преди 1 година
Всичко под 4 седмици е доста добро за това казино 🙁
Everything under 4 weeks is quite good for this casino 🙁
0
Всичко под 4 седмици е доста добро за това казино 🙁
Everything under 4 weeks is quite good for this casino 🙁
Здравейте,
Може да се наложи да намалите сумата за теглене, имайте предвид, че те имат такса за теглене.
ако сте използвали бонус, това е сумата на бонуса, която трябва да извадите, опитайте добре, надявам се това да помогне
Hello,
You may need to lower your withdrawal amount, take into consideration they have a fee to withdraw.
if you used a bonus its the amount of the bonus you have to subtract, try that ok, hope this helps
не, добавих 9000 вчера, за да изтегля, става ограничено, е 10 000 в Paytm, печеля 900 от 9000, защото трябва да направим залог веднъж, за да изтеглим
no i added 9000 yesterday to withdraw become limited is 10000 in Paytm i earn 900 from 9000 because we need to place bet one time to withdraw
Вземете това!. Свързах се с чат днес, за да видя състоянието на моето теглене, независимо дали е изпратено или се готви за изпращане. Представителят ми каза страхотна новина. Изпратено е на 20 януари. Казах 20? Днес е 27-ми. Трябваше да го получа. Попитах как са го изпратили на Fedex? Той отговори и каза „да", Fedex, но те не получават информацията за проследяване. Той каза, че трябва да го взема днес или утре. Взеха такса от $40 от печалбата ми за доставката. Всяко друго казино взема такса от $30 и аз я получавам за един ден. НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ВЪЗДУХ. Този идва с кон и бъги. Ако имам късмет.
Не получих имейл, че тегленето ми е изпратено, както казаха, че ще направят, и в моя профил не се показва транзакция, която да е изпратена.
Ще повярвам, когато го видя!
Get this!. I contacted chat today to see the status of my withdrawal whether it was sent or getting ready to be sent. The rep told me great news . It was sent on the 20th of Jan. I said the 20th? Today is the 27th. I should have received it. I asked how did they send it Fedex? He replied and said yes Fedex but they do not get the tracking info. He said I should get it today or tomorrow. They took a $40 fee from my winnings for the delivery. Every other casino takes $30 fee and I get it in one day. NEXT DAY AIR. This one is coming by Horse and Buggy. If I am lucky.
I received no email that my withdrawal was sent like they said they would do and there is no transaction showing in my profile that is was sent.
I will believe it when I see it!
"Кон и бъги" 😂🤣🤣 и моята
Един ден е утре и днес се превръща във възможност за следващия вторник. Имах нужда от смях, но в крайна сметка ми платиха
На всички добре
"Horse and buggy" 😂🤣🤣 mine too
One day its tomorrow and today turns into possibility of next Tuesday. I needed a laugh well get paid eventually
Have good one everyone
Да, брато, чакам от 24.01.23 г. 10 получавам плащане при заявка за теглене от yhe 10-ти... те казаха "платени са ти 1400 на 12-ти" Казах да, това е плащане от декември" Новата ми заявка беше направена 1 /10/23 @ 943 сутринта за 1480" sooooo все още чакам чатът е безпомощен ... нямам представа кога ще получа печалбите си, след това няма повече за мен в sunrise casino
Yea bro i been waiting since 1/24/23 10 get paid on a withdrawal request from yhe 10th... they said " you got paid 1400 on the 12th" i said yes its a payment from December" my new request was made 1/10/23 @ 943am for 1480" sooooo i am still waiting chat is clueless ... i have no idea when i will get my winnings, after this one no more for me at sunrise casino
Ето защо не им вярвам. Знаете ли, че депозирах 10 пъти в Neon280, след като бях одобрен за моето теглене (глупаво правилно), добре, че слотовете нямаха абсолютно никакво връщане към играча. Загубих на всички и парите ми издържаха може би 15 минути при залог от 5 долара.
Приключвам и тук веднага щом моите $$ пристигнат!
This is why I don't believe them. Do you know I deposited 10 times on Neon280 after I was approved for my withdrawal (stupid right) well the slots had absolutely No Return To Player. I lost on all and my money lasted maybe 15 minutes at a 5 dollar bet.
I am done here also as soon as my $$ arrives!
Здравей, надявам се да си добре и да имаш прекрасен ден! Как мога да ти помогна?
GM Все още не съм получил чека си за теглене
Казаха ми, че е изпратено от Fedex
Как го изпратиха срещу 40$ такса
Казино: Да, правилно, обаче, номерът за проследяване все още чака, все още няма информация за сметката.
Казино: Тегленето на чекове може да изисква такса за обработка в зависимост от доставчика на платежни услуги и/или сумата на теглене. Суми за теглене на чекове между $101 и $1000 ще изискват такса от $25. Чековете за $1000 или повече ще изискват такса от $40. За чекови суми от $100 таксите ще бъдат отменени. Плащанията на различни вноски ще имат такси за всяка вноска. Вноските се извършват в съответствие с наличността на третия доставчик на платежни услуги.
Защо все още е висящо. Трябваше да го взема досега
Е, тогава не беше изпратено. Колко време ще отнеме това.
Никога не съм имал подобни проблеми за толкова малко пари
Откъде идва тази проверка?
Казино: Разбирам обаче, че може да отнеме до 3 седмици, докато ви бъде изпратено. Така че трябва да изчакаме.
Имате нужда от по-добър отдел за обработка
Разбирам и се извинявам за неудобството.
Това не е за вярване
Казино: Да, съжалявам за неудобството.
Казино: Моля, имайте предвид, че чекът, който получавате, вероятно ще произхожда от чуждестранна банка и в зависимост от отношенията ви с банката, изплащането на този чек може да отнеме от няколко дни до много седмици. За съжаление, ние нямаме контрол върху тази времева рамка, нито върху кредитираната сума, тъй като тя ще варира в зависимост от вашата конкретна банка и техния график на таксите за международни транзакции. Оценяваме търпението ви по време на процеса и ви призоваваме да издържите.
Моля, имайте предвид, ако получавате плащане чрез чек: Когато депозирате чек, ще трябва да влезете във вашата банка, за да го депозирате директно в банковата си сметка при касиер.
Не забравяйте, че тези чекове не могат да бъдат осребрени от касиер, нито е възможно да се депозират през банкомат; те могат да бъдат депозирани само при касиер във вашата банка и в рамките на 30 дни след издаването им.
Освен това, моля, имайте предвид, че тези чекове не могат да бъдат джиросвани на трета страна; те могат да бъдат депозирани само във вашата банкова сметка.
Някои от тези чекове са канадски и могат да бъдат депозирани само в чекова или спестовна сметка, която приема канадски чекове.
е в нас средства
Трябва да бъде, да.
добре благодаря Сара
ТОВА Е НАЙ-ДЪЛГОТО ИЗЧАКВАНЕ ЗА ПЛАЩАНЕ..ЩЕ СЕ ОТКАЖА, КОГАТО ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ.
Hello, hope you're doing well and having a wonderful day! How can I help you?
GM I still did not receive my check for withdrawal
They told me it was sent Fedex
How did they send it for a $40 fee
Casino: Yes, correct, however, the tracking number is still pending, there is still no information on the account.
Casino: Check withdrawals may incur a processing fee, depending on the payment service provider and/or the withdrawal amount. Check withdrawal amounts between $101 and $1000 will incur a $25 fee. Checks for $1000 or more will incur a $40 fee. For check amounts of $100, the fees will be waived. Payments in different installments will have fees per installment. The installments are made in accordance with the third party payment service provider availability.
Why is it still pending. I was supposed to get it by now
Well then it wasn't sent. How long it this going to take.
I never have issues like this for such a small amount of money
Where is this check coming from?
Casino: I understand, however, it could take up to 3 weeks for it to be sent out to you. So we would need to wait.
You guys need a better processing department
I understand, and I apologize for the inconveniences.
This is unbelievable
Casino: Yes, I am sorry about the inconveniences.
Casino: Please be aware the check you receive will likely originate from a foreign bank and depending upon your relationship with the bank, this check can take anywhere from a few days up to many weeks to clear. Unfortunately, we do not have control over this time frame nor the amount credited as it will vary depending upon your particular bank and their fee schedule for International Transactions. We appreciate your patience with the process and urge you to hang tight.
Please keep in mind if you are getting paid via check: When depositing a check, you will need to go inside your bank to have it deposited directly into your bank account with a teller.
Don't forget that these checks are unable to be cashed with a teller nor is it possible to deposit them through the ATM; they can only be deposited with a teller inside your bank and within 30 days of being issued.
Also, please keep in mind that these checks cannot be endorsed to a third party; they can only be deposited into your bank account.
Some of these checks are Canadian and can only be deposited into a checking or savings account that takes Canadian checks.
is it in us funds
It should be, yes.
ok thanks Sara
THIS IS THE LONGEST WAIT TO GET PAID..I WILL OPT OUT WHEN I DO GET PAID.
Същото тук, аз просто се свързах с тях и те нямат представа какво се случва "просто ескалирам този проблем за вас, той ще бъде решен след 48 часа" това е, което продължават да казват от миналата седмица!! така че веднага щом получа моите 1400 ltr sunrise casino МИР!!
Same here i just contact them and they have no clue whats going on "i just escalate this issue for you will be resolved in 48 hrs" thats what they keep saying since last week!! so as soon as i get my 1400 ltr sunrise casino PEACE!!
И тук така!! Те дори не са одобрили плащането ми, изминаха 17 дни за мен, от 1/10/23 943 сутринта за сумата от 1480,00.
Най-накрая получих отговор по имейл от изплащания и те казаха, че дори още не е достигнал до техния отдел, но ще ме уведомят веднага щом го направят.
Сега нямам парите и ще бъда развълнуван, когато дойде като изненада
Same here!! They have not even approved my payment its been 17 days for me, from 1/10/23 943 am for the amount of 1480.00.
Finally got an email response from payouts and they said it hasn't even reached their department yet but they will let me know as soon as they do.
I ain't got the money now and i will be thrilled when it comes as a surprise
Онзи ден говорих с някого и те продължиха да казват, че е изпратено. Попитах колко още и те казаха, че може да отнеме до 3 седмици, докато го видя. Очевидно те използват доставчик/банка трета страна за плащанията.
Иска ми се да знаех това преди. Не бих се присъединил. Гадно е да чакаш, а моята е само 1061,00.
Ще знам какво да правя, когато и ако го получа!
I spoke to someone the other day and they kept on saying it was sent out. I asked how much longer and they said it can take up to 3 weeks until I see it. Apparently they use a 3rd party vendor/bank for the payments.
I wish I knew this prior. I wouldn't have joined. It sucks waiting and mine is only 1061.00 .
I will know just what to do when and if I get it!
Днес е 13 ден. Все още няма наличен номер за проследяване на чека ми.
Ще помогне ли подаването на жалба тук?
Благодаря предварително.
Today is the 13th day. There still is no tracking number available on my check.
Would making a complaint here help?
Thanks in advance.
Бих, това ще ги държи отговорни по някакъв начин. Можеш да получиш същото BS, което получаваш, но ще бъде като "някой друг ни гледа, нека да се справим по-добре" или не може да им пука.
Най-малкото ще се почувствате по-добре, ако продължите напред и говорите за това, което смятате, че вие или другите заслужавате.
Бих пуснал жалбата.
Джордж М
I would, it will hold them accountable in some way. You msy get the same B.S you been getting but it will be like " someone else is watching us, lets do better" or they can not give a shit.
At the minimum you will feel better about taking it on step further and speaking up for what you feel you or others may deserve.
I would file the complaint.
George M
Бих, това ще ги държи отговорни по някакъв начин. Можеш да получиш същото BS, което получаваш, но ще бъде като "някой друг ни гледа, нека да се справим по-добре" или не може да им пука.
Най-малкото ще се почувствате по-добре, ако продължите напред и говорите за това, което смятате, че вие или другите заслужавате.
Бих пуснал жалбата.
Джордж М
I would, it will hold them accountable in some way. You msy get the same B.S you been getting but it will be like " someone else is watching us, lets do better" or they can not give a shit.
At the minimum you will feel better about taking it on step further and speaking up for what you feel you or others may deserve.
I would file the complaint.
George M
Съгласен съм с bigg119869, оплакването е добър начин да се действа в ситуации като тази. Желая ти щастлив край!
I agree with bigg119869, the complaint is a good way to go in situations like this. I wish you a happy ending!
Уау! Моите искрени поздравления! 🙂
Благодаря за споделянето.
Whoa! My sincere congrats! 🙂
Thanks for sharing.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.