ФорумКазинаSportaza Casino - обща дискусия

Sportaza Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от marcusitu1232
|
13991 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4
преди 3 месеца

ТАЗИ КЪЩА НЕ ПЛАЩА, ОПИТВАМ СЕ ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ ОТ 18.07.2024 г. И НИЩО. АБСУРД! ТЕ ВИНАГИ СЕ ИЗВИНЯВАТ И ВИ МОЛЯТ ДА ОТМЕНИТЕ ТЕГЛЕНЕТО И ПРОМЕНИТЕ НАЧИНА НА ТЕГЛЕНЕ И НЕ ПЛАЩАТ! НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 3 месеца

здравей

Имате пълното право, според мен, да сте разстроени от казиното. Скоро ще мине месец, който сигурно е наистина труден за вас! Забелязах, че сте се опитали да подадете жалба, но за съжаление тя беше невероятно неясна относно проблема, който имате в казиното.

Препоръчително е да преминете през същата процедура отново, като разясните какво се е случило. Просто казано, опишете обстоятелствата. Колкото повече подробности добавите, толкова по-добре.

Би било жалко да останете без помощ само защото не сте предоставили съществени подробности. Не дрънкаш ли?


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

КЪЩАТА ПРОСТО НЕ ПЛАЩА И ИЗМИСЛЯТ ИЗВЪРДЕНИЕТО, ЧЕ ИМА ПРОБЛЕМ С НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ... СЛЕД ТОВА ВИ КАЗВАТ ДА ОТКАЖЕТЕ И ДА ИЗТЕГЛИТЕ ПО ДРУГ НАЧИН И СЪЩОТО СЕ СЛУЧВА!

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 3 месеца

Точно това исках да ти кажа да опиташ друг метод, ако е възможно, но виждам, че няма успех. Попитахте ли казиното каква алтернатива трябва да използвате, за да работи? Вероятно бих опитал това.

Ако и това не проработи, нашият екип ще се опита да се намеси и да ви помогне. Надявам се накрая да се получи, въпреки че не искам да давам никакви обещания.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Пробвах всичко това и засега нищо, затова се опитвам да се обърна към вас... ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен!

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 3 месеца

Разбира се, ние с радост ще ви помогнем. Бихте ли любезно отговорили на всички въпроси, които Вероника ви е задала?

Това е най-доброто, което можете да направите, за да получите правилен отговор. Уверете се, че тя знае всички подробности, моля.

Благодаря ви, наистина се надявам тази борба да приключи скоро по най-добрия възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чаках теглене от една седмица, въпреки че ми казаха, че ще отнеме между 3 и 5 работни дни. Бяха минали 7 дни и ми се оправдаха за дълъг списък с тегления. Намирам за срамно, че си играят с парите на хората по този начин, но няма да стоя мирно. Мисля да подам официална жалба на уебсайта на правителственото министерство в отдела за регулиране на хазарта, а от друга страна ще отида в полицията, за да ги докладвам, за да започнат разследване чрез отдела за престъпления в хазарта. Това не може да се допусне. Ако някой ми пише, направо съм на уши.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 месеца

Не е нищо необичайно, че едно онлайн казино може да изпита претоварване с тегления, честно казано.

Важното е те да платят накрая. Така че, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни уведомите как върви. Ако 14-дневната времева рамка изтече и все още нямате парите си, нашият екип за оплаквания ще го разгледа, ако желаете.

Просто имайте предвид, че уикендите не се броят. Обикновено те не продължават с плащанията, нали знаете.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Жалбата е, че отивам в полицията, за да го докладвам. Днес има 5 РАБОТИ дни и ми липсва теглене, което не е обработено. Те си играят с вашите пари.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file


Току-що затвориха акаунта ми и задържаха моите 500 евро. Спешно моля за вашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file

Моля за най-висок приоритет и помощ с този проблем. Закриха сметката ми и задържаха парите ми.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 месеца

Съжалявам да го чуя. Предполагам, че не са ви посочили причина за закриването на акаунта? В такъв случай ви препоръчвам да подадете жалба на нашия уебсайт, за да може екипът ни да започне да я разглежда.


Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 месеца

Перфектен Даниел, ще се заема с него.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 месеца

Надяваме се, че нашият екип ще успее да стигне до дъното на проблема във вашата жалба и да го разреши възможно най-скоро.

Имате ли актуализации за нас относно вашия случай сега?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не, още не са ми платили.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 месеца

Добре тогава, да видим как ще върви нашият отбор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Писах на Томас преди няколко дни и му изпратих цялата документация, но той не ми каза нищо.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 месеца

Знаете, нашите специалисти обикновено се занимават с десетки оплаквания едновременно. Затова разработихме таймери, така че играчът да може да види колко време остава за следващата фаза на оплакване.

Предполагам, че не е много удобно, но бих искал да ви уверя, че всички специалисти по жалби правят всичко възможно, за да разгледат всяка жалба без забавяне, което може да се избегне. Опитайте се да се задържите, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добро утро, екип на казино гуру, надявам се, че сте добре 🙂 Бих искал да знам вашето мнение по следната тема, преди няколко месеца имах известни затруднения с регистрацията в sportazza, но за щастие всичко мина добре и правех тегления винаги, когато искам. Но ето нещо, получих имейл от vip мениджър на sportazza, който иска да се свърже с мен по телефона на английски, който дори не е най-добрият ми език, мисля, че може би защото балансът ми е висок, въпреки че имам акаунт, ограничен до малки суми. Тъй като първоначално имах проблеми с проверката и въпреки че вече всичко е нормално, бих искал да знам вашето мнение. 🙂

Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 2 седмици

добро утро

Вярвам, че трябва да им го обясниш и да кажеш, че английският ти не е много добър.

Със сигурност ще измислят някакво решение. Винаги става въпрос за комуникация.

Моля, уведомете ни как върви и дали има някаква актуализация относно това.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини