преди 7 месеца
Струва си да се опита, бих казал. Уведомете ни как сте решили.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
0
Струва си да се опита, бих казал. Уведомете ни как сте решили.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
Получих този имейл от тях, след като поисках средствата да бъдат изпратени обратно в акаунта ми (което беше):
Здравейте,
Относно вашето оттегляне
Със съжаление ви информираме, че поради някои банкови забавяния извън нашия контрол, скорошното ви теглене чрез банков превод не можа да бъде завършено. За да коригираме това, ние сме щастливи да ви предложим незабавно решение. Имате избор да изтеглите вашите средства чрез VISA или MASTERCARD. Тези алтернативи вече са активни и ще улеснят по-бързата транзакция, като гарантират, че вашите средства ще бъдат депозирани в сметката ви своевременно.
С Най-Добри Пожелания,
Йенефер
Екип за поддръжка на клиенти
Трябва ли да опитам да тегля с дебитна карта или Crypto?
I have received this email from them after requesting the funds be sent back to my account (which they have been):
Hello,
Regarding your withdrawal
We regret to inform you that due to some banking delays beyond our control, your recent withdrawal via bank transfer could not be completed. To rectify this, we are happy to offer you an immediate remedy. You have the choice to withdraw your funds using eitherVISA or MASTERCARD. These alternatives are now active and will facilitate a more rapid transaction, ensuring that your funds are deposited into your account promptly.
Best Regards,
Yennefer
Customer Support Team
Should I try and withdraw by debit card or Crypto ?
Мисля, че ако казиното ви е написало този имейл, поне си струва да опитате и се надявам, че този път ще бъде успешно.
Опитайте и ми кажете как върви, дано да е положително. 😉
I think that if the casino wrote you this email, it is at least worth a try and I hope that this time it will be successful.
Give it a shot and let me know how it goes, hopefully it will be positive. 😉
Да, но чрез теглене на крипто като другия човек тук, който е получил средствата си или чрез дебитна карта, както предполагат?
Yes but by crypto withdrawal like the other guy on here that received his funds or by debit card like they are suggesting?
Е, бих пробвал картата, както беше предложено от казиното, и ако това не проработи, имате възможност да използвате крипто. Не мисля, че ще получите нещо срещу него, ако го опитате и видите дали можете да изтеглите или не.
Както и да е, уведомете ме, ако нещо се промени или ако казиното се свърже отново с вас. 😉
Well, I would try the card as suggested by the casino and if that doesn't work, you have the option of using crypto. I don't think you'll get anything for it if you try it and see if you can withdraw or not.
Anyway, let me know if anything changes or if the casino contacts you again. 😉
От нищото suberb ми изпрати имейл, дори аз не бях имал никакъв контакт от януари тази година относно моята скорошна заявка за теглене (някъде през ноември 2023 г.), така че веднага отидох там и направих ново теглене за същата сума от 100 €, която те бяха преместили обратно към моята казино сметка, все още не очаквам много от това!
From nowhere suberb send me an email even i hadn't have any contact since january this year regarding my recent withdrawal request(somewhere in nowember 2023) so immediatly i went there and made new withdraw for that same amount 100€ which they had moved back to my casino account,i still dont expect much of it!
Изглежда добра новина, но както казахте, по-добре да не очаквате нищо след предишен опит и да видите дали казиното в крайна сметка ще изпрати пари на играчите или не.
Разбира се, не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се промени и казиното е обработило вашата заявка и парите са пристигнали.
Стискам палци.🤞
It looks like good news but as you said, better not to expect anything after previous experiences and see if the casino will eventually send money to the players or not.
Of course, be sure to let me know if anything changes and the casino has processed your request and the money has arrived.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Хей, просто исках да съобщя, че след 7 месеца, suberb casino най-накрая плати моите 100e теглене, тъй като последната им заявка за ново теглене направо до виза отне само около седмица, все пак силно съветвам никога да не играете там, но сега, когато аз получих печалбите си, има надежда за теб, който си в същата ситуация.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Това е фантастична новина.
Направих тегленето си за 2-ри път на 14 май, все още чакащ в момента.
That is fantastic news.
I put my withdrawal in for the 2nd time on 14th May, still pending at the moment.
Хей, просто исках да съобщя, че след 7 месеца, suberb casino най-накрая плати моите 100e теглене, тъй като последната им заявка за ново теглене направо до виза отне само около седмица, все пак силно съветвам никога да не играете там, но сега, когато аз получих печалбите си, има надежда за теб, който си в същата ситуация.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Страхотна новина, много се радвам, че се получи така. 7 месеца за 100 евро ми се струват твърде много, така че не се учудвам, че поддържате това мнение.
Както и да е, може би казиното ще иска да подобри репутацията си и това може да бъде трамплин.
Късмет.
Great news, I am very happy that it turned out this way. 7 months for €100 seems too much to me, so I'm not surprised that you're holding this opinion.
Anyway, maybe the casino will want to improve its reputation and this could be a stepping stone.
Good luck.
Получих същия имейл относно моето теглене и след това след 3 пъти отменено теглене бързах да го направя отново чрез Visa или Mastercard.
Малко, когато въвеждам моя код за сортиране и подробности за номера на сметката, нямаше да се изпратят, тъй като те също искат дългия номер на вашата карта, номер на издаване и cvv. Сега те искаха данните от вашата карта, за да я използват онлайн и да откраднат парите ви.
който иска дълъг номер на карта и cvv при теглене.
I have recieved same email regarding my withdrawal and then after 3 times cancelled withdrawl I was hurrying to make it again through visa or Mastercard .
Bit when I enter my sort code and account number details , it wasn’t going to submit , as they also want your card long number , issue number and cvv. Now they wanted your card details to use it online and steal your money .
who wants long card number and cvv in withdrawal .
И аз бях малко притеснен за това, но има няколко букмейкъра, които също поискаха това.
Midnite е един от тях.
I was a bit worried about this as well but there are a few bookmakers that have also asked for this.
Midnite is one of them.
Получих същия имейл, но когато се опитам да изтегля чрез visa add или master card, те искат дълъг номер на вашата карта, дата на издаване, cvv. Което отново е рисковано и както всички знаят, те са крадци. След като получат данните за вашата карта, те могат да бъдат използвани навсякъде онлайн. Никога не съм виждал букмейкър да иска дълъг номер на карта и cvv за теглене. Просто всички внимавайте
I have recieved same email but when I try making withdrawal via visa add or master card , they want your card long number , issue date , cvv . Which again is risky and as everyone knows they are thieves .Once they get your card details , they can b used anywhere online . I have never seen a booki asking for long card number and cvv for withdrawals. Just everyone be careful
Ами поставих повторното теглене на 14 май и все още не съм го получил, сега 24 май.
Well I put in the re-withdrawal on the 14th May and have not received it yet, now 24th May.
просто актуализация от моя собствен случай. Изтеглих £600 миналия ноември и имах същото преживяване като всички останали до тази седмица. Балансът ми отново беше върнат в акаунта ми, когато влязох. Този път вместо да изтегля 600, изтеглих 300 и играх с 300. Загубих 300, с които играх (играех глупави залози, защото не мислех, че ще има значение така или иначе), но 24 часа след моята заявка за теглене, невероятно беше казано, че е прието. Все още съм изключително скептичен, но продължих да проверявам и се премести да завърши няколко часа по-късно. Парите бяха в банката ми около час след това. Така че след 7 месеца най-накрая получих малко пари обратно. Оттеглих се чрез виза, така че ако някой все още се надява, нека опита.
just an update from my own case. I withdrew £600 last November and had the same experience as everybody else up until this week. My balance was once again returned to my account when I logged in. This time instead of withdrawing 600 I withdrew 300 and played with 300. I lost the 300 I played with (I was playing silly stakes because I didn’t think it would matter either way) but 24 hours after my withdrawal request, unbelievably it said accepted. Still extremely sceptical but I kept checking and it moved to complete a few hours later. The money was in my bank an hour or so after that. So after 7 months I’ve finally received some money back. I withdrew via visa so if anybody’s still hopeful, give it a go.
Това е наистина положителна новина. Значи смятате, че ще продължите да играете в това казино?🤔
That is really positive news indeed. So you think you gonna continue playing at this casino?🤔
Колко време трябва да им дам, преди да отменя тегленето си отново?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Съжалявам, наистина не разбирам въпроса ви. 🤷♀️ Какво искаш да кажеш с това?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Изминаха 10 дни, откакто пуснах втората си заявка за теглене.
Колко време трябва да им дам, преди да ги помоля да го отменят отново и да пуснат друга заявка за по-малка сума, тъй като изглежда, че по-големите тегления не преминават?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.