преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sunrise Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих 100r бонус пари от казино sunriseslots. Рециклирах, тоест получавам 100 долара. Трудно е да изпращате удостоверяване на акаунта всеки път, когато чат ви даде нов имейл адрес и без значение как съществуват. Сега имам трети адрес, за да видя дали и това работи.
I won 100r bonus money from sunriseslots casino. I recycled, that is, I get raised $ 100. It's hard to send account authentication every time a chat gives you a new email address and no matter how they exist. Now I got a third address to see if that works either.
Voitin sunriseslots casinolta 100e bonus rahaa. Kierrätin eli saan nostettua 100dollaria. Vaikeeta vaan lähettää tilin todennus kun joka kerta chatti antaa uuden sähköpostiosoitteen ja kuinkas ollakkaan niitä ei ole olemassakaan. Nyt sain kolmannen osoitteen katsotaan toimiiko sekään.
Здравейте,
понякога проверката на акаунта може да бъде дълъг процес. Но това остава неизбежно, така че се опитайте да си сътрудничите и ако не сте сигурни за някакъв документ, не се колебайте да попитате персонала на казиното. Бих казал, че е по-добре да имате 3 адреса, отколкото да бъдете игнорирани. 🙂
Избрахте много прилично казино, така че съм сигурен, че могат да се справят с това.
Споделете напредъка си.
Hello,
the account verification could be a long process, sometimes. But it remains inevitable, so try to cooperate and if you are not certain about some document, don't hesitate to ask the casino's staff. I'd say it's better to have 3 addresses rather than be ignored. 🙂
You chose a very decent casino so I'm sure they can handle that.
Share your progress.
Спечелих 100r бонус пари от казино sunriseslots. Рециклирах, тоест получавам 100 долара. Трудно е да изпращате удостоверяване на акаунта всеки път, когато чат ви даде нов имейл адрес и без значение как съществуват. Сега имам трети адрес, за да видя дали и това работи.
I won 100r bonus money from sunriseslots casino. I recycled, that is, I get raised $ 100. It's hard to send account authentication every time a chat gives you a new email address and no matter how they exist. Now I got a third address to see if that works either.
Voitin sunriseslots casinolta 100e bonus rahaa. Kierrätin eli saan nostettua 100dollaria. Vaikeeta vaan lähettää tilin todennus kun joka kerta chatti antaa uuden sähköpostiosoitteen ja kuinkas ollakkaan niitä ei ole olemassakaan. Nyt sain kolmannen osoitteen katsotaan toimiiko sekään.
Сега чакам 13 дни, за да получа моето теглене и ми казаха, че трябва да изчакам още 7-10 работни дни, за да получа парите си, което би трябвало да ме постави на 24 до 31 дни чакане
I am waiting 13 days now to get my withdraw and was told I have to wait 7-10 more working days to get my money that should put me at 24 to 31 days waiting
Играя играта на изчакване със слотове sunrise днес, моите 300 бяха одобрени, сега трябва да чакам още 7-10 работни дни, за да получа парите си, като сега са $211,00, мога да живея с тази сума. Трябва да го взема следващия месец ☺️😉
Me playing the waiting game with sunrise slots today my 300 was approved now I have to wait 7-10 more working days to get my money with is now $211.00 I can live with that amount. I should get it next month ☺️😉
Започвам да си мисля, че казиното препраща плащания към своя доставчик само няколко пъти на месец... В противен случай няма смисъл.
Какво ще кажете за текущия биткойн курс? Възможно ли е това да е причината за такова забавяне...? 🤔
I'm starting to think that the casino forwards payments to their provider just only a few times per month... Otherwise, it does not make any sense.
What about the current bitcoin course? Could this be the reason for such a delay...? 🤔
Може би е месечно плащане...не мисля, че е заради падането на биткойн. Донякъде не мисля, че могат да направят много... Те просто имат много много много бавна процедура. Има и друго казино, което е много бавно, както и Avantgarde Casino. Чакам месец, за да получа плащане от тях
Maybe it's a monthly payment...I don't think it's because of Bitcoin dropping. Some how I don't think there is much they can do... Them just have a very very very slow procedure. There is other casino out there is very slow as well like Avantgarde Casino I wait a month to get paid from them
Добре, възхищавам се на търпението ти. 🙂 🤞
Моля, уведомете ме в момента, в който получите нещо.
Ok, I admire your patience. 🙂 🤞
Kindly let me know the moment you get something.
Здравейте момчета, просто ви актуализирам, все още чакам да получа парите си от ротативките sunrise с одобрени на 22 и 25 миналия месец. О, и над 10 работни дни преди това. 😴😴😴🤔🤔🤔🤬🤬🤬🚓🚓🚓... Давам им 8-ми този месец да ми дадат парите си... Тогава Гуру може да се намеси
Hi guys just updating you guys I am still waiting to get my money from sunrise slots with was approved the 22rd and 25th of last month. Oh and over 10 working days before that. 😴😴😴🤔🤔🤔🤬🤬🤬🚓🚓🚓... I giving them the 8th of this month to give me my money... Then Guru can step in
Hi there!
I still hope that the complaint will not be necessary 🤞🤞🤞.
I will check on you on Monday.🤔
Здравейте момчета, лоши новини, все още няма пари... Говорих с тях днес и ми казаха, че всичко е наред и скоро ще си получа парите, така че изчакайте още няколко дни. Това е толкова смешно, че получават парите ми незабавно, а аз трябва да чакам повече от месец, за да получа печалбите си
Hi guys bad news no money yet... I talk to them today and I was told everything is in order and I will get my money soon so give it couple more days. This is so funny them get my money instantly and I have to wait over a month to get my winnings
Здравейте,
Не бих казал, че това е смешно. Няма да ви занимавам отново с оплакването, но не мога да се сдържа, мисля, че над месец е твърде много. 🙁
Hello,
I would not say that this is funny. I'm not going to bother you with the complaint again, but I can't help myself, I think that over a month is far too much. 🙁
Здравейте момчета, както знаете, опитвам се да си взема парите от слотовете sunrise, току-що се свързах с тях отново, казаха ми да изчакам до понеделник... Датата, на която започнах да тегля, е 6 юни .... Моят чат с отдела за обслужване на клиенти днес
Hi guys as you know I am trying to get my money from sunrise slots I just contacted them again I was told to wait till Monday... The date I started to withdraw is 6th June .... My chat with customer service today
Радка, ще изчакам до понеделник, след което ще подам жалба при вас, момчета, знам, че трябваше да подам преди време.
Radka I will wait till Monday after that I will file a complaint with you guys I know I should of file along time ago.
момчета, можете ли да повярвате на дързостта на тези хора, които ми изпращат VIP промоция, където мога да изтегля в рамките на 48 часа и все още не мога да изтегля своите биткойни повече от месец
guys can you believe the audacity of these people, sending me vip promotion where I can get my withdraw within 48 hours and I still can't get my Bitcoin withdraw over a month now
Здравейте момчета, както знаете, опитвам се да си взема парите от слотовете sunrise, току-що се свързах с тях отново, казаха ми да изчакам до понеделник... Датата, на която започнах да тегля, е 6 юни .... Моят чат с отдела за обслужване на клиенти днес
Hi guys as you know I am trying to get my money from sunrise slots I just contacted them again I was told to wait till Monday... The date I started to withdraw is 6th June .... My chat with customer service today
Здравейте,
доста безкрайна история, бих казал.
Но разбирам гледната ви точка, защо не изчакате още няколко дни, всъщност няма значение, тъй като сте чакали почти месец. Е, добре. 🤔
Hello,
quite the neverending story, I'd say.
But I get your point, why shouldn't wait a few more days, it does not really make any difference since you've been waiting for almost a month. Well, ok. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.