Също така не искам да дам последните си $10, за да чакам месец или два за $100. Без да знам дали някога ще дойдат или не... По-добре е да купим сладкиши за децата в сиропиталището...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Здравейте. Мога ли да имам въпрос относно казино sunriseslot? Как вървят нещата с Руската федерация? Предлагат ми да изтегля печалбите от непознати за мен методи за теглене и да потвърдя самоличността и портфейла си, да им изпратя 10 usd... Струва ли си да правя това или не?
Hello. May I have a question about sunriseslot casino? How are things going with the Russian Federation? They offer me to withdraw the winnings from withdrawal methods unknown to me and to confirm my identity and wallet, send them 10 usd... Is it worth doing this or not?
Здравствуйте. Можно вопрос по поводу sunriseslot casino. Как с РФ дела обстоят ? Мне предлагают что бы вывести отъиграный выйгрышь не известные мне способы вывода и что бы подтвердить свою личность и кошелёк, отправить им 10 usd ... Стоит это делать или нет ?
Здравей, от това, което описваш, изглежда като депозит за проверка, което е добре. Но също така попитахте ли защо казиното ви предлага методи за теглене, които не знаете? Това би ме направило малко подозрителен и бих опитал да изтегля, използвайки същия метод, който използвах за депозиране.
Hi, from what you describe it looks like a verification deposit which is fine. But did you also ask why the casino offers you withdrawal methods that you don't know ? That would make me a bit suspicious and I would try to withdraw using the same method I used to deposit.
Също така не искам да дам последните си $10, за да чакам месец или два за $100. Без да знам дали някога ще дойдат или не... По-добре е да купим сладкиши за децата в сиропиталището...
I also don’t want to give away my last $10 to wait a month or two for $100. Not knowing whether they will ever come or not... It’s better to buy sweets for the kids at the orphanage...
Я вот тоже не желаю отдать последние 10$ что бы месяц - два ждать 100 $ . Не зная придут ли они вообще когда либо или нет ... Лучше в детский дом купить сладости ребятишкам...
Разбира се, когато става въпрос за тегления, много играчи се оплакват, че отнемат много време в това казино. Така че това е нещо, което вероятно ще трябва да вземете предвид, въпреки че може да не е така във вашата ситуация.
Посочено е и на нашия уебсайт. Видя ли това ?
Of course, when it comes to withdrawals, many players have complained that they take a long time at this casino. So it's something you'll probably have to take into account, even though it may not be the case in your situation.
We have it listed on our website as well. Did you see that ?
Здравей, какво те навежда на това твое мнение? Защо мислите, че са фалшиви? 🤔
Hi, what leads you to this opinion you have ? Why do you think they are fake ? 🤔
Не играйте в Sunrise Slots. Те няма да изплатят нищо при никакви обстоятелства, с които се сблъсках след 2 години и $60 000 чисти печалби. Документиран на видео и снимки, необременен от бонуси, ... чист. БЕЗ ИЗПЛАЩАНЕ. Най-накрая се отказах, твърде късно, да, но ТЕ СА ИЗМАМА.!!
Don't play at Sunrise Slots. They won't pay out anything under any circumstances I have encountered after 2 years and $60,000 in clean wins. Documented on video and pics, unencumbered by bonus, ... clean. NO PAYOUT. I finally called it quits , too late, yes, but THEY ARE A SCAM.!!
Здравейте, все още имате ли пари в игралната си сметка в това казино? Питам, защото ако го направите и имате проблем с оттеглянето и е минало много време, можете да ми пишете повече и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Освен това акаунтът ви в това казино потвърден ли е? Какъв проблем имаше казиното и защо не ви изплатиха?
Hello, do you still have money in your gaming account at this casino ? I ask because if you do and you have a withdrawal problem and it's been a long time, you can write me more and we will try to help you.
Also, has your account at this casino been verified ? What problem did the casino have and why didn't they pay you out ?
Благодаря ви, но сега получих всичките си плащания. Осъзнавам, че отнема известно време, за да бъде платено, но те плащат. Единственото нещо, което ме притеснява и ме накара да реша да не играя в сайтове за RTG, е, че ме постави в клас, в който не ми е позволено да използвам бонуси за купони на сайтове за RTG. Казаха, че не депозирам достатъчно, за да ми разрешат бонуси за депозит, което беше толкова невярно. Депозирах стотици, но веднъж започнах да тегля, когато ме поставиха в този клас. lol Wowww.. Дори не спечелих толкова много в сравнение с това колко загубих от тях. Играх по правилата и въпреки това влязох в клас, в който не мога да получа бонуси за депозит. Не безплатен бонус без депозит, а бонуси за депозит. По принцип започнах да печеля от техните бонуси за депозит без правила. хаха, както казах, изтеглих по-малко от това, което загубих от тях. о, кладенци. Това са сайтовете, които ме поставят в този клас. Слот Sunrise, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino и dreams casino. Моят идентификатор на играч във всички тези сайтове е johnphuu@yahoo.com . Ако ми позволят да използвам бонуси за депозит, ще се върна, но дотогава. Стоя настрана.
Thank you but I received all my payments now. I realize it just takes a while to be paid, but they do pay. Only thing that bugs me and made me decide not to play on any RTG sites now is that put me in a class where I'm not allowed to use coupon bonuses on any RTG site. They said I wasn't depositing enough to be allowed deposit bonuses which was so untrue. I deposited hundreds but once I started to withdraw was when they put me in that class. lol Wowww.. I didnt even win that much compared to how much I've lost to them. I played by the rules and still I put in a class where I cant get deposit bonuses. Not free no deposit bonus but deposit bonuses. Basically I started winning on their no rules deposit bonuses. lol Like I said, I withdrew less than what I lost to them. oh wells. These are the sites that put me in that class. Sunrise slot, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino and dreams casino. My player ID at all those sites is johnphuu@yahoo.com. lf they allow me to use deposit bonuses Ill come back but until then. I stay away.
Някой знае ли какво става с SUNRISE CASINO. Бях одобрен за банковия си превод на 22.01.2024 г. и все още чакам всеки път, когато се свържа с тамошен представител, той ми казва, че 7-10 работни дни някой имал ли е този проблем с това казино?
Do anyone know what's up with SUNRISE CASINO I got approved for my Wire transfer on 1/22/2024 and I am still waiting every time I contact there representative they tell me 7-10 business days have anyone had this problem with this casino?
Здравейте, казиното даде ли ви някаква причина защо чакате толкова дълго за тегленето си? Мисля, че това не е най-малкото, тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене.
За съжаление, това казино е известно с доста дълги тегления, виждали ли сте и това? Потвърдихте ли вече акаунта си в казиното?
Както и да е, в такъв случай бих пуснал жалба и можете да го направитетук на този линк .
Нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим накъде ще стигне.
влизаш ли
Hi, did the casino give you any reason why you are waiting so long for your withdrawal ? I think it's not the least since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Unfortunately, this casino is known for quite long withdrawals, have you seen that too ? Have you had your casino account verified yet ?
Anyway, in such a case I would file a complaint, and you can do so here on this link.
Our team will try to help you and see where it goes.
Are you in?
здрасти
Обзалагам се, че всеки от казиното също трябва да чуе това. Какво мислиш?
Какво ще кажете да се свържете с персонала на казиното, за да ги уведомите какво мислите за бонусите?
Поне ще знаеш какво да очакваш...
Hi!
I bet anyone from the casino should hear this too. What do you think?
How about reaching out to the casino's staff to let them know how you feel about bonuses?
At least you would know what to expect...
Здравейте, не знаех как да се свържа с вас освен чрез този пост. Видях, че имате проблеми с Lucky Owl Casino, което изглеждаше много подобно на моето по отношение на тегленето и съобщаването за технически грешки. Жалбата ми не беше разрешена, тъй като те не отговориха, но изглежда, че сте имали късмет да получите плащане преди. Имате ли предложения за мен? Имам и множество екранни снимки, включително тяхната системна грешка, когато отида да тегля. Правил съм теглене 1 път, но се опитвам от 23 февруари. Сега дори не мога да получа помощ за чат на живо.
Hey there I didn't know how else to contact you except through this post. I saw you were having issues with Lucky Owl Casino which seemed very similar to mine in regards to withdrawing and being told technical errors. My complaint was unresolved since they didn't respond but it seems you had some luck in getting paid before. Do you have any suggestions for me? I have multiple screenshots too including their system error when I go to withdraw. I have made a withdrawal 1 time but I have been trying since February 23rd. Now I can't even get any live chat help.
Спечели $100,00 на 23.03.24 г. и започна теглене на BTC. Оттеглянето ми беше одобрено на 4/2/24 и се свързах с отдела за обслужване на клиенти, който не ми помогна. Получих общото „ускорихме тегленето ви, оставете ни повече време", но все още няма $. Сега ме игнорират в чата на живо. По-рано ме поставиха на 36-то място в опашката, а сега, без опашка, просто не влизат и не говорят с мен. Абсолютен сайт за измама.
Won $100.00 on 3/23/24 and started a BTC withdrawal. My withdrawal was approved on 4/2/24, and I've reached out to customer service who have been unhelpful. I got the generic, "we've expedited your withdrawal, ease allow us more time", but still no $. Now they're ignoring me in the live chat. Earlier they put me 36th in the queue,and now, with no queue, they simply don't log on and speak to me. Absolute scam site.
Здравейте, знам, че това казино отнемаше доста време, за да тегли играч и виждам, че това е и вашият случай и не се е променило много. И така, оттеглянето ви беше одобрено и как е сега? Парите излязоха ли от сметката на играча или не? Имате ли потвърдена казино сметка?
Освен това виждам, че сте подали жалба , така че ако това продължи, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне.
Ако нещо се промени, моля, уведомете ни.
Hello, I know that this casino used to take quite a long time to cash out a player and I see that this is also your case and not much has changed. So your withdrawal was approved and how is it now ? Did the money leave the player's account or not ? Do you have a verified casino account ?
Besides, I see that you have filed a complaint, so if this continues, our team will certainly try to help you.
If anything changes, please let us know.
Да, изглежда, че това е продължаващ проблем. Бях подозрителен да играя там поради коментарите, които прочетох, така че останах с ниски депозити за всеки случай. Първоначалната заявка за теглене на BTC беше направена на 23 март и беше одобрена на 2 април. Все още не съм получил плащане. След многобройни взаимодействия с поддръжката на клиенти на живо, сега започнаха да ме поставят в края на абсурдна опашка от 35+ души или просто да не влизам, за да чатя. Моят акаунт е потвърден. Парите напуснаха сметката ми на 23 март, когато направих първоначалната заявка.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Да, изглежда, че това е продължаващ проблем. Бях подозрителен да играя там поради коментарите, които прочетох, така че останах с ниски депозити за всеки случай. Първоначалната заявка за теглене на BTC беше направена на 23 март и беше одобрена на 2 април. Все още не съм получил плащане. След многобройни взаимодействия с поддръжката на клиенти на живо, сега започнаха да ме поставят в края на абсурдна опашка от 35+ души или просто да не влизам, за да чатя. Моят акаунт е потвърден. Парите напуснаха сметката ми на 23 март, когато направих първоначалната заявка.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Не мога да си представя как това казино подрежда опашката.
Звучи като съвсем същите закъснения, каквито си спомням от миналата година. Е, също така си спомням, че казиното плаща в крайна сметка.
И все пак отнема адски много време, за да преминете, просто прегледайте по-старите публикации в тази тема 🙁.
Болно ми е да видя, че историята се повтаря отново.
I can't imagine how this casino sorts the queue.
Sounds like quite the same delays as I remember from last year. Well, I also recall the casino pays eventually.
Yet it takes a hell amount of time to get through, just browse the older posts in this thread 🙁.
It pains me to see the history is repeting itself again.
Играх преди малко (преди 2 или 3 месеца) и мисля, че е добро казино, също така в регистрацията имате опция за държавата Чили и телефонния номер, което намирам за много добро, тъй като има много малко казина, които включват страни от Латинска Америка.
I played a while ago (2 or 3 months ago) and I think it is a good casino, also in the registration you have the option of the country Chile and the telephone number, which I find very good since there are very few casinos that include Latin American countries .
yo jugue hace un tiempo (2 o 3 meses atras)y me parece buen casino, ademas en la inscripcion tiene la opcion del pais Chile y el numero de telefono, lo cual encuentro muy bueno ya que son muy pocos casinos que incluyen paises de latinoamerica.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.