ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 12 месеца от jimjamjim
|
27759 преглеждания 293 отговора |
|
1...11 12 13...15
Добавете пост
Romi
преди 3 месеца

Колко време трябва да им дам, преди да отменя тегленето си отново?

Автоматичен превод:
RITT
преди 3 месеца

Съжалявам, наистина не разбирам въпроса ви. 🤷‍♀️ Какво искаш да кажеш с това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Изминаха 10 дни, откакто пуснах втората си заявка за теглене.


Колко време трябва да им дам, преди да ги помоля да го отменят отново и да пуснат друга заявка за по-малка сума, тъй като изглежда, че по-големите тегления не преминават?

Автоматичен превод:
RITT
преди 3 месеца

Съжалявам, че трябва да ви кажа, че наистина не знам отговора на това. 🤷‍♀️ Колко време чакахте първия, моля? Ако може да ми припомните.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Първият беше на 18 януари по банков път.


Помолих ги да отменят и да пуснат молба за виза на 14 май.

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 3 месеца

Благодаря за споделянето . Можете ли да ми кажете какви данни въведохте, за да обработим вашето теглене чрез Visa, тъй като те искат и дългия номер на картата и cvv, което не е безопасно и никой не иска тези данни при тегления. Също така, ако любезно споделите екранна снимка на парите, които сте получили във вашата банка. Благодаря

Автоматичен превод:
RITT
преди 3 месеца

Съжалявам, че го казвам, но не бих очаквал плащането. Както знаете от вашата пряка гледна точка, това казино игнорира оплакванията на играчите, което е нагледна демонстрация колко малко ги е грижа.

Така че, питането кога трябва да отмените тегленето отново, изисквайки различна опция за плащане, наистина няма смисъл. Предполагам, че играе с картите на казиното, че вече сте го отменили веднъж.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Не сте ли виждали?


Някои хора съобщават, че са получили средствата си.

Автоматичен превод:
RITT
преди 3 месеца

Да, видях няколко публикации. Все още няма екранна снимка. Дано греша разбира се. Иска ми се да имате парите веднага, всички играчи.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.


Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Екранни снимки. filefile

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 3 месеца

Това е страхотно и поздравления.. Ще можете ли да споделите информацията си за контакт, тъй като аз също съм базиран в Обединеното кралство. Имам нужда от вашата помощ за процеса на теглене. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че го анулирах за втори път и поставих друга заявка за теглене за £300 вместо цялата сума.


Този път получих имейл за потвърждение на транзакцията, който не получих при първите 2 опита.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че случайно имате ли актуализации за нас?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Екранни снимки. filefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ти за това. Надяваме се, че и други играчи ще получат своите тегления.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Просто чакам, но пуснах заявката едва вчера, а днес е празник.


Ще актуализирам през следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
RITT
преди 3 месеца

Добре, със сигурност ще изчакаме актуализацията.👌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах и заявка за теглене на 27 май, първите 24 часа имаше опция за отмяна, след това е в чакащ статус.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
  1. file
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vilmunentero
преди 3 месеца

Все още не са изпразнили банковата ми сметка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах и заявка за теглене на 27 май, първите 24 часа имаше опция за отмяна, след това е в чакащ статус.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешни тегления преди?

Автоматичен превод:
1...11 12 13...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини