преди 1 година
Сега това е актуализация!
Очакваме с нетърпение да се видим отново утре 😉.
Now that's an update!
Looking forward to seeing you back tomorrow 😉.
0
Сега това е актуализация!
Очакваме с нетърпение да се видим отново утре 😉.
Now that's an update!
Looking forward to seeing you back tomorrow 😉.
ПОЛУЧИХ ЧЕКА СИ ДНЕС!
Сега им казах да закрият акаунта ми.
Имах достатъчно загуби тук.
Мястото е шега!
GOT MY CHECK TODAY!
Now I told them to close my account.
I had enough loss here.
Place is a joke!
Дааа!!! най-накрая!! Поздравления... още чакам!! Аз трябва да съм следващият
Yeeees!!! Finally!! Congrats... i am stil waiting!! I should b next
Надявам се да го направите.
Депозирах и играх тази сутрин Neon 280 хаха.
Стигнах до 500 и след това забелязах, че слотовете изостават. Свързах се с поддръжката за чат, оплаках се и изведнъж получих 950. Не теглих. Това място е манипулирано!
Отново се свързах с поддръжката на чат относно закриването на моя акаунт и те ми предложиха $150 чип. Уау, това ще ми донесе максимум 450 кеш, казах им да го запазят.
Достатъчно ми беше това място.
I hope you do.
I deposited and played this morning Neon 280 lol.
I got up to 500 and then noticed the slots lagging. I contacted chat support complained and all of a sudden I got up to 950. I didn't withdraw. This place is rigged!
I contacted Chat support again about closing my account and they offered me $150 chip. Wow that's gonna get me a Max of 450 cash out, I told them to keep it.
I had enough of this place.
Актуализация: Депозирах чека си без проблеми. Реших да опитам още веднъж. Преди 1/2 час играх игра, която наистина не харесах и ударих много.$$$$$.$$.
Мисля, че ще остана тук сега!
Update: I deposited my check with no issues. I decided to try one more time. 1/2 hour ago I played a game I really did not like and I hit real big.$$$$$.$$.
I think I will stay here now!
Поздравления, сега поне знаете колко време отнема, не съм решил какво ще правя. Още не са ми платили 😕
Не мога да претендирам за бонуси или безплатни завъртания, системата ми казва, че статусът на играчите ми се е променил...... каквото и да означава това, не мога да използвам нищо за игра, освен "чисти пари"
Congratulations at least now u know how long it takes, i have not decided what i am gonna do. I haven't been paid yet 😕
I can't claim bonuses or free spins, the system tells me my players status has changed...... what ever that means, i can't use anything to play but "clean cash "
Здравей, сигурен съм, че това ще се случи и с мен след победата ми преди час. Няма повече купони за Neon280 без правила. Това е, което използвах вчера. Салдото ми беше 350, след което се покачи до 1350 и след това документите ми бяха отхвърлени поради нещо нелепо. Поправено е, че тогава беше намаляло до 700, но сега е много нагоре!
Всички тези казина веднага щом спечелите премахват всички бонуси и безплатни завъртания. Чудя се какви проблеми ще ме натоварят. Бонуси без правила... правилно няма правила!
Голям, надявам се скоро да получиш своите $$. Чувствам, че чакам дълго.
Джей
Hi, I'm a sure that is going to happen to me also since my win an hour ago. No more Neon280 no rules coupons. That is what I used yesterday. My balance was at 350 then went up to 1350 and then my documents were declined due to something ridiculous. Fixed that then it was down to 700 but now way up!
All these casinos as soon as you win they remove all bonuses and free spins. I wonder what kind of issues their going to pull with me. No rules bonuses... no rules right!
Big, I hope you get your $$ soon. I feel I have a long wait.
Jay
Играя desert raider за 5 долара на завъртане и ударих за 6 бона, но ми отне 12 седмици, за да го осребря и чакам последните 1480,00 от него.
Също така играя count cashtuglar и Merlin's magic за 6,25 на ръка и спечелих над 7 бона комбинирано на тези през последните 6 месеца само на тези два,
Но е караница да се плаща.
Платиха ми 10 бона в yabby за 7 поредни дни без проблем. 2500 незабавно всеки ден, докато достигна максимума за теглене от 12000 на седмица
Надявам се това да помогне и ти ROCK THE MACHINES BRO!!!
I play desert raider for 5 bucks a spin and i hit for 6 grand but it has taken 12 weeks to cash it out and i am waiting on the last 1480.00 of it.
I also play count cashtuglar and Merlin's magic for 6.25 a hand and i have won over 7 grand combined on those to in the last 6 months just on those two,
But its a hassle getting paid.
I got paid 10 grand at yabby in 7 days in a row with no problem. 2500 instant every day until i hit the withdrawal max of 12000 a week
Hope this helps and u ROCK THE MACHINES BRO!!!
Харесвам играта Tarot Destiny. Опитах desert raider и куп други без много късмет. Тази сутрин паднах до около 500 и се ядосвах, че всеки път, когато играя, нямат добра възвръщаемост към играча. Реших да играя на Santa's Reel Wheel. $10 залог и BAM! $10,700.00 уау имаха нужда от това.
Единственото лошо нещо е, че максималното изплащане е 2500 всяка транзакция. Така че ще чакам дълго. Надявам се да получа всичко.
I like the game Tarot Destiny. I have tried desert raider and a bunch others with not much luck. This morning I was down to 500 or so and I was getting mad that every time i play they have no good return to player. I decided to play Santa's Reel Wheel. $10 bet and BAM! $10,700.00 wow needed this badly.
The only bad thing is max cash out is 2500 each transaction. So I will have a long wait. Hope I get all of it.
Погледнах yabby.. Единственият проблем, който не правя биткойни... Не мога да науча друго техническо нещо. хаха
I looked at yabby.. The only issue I do not do bitcoin...Cannot learn another tech thing. lol
Казино Sunrise slots открадна баланса и печалбите ми!
Те са измамен сайт, моля, не инвестирайте пари с тях, опитвайки се да печелят, те ще откраднат печалбите ви с неподкрепени извинения, те все още ми дължат повече от $1500 печалби и баланс, но няма да спра, докато не ми платят, защото съм боец…
Sunrise slots casino Stoled my balance and winnings!
They are a fraudulent site please don’t invest money with them trying to win they will steal your winnings with unsupported excuses they still owe me more than $1500 in winnings and balance but I won’t stop until they pay me because I’m a fighter…
О, да!! Получавайте пари за всички неприятности, през които ни подложиха 😎👌 Харесва ми да го чуя...
Hell yeah!! Get paid for all the hassles they put us through 😎👌 i like hearing that...
Казино Sunrise slots открадна баланса и печалбите ми!
Те са измамен сайт, моля, не инвестирайте пари с тях, опитвайки се да печелят, те ще откраднат печалбите ви с неподкрепени извинения, те все още ми дължат повече от $1500 печалби и баланс, но няма да спра, докато не ми платят, защото съм боец…
Sunrise slots casino Stoled my balance and winnings!
They are a fraudulent site please don’t invest money with them trying to win they will steal your winnings with unsupported excuses they still owe me more than $1500 in winnings and balance but I won’t stop until they pay me because I’m a fighter…
Здрасти,
Как точно те открадна казиното, моля? Искате ли да уточним малко? Виждам, че сте успели да подадете жалбата, докато не бъде прегледана от екипа за жалби, не се виждат подробности.
Hi there,
How exactly did the casino steal from you, please? Care to elaborate a bit? I see you managed to submit the complaint until it gets reviewed by the complaint team, no details are visible.
И така, спечелих 3 от техните $1000 USD безплатни турнири, следвайки техните T&C и "казино правила" (които са различни), така че когато се опитах да изтегля печалбите си, като подадох 2 различни заявки за теглене в 2 различни дни на суми от $1000,04 и $1500,19 съответно все още оставят в сметката ми положителен баланс от $74,00 долара, с които да мога да продължа да играя, на следващия ден след последната ми заявка за теглене на 2023-02-08 те конфискуваха общото ми салдо от $2574,19 USD, използвайки „теглене на мениджъри" процедура, за което ми дадоха 3 различни неподдържани версии на причините за анулиране и отказ на моите печалби и тегления.
Първото извинение беше дадено от „Алисън", помисли си за повече от „странно" телефонно обаждане, тя веднага започна да измисля неща като „о, помня те" „Току-що говорих с теб преди няколко дни" и продължи да прави неверни твърдения като „Спомням си, че ви казах, че не трябва да използвате „безплатни чипове", защото сега вашите печалби са анулирани" и тя дори се осмели да каже „но не се притеснявайте, ние ви издадохме „красиви" $100,00, които вече са оторизирани ти компенсирай загубата си" първо, никога не бях говорил с нея преди, второ, никога не съм използвал безплатни чипове преди тази печалба, и трето, тя се опитваше да ме убеди със $100, вместо да ми помогне да си върна печалбите от повече от 10 пъти това смешно обезщетение.
така че изпращам имейл на финансовия екип и Алисън ми отговори отново сега като имейл агент за изплащания и след това тя ми изигра друга причина защо последните ми 2 тегления на кмет (споменати по-горе) бяха отказани. И цитирам:
——
Здравей Лиляна
Дано всичко е наред днес
Според бележките във вашия акаунт, има плащане, изпратено до нашия процесор на 02.07 за $122,69 и сега трябва да изчакаме нашия доставчик да потвърди превода към вашата банка. Веднага щом го направим, ще ви уведомим.
Другите 2 заявки бяха отхвърлени поради множество безплатни турнири подред. И сумата, която беше приспадната, беше $2574,19.
Моля, имайте предвид, че според TC на нашия уеб сайт се използва теглене на мениджър:
https://www.sunrisecasino.com/casino-rules/
Одобреното „Теглене от мениджър" представлява част от вашия баланс, който е бил премахнат, защото не отговаря на условията за теглене. Тази сума може да бъде бонус средства (които не могат да бъдат осребрени) или защото сте превишили максималната сума за теглене на последния си бонус, като излишните средства са премахнати.
Имайте предвид, че нито един от нашите бонуси не може да бъде осребрен, следователно споменатата сума винаги ще бъде премахната от заявената сума.
за разбирането
Алисън
——
премахване на кавички.
Така че отново, това са 2 различни и неподдържани причини, поради които те отказаха моите тегления и конфискуваха целия ми баланс в моята сметка
сега тя твърди, че съм играл няколко безплатни турнира подред, което е вярно, но това, което не се поддържа, е, че повече от 3 пъти съм депозирал чрез крипто валута Litcoin преди това за победа в турнир и една от печалбите от този турнир беше $1000,00 през 2023 г. -02-05 добавен към моя акаунт в края на такъв турнир в 20:05 ET. Така че те все още ми дължат тази победа на кмет, тъй като следвах техните „правила", за да я спечеля.
Трябва да спомена, че преди това бях кандидатствал за теглене на сумата от $130,19 и бях одобрен на 2023-02-03 в 12:33 ч. ET, но все още не съм получил, така че вероятно това е „компенсацията", която Алисън имаше предвид за да разгледам записите на моя акаунт, но числата все още не съвпадат...
Въпреки това, другото им обяснение за това кога се налага „оттеглянето на мениджър" също не се отнася за моя случай, защото не използвах никакви бонуси, за да спечеля този турнир. И двете последни извинения също са разбити. Въпреки това те продължават да твърдят в последния си имейл отговор от представителя на финансовия екип НАТАН ГАРСИЯ, че тези тегления са били отказани поради множество безплатни турнири подред, без да признават, че съм депозирал преди някои турнири и съответно правилата, на които имам право тези печалби. Така че точно там те нарушават собствените си правила.
Освен друг червен флаг, на който се натъкнах при проучването си на T&C на това казино, е, че са скрили информация в различен раздел, наречен „правила на казиното", относно конкретното правило за игра на безплатни турнири подред. Информация, която НЕ е налична в основния им раздел T&C. Така че с това те подвеждат играчите да продължат да играят безплатни турнири, опитвайки се да спечелят големи печалби, за да направят по-късно това, което направиха с мен и да анулират и конфискуват балансите им, дори когато са депозирали за това.
Последното ми наблюдение е, че Алисън ми предостави несъществуваща или грешна връзка за преглед на T&C, както цитирах преди в нейния имейл отговор.
Ако е необходима повече информация, моля, уведомете ме, че мога да предоставя всякакви доказателства, че имам няколко екранни снимки и записи относно моя случай.
Приятен ден,
Л
So, I won 3 of their $1000 USD free roll tournaments following their T&C and "casino rules", (which are different) so when I tried to withdraw my winnings by submitting 2 different withdrawals request on 2 different days on the amounts of $1000.04 and $1500.19 respectively still leaving on my account a positive balance of $74.00 dollars to be able to keep on playing with, the next day after my last withdrawal request on 2023-02-08 they confiscated my total balance of $2574.19 USD using a "managers withdrawal" procedure, for what they have given me 3 different unsupported versions of the reasons for voiding and declining my winnings and withdrawals.
The first excuse was given by "Alison" thought a more than "weird" phone call, she immediately started to make up things like "oh I remember you" "I just talked to you a couple days ago" and continued to make false claims like "I remember telling you that you shouldn’t use "free chips" because now your winnings are voided" and she even dare to say "but don’t worry we have issued a "beautiful" $100.00 to you that have been authorized already yo make up for your loss" first of all I had never talked to her before, second, I never used free chips before this winnings, and third she was trying to persuade me with $100 instead of helping me to recover my winnings of more than 10 times that ridiculous compensation.
so I email the finance team and Alison responded to me again now as a payouts email agent and then she game me a different reason of why my last 2 mayor withdrawals(mentioned above) were denied. And quote:
——
Hi Liliana
Hope all is well today
As per notes in your account, there is a payment sent to our processor on 02.07 for $122.69 and now we need to wait for our vendor to confirm the transfer to your bank. As soon as we do, we will let you know.
The other 2 requests were denied due to multiple free tournaments in a row. And the amount that was deducted was $2574.19.
Please be advised that according to the TC on our web site a manager withdrawal is used:
https://www.sunrisecasino.com/casino-rules/
An approved "Manager Withdrawal" represents a portion of your balance that was removed because it was not eligible for withdrawal. This amount could be Bonus funds (which are non-cashable) or because you have exceeded the Maximum Withdrawal Amount on your last bonus, with excess funds removed.
Keep in mind that none of our bonuses are cashable therefore said amount will always be removed from the requested amount.
Regards
Allison
——
unquote.
So again, this are 2 different and unsupported reasons of why they declined my withdrawals and confiscated my whole balance in my account
now she’s claiming that I played multiple free tournaments in a row, which is true but what is unsupported is that in more than 3 times I had deposited via Litcoin crypto currency previously to a tournament winning and one of this tournaments winnings was for $1000.00 on 2023-02-05 added to my account at the end of such tournament at 8:05pm ET. So they still owe me this mayor win as I followed their "rules" to win it.
I have to mention that I had previously applied for a withdrawal on the amount of $130.19 and was approved on 2023-02-03 at 12:33pm ET but i haven’t receive yet, so that is probably the "compensation" Allison was referring to looking into my account records, however the numbers still doesn’t match…
Nevertheless, their other explanation of when the "manger withdrawal" is enforced doesn’t apply to my case either because I didn’t use any bonuses to win this tournaments. Both of this last excuses are busted too. However they keep on claiming on their last email reply by the finance team representative NATHAN GARCIA that those withdrawals were denied due to multiple free tournaments in a row, without recognizing that I had deposited before some tournaments and accordingly to the rules I’m entitled to those winnings. So right there they are violating their own rules.
Besides an other red flag that I encountered on my research of the T&C of this casino is that they have hidden information on a different section called "casino rules" about the specific rule of playing free tournaments in a row. Information that is NOT available on their main T&C section. So with this they mislead to the players to keep on playing free tournaments trying to win big for later do what they did to me and void and confiscate their balances even when they have deposited for it.
My last observation is that Allison provided me with an inexistente or wrong link to review the T&C as I quoted before on her email response.
If more information needed please let me know I can provide any proofs I have several screenshots and records regarding to my case.
have a nice day,
L
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.