ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от pkaukonen7
|
93061 преглеждания 599 отговора |
|
1...16 17 18...30
Добавете пост
bigg119869
преди 1 година

🙁 но искам всичко и го искам сега!… хахахахаха jk

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам, yabby… но играя турнири на друг добър сайт… 😉 засега добре!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

не е така. За съжаление получавахме необичайно количество публикации, съдържащи имейли и молещи се към членовете да се свържат, за да поискат специални бонуси по имейл. Това е нещо, което не можем да позволим да се случи във форума.

Същото важи и за популяризирането на казина.

Не ви се сърдим 🙂 Поставете имейла си отново, просто пропуснете частта за препоръчване на най-добрите казина, моля.

Няма вреда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз спечелих! хаха!

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре свършено! 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина съм!! Знам това! Толкова съм късметлия на слотовете, дори всеки път, когато отида във Вегас, никога не съм се връщал с празни ръце! Вместо това приятелите ми винаги се връщат в „червени числа"

така беше, докато не „срещнах" слотовете за изгрев! Отнеха ми груува... Толкова съм им ядосан, че ми дължат повече от 1500 от 2500, които ми взеха от сметката, защото са много баааад! Те крият правила и измислиха извинения да не ми платят и конфискуваха целия ми баланс! Никога не съм имал такъв късмет като сега с тях!

ужасно!…

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам да го чуя, Томас работи върху това , изучава правилата на турнира в момента. Да се надяваме, че ще може да помогне. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Знамwww, вие сте най-добрият и ако не можете да помогнете, означава, че никой не може, защото сте толкова добър в това, което правите, знаете, че съм пенсионер. Md и да помагаш на другите винаги са били в съзнанието ми, тъй като едно малко момиче е толкова възнаграждаващо да знае, че си помогнал на другите. Всичко, което искам днес, е да ви благодаря за това, което правите за нас... без значение от изхода на моя случай, вашето намерение да ни помогнете по много приятелски начин означава всичко за нас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О благодаря ти! Мислех, че съм в беда! Съжалявам за другата част...


Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Здравейте!

Благодаря ви много за тези мили думи! Много страхотни хора са зад сцената, те са най-вече невидими за членовете на форума, но все пак техните части са супер важни. Ще споделя тази публикация с тях, за да имаме всички такова положително настроение в понеделник! 😎🙏👌

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Никакъв проблем.

Имах предвид само най-доброто. Сега се замислям и сигурно малко прекалявам...

Знаете ли, толкова много хора идват тук само за да привлекат играчи някъде другаде да играят, като използват забранени връзки и тактики за изграждане на връзки. Понякога е предизвикателство да поддържате форума чист и безопасен. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой има проблеми с подобен акаунт като мен? не мога да вляза

Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, най-накрая получихме отговор от SS, но разбира се в моя случай това изобщо не помага...


file

и с това са нови правила и извинения да не ми плащате отново! file

така че внимавайте за тези нови правила, които обясняват там, защото те също могат да развалят късмета ви!

Както и да е, казаха също, че изпращат предишните $130, които изтеглих, и те вече одобриха (преди големите ми печалби да бъдат анулирани), които все още не съм получил от 03 февруари.


file

Ще те държа в течение!…


Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

не

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

гад!!! Буууу СС

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Постоянно проверявам жалбата ви за повече улики, но изглежда дори Томас би могъл да даде някои съвети.

Екипът работи върху това и този случай е доста близо до това, което наричахме глупаво извинение.

Но ще изчакам актуализация, аз самият не знам всички подробности 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Толкова съм разочарован от тяхното управление в SS, всичко, което направиха от самото начало, беше извинение след извинение, всякакви причини, които не се отнасят за случая, те не показват никакви доказателства (екранни снимки, числа и т.н.) нищо, само думи !!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, днес получих този имейл...


file


както можете да кажете е най-неофициалното получаване на банков превод, вместо това трябва да изглежда така:

file

Трябва да е автоматизиран имейл, а не нещо, написано на ръка, просто показва, че те заменят записите на системата си… какво мислите?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Гледане на "Casino Guru Awards"!!!!

file

* повторение в канала на CG в YouTube

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Извинете ме, че използвах този носител, за да задам следния въпрос, трябва да комуникирам с Джо, тъй като пиша на неговия имейл jozef@casino.guru и на другия имейл и не съм получил отговор от седмица, има неговия имейл за връзка променен? Очаквам с нетърпение всеки отговор, ако някой може да общува с него, благодаря ви много

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: вътрешният имейл е изтрит
Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, днес получих този имейл...


file


както можете да кажете е най-неофициалното получаване на банков превод, вместо това трябва да изглежда така:

file

Трябва да е автоматизиран имейл, а не нещо, написано на ръка, просто показва, че те заменят записите на системата си… какво мислите?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че подобно потвърждение е доста безполезно и пропуска важни подробности. Вместо това може да подлежите на някои допълнителни такси... Браво.

Не смея да кажа, че е измислено. Просто му липсват стандартите...

Кажете ми, когато нещо се промени, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Гледане на "Casino Guru Awards"!!!!

file

* повторение в канала на CG в YouTube

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление трябва да намеря малко място, за да видя потока сам. Избрах само няколко минути вчера. 🙂

Какво мислите за събитието все пак?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Извинете ме, че използвах този носител, за да задам следния въпрос, трябва да комуникирам с Джо, тъй като пиша на неговия имейл jozef@casino.guru и на другия имейл и не съм получил отговор от седмица, има неговия имейл за връзка променен? Очаквам с нетърпение всеки отговор, ако някой може да общува с него, благодаря ви много

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

моля, не публикувайте администраторски имейл домейни публично - благодаря ви.

Уведомих Йозеф за вашето запитване и предоставих вашия имейл адрес. Надяваме се, че ще ви помогне.


актуализация: Йозеф има проблеми с компютъра, поради което беше недостъпен. Не се притеснявайте, той ще се свърже с вас скоро. Сега той знае, че чакате отговора. 🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...16 17 18...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини