ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от jimjamjim
|
35763 преглеждания 304 отговора |
|
1...10 11 12...16
RITT
преди 6 месеца

Струва си да се опита, бих казал. Уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Струва си да се опита, бих казал. Уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих този имейл от тях, след като поисках средствата да бъдат изпратени обратно в акаунта ми (което беше):


Здравейте,




Относно вашето оттегляне



Със съжаление ви информираме, че поради някои банкови забавяния извън нашия контрол, скорошното ви теглене чрез банков превод не можа да бъде завършено. За да коригираме това, ние сме щастливи да ви предложим незабавно решение. Имате избор да изтеглите вашите средства чрез VISA или MASTERCARD. Тези алтернативи вече са активни и ще улеснят по-бързата транзакция, като гарантират, че вашите средства ще бъдат депозирани в сметката ви своевременно.



С Най-Добри Пожелания,

Йенефер



Екип за поддръжка на клиенти






Трябва ли да опитам да тегля с дебитна карта или Crypto?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Мисля, че ако казиното ви е написало този имейл, поне си струва да опитате и се надявам, че този път ще бъде успешно.

Опитайте и ми кажете как върви, дано да е положително. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, но чрез теглене на крипто като другия човек тук, който е получил средствата си или чрез дебитна карта, както предполагат?

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Е, бих пробвал картата, както беше предложено от казиното, и ако това не проработи, имате възможност да използвате крипто. Не мисля, че ще получите нещо срещу него, ако го опитате и видите дали можете да изтеглите или не.

Както и да е, уведомете ме, ако нещо се промени или ако казиното се свърже отново с вас. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

От нищото suberb ми изпрати имейл, дори аз не бях имал никакъв контакт от януари тази година относно моята скорошна заявка за теглене (някъде през ноември 2023 г.), така че веднага отидох там и направих ново теглене за същата сума от 100 €, която те бяха преместили обратно към моята казино сметка, все още не очаквам много от това! file

Автоматичен превод:
vilmunentero
преди 6 месеца

Изглежда добра новина, но както казахте, по-добре да не очаквате нищо след предишен опит и да видите дали казиното в крайна сметка ще изпрати пари на играчите или не.

Разбира се, не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се промени и казиното е обработило вашата заявка и парите са пристигнали.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Хей, просто исках да съобщя, че след 7 месеца, suberb casino най-накрая плати моите 100e теглене, тъй като последната им заявка за ново теглене направо до виза отне само около седмица, все пак силно съветвам никога да не играете там, но сега, когато аз получих печалбите си, има надежда за теб, който си в същата ситуация.

Автоматичен превод:
vilmunentero
преди 6 месеца

Това е фантастична новина.


Направих тегленето си за 2-ри път на 14 май, все още чакащ в момента.

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Дано и ти получиш парите си!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей, просто исках да съобщя, че след 7 месеца, suberb casino най-накрая плати моите 100e теглене, тъй като последната им заявка за ново теглене направо до виза отне само около седмица, все пак силно съветвам никога да не играете там, но сега, когато аз получих печалбите си, има надежда за теб, който си в същата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотна новина, много се радвам, че се получи така. 7 месеца за 100 евро ми се струват твърде много, така че не се учудвам, че поддържате това мнение.

Както и да е, може би казиното ще иска да подобри репутацията си и това може да бъде трамплин.

Късмет.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих същия имейл относно моето теглене и след това след 3 пъти отменено теглене бързах да го направя отново чрез Visa или Mastercard.

Малко, когато въвеждам моя код за сортиране и подробности за номера на сметката, нямаше да се изпратят, тъй като те също искат дългия номер на вашата карта, номер на издаване и cvv. Сега те искаха данните от вашата карта, за да я използват онлайн и да откраднат парите ви.

който иска дълъг номер на карта и cvv при теглене. filefile

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

И аз бях малко притеснен за това, но има няколко букмейкъра, които също поискаха това.


Midnite е един от тях.

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Получих същия имейл, но когато се опитам да изтегля чрез visa add или master card, те искат дълъг номер на вашата карта, дата на издаване, cvv. Което отново е рисковано и както всички знаят, те са крадци. След като получат данните за вашата карта, те могат да бъдат използвани навсякъде онлайн. Никога не съм виждал букмейкър да иска дълъг номер на карта и cvv за теглене. Просто всички внимавайте

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

Ами поставих повторното теглене на 14 май и все още не съм го получил, сега 24 май.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

просто актуализация от моя собствен случай. Изтеглих £600 миналия ноември и имах същото преживяване като всички останали до тази седмица. Балансът ми отново беше върнат в акаунта ми, когато влязох. Този път вместо да изтегля 600, изтеглих 300 и играх с 300. Загубих 300, с които играх (играех глупави залози, защото не мислех, че ще има значение така или иначе), но 24 часа след моята заявка за теглене, невероятно беше казано, че е прието. Все още съм изключително скептичен, но продължих да проверявам и се премести да завърши няколко часа по-късно. Парите бяха в банката ми около час след това. Така че след 7 месеца най-накрая получих малко пари обратно. Оттеглих се чрез виза, така че ако някой все още се надява, нека опита.

Автоматичен превод:
Greebot187
преди 6 месеца

Това е наистина положителна новина. Значи смятате, че ще продължите да играете в това казино?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Колко време трябва да им дам, преди да отменя тегленето си отново?

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Съжалявам, наистина не разбирам въпроса ви. 🤷‍♀️ Какво искаш да кажеш с това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Изминаха 10 дни, откакто пуснах втората си заявка за теглене.


Колко време трябва да им дам, преди да ги помоля да го отменят отново и да пуснат друга заявка за по-малка сума, тъй като изглежда, че по-големите тегления не преминават?

Автоматичен превод:
1...10 11 12...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини