преди 1 година
🙁 но искам всичко и го искам сега!… хахахахаха jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
0
🙁 но искам всичко и го искам сега!… хахахахаха jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
Здравейте,
не е така. За съжаление получавахме необичайно количество публикации, съдържащи имейли и молещи се към членовете да се свържат, за да поискат специални бонуси по имейл. Това е нещо, което не можем да позволим да се случи във форума.
Същото важи и за популяризирането на казина.
Не ви се сърдим 🙂 Поставете имейла си отново, просто пропуснете частта за препоръчване на най-добрите казина, моля.
Няма вреда.
Hello,
it's not like that. Sadly we were receiving an unusual amount of posts containing emails and asking members to get in touch a claim special bonuses by email. This is something we can't allow to happen on the forum.
The same goes for promoting casinos.
We are not mad at you 🙂 Paste your email again, just skip the part about recommending the best casinos, please.
No harm done.
Наистина съм!! Знам това! Толкова съм късметлия на слотовете, дори всеки път, когато отида във Вегас, никога не съм се връщал с празни ръце! Вместо това приятелите ми винаги се връщат в „червени числа"
така беше, докато не „срещнах" слотовете за изгрев! Отнеха ми груува... Толкова съм им ядосан, че ми дължат повече от 1500 от 2500, които ми взеха от сметката, защото са много баааад! Те крият правила и измислиха извинения да не ми платят и конфискуваха целия ми баланс! Никога не съм имал такъв късмет като сега с тях!
ужасно!…
I really am!! I know that! I’m so lucky on the slots even every time I go to Vegas I have never come back empty handed! Instead, my friends always come back in "red numbers"
well that was until I "met" sunrise slots ! They took my groove away… I’m so mad at them they owe me more than 1,500 out of 2500 they took away from my account, Because they are soooo baaaad! They hide rules and they made up excuses not to pay me and confiscated my whole balance! I never was so unlucky like now with them!
awful!…
Съжалявам да го чуя, Томас работи върху това , изучава правилата на турнира в момента. Да се надяваме, че ще може да помогне. 🤞
I'm sorry to hear that, Tomas is working on that, studying tournament rules at the moment. Let's hope he will be able to help. 🤞
Знамwww, вие сте най-добрият и ако не можете да помогнете, означава, че никой не може, защото сте толкова добър в това, което правите, знаете, че съм пенсионер. Md и да помагаш на другите винаги са били в съзнанието ми, тъй като едно малко момиче е толкова възнаграждаващо да знае, че си помогнал на другите. Всичко, което искам днес, е да ви благодаря за това, което правите за нас... без значение от изхода на моя случай, вашето намерение да ни помогнете по много приятелски начин означава всичко за нас.
I knowww, you gus are the best and if you can’t help means nobody can because you are so good at what you do, you know I’m a ret. Md and helping others was always in my mind since a little girl is so rewarding to know you helped others. All I want to day is thank you for what you do for us… no matter the outcome of my case, your intent on helPing us on a very friendly manner means the world to us.
О благодаря ти! Мислех, че съм в беда! Съжалявам за другата част...
Oh thank you! I thought I was in trouble! Sorry for the other part tho…
Здравейте!
Благодаря ви много за тези мили думи! Много страхотни хора са зад сцената, те са най-вече невидими за членовете на форума, но все пак техните части са супер важни. Ще споделя тази публикация с тях, за да имаме всички такова положително настроение в понеделник! 😎🙏👌
Hey there!
Thank you very much for those kind words! Many awesome people are behind the scene, they are mostly invisible to forum members, but still, their parts are super important. I will share this post with them so we can all have such a positive Monday mood! 😎🙏👌
Никакъв проблем.
Имах предвид само най-доброто. Сега се замислям и сигурно малко прекалявам...
Знаете ли, толкова много хора идват тук само за да привлекат играчи някъде другаде да играят, като използват забранени връзки и тактики за изграждане на връзки. Понякога е предизвикателство да поддържате форума чист и безопасен. 😀
No problem at all.
I only meant the best. Now I'm thinking of it, and I probably overdo it a bit...
You know, so many people come here only to lure players somewhere else to play by using forbidden links and link-building tactics. Sometimes, it's challenging to keep the forum clean and safe. 😀
И така, най-накрая получихме отговор от SS, но разбира се в моя случай това изобщо не помага...
и с това са нови правила и извинения да не ми плащате отново!
така че внимавайте за тези нови правила, които обясняват там, защото те също могат да развалят късмета ви!
Както и да е, казаха също, че изпращат предишните $130, които изтеглих, и те вече одобриха (преди големите ми печалби да бъдат анулирани), които все още не съм получил от 03 февруари.
Ще те държа в течение!…
So, finally we got an answer from SS but of course in my case is not helping at all…
and with this are new rules and excuses not to pay me again!
so watch out for this new rules they are explaining there because those can ruin your luck too!
Anyways, they said too that they are sending the previous $130 I withdrew and they approved already (before my big winnings were voided) which I haven’t received yet since February 03.
I’ll keep you posted!…
Постоянно проверявам жалбата ви за повече улики, но изглежда дори Томас би могъл да даде някои съвети.
Екипът работи върху това и този случай е доста близо до това, което наричахме глупаво извинение.
Но ще изчакам актуализация, аз самият не знам всички подробности 🙁
I'm constantly checking your complaint for more clues, but seems even Tomas could youse some hints.
The team is working on that, and this case is quite close to what we used to call a stupid excuse.
But I'll wait for an update, do not know all details myself 🙁
Толкова съм разочарован от тяхното управление в SS, всичко, което направиха от самото начало, беше извинение след извинение, всякакви причини, които не се отнасят за случая, те не показват никакви доказателства (екранни снимки, числа и т.н.) нищо, само думи !!!
I’m so disappointed on their management at SS all they did since the start was excuse after excuse al kind of reasons that don’t apply to m case, they don’t show any evidences (screenshots, numbers etc) nothing, just words!!!
И така, днес получих този имейл...
както можете да кажете е най-неофициалното получаване на банков превод, вместо това трябва да изглежда така:
Трябва да е автоматизиран имейл, а не нещо, написано на ръка, просто показва, че те заменят записите на системата си… какво мислите?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Гледане на "Casino Guru Awards"!!!!
* повторение в канала на CG в YouTube
Watching the "Casino Guru Awards" !!!!
*replay on CG YouTube channel
Здравейте! Извинете ме, че използвах този носител, за да задам следния въпрос, трябва да комуникирам с Джо, тъй като пиша на неговия имейл jozef@casino.guru и на другия имейл и не съм получил отговор от седмица, има неговия имейл за връзка променен? Очаквам с нетърпение всеки отговор, ако някой може да общува с него, благодаря ви много
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
И така, днес получих този имейл...
както можете да кажете е най-неофициалното получаване на банков превод, вместо това трябва да изглежда така:
Трябва да е автоматизиран имейл, а не нещо, написано на ръка, просто показва, че те заменят записите на системата си… какво мислите?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Трябва да кажа, че подобно потвърждение е доста безполезно и пропуска важни подробности. Вместо това може да подлежите на някои допълнителни такси... Браво.
Не смея да кажа, че е измислено. Просто му липсват стандартите...
Кажете ми, когато нещо се промени, моля.
I must say that such a confirmation is quite useless and misses important details. Instead, you may be subject to some additional fees... Well done.
I don't dare to say it's fabricated. It just lacks the standards...
Let me know when anything changes, please.
За съжаление трябва да намеря малко място, за да видя потока сам. Избрах само няколко минути вчера. 🙂
Какво мислите за събитието все пак?
Sadly, I must find some space to see the stream myself. Only picked a few minutes yesterday. 🙂
What do you think about the event anyway?
Здравейте! Извинете ме, че използвах този носител, за да задам следния въпрос, трябва да комуникирам с Джо, тъй като пиша на неговия имейл jozef@casino.guru и на другия имейл и не съм получил отговор от седмица, има неговия имейл за връзка променен? Очаквам с нетърпение всеки отговор, ако някой може да общува с него, благодаря ви много
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
здравей
моля, не публикувайте администраторски имейл домейни публично - благодаря ви.
Уведомих Йозеф за вашето запитване и предоставих вашия имейл адрес. Надяваме се, че ще ви помогне.
актуализация: Йозеф има проблеми с компютъра, поради което беше недостъпен. Не се притеснявайте, той ще се свърже с вас скоро. Сега той знае, че чакате отговора. 🙏
Hey there,
please do not post admin email domains publicly - thank you.
I informed Josef about your inquiry and provided your email address. Hopefully, it will help you out.
update: Jozef has some troubles with the computer, hence he was out of reach. Don't worry, he'll get in touch with you soon. Now he knows you're waiting for the reply. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.