. поисках проверка на моите печалби от безплатен чип, предложен след депозит >> изплащане. също би бил готов да вземе биткойн или банков превод. за моята заявка за чек ме попитаха коя е моята банка, в която ще депозирам. казах им BMO. отговорът ми от sunrise slots относно изпращането на чек беше „ние не приемаме вашата банка", сякаш за тях има значение къде депозирам чека до такава степен, че отказват да го изпратят. и същия отговор за банков превод. „нашият доставчик на платежни услуги не приема вашата банка" (Моята банка? имате предвид най-голямата банка №1 в Канада от повече от десетилетие и 14-ата по големина банка в САЩ от 4700). но дори ако наистина имаше значение изгревът на което и да е ниво, където депозирам чека, или колкото и скапан да е техният доставчик на услуги, не мога да депозирам чека си там? или не можете да ми го дадете, защото не е достатъчно голяма банка? BMO приема и международни банкови преводи и е международна банка. Те са повече от огромни. онлайн казината използват BMO като основна банкова институция. затова имам BMO акаунт. няма да се изненадам, ако Sunrise Slots използва тази банка.
моят отговор е
Няма такова нещо като „ние не приемаме тази банка", когато говорим за изпращане на чек или извършване на банков превод към голяма международна банка като BMO. знам само за (изчакай го)
СЕДЕМ! онлайн казина, които използват BMO като действителна банкова институция. когато ви изпратят чек за вашите печалби, чекът идва от BMO. Можете ли да си представите някой от тези служители на казиното от Diamond Reels, SlotsWin, Island Reels, SLOTO STARS, Lion Slots, Spinoverse или Platinum Reels, да чуе тази история, че Sunrise „не приема" тяхната банка??? те биха казали "чакайте какво?" 🤔. просто прочетете списание World Finance. вижте кой е на върха за 14 последователни години.
така или иначе е само 200 долара. Предпочитам да ми плащат, почти съм готов да го оставя, но всички да са честни.
всяка компания и ВСЯКА компания и всеки доставчик на платежни услуги и всеки индивид във вселената може да изпрати чек на когото пожелае. без значение къде банкира другата страна. всяка компания може да изпрати чек, ако желае. ако бях служител на sunrise slots и моята банкова институция е BMO, пак нямаше да ми платиш за моята 40-часова работна седмица? cmon. и вероятно същото за банковия превод. ако банката приема международни банкови преводи, тогава всяко казино на планетата може да превежда пари към нея, ако иска.
знам, че няма нищо общо с моята банка. защото ако беше така, вече щяха да са изпратили чека. „но ние вече не изпращаме чекове" веднъж ми беше казано, вие сте казино в тази вселена, така че това е невъзможно. повечето казина плащат, те са изплащания, без изобщо да се налага да говорят с играча преди това. като този случай. проверен съм. срещнах играта през. не наруши никакви правила. не би трябвало да се чувам с тях
и въпреки това преминаваме към ШЕСТА имейл верига само за да получим едно изплащане. Депозирам всеки ден в казина, които имат бонуси, които не са по-малко от техните, но плащат, когато тегля.
защо ще плащате на някой друг да плаща на играчите? целият ви финансов отдел е натоварен с тази задача. чудя се нормално ли е, компаниите плащат ли на някого, за да плащат на някого. имам предвид, че моята работа използва ADT, за да плаща нашите чекове, но наистина ли ADT ни плаща? няма начин. . просто техният софтуер се използва и adt не взима парите от заплатите на първо място. така че няма доставчик трета страна, който да е единственият им бизнес да плащат, за да плащат и да не приемат повечето банки, а не всички тези забавяния да разстройват клиентите им.
така че Sunrise отказва да плати въз основа на моята банка. няма забавяне на плащането, защото не се извършва плащане
. i requested a check of my winnings off a free chip offered after a deposit >> payout. also would be willing to take bitcoin, or bank wire. for my check request they asked me what my bank is , the one illl be depositing at. i told them BMO. my response from sunrise slots about sending me a check was "we don’t accept your bank" as if it matters to them where i deposit the check to the point of them refusing to send it. and the same response for wire transfer. "our payment service provider doesn’t accept your bank " (My bank? you mean the #1 biggest bank in Canada for over a decade, and the USA’s 14th largest bank out of 4,700). but even if it truly did matter to sunrise on any level where i’m depositing the check or no matter how crappy their service provider may be, i can’t deposit my check there? or you can’t give it to me cause it’s not a big enough bank? BMO accepts international wire transfers too and is an international bank. They are more than huge. online casinos uses BMO as their primary bank institution. that’s why i got a BMO account. it wouldn’t surprise me if Sunrise Slots uses this bank.
my response is
There is no such thing as "we don’t accept that bank" when we’re talking about sending a check or doing a wire transfer to a major international bank such as BMO. i only know of (wait for it)
SEVEN ! online casinos that uses BMO as their actual banking institution. when they send you a check of your winnings the check comes from BMO . Can you imagine any one of those casino employees from Diamond Reels, SlotsWin, Island Reels, SLOTO STARS, Lion Slots, Spinoverse, or Platinum Reels, hearing this story that Sunrise "doesn’t accept" their bank??? they would say "wait What?" 🤔. just read a World Finance Magazine. see who’s at the top for 14 consecutive years.
anyways it’s only 200 bucks. i’d rather get paid, almost willing to let this go, but to keep everyone honest.
any company and EVERY company and every payment service provider , and every individual in the universe, can send a check, to whoever they want. no matter where the other party banks. any company can send a check if they please. if i was an employee of sunrise slots and my banking institution is BMO, you still wouldn’t pay me for my 40 hour work week? cmon. and probably the same for wire transfer. if the bank accepts international wire transfers , then any casino on the planet can wire money to it if it pleases them.
i know it’s got nothing to do with my bank. cause if it did they would’ve sent the check already. "but we don’t send checks anymore" i was once told, you are a casino in this universe, so that’s impossible. most casinos pay they’re payouts without ever having to talk to the player before hand. such as this case. i’m verified. i met the play thru. didn’t break any rules. i shouldn’t be hearing from them
and yet we’re going on a SIXTH email chain just to receive a single payout. i’m depositing every day with casinos that have bonuses that don’t hold a candle to theirs , but they pay when i withdraw.
why would you guys pay someone else to pay players? is your entire finance department benched for this task. i wonder is it normal, do companies pay someone to pay someone. i mean my job uses ADT to pay our pay checks, but is ADT really paying us? no way. . it’s just their software that’s being used, and adt doesn’t take the payroll money 1st. so there is no 3rd party vendor that is their sole business of getting paid to pay and not accept most banks, and not have all these delays upsetting their clients.
so sunrise is refusing to pay based on my bank. there’s no delay in payment cause no payment is being made
Автоматичен превод: