ФорумКазинаSportaza Casino - обща дискусия

Sportaza Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от marcusitu1232
|
13658 преглеждания 79 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Romi
преди 8 месеца

Сигурен съм за казиното! Случи се два пъти по един и същи начин и не на заета карта, която използвам за няколко неща! Съжалявам, че го казвам, но това е сложна учебническа измама!

Автоматичен превод:
GolDj
преди 8 месеца

Е, от моя гледна точка все още няма нищо солидно, което да свърже тази ситуация директно с казиното. Наистина съжалявам да го кажа, нямам причина да не ти вярвам, разбира се.

Надявам се, че никога повече няма да попаднете на такова място. Просто се чудя дали други играчи са срещали нещо подобно. 🤔

Но знаете ли какво?

Това е досадно съвпадение, но само преди няколко часа поръчах някои неща в електронния магазин на аптеката. Платих предварително с виртуална карта Visa, изскачащото съобщение, което трябва да докосна и да натисна „потвърди", за да финализирам плащането, се появи за втори път, 2 минути след като първото съобщение премина, И в същото време, Получих потвърждение по имейл, че плащането е успешно.

Звучи съвсем същото, нали? 🤔

Отмених втората заявка за авторизация, но въпреки това поръчката ми е наред - статус "платено".

Малко странен. Въпреки това се колебая да обвиня електронния магазин на аптеката в измама. Както и да е, съжалявам, че ви безпокоя с моето малко визово приключение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Така че можете да проверите дали тази измама е добре известна и широко разпространена и в други сектори. Изненадва ме, че почти озаглавявате тази такса като обща и обичайна за визите! За мен това е позор и нещо много недопустимо! И не е съвсем същото. Обвиненията ми бяха в същата минута. Няма начин да избягаш. И мога да потвърдя от историята на плащанията, че те са били двойни такси в една и съща минута. Почти невъзможно е да се избегне тази измама. И да, бих обвинил електронния магазин на аптеката и тяхната система за таксуване. Кой друг би таксувал същата сума по едно и също време, когато се опитате да поръчате от него? Искам другите хора да са наясно; така или иначе на никой не му пука... измамите са навсякъде, но поне аз обичам хората да са някак защитени и наясно!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, след няколко победи в сайта на Sportaza реших да направя теглене чрез bitcoin. Тегленето беше и се обработва. Днес отивам да направя второ теглене в биткойн и се появява чек, където пише, че не мога да тегля с биткойн, без да съм направил депозит чрез биткойн. Така че въпросът, който си зададох, беше „защо ме накараха да взема първото си теглене?". От многото ревюта става ясно, че Sportaza използва трикове, за да не бъде прибран. Най-доброто предстои. Затова пиша на поддръжката, обяснявайки проблема и първият оператор ми казва, че няма да има проблеми и че първото ми теглене ще бъде обработено правилно. Четейки безкрайните отрицателни отзиви, реших да се свържа отново с поддръжката, задавайки им същия въпрос. Отговорът беше обратният. Тоест тегленето ще бъде блокирано, тъй като никога не съм депозирал с биткойни. Без думи те ви позволяват да теглите пари и след това да ги анулирате. Чудя се, законно ли е?

Освен това първият оператор също успя да излъже, като ми каза, че тегленето ще бъде успешно.


При друг случай операторите на Спортаза бяха фалшиви, или по-точно отговориха различно, опитвайки се да ме измамят.

Когато задавах постоянни въпроси относно първото си теглене, което никога не беше обработено, ми казаха да се свържа с финансовия отдел. Никога не бях правил това преди, но един ден влязох в чата за поддръжка и поисках да говоря с финансовия отдел. Операторът отговаря, че няма финансов отдел. 🤯 Затова пиша отново на друг оператор, който ми казва за съществуването на финансовия отдел...

Как е възможно всичко това?


В крайна сметка обаче щеше да ми е достатъчно, за да получа печалбите си.



Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
alebonco9
преди 8 месеца

Честно казано, наистина не е необичайно, че в много казина имат правило за използване на един и същ метод на депозит за теглене. Винаги трябва да се опитвате да се свържете с поддръжката по имейл, когато срещнете някакъв проблем. Опитахте ли да им изпратите имейл за промяна на начина на плащане, може би? Или да отмените тегленето си и да поискате ново, като използвате същия метод, който сте използвали, когато сте направили депозит? Това вероятно би било най-доброто нещо, което трябва да направите. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Моля, уведомете ни, когато имате някои актуализации относно това, и ако е необходимо, ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че можете да проверите дали тази измама е добре известна и широко разпространена и в други сектори. Изненадва ме, че почти озаглавявате тази такса като обща и обичайна за визите! За мен това е позор и нещо много недопустимо! И не е съвсем същото. Обвиненията ми бяха в същата минута. Няма начин да избягаш. И мога да потвърдя от историята на плащанията, че те са били двойни такси в една и съща минута. Почти невъзможно е да се избегне тази измама. И да, бих обвинил електронния магазин на аптеката и тяхната система за таксуване. Кой друг би таксувал същата сума по едно и също време, когато се опитате да поръчате от него? Искам другите хора да са наясно; така или иначе на никой не му пука... измамите са навсякъде, но поне аз обичам хората да са някак защитени и наясно!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей! Пропуснах отговора ти. Моите извинения.

Това, което се опитвах да кажа е, че за съжаление злоупотребата с карти е много често срещана в наши дни и получателят просто не трябва изобщо да е свързан със злоупотребата. Както беше в моя случай например. Неправилният отговор от моето банково приложение и шлюза Visa беше в основата на проблема.

Но виждам, че си повече от убеден, така че няма да го взема от теб. Както и да е, какво смяташ да правиш?

Банковото извлечение ми звучи доста ясно. Какво ще кажете за промяна да опитате визовата компания?



Автоматичен превод:
преди 7 месеца


file

file

file

file

Те измислят много извинения за забавянето на тегленията, след което се таксуват към странни несъществуващи компании, така че дори не можете да оспорите операциите на officehut file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
john117master
преди 7 месеца

Здравейте, това означава ли, че все още не сте получили парите си? Какви извинения има казиното? Опитали ли сте да попитате защо има забавяне на тегленията и откога продължава?

Както и да е, виждам, че сте подали жалба , така че твърдо вярвам, че ако не успеете да изтеглите парите си, нашият екип ще може да ви помогне.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Винаги получавам един и същ отговор, трябва да чакам от 3 до 5 работни дни, в предпоследния чат той ми каза, че ще предприемат действия днес, днес казват, че е празник, като видях, че таксите се правят в Никозия Кипър I трябваше да обясня, че в Кипър има много религии гръцки православни, католици мюсюлмани Днес не е Великденски понеделник за гръцките православни и във всеки случай не мисля, че тяхната система работи само през делничните дни, а 24 часа. Странно, град Палермо се появява в преписите на чата, имах стотици възможности да увелича тази сума десетократно, но не ми се иска да нулирам техния 3-5 дневен отказ

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
john117master
преди 7 месеца

Виждам, така че ще бъде важно да изчакаме и да видим как ще се развие всичко. Някои казина не работят 24 часа всеки ден, така че може да е вярно, че работят само в работни дни или че изпращат пари само през тези дни.

Имам още един въпрос, играехте ли на ротативки или зареждахте пари от спортни залагания? 🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино е една голяма измама. И на мен ми удържат плащания от картата, които не съм правил, но за съжаление помощта от банката е направо безумна и изобщо не се опитват да решат проблема. Друг проблем е комуникацията със Sporzata. Никой не отговаря на имейла и както вече беше писано тук - финансовият отдел веднъж го има, после го няма. Една голяма измама според мен. Определено не се препоръчва.

Автоматичен превод:
barborasp
преди 6 месеца

Здравейте, можете ли да ми кажете малко повече за случилото се? Депозирахте ли тук и ви отнеха повече пари, отколкото наистина имате? Когато се опитате да получите помощ от банката, какво ви казват? Кажете ми малко повече за това какво се случва и ще видим какво може да се направи и дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чаках няколко тегления с дни (2 тегления по 500е), днес поисках трето теглене в 11:30 сутринта.

Изведнъж получих 3 имейла, че 3-те тегления са извършени, но само 2 от 3-те тегления достигнаха банковата ми сметка.

Говорих с тях чрез чат на живо и те ми казаха, че 3 тегления са обработени правилно, което трябва да е по вина на моята банка. Говоря с моята банка и логично те няма какво да ми кажат, не блокират никакви депозити.

Постоянно ме отблъскват в чата, като казват, че са направили всичко както трябва...

Сега въпросът е къде са тези 500 евро?

Автоматичен превод:
galiangay
преди 6 месеца

Мога ли да попитам дали проблемът продължава, моля? Ако имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да ни пишете. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Подадох жалба за казино Sportaza тук, но sporataza не ми позволи да избера от списъка. Моля помогнете.

Автоматичен превод:
barborasp
преди 5 месеца

Моля,опитайте да използвате тази връзка и ни уведомете как е минало и дали сте успели да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Успях да изтегля почти всичко, все още съм там с 500 евро, не ми позволяват да ги взема, правят тегленето, но след 5 дни се връща в сметката, предишните тегления са направени в сметка, и нямаше проблем, сега не ме пускат горката в друга сметка и също нищо, сега пробвах с картата, с която направих депозита... но и тя изглежда нищо.

Автоматичен превод:
galiangay
преди 5 месеца

Колко дълго чакате тези €500, моля? Ако видите, че не води до никъде, уведомете ни и съм сигурен, че нашият екип за оплаквания с радост ще ви помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Е, лесно вече месец....

Автоматичен превод:
galiangay
преди 5 месеца

Добре. Така че, ако желаете нашият екип да се намеси в този случай, моля, подайте жалба тук 👈 и ни уведомете, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини