ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от pkaukonen7
|
98091 преглеждания 599 отговора |
|
1...10 11 12...30
zena5755
преди 1 година

Сега това е актуализация!

Очакваме с нетърпение да се видим отново утре 😉.


Автоматичен превод:
преди 1 година

ПОЛУЧИХ ЧЕКА СИ ДНЕС!

Сега им казах да закрият акаунта ми.

Имах достатъчно загуби тук.

Мястото е шега!


Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Дааа!!! най-накрая!! Поздравления... още чакам!! Аз трябва да съм следващият

Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

Надявам се да го направите.

Депозирах и играх тази сутрин Neon 280 хаха.

Стигнах до 500 и след това забелязах, че слотовете изостават. Свързах се с поддръжката за чат, оплаках се и изведнъж получих 950. Не теглих. Това място е манипулирано!

Отново се свързах с поддръжката на чат относно закриването на моя акаунт и те ми предложиха $150 чип. Уау, това ще ми донесе максимум 450 кеш, казах им да го запазят.

Достатъчно ми беше това място.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Вицът с добър край 🙂.

Напоследък не бях сигурен, че в крайна сметка ще получиш този чек - обичам, когато греша.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Дааа!!! най-накрая!! Поздравления... още чакам!! Аз трябва да съм следващият

Автоматичен превод:
преди 1 година

Стискам ти палци!🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: Депозирах чека си без проблеми. Реших да опитам още веднъж. Преди 1/2 час играх игра, която наистина не харесах и ударих много.$$$$$.$$.

Мисля, че ще остана тук сега!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Поздравления, сега поне знаете колко време отнема, не съм решил какво ще правя. Още не са ми платили 😕


Не мога да претендирам за бонуси или безплатни завъртания, системата ми казва, че статусът на играчите ми се е променил...... каквото и да означава това, не мога да използвам нищо за игра, освен "чисти пари"

Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

Здравей, сигурен съм, че това ще се случи и с мен след победата ми преди час. Няма повече купони за Neon280 без правила. Това е, което използвах вчера. Салдото ми беше 350, след което се покачи до 1350 и след това документите ми бяха отхвърлени поради нещо нелепо. Поправено е, че тогава беше намаляло до 700, но сега е много нагоре!

Всички тези казина веднага щом спечелите премахват всички бонуси и безплатни завъртания. Чудя се какви проблеми ще ме натоварят. Бонуси без правила... правилно няма правила!

Голям, надявам се скоро да получиш своите $$. Чувствам, че чакам дълго.

Джей

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Братко!! Излезте с голяма победа!!! да!! Ето за това говоря😎👌

Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

В коя игра спечелихте или бяха много?


Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Играя desert raider за 5 долара на завъртане и ударих за 6 бона, но ми отне 12 седмици, за да го осребря и чакам последните 1480,00 от него.

Също така играя count cashtuglar и Merlin's magic за 6,25 на ръка и спечелих над 7 бона комбинирано на тези през последните 6 месеца само на тези два,

Но е караница да се плаща.

Платиха ми 10 бона в yabby за 7 поредни дни без проблем. 2500 незабавно всеки ден, докато достигна максимума за теглене от 12000 на седмица

Надявам се това да помогне и ти ROCK THE MACHINES BRO!!!

Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

Харесвам играта Tarot Destiny. Опитах desert raider и куп други без много късмет. Тази сутрин паднах до около 500 и се ядосвах, че всеки път, когато играя, нямат добра възвръщаемост към играча. Реших да играя на Santa's Reel Wheel. $10 залог и BAM! $10,700.00 уау имаха нужда от това.


Единственото лошо нещо е, че максималното изплащане е 2500 всяка транзакция. Така че ще чакам дълго. Надявам се да получа всичко.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

Погледнах yabby.. Единственият проблем, който не правя биткойни... Не мога да науча друго техническо нещо. хаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Sunrise slots открадна баланса и печалбите ми!

Те са измамен сайт, моля, не инвестирайте пари с тях, опитвайки се да печелят, те ще откраднат печалбите ви с неподкрепени извинения, те все още ми дължат повече от $1500 печалби и баланс, но няма да спра, докато не ми платят, защото съм боец…


Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

О, да!! Получавайте пари за всички неприятности, през които ни подложиха 😎👌 Харесва ми да го чуя...

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Те ще направят това, но ще ги преследват

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Sunrise slots открадна баланса и печалбите ми!

Те са измамен сайт, моля, не инвестирайте пари с тях, опитвайки се да печелят, те ще откраднат печалбите ви с неподкрепени извинения, те все още ми дължат повече от $1500 печалби и баланс, но няма да спра, докато не ми платят, защото съм боец…


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Как точно те открадна казиното, моля? Искате ли да уточним малко? Виждам, че сте успели да подадете жалбата, докато не бъде прегледана от екипа за жалби, не се виждат подробности.


Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, спечелих 3 от техните $1000 USD безплатни турнири, следвайки техните T&C и "казино правила" (които са различни), така че когато се опитах да изтегля печалбите си, като подадох 2 различни заявки за теглене в 2 различни дни на суми от $1000,04 и $1500,19 съответно все още оставят в сметката ми положителен баланс от $74,00 долара, с които да мога да продължа да играя, на следващия ден след последната ми заявка за теглене на 2023-02-08 те конфискуваха общото ми салдо от $2574,19 USD, използвайки „теглене на мениджъри" процедура, за което ми дадоха 3 различни неподдържани версии на причините за анулиране и отказ на моите печалби и тегления.

file


Първото извинение беше дадено от „Алисън", помисли си за повече от „странно" телефонно обаждане, тя веднага започна да измисля неща като „о, помня те" „Току-що говорих с теб преди няколко дни" и продължи да прави неверни твърдения като „Спомням си, че ви казах, че не трябва да използвате „безплатни чипове", защото сега вашите печалби са анулирани" и тя дори се осмели да каже „но не се притеснявайте, ние ви издадохме „красиви" $100,00, които вече са оторизирани ти компенсирай загубата си" първо, никога не бях говорил с нея преди, второ, никога не съм използвал безплатни чипове преди тази печалба, и трето, тя се опитваше да ме убеди със $100, вместо да ми помогне да си върна печалбите от повече от 10 пъти това смешно обезщетение.

така че изпращам имейл на финансовия екип и Алисън ми отговори отново сега като имейл агент за изплащания и след това тя ми изигра друга причина защо последните ми 2 тегления на кмет (споменати по-горе) бяха отказани. И цитирам:

——

Здравей Лиляна

Дано всичко е наред днес

Според бележките във вашия акаунт, има плащане, изпратено до нашия процесор на 02.07 за $122,69 и сега трябва да изчакаме нашия доставчик да потвърди превода към вашата банка. Веднага щом го направим, ще ви уведомим.

Другите 2 заявки бяха отхвърлени поради множество безплатни турнири подред. И сумата, която беше приспадната, беше $2574,19.

Моля, имайте предвид, че според TC на нашия уеб сайт се използва теглене на мениджър:

https://www.sunrisecasino.com/casino-rules/

Одобреното „Теглене от мениджър" представлява част от вашия баланс, който е бил премахнат, защото не отговаря на условията за теглене. Тази сума може да бъде бонус средства (които не могат да бъдат осребрени) или защото сте превишили максималната сума за теглене на последния си бонус, като излишните средства са премахнати.

Имайте предвид, че нито един от нашите бонуси не може да бъде осребрен, следователно споменатата сума винаги ще бъде премахната от заявената сума.

за разбирането

Алисън

——

премахване на кавички.

Така че отново, това са 2 различни и неподдържани причини, поради които те отказаха моите тегления и конфискуваха целия ми баланс в моята сметка

сега тя твърди, че съм играл няколко безплатни турнира подред, което е вярно, но това, което не се поддържа, е, че повече от 3 пъти съм депозирал чрез крипто валута Litcoin преди това за победа в турнир и една от печалбите от този турнир беше $1000,00 през 2023 г. -02-05 добавен към моя акаунт в края на такъв турнир в 20:05 ET. Така че те все още ми дължат тази победа на кмет, тъй като следвах техните „правила", за да я спечеля.

file

Трябва да спомена, че преди това бях кандидатствал за теглене на сумата от $130,19 и бях одобрен на 2023-02-03 в 12:33 ч. ET, но все още не съм получил, така че вероятно това е „компенсацията", която Алисън имаше предвид за да разгледам записите на моя акаунт, но числата все още не съвпадат...

file

Въпреки това, другото им обяснение за това кога се налага „оттеглянето на мениджър" също не се отнася за моя случай, защото не използвах никакви бонуси, за да спечеля този турнир. И двете последни извинения също са разбити. Въпреки това те продължават да твърдят в последния си имейл отговор от представителя на финансовия екип НАТАН ГАРСИЯ, че тези тегления са били отказани поради множество безплатни турнири подред, без да признават, че съм депозирал преди някои турнири и съответно правилата, на които имам право тези печалби. Така че точно там те нарушават собствените си правила.

Освен друг червен флаг, на който се натъкнах при проучването си на T&C на това казино, е, че са скрили информация в различен раздел, наречен „правила на казиното", относно конкретното правило за игра на безплатни турнири подред. Информация, която НЕ е налична в основния им раздел T&C. Така че с това те подвеждат играчите да продължат да играят безплатни турнири, опитвайки се да спечелят големи печалби, за да направят по-късно това, което направиха с мен и да анулират и конфискуват балансите им, дори когато са депозирали за това.

filefile

Последното ми наблюдение е, че Алисън ми предостави несъществуваща или грешна връзка за преглед на T&C, както цитирах преди в нейния имейл отговор.

Ако е необходима повече информация, моля, уведомете ме, че мога да предоставя всякакви доказателства, че имам няколко екранни снимки и записи относно моя случай.

Приятен ден,

Л

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

Big, получи ли имейл от тях да станеш VIP?

Автоматичен превод:
1...10 11 12...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини