няколко скептици, че може да използват този номер, за да изпразнят банковата сметка, така че казах, че все още не са пипали парите ми!

Автоматичен превод:
Romi

Акаунтът беше напълно потвърден по време на регистрацията, това беше трикът, начинът, по който правеха проверката, изглеждаше, че ще бъде истинско казино.

тегленето ми беше отменено 3 пъти преди .. първото ми теглене беше през октомври миналата година

Този път направих теглене към моята карта, все още чакам.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини