Добро утро братле
Попълването на жалбата помогна много, запази слотовете за изгрев в съответствие с условията. Пример: когато попълних жалбата, минаха точно 7-10 дни от одобрението до изплащането и точно 4 дни, за да получа плащане от доставчиците на плащания.
Сам: 18 дни за одобрение, 10 дни за освобождаване на плащане и още 4, за да получа плащане от доставчика на услуги.
Имах Ник от казино Гуру като мой посредник, за да попитам Sunrise за актуализации по време на моята жалба до лице за директен контакт в казиното.
Всеки в казино гуру е много способен да ви помогне.
Бих ви насърчил да подадете жалбата, това намалява стреса от необходимостта да се справяте с всички BS от различни служители на slots sunrise, които може или не могат да задържат плащането ви.
Надявам се това да помогне GO GET'EM Bro!!! хаха
PS
ИМАЙТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ САМО ДНИ ОТ СЕДМИЦАТА СЕ БРОЯТ КЪМ ВАШЕТО ВРЕМЕ НА ЧАКАНИЕ!! УИКЕНДИТЕ НЕ СЕ БРОЯТ
Morning bro,
Filling the complaint helped a lot, it kept sunrise slots to there terms. Example: when i filled the complaint it went exactly 7-10 days from aproval to payout and 4 days exactly to receive payment from there payment providers.
On my own: 18 days for approval 10 days to release payment and 4 more to get payment fron service provider's.
I had Nick from casino Guru as my mediator to ask sunrise for updates during my complaint, to a direct contact person at the casino.
Everyone at casino guru is very capable of helping you.
I would encourage you to file the complaint, it cuts down on the stress of having to deal w/ all the B.S from different sunrise slots staff who may or may not hold up your payment.
Hope this Helps GO GET'EM Bro!!! Lol
P.S
KEEP IN MIND THAT ONLY WEEK DAYS COUNT TOWARDS YOUR WAIT TIME!! WEEKENDS DO NOT COUNT
Автоматичен превод: