преди 3 месеца
Колко време трябва да им дам, преди да отменя тегленето си отново?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
0
Колко време трябва да им дам, преди да отменя тегленето си отново?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Съжалявам, наистина не разбирам въпроса ви. 🤷♀️ Какво искаш да кажеш с това?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Изминаха 10 дни, откакто пуснах втората си заявка за теглене.
Колко време трябва да им дам, преди да ги помоля да го отменят отново и да пуснат друга заявка за по-малка сума, тъй като изглежда, че по-големите тегления не преминават?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Съжалявам, че трябва да ви кажа, че наистина не знам отговора на това. 🤷♀️ Колко време чакахте първия, моля? Ако може да ми припомните.
I am sorry to tell you that I really do not know the answer to this. 🤷♀️ How long have you been waiting for the first one, please? If you can remind me.
Първият беше на 18 януари по банков път.
Помолих ги да отменят и да пуснат молба за виза на 14 май.
The first one was Jan 18th by bank transfer.
I asked them to cancel and put in a visa request on 14th May.
Благодаря за споделянето . Можете ли да ми кажете какви данни въведохте, за да обработим вашето теглене чрез Visa, тъй като те искат и дългия номер на картата и cvv, което не е безопасно и никой не иска тези данни при тегления. Също така, ако любезно споделите екранна снимка на парите, които сте получили във вашата банка. Благодаря
Thanks for sharing . Can you please tell me what details did u enter to process your withdrawal via visa as they are asking for the long card number and cvv as well which is not safe and no one ask for these details in withdrawls . Also if you kindly share screen shot of money you recieved in your bank . Thanks
Съжалявам, че го казвам, но не бих очаквал плащането. Както знаете от вашата пряка гледна точка, това казино игнорира оплакванията на играчите, което е нагледна демонстрация колко малко ги е грижа.
Така че, питането кога трябва да отмените тегленето отново, изисквайки различна опция за плащане, наистина няма смисъл. Предполагам, че играе с картите на казиното, че вече сте го отменили веднъж.
Какво мислиш?
I'm sorry to say that, but I would not expect the payment. As you know from your direct perspective, this casino ignores players' complaints which is quite a demonstration of how little they care.
So, asking when you are supposed to cancel the withdrawal again demanding a different payment option really has no point. I imagine it plays to the casino's cards that you canceled it once already.
What do you think?
Не сте ли виждали?
Някои хора съобщават, че са получили средствата си.
Have you not seen ?
Some people are reporting that they have received their funds.
Да, видях няколко публикации. Все още няма екранна снимка. Дано греша разбира се. Иска ми се да имате парите веднага, всички играчи.
Yes, I saw a few posts. No screenshot yet. I hope I'm wrong of course. I wish you had the money instantly, all of the players.
Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.
Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Това е страхотно и поздравления.. Ще можете ли да споделите информацията си за контакт, тъй като аз също съм базиран в Обединеното кралство. Имам нужда от вашата помощ за процеса на теглене. Благодаря
That’s great and congratulations.. Will u be able to share your contact info as I am also based in UK. I need your help the process of withdrawl . Thanks
Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.
Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Просто чакам, но пуснах заявката едва вчера, а днес е празник.
Ще актуализирам през следващите няколко дни.
Just pending but I only put the request in yesterday and it is a bank holiday today.
I will update over the next few days.
Добре, със сигурност ще изчакаме актуализацията.👌
Alright, we'll surely wait for the update.👌
Все още не са изпразнили банковата ми сметка.
Not yet they havent empty my bank account.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.