ФорумКазинаSportaza Casino - обща дискусия

Sportaza Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от marcusitu1232
|
13688 преглеждания 79 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Първоначално поисках теглене, което чакаше около 10 дни. По-късно компанията се свърза с мен, като ме информира, че тегленето ще бъде направено само след верификация на акаунта ми. Когато поисках проверка на акаунта, срещнах проблеми с ръководството за проверка на компанията, което доведе до допълнителни 4 дни чакане. След като реших този проблем, изпратих документите и изчаках още 6 дни. След това отново се свързах с мен от компанията, като ме информираха, че банковото ми извлечение е манипулирано, въпреки че го бях изтеглил директно от системата на банката. Най-накрая успях да верифицирам акаунта си, вярвайки, че проблемът е решен и че плащането ще бъде само въпрос на време. Днес обаче е последният работен ден и плащането все още не е извършено. Какво ужасно казино!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал да изразя дълбокото си недоволство от услугите, предоставяни от този букмейкър. От момента, в който реших да се регистрирам, се сблъсках с редица проблеми, които, за съжаление, надхвърлиха всеки разумен срок.

На 23-ти този месец имах неприятната изненада да попадна на виртуална среда, пълна с проблеми, които освен че компрометираха моето потребителско изживяване, доведоха до увреждане на психичното ми здраве. Забавянето при верифицирането на акаунта ми и последващото теглене на печалбите ми беше истински удар върху доверието, което първоначално имах в тази платформа.

Стресът, генериран от тази ситуация, е неизмерим, а липсата на ангажираност от страна на Casino Sportaza е очевидна. Заслужава да се отбележи, че когато проучвах къщи за залагания, попаднах на класификации, които ги сочат като най-лошите в сектора, според рецензии от уебсайтове, специализирани в казина.

Не мога да не спомена забавянето на тегленето на средствата, което само засилва разочарованието ми. Моля отговорният екип да предприеме незабавни действия за разрешаване на тези проблеми и възстановяване на доверието ми в почтеността на този букмейкър. В противен случай ще бъда принуден да търся по-надеждни алтернативи, които са ангажирани с удовлетворението на потребителите.

Автоматичен превод:
emanuelcrente
преди 9 месеца

Благодаря ви, че описахте повече ситуацията си. Според това, което научих, сте преминали през проверка след известно време, която разбира се трябва да е успешна, преди да се опитате да получите парите си.

Виждам обаче, че все още не можете да извадите парите си, което е доста странно. Казиното даде ли ви причина, след като вече сте потвърдили?

Както и да е, твоят случай касае ли спортни залагания или си играл на ротативки?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца


Лека нощ. Те просто се извиняват и с неуважително отношение заявяват, че плащането е закъсняло. Участвал съм в казино игри и спортни залагания, но съм анулирал тегления три пъти поради прекомерни забавяния, което ме направи нетърпелив. Вчера отмених тегленето на 1000 реала, тъй като вече нямам търпение да се занимавам с това казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца


Лека нощ. Те просто се извиняват и с неуважително отношение заявяват, че плащането е закъсняло. Участвал съм в казино игри и спортни залагания, но съм анулирал тегления три пъти поради прекомерни забавяния, което ме направи нетърпелив. Вчера отмених тегленето на 1000 реала, тъй като вече нямам търпение да се занимавам с това казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да не говорим, че уебсайтът е истинска бъркотия; Постоянно приключва сесията сама, без никакви действия от моя страна. Моля, избягвайте това казино на всяка цена, това е ужасно изживяване. Днес имам главоболие поради огромното разочарование, причинено от уебсайта на Sportaza.

Автоматичен превод:
emanuelcrente
преди 9 месеца

Така че, ако не греша, сега предпочитате да загубите парите вместо това? Вярвам, че трябва да е болезнено, но от друга страна тези пари са твои, нали? Има ли шанс да преразгледате опциите?

Настройте отново тегленията и се фокусирайте върху оплакването. Излишно е да казвам, че това казино с такъв резултат би трябвало да може да си сътрудничи много по-добре, ако питате мен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Уважаема общност,


Ще обясня накратко моя проблем. Имам акаунт, в който съм депозирал €10 000 и в момента съм спечелил плюс €85 000 чрез залагания и казино (основно BJ). Тъй като вече бях играл там преди, моят VIP статус беше 5 и успях да изплащам €1500 на ден или €20 000.


След като изплатих €35 000, моят VIP статус беше намален до 1 - въпреки много високия ми оборот (около €1 000 000 само в казиното от началото на годината) file

Което означава, че сега мога да плащам максимум 7000 евро на месец (500 евро на ден), което според мен не изглежда оправдано предвид продажбите. Съответните пасажи в правилата и условията оставят много свобода на действие на букмейкъра, но според мен би било необходимо по-подробно обяснение на VIP статуса, тъй като, както в моя случай, те очевидно са за сметка на клиента.


file


Та въпросът ми е струва ли си да ви се оплача? Моля, дайте обратна връзка и ви благодарим за услугата.

Автоматичен превод:
TOMK2015
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че публикацията ви е предимно за лимита за теглене.

Въпреки това, що се отнася до това, тъй като казиното има Правила и условия и вашият VIP статус вече не е на ниво 5, опасявам се, че казиното има право да направи подобно нещо.

Разбира се, разбирам, че това не е приятно и ще бъде трудно да теглим с такъв лимит, но вероятно няма да можем да направим много по въпроса.

Както и да е, казиното каза ли ви също защо вашият VIP статус се е променил, а също и вашият лимит?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не, всъщност не, приемам, че просто отнема повече време (€7000 на месец не е малко) - единственото нещо, което ме стресира, са лошите преживявания с този собственик (стига да си получа парите, не не ме интересува), но това вероятно е случаят с много хора като букмейкъри/казина, тъй като има много негативни коментари за всички казино оператори, независимо дали правят почти всичко правилно.


Относно въпроса ви, не, не получих обяснение, въпреки че питах по имейл. Единственият фактор, който се е променил от седмици е, че не съм направил депозит (оборотът е сравнително висок - както казино, така и залагания).

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
TOMK2015
преди 8 месеца

Здравей. Разбирам притеснението ви, но според мен казиното наистина може да ви даде обяснение относно промяната на вашето VIP ниво.🤷‍♀️ Поне няма проблем с тегленето до момента, нали? Надяваме се, че ще остане така и, моля, уведомете ни, ако нещо се промени.

И така, как всъщност да стигнете до това високо VIP ниво? Само чрез правене на депозити ли е, или има и други начини, включени? 🤔 Освен това, ако се интересувате, можете да напишете потребителски отзив за опита си в това казино, така че може би ще помогне на други играчи да разберат на какво могат да се натъкнат, ако играят там. За да направите това, просто щракнете/докоснететази връзка . 😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър ден.

file

Получих това изявление, не може да е вярно, че съм играл по-малко, по-скоро повече (продажбите в BJ понякога достигаха 6-цифрени цифри на ден, поне през уикенда - но беше само малко нагоре и надолу) и ще променя това въз основа на стратегията на платформата (Скритият мотив е, че ако задържите играчите на уебсайта достатъчно дълго с техните печалби, те ще заложат печалбите си отново).


Предполагам, че системата е "разпознала", че аз като играч депозит = теглене и следователно VIP LVL 1. Получих ниво 5 след депозит от приблизително €25 000 (без теглене). След това депозирах още €10 000 -> от късмета и прибл. след теглене = €35 000 VIP LVL 1.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
TOMK2015
преди 8 месеца

здрасти Ако разбрах правилно от превода на този имейл, по мое мнение какво имаха предвид, понижаването на вашето VIP ниво е свързано с това, че вече не депозирате. Опитайте се обаче да не им позволявате да повлияят на решението ви. Ще се опитате ли да поискате да изпратите формуляра до по-високи лимити за теглене, както те препоръчват? 🤔


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

правилно. Ще помоля VIP услугата да ми увеличи лимита, но ще се изненадам, ако това проработи (но си струва да опитам).

Автоматичен превод:
TOMK2015
преди 8 месеца

Хей. Това ми звучи добре, трябва да опитате това, в случай че работи, за да можете да изтеглите парите по-бързо. Уведомете ни, моля, как върви.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

След като попитах, балансът ми вероятно е твърде висок... това означава, че ако загубя много, мога да поискам допълнително изплащане или да променя лимитите за изплащане.

Автоматичен превод:
TOMK2015
преди 8 месеца

Хей, съжалявам, че трябва да преминеш през всичко това, наистина. Така че ще имате ли търпение и ще изчакате бавно да изтеглите цялата сума от сметката си в казиното? Надявам се всичко да се нареди добре за вас. Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бъдете много внимателни с това казино. Вече не играя тук! Когато се опитате да депозирате пари с карта, те ви таксуват двойна сума. Първото плащане минава автоматично (защото банката вече знае този източник), а второто плащане обикновено има някакво странно име за компанията, която ви таксува и иска проверка. Тъй като току-що поискахте депозит от 50 евро, получавате известие за приемане и тъй като току-що поискахте, натискате приемам! Едва след това видях, че първото таксуване от 50 евро е преминало и че има второ едновременно таксуване от 50 евро, което сте одобрили, защото сте мислили, че е от казиното, но не е, то е от място за измама ! Тъй като сте натиснали одобрение към вашата банка, не можете да си върнете парите! Когато попитате казиното каква е втората такса, казиното не знае! Но таксата е в същото време и същата сума! Твърде хубаво е, за да е истина. Това е голяма измама; много внимавайте с този сайт!!! Изобщо не бих ви предложил да играете! Те са намерили много хитър начин да измамят хората! Може би този метод на измама съществува в други казина, така че внимавайте с тази тактика!

Автоматичен превод:
GolDj
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря, че споделихте опита си, който наистина е неприятен. След като прочетох цялата публикация, не мога да съм сигурен дали всичко това може да е по вина на това конкретно казино, честно казано. 🤔 Всъщност ми изглежда като много сложна измама, мога да кажа. Това е така, защото картата се злоупотребява най-добре в момента, в който реално плащате нещо с нея, какъвто беше точно вашият случай. Опитахте ли да се свържете с вашата банка по този въпрос? Може би трябва да се опитате да го докладвате като злоупотреба с картата, защото ако наистина сте го потвърдили в онлайн банкирането, тогава трудно ще докажете, че не е било умисъл. Знаеш ли какво искам да кажа? Говорете с банката си за това и ни уведомете, моля, как е минало всичко, защото наистина бих искал да знам резултата.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Говорих с банката, докладвах го и веднага анулирах картата си!! Разказах им цялата история! Банката обаче не може да направи нищо, за да ми върне парите! Защото натиснах одобрение за таксуването! И тогава разбрах колко голяма и сложна ИЗМАМА е! Слава богу, това беше малка сума за мен... но искам да предупредя другите играчи да проверяват отново, когато получат известие от картата си, а не веднага, дори ако е точно същата секунда и точно същата сума, не натискайте одобрение, проверете три пъти!!! Въпреки това как да проверите, защото когато се опитате да таксувате в приложението, можете да видите само страницата за одобрение и не можете да видите баланса си или дали вече има друго таксуване в момента! Това е много сложна ИЗМАМА! Това казино трябваше да бъде затворено вчера! Това е твърде сериозно!

Автоматичен превод:
GolDj
преди 8 месеца

Съжалявам, че не можете да направите нищо по въпроса, наистина. За съжаление в днешно време около нас има твърде много, така наречени, измами. Прав си, че всички трябва да бъдат наистина внимателни и благодаря за загрижеността. Що се отнася до вината на казината в този конкретен случай обаче, не бих бил толкова сигурен в това и не искам да соча с пръст тук, без никакви доказателства. Затова се надявам, че всички играчи ще вземат най-добрите предпазни мерки и ще бъдат внимателни, както казахте.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини