ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 29)

преди 2 години от pkaukonen7
|
53543 преглеждания 564 отговора |
|
1...28 29
Добавете пост
paulish
преди 2 седмици

Така че е перфектно да харесвате казиното и да имате опции, които нямате в повечето казина. Успяхте ли да спечелите и изтеглите нещо там или още не? Какво ти харесва там освен тези неща?

Ако се интересувате, можете да дадетепотребителски преглед на казиното и може би можете да помогнете на други играчи, които ще решат дали искат да играят тук.

Какво мислиш ? 😉

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Всички, които познавам, които играят там, имат ОГРОМНИ проблеми с получаването на изплащания тук, включително и аз в момента. Направих заявка за теглене на 5 април. Той остана непокътнат до 17 април, когато най-накрая го одобриха. Казват, че трябва да изчакате 7-10 работни дни за това и за това и т.н. Посещавам чат на живо и изпращам имейл на всеки 2-3 дни. Казаха, че последният ден от срока за получаване на плащането ми е бил предишния ден, но все още няма плащане. Така че вчера отидох в чата и те казаха, че са го ескалирали за бързо плащане (бързо??? хаха) Така че днес получавам имейл, който ми казва, че няма наличен биткойн за изплащания и това е причината за забавянето?? WTH? Те казват на членовете да поискат банков превод, ако не искат да чакат повече, но въпреки това, за да променят тегленето, трябва да започнете процеса на изчакване отначало И те не размахват таксата за това. Плащам в LTC, така че защо това не беше опция? Защото са измамници. О, и те ме измамиха от депозит за проверка отгоре. Вбесяват ме!

Автоматичен превод:
jcasteel74
преди 1 седмица

Здравейте, според това, което прочетох, чакате парите от доста време. Знам, че това казино изплаща бавно, но да чакате месец не е правилно според мен и разбира се, ако казиното не ви даде никаква причина.

Ето защо бих препоръчал да подадете жалбатук на тази връзка и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне във вашата ситуация.

Това е може би най-разумното нещо, което мога да препоръчам в момента.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

благодаря ти за отговора За първи път казвам нещо публично за този вид, но ми писна. Това не е единственият сайт, който ми направи точно това нещо. Имам списък. Довечера или утре ще подам жалбата си. Не мисля, че ще излезе нещо от това, но колкото повече хора публикуват своя опит, толкова по-добре. Искаше ми се да бях намерил този форум, преди да започна да използвам тези сайтове. Имам голям опит с онлайн казината (около 10 години), така че знам кога съм измамен.

Автоматичен превод:
jcasteel74
преди 1 седмица

Разбирам и ако имате допълнителни проблеми, можете да се свържете с нас и ще видим дали можем да ви помогнем.

Във връзка с този случай, имате ли нещо ново? Видях, че още не си пуснал жалба и затова питам.

Освен това определено е добре да споделите своя опит, защото играчите могат да го прочетат. Ако подадете жалба и казиното не се опита да я разреши, това ще окаже влияние върху индекса му за безопасност, което също е поне малко удовлетворение.

Все пак не искам веднага да съм скептичен и бих предпочел ситуацията да се разреши.

Автоматичен превод:
1...28 29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини