Вече мина повече от половин година, парите изненадващо все още се виждат при обработката на акаунта на играта.
More than half a year has already passed, the money is surprisingly still visible in the processing of the game account.
Yli puoli vuotta jo mennyt,rahat ihme kyllä näkyvät pelitilin käsittelyssä vieläkin.
Хм, според това, което виждам, казиното не е уредило жалбата с никого и никой не е получил парите, което е жалко. Мина доста време и вероятно бих приел, че може никога повече да не ги видя, но бих искал да греша.
Както и да е, все още ли се опитвате да се свържете с казиното или просто чакате парите да дойдат? 🙁
Hm, according to what I can see, the casino didn't settle the complaint with anyone and nobody got the money, which is a pity. It's been quite a long time and I'd probably accept that I may never see them again, but I'd like to be wrong.
Anyway, are you still trying to contact the casino or are you just waiting for the money to come in ? 🙁
получих това вчера..withdarwal чака от 2 месеца
received this yesterday..withdarwal been pending for 2 months
Същите неща се случиха за повечето от нас, но не означават нищо!
Same shit has came for most of us,doesn't mean anything!
Свързах се с тях тази вечер и направо ме скъсаха!! Те са толкова груби. Щях да го оставя да си отиде, както е било месеци, но ме дразни, когато получавам постоянни sp имейли от тях!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
За съжаление няма да получите нищо. Изпратиха ми същия имейл и все още чакам месеци по-късно.
You won’t get anything unfortunately.They sent me the same email and im still waiting months later.
Шокиращо е как все още им се измъква!!!
It’s shocking how they are still getting away with this!!!
Свързах се с тях тази вечер и направо ме скъсаха!! Те са толкова груби. Щях да го оставя да си отиде, както е било месеци, но ме дразни, когато получавам постоянни sp имейли от тях!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
цял следобед,
Преди няколко месеца (ноември '23) бях публикувал в този форум, казвайки как не съм получил тегленето си - достатъчно смешно, след като беше отхвърлен през януари '24 и след това поискан отново, всъщност получих парите си днес чрез биткойн (моят предпочитан метод за теглене).
Никога повече няма да използвам този сайт, но съм изумен, че наистина получих парите си! Надяваме се, че и вие всички го правите
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Депозирахте ли с биткойн или друг метод?
Did you deposit by Bitcoin or another method ?
Не, депозирах чрез карта - теглих чрез биткойн
No, I deposited via card - withdrew via bitcoin
Как да ги накарам да отхвърлят тегленето ми, за да мога да опитам да тегля чрез биткойн?
How do I get them to reject my withdrawal so I can try and withdraw via Bitcoin ?
Нямам представа, бях подведен точно като всички останали със затворени чатове, без отговори на имейли - изведнъж получих тегленето - имайки предвид, че първоначално го поисках на 18 ноември
No clue, I was fobbed off just like everyone else with closed chats, no replies to emails - all of a sudden I received the withdrawal - bare in mind I originally requested it 18th Nov
цял следобед,
Преди няколко месеца (ноември '23) бях публикувал в този форум, казвайки как не съм получил тегленето си - достатъчно смешно, след като беше отхвърлен през януари '24 и след това поискан отново, всъщност получих парите си днес чрез биткойн (моят предпочитан метод за теглене).
Никога повече няма да използвам този сайт, но съм изумен, че наистина получих парите си! Надяваме се, че и вие всички го правите
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Здравейте и много ви благодаря за публикацията. Страхотно е, че казиното ви е платило парите. Само за потвърждение, свързано ли е с оплакването ви тук с нашия екип, моля? Ако е така, ще уведомя нашия екип за жалби, за да го актуализира и да промени състоянието на „разрешено".
Разбирам, че след подобен опит не бихте искали да продължите да играете там, разбира се, но наистина се радвам за вас, че всичко се разреши в крайна сметка. Ще играете ли в някое друго онлайн казино или вече нямате интерес към това?🤔
Hello, and thank you very much for your post. It is great that the casino has paid you your money. Just to confirm, was it related to your complaint here with our team, please? If so, I will inform our complaint team to update it and change the status to "resolved."
I understand that after this kind of experience you wouldn't like to continue playing there, of course, but I am really happy for you that everything got solved at the end. Are you going to play at some other online casino or you have no interest in that anymore?🤔
Все още мога да вляза, балансът ми е нула и тегленето все още предстои.
Мислите ли, че трябва да ги помоля да го отменят, за да мога да тегля чрез биткойн?
I am still able to log in, my balance is zero and withdrawal is still pending.
You think I should ask them to cancel it so I can withdraw via Bitcoin ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.