ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 28)

преди 2 години от pkaukonen7
|
98008 преглеждания 599 отговора |
|
1...27 28 2930
преди 10 месеца

ИМО НЕ!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Също така не искам да дам последните си $10, за да чакам месец или два за $100. Без да знам дали някога ще дойдат или не... По-добре е да купим сладкиши за децата в сиропиталището...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Мога ли да имам въпрос относно казино sunriseslot? Как вървят нещата с Руската федерация? Предлагат ми да изтегля печалбите от непознати за мен методи за теглене и да потвърдя самоличността и портфейла си, да им изпратя 10 usd... Струва ли си да правя това или не?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, от това, което описваш, изглежда като депозит за проверка, което е добре. Но също така попитахте ли защо казиното ви предлага методи за теглене, които не знаете? Това би ме направило малко подозрителен и бих опитал да изтегля, използвайки същия метод, който използвах за депозиране.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Също така не искам да дам последните си $10, за да чакам месец или два за $100. Без да знам дали някога ще дойдат или не... По-добре е да купим сладкиши за децата в сиропиталището...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, когато става въпрос за тегления, много играчи се оплакват, че отнемат много време в това казино. Така че това е нещо, което вероятно ще трябва да вземете предвид, въпреки че може да не е така във вашата ситуация.

Посочено е и на нашия уебсайт. Видя ли това ?

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мисля, че всички игри от inclave са фалшиви

Автоматичен превод:
forlines78
преди 9 месеца

Здравей, какво те навежда на това твое мнение? Защо мислите, че са фалшиви? 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не играйте в Sunrise Slots. Те няма да изплатят нищо при никакви обстоятелства, с които се сблъсках след 2 години и $60 000 чисти печалби. Документиран на видео и снимки, необременен от бонуси, ... чист. БЕЗ ИЗПЛАЩАНЕ. Най-накрая се отказах, твърде късно, да, но ТЕ СА ИЗМАМА.!!

Автоматичен превод:
jbgcconsults
преди 9 месеца

Здравейте, все още имате ли пари в игралната си сметка в това казино? Питам, защото ако го направите и имате проблем с оттеглянето и е минало много време, можете да ми пишете повече и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Освен това акаунтът ви в това казино потвърден ли е? Какъв проблем имаше казиното и защо не ви изплатиха?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ви, но сега получих всичките си плащания. Осъзнавам, че отнема известно време, за да бъде платено, но те плащат. Единственото нещо, което ме притеснява и ме накара да реша да не играя в сайтове за RTG, е, че ме постави в клас, в който не ми е позволено да използвам бонуси за купони на сайтове за RTG. Казаха, че не депозирам достатъчно, за да ми разрешат бонуси за депозит, което беше толкова невярно. Депозирах стотици, но веднъж започнах да тегля, когато ме поставиха в този клас. lol Wowww.. Дори не спечелих толкова много в сравнение с това колко загубих от тях. Играх по правилата и въпреки това влязох в клас, в който не мога да получа бонуси за депозит. Не безплатен бонус без депозит, а бонуси за депозит. По принцип започнах да печеля от техните бонуси за депозит без правила. хаха, както казах, изтеглих по-малко от това, което загубих от тях. о, кладенци. Това са сайтовете, които ме поставят в този клас. Слот Sunrise, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino и dreams casino. Моят идентификатор на играч във всички тези сайтове е johnphuu@yahoo.com . Ако ми позволят да използвам бонуси за депозит, ще се върна, но дотогава. Стоя настрана.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой знае ли какво става с SUNRISE CASINO. Бях одобрен за банковия си превод на 22.01.2024 г. и все още чакам всеки път, когато се свържа с тамошен представител, той ми казва, че 7-10 работни дни някой имал ли е този проблем с това казино?

Автоматичен превод:
dreamoore466
преди 8 месеца

Здравейте, казиното даде ли ви някаква причина защо чакате толкова дълго за тегленето си? Мисля, че това не е най-малкото, тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене.

За съжаление, това казино е известно с доста дълги тегления, виждали ли сте и това? Потвърдихте ли вече акаунта си в казиното?

Както и да е, в такъв случай бих пуснал жалба и можете да го направитетук на този линк .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим накъде ще стигне.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, депозирах вчера и получих само 2 бонуса през годините, депозирах много пари в сметката си

Автоматичен превод:
katrinarosemason22
преди 8 месеца

здрасти

Обзалагам се, че всеки от казиното също трябва да чуе това. Какво мислиш?

Какво ще кажете да се свържете с персонала на казиното, за да ги уведомите какво мислите за бонусите?

Поне ще знаеш какво да очакваш...

Автоматичен превод:
troycornelius509
преди 7 месеца

Здравейте, не знаех как да се свържа с вас освен чрез този пост. Видях, че имате проблеми с Lucky Owl Casino, което изглеждаше много подобно на моето по отношение на тегленето и съобщаването за технически грешки. Жалбата ми не беше разрешена, тъй като те не отговориха, но изглежда, че сте имали късмет да получите плащане преди. Имате ли предложения за мен? Имам и множество екранни снимки, включително тяхната системна грешка, когато отида да тегля. Правил съм теглене 1 път, но се опитвам от 23 февруари. Сега дори не мога да получа помощ за чат на живо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Спечели $100,00 на 23.03.24 г. и започна теглене на BTC. Оттеглянето ми беше одобрено на 4/2/24 и се свързах с отдела за обслужване на клиенти, който не ми помогна. Получих общото „ускорихме тегленето ви, оставете ни повече време", но все още няма $. Сега ме игнорират в чата на живо. По-рано ме поставиха на 36-то място в опашката, а сега, без опашка, просто не влизат и не говорят с мен. Абсолютен сайт за измама. filefile

Автоматичен превод:
blazemoody
преди 7 месеца

Здравейте, знам, че това казино отнемаше доста време, за да тегли играч и виждам, че това е и вашият случай и не се е променило много. И така, оттеглянето ви беше одобрено и как е сега? Парите излязоха ли от сметката на играча или не? Имате ли потвърдена казино сметка?

Освен това виждам, че сте подали жалба , така че ако това продължи, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне.

Ако нещо се промени, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, изглежда, че това е продължаващ проблем. Бях подозрителен да играя там поради коментарите, които прочетох, така че останах с ниски депозити за всеки случай. Първоначалната заявка за теглене на BTC беше направена на 23 март и беше одобрена на 2 април. Все още не съм получил плащане. След многобройни взаимодействия с поддръжката на клиенти на живо, сега започнаха да ме поставят в края на абсурдна опашка от 35+ души или просто да не влизам, за да чатя. Моят акаунт е потвърден. Парите напуснаха сметката ми на 23 март, когато направих първоначалната заявка.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, изглежда, че това е продължаващ проблем. Бях подозрителен да играя там поради коментарите, които прочетох, така че останах с ниски депозити за всеки случай. Първоначалната заявка за теглене на BTC беше направена на 23 март и беше одобрена на 2 април. Все още не съм получил плащане. След многобройни взаимодействия с поддръжката на клиенти на живо, сега започнаха да ме поставят в края на абсурдна опашка от 35+ души или просто да не влизам, за да чатя. Моят акаунт е потвърден. Парите напуснаха сметката ми на 23 март, когато направих първоначалната заявка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не мога да си представя как това казино подрежда опашката.

Звучи като съвсем същите закъснения, каквито си спомням от миналата година. Е, също така си спомням, че казиното плаща в крайна сметка.

И все пак отнема адски много време, за да преминете, просто прегледайте по-старите публикации в тази тема 🙁.

Болно ми е да видя, че историята се повтаря отново.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Играх преди малко (преди 2 или 3 месеца) и мисля, че е добро казино, също така в регистрацията имате опция за държавата Чили и телефонния номер, което намирам за много добро, тъй като има много малко казина, които включват страни от Латинска Америка.

Автоматичен превод:
1...27 28 2930
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини