ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 30)

преди 2 години от pkaukonen7
|
93005 преглеждания 599 отговора |
|
1...29 30
Добавете пост
Byronaburns
преди 4 месеца

Единственото място с изгрев, на което играя, е изгревът и от време на време късметлийските легенди и шикозните игри. Харесвам само шикозните, т.е. те имат огромни бонуси без залагане, но им отнема цяла вечност да плащат. SUNRISE Е страхотен, пр.н. те имат vip кешбек всяка седмица и няма максимален кеш аут плюс имам coindraw, който отнема буквално дни на такса за получаване на пари. Но ако искам платено на ден, казината, които изброих по-горе, са страхотни

Автоматичен превод:
преди 3 месеца


. поисках проверка на моите печалби от безплатен чип, предложен след депозит >> изплащане. също би бил готов да вземе биткойн или банков превод. за моята заявка за чек ме попитаха коя е моята банка, в която ще депозирам. казах им BMO. отговорът ми от sunrise slots относно изпращането на чек беше „ние не приемаме вашата банка", сякаш за тях има значение къде депозирам чека до такава степен, че отказват да го изпратят. и същия отговор за банков превод. „нашият доставчик на платежни услуги не приема вашата банка" (Моята банка? имате предвид най-голямата банка №1 в Канада от повече от десетилетие и 14-ата по големина банка в САЩ от 4700). но дори ако наистина имаше значение изгревът на което и да е ниво, където депозирам чека, или колкото и скапан да е техният доставчик на услуги, не мога да депозирам чека си там? или не можете да ми го дадете, защото не е достатъчно голяма банка? BMO приема и международни банкови преводи и е международна банка. Те са повече от огромни. онлайн казината използват BMO като основна банкова институция. затова имам BMO акаунт. няма да се изненадам, ако Sunrise Slots използва тази банка.


моят отговор е


Няма такова нещо като „ние не приемаме тази банка", когато говорим за изпращане на чек или извършване на банков превод към голяма международна банка като BMO. знам само за (изчакай го)



СЕДЕМ! онлайн казина, които използват BMO като действителна банкова институция. когато ви изпратят чек за вашите печалби, чекът идва от BMO. Можете ли да си представите някой от тези служители на казиното от Diamond Reels, SlotsWin, Island Reels, SLOTO STARS, Lion Slots, Spinoverse или Platinum Reels, да чуе тази история, че Sunrise „не приема" тяхната банка??? те биха казали "чакайте какво?" 🤔. просто прочетете списание World Finance. вижте кой е на върха за 14 последователни години.


така или иначе е само 200 долара. Предпочитам да ми плащат, почти съм готов да го оставя, но всички да са честни.


всяка компания и ВСЯКА компания и всеки доставчик на платежни услуги и всеки индивид във вселената може да изпрати чек на когото пожелае. без значение къде банкира другата страна. всяка компания може да изпрати чек, ако желае. ако бях служител на sunrise slots и моята банкова институция е BMO, пак нямаше да ми платиш за моята 40-часова работна седмица? cmon. и вероятно същото за банковия превод. ако банката приема международни банкови преводи, тогава всяко казино на планетата може да превежда пари към нея, ако иска.

знам, че няма нищо общо с моята банка. защото ако беше така, вече щяха да са изпратили чека. „но ние вече не изпращаме чекове" веднъж ми беше казано, вие сте казино в тази вселена, така че това е невъзможно. повечето казина плащат, те са изплащания, без изобщо да се налага да говорят с играча преди това. като този случай. проверен съм. срещнах играта през. не наруши никакви правила. не би трябвало да се чувам с тях

и въпреки това преминаваме към ШЕСТА имейл верига само за да получим едно изплащане. Депозирам всеки ден в казина, които имат бонуси, които не са по-малко от техните, но плащат, когато тегля.


защо ще плащате на някой друг да плаща на играчите? целият ви финансов отдел е натоварен с тази задача. чудя се нормално ли е, компаниите плащат ли на някого, за да плащат на някого. имам предвид, че моята работа използва ADT, за да плаща нашите чекове, но наистина ли ADT ни плаща? няма начин. . просто техният софтуер се използва и adt не взима парите от заплатите на първо място. така че няма доставчик трета страна, който да е единственият им бизнес да плащат, за да плащат и да не приемат повечето банки, а не всички тези забавяния да разстройват клиентите им.


така че Sunrise отказва да плати въз основа на моята банка. няма забавяне на плащането, защото не се извършва плащане

Автоматичен превод:
Byronaburns
преди 3 месеца

Добра точка. Все пак имам няколко мисли по въпроса и със сигурност ще се интересувам от вашето мнение.

Бих казал, че особено големи, добре известни банки може да не са склонни да поддържат такива транзакции, предвид факта, че много казина не приемат множество дебитни/кредитни карти. Виждам тенденция за изкореняване на хазарта чрез затваряне на канали за плащане (поне така ми изглежда; разбира се, може и да греша). Понякога в Европа казината се опитват да заобиколят това, като изпращат и получават транзакции, свързани с казино, чрез фиктивни компании. Честно казано, нямам представа дали това е стандартна процедура и във вашата страна.

Не само това, но според мен законната заплата не е същата като тази, която получавате, когато теглите пари от казино. Работниците в казиното също могат да получават заплати от друга компания.

Би било очарователно да чуем какво имат да кажат служителите на казиното по този въпрос. Моля, уведомете ме, ако откриете нещо ново.



Автоматичен превод:
Byronaburns
преди 3 месеца

Това е сделката, ако получат такса обратно от въпросната банка, те вече не работят с тази банка, така ми беше обяснено

Автоматичен превод:
Byronaburns
преди 3 месеца

Също така поискайте списък с банки, които те ще спазват, това е нещото, което трябва да направите


Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

Така успяхте да го разрешите? Четох, че чакате пари и от това казино и те трябваше да пристигнат, така че ми е любопитно как ще бъдат уредени в крайна сметка и кога ще ги получите.

Не забравяйте да ни държите в течение. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не, все още чакам гуруто на казиното да помоли представителя на казино sunrise да се оттегли

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

Да, видях, така че ще трябва да изчакаме още малко и Роми скоро ще стигне до теб. Но ми е тъжно, че трябваше да получите парите си в понеделник и нищо не се случи, но знам, че с това казино имаше много дълги тегления, така че нищо не се е променило през това време. Играчите в крайна сметка получиха парите, но времето за чакане понякога беше твърде дълго.

Както и да е, ако нещо се промени, уведомете ме.

Стискайте ми палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Е, все още не съм го получил. Поисках го на 6/3, най-накрая беше одобрен на 6/21, но все още не е изпратен. Това е лудо глупаво дълго

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

Със сигурност не трябва да бъде така, защото от моя гледна точка това е прекалено дълго време. Никой не би искал да чака повече от месец за парите си и мисля, че много играчи вече са били обезкуражени от това казино в това отношение.

Както и да е, ние ще се свържем с казиното и ще видим дали ще отговорят на оплакването ви. Надявам се, че ще изяснят това забавяне и скоро ще имате парите си в сметката.

Късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, лудо е дълго, първоначално отворих жалбата на 19-ти, но когато представителят на казиното се намеси, той каза, че трябва да изчакам 7-10 работни дни от датата, на която е одобрена, което беше 21/6. Така че 10-ият работен ден беше 7/8 пр.н.е. на 4 юли, но тук е 7/16 и все още нищо. Надявам се, че Роми скоро ще провери жалбата ми, тя ме попита вчера дали съм я получил, което не съм получил, така че сега просто я чакам да каже на Ник от изгрев слънце да се върне

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

Да, предполагам, че скоро ще стане. Не ми харесва, ако представител на казино казва как ще бъде и пак не е така.

Надявам се скоро да получите парите си. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Човече, мисля, че гуруто на казиното ме разглези с първата ми жалба, беше рекорд 2 дни, сега се проточва и аз потвърдих, че все още не съм я получил, а след това представителят по жалбите ме попита дали съм я получил, след като вече бях казал, че съм я получил t и сега отново чакам отговор от нея и тя да помоли представителя на казиното да се оттегли. Разбирам, че има и други оплаквания, но си помислих, че времето за реакция ще бъде малко по-бързо... Но това е така и аз оценявам помощта, която просто отнема цяла вечност хаха… и както казах първото ми оплакване отне два дни, така че се надявам скоро да чуя нещо от вас… също винаги съм обичал изгрева, но след това преживяване остана лошо вкус, бях супер лоялен играч повече от 2 години, спечелих толкова много, че ми отнеха VIP статуса и се изкачих отново на това ниво и отново VIP ниво 5. По дяволите, дори получих кошница с подарък за Коледа хаха . Казах на домакините, че ще загубят лоялен играч заради това, но изглежда нямаше никакво влияние... и ако някой се чуди защо ви отнемат VIP статуса, това се случва, когато спечелите повече, отколкото сте депозирали по същество вие сте пред казиното. Те ще вземат вашия vip статус до една седмица. Те също ще ви отнемат опцията за теглене на монети. И да, представителят на казиното трябваше да участва в него, но от това, което ми казаха, sunrise и posh се управляват от същата група, която управлява другите сайтове на inclave, но с posh и sunrise ръководството няма много дума върху банкирането и тегленията както и при другите марки. Но можете да видите всички дородни казино сайтове, ако отидете на playersrewardcard. Надявам се моето прозрение да помогне на някой друг. Не знам дали гуру се занимава с жалби с posh casino, но ако някой има проблеми с тях, горещо препоръчвам да отидете при casinomeister. Знам всичко това само преди да съм играл с тях от време на време, така че опознах някои от домакините доста добре… хаха

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

Роми със сигурност ще стигне до вас скоро. Добре си го казал и че има много оплаквания и понякога не можеш да ги отпишеш веднага. Но съм сигурен, че тя ще се опита да направи всичко възможно, за да ти донесе парите.

Що се отнася до вашия опит, радвам се, че го описахте по-подробно, защото със сигурност може да помогне на някои други играчи.

Относно луксозното казино, знам, че изпратих съобщение на няколко играчи за него, но разбрах, че те играят във „вип стаи", с което не можем да помогнем. Така че, ако сте играли в класическо казино и се е случило нещо, което е нечестно спрямо вас, тогава можете да подадете жалба и срещу него.

Стискам ти палци всичко да свърши скоро.

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

jbecket от кой щат си

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, стискам палци и posh casino е казино само с покани, което се управлява от thst група. Повечето сайтове няма да го докоснат, тъй като е толкова заключен и частен, но единственото, което намерих, беше casinomeister. Опитах се да го потърся тук, но няма нищо за него. Така че реших, че вие, момчета, не сте... и да, всичко ще се оправи, като ги подслушвам, хахаха.. смешно е, че имам 4 различни хоста и съм доста запознат с повечето от тях, смешно е, когато знам там е ново и аз ще поискам Cashback n те опитват n ми казват правилата и условията и аз казвам, че всъщност имате право, но не и това казино inclave.... През повечето време знам повече от тях за марката хахахаха... Прочетох всички правила и условия супер широко с това, но да, знам много за игралната индустрия, която играе (много много) от почти 9 години, така че да, минах през всички тези марки…. Досега в лаговете имаха най-добрите бонуси без игра без максимално носене, които ги имат по всяко време на изгрев, винаги можете да получите 250% (280% с криптовалута с CLUB250 мин. загуба $50 и това е без залагане, без максимален бонус за теглене може да се използва дори ако имате предстоящо теглене... докато използвате coindraw, винаги ще ви бъде изплатено в рамките на 4 дни за първото и след това 7 календарни дни за следващото и то идва в момента, в който правите тегленето като часовник … всъщност можете да разчитате на това …. Има 5% такса, така че на 2500 те вземат 125, но все пак го получавате супер бързо

Автоматичен превод:
Jbeckett8713
преди 3 месеца

здрасти

Съжаляваме, че виждаме още един набор от неудобства, причинени на друг играч от луксозната VIP стая.

Няма да повтарям вече казаното; вместо това бих искал да изразя своята благодарност за полезната информация за Sunrise.

Добавете всичко друго, което смятате за проницателно 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е още един пример за това как Sunrise Slots третира играч като боклук. Аз съм VIP 3 играч и предимствата трябва да включват приоритетни тегления, връщане на пари и месечен чип за поскъпване на стойност $300. Получих имейл относно моя чип за оценка, но ако последният ми чип беше бонус без депозит, трябваше да депозирам $30. Не помня дали последната ми транзакция беше депозит или не, но така или иначе депозирах $38,00. Когато дойде време да поискам моя чип, той беше отказан. Говорих с отдела за обслужване на клиенти и те ми казаха, че трябва да депозирам $100. Изпратих им екранна снимка, показваща, че се изисква депозит от $30, ако последната транзакция не е била депозит. Агентът просто каза, че изисква $100 и приключи чата.

file

Автоматичен превод:
pharmalpn
преди 4 седмици

Това със сигурност е най-добрият начин да загубите лоялен клиент. Искам да кажа, ще играеш ли там въпреки този подход? Със сигурност поне ще се колебая; от друга страна, предполагам, че имате доста богата история там и достигането до VIP ниво 3 изисква известно време и усилия. прав ли съм

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 седмици

Свързах се с ВИП мениджър не за чипа за поскъпване, защото 300 долара едва ли си заслужават разума ми. Въпросът, който зададох, беше какви ползи идва от това да си VIP 3? Бях шокиран! Той спомена само по-добри бонуси и по-висок процент връщане на парите. Попитах дали това е и той каза да. Той не спомена приоритетни тегления или чип за поскъпване, само за да назове няколко, които са в списъка с така наречените предимства. Има идеален смисъл. Имало е моменти, когато съм разговарял с отдела за обслужване на клиенти и предполагах, че не ме слушат, всъщност вероятно не са знаели за какво говоря, защото как мога да очаквам от тях да знаят тези неща, когато VIP самият мениджър няма представа. Любопитен съм да разбера къде е прекъсването на комуникацията в тяхната организация. Има ли изобщо такова нещо като тези VIP предимства? Има ли комуникация между маркетинг и мениджмънт? Дали маркетингът просто предоставя тази информация на уеб дизайнерите, за да я включат? Това със сигурност може да бъде разочароващо за играча.

Автоматичен превод:
1...29 30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини