ФорумКазинаSportaza Casino - обща дискусия

Sportaza Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от marcusitu1232
|
11074 преглеждания 77 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Romi
преди 3 месеца

Успях да изтегля почти всичко, все още съм там с 500 евро, не ми позволяват да ги взема, правят тегленето, но след 5 дни се връща в сметката, предишните тегления са направени в сметка, и нямаше проблем, сега не ме пускат горката в друга сметка и също нищо, сега пробвах с картата, с която направих депозита... но и тя изглежда нищо.

Автоматичен превод:
galiangay
преди 3 месеца

Колко дълго чакате тези €500, моля? Ако видите, че не води до никъде, уведомете ни и съм сигурен, че нашият екип за оплаквания с радост ще ви помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Е, лесно вече месец....

Автоматичен превод:
galiangay
преди 3 месеца

Добре. Така че, ако желаете нашият екип да се намеси в този случай, моля, подайте жалба тук 👈 и ни уведомете, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ТАЗИ КЪЩА НЕ ПЛАЩА, ОПИТВАМ СЕ ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ ОТ 18.07.2024 г. И НИЩО. АБСУРД! ТЕ ВИНАГИ СЕ ИЗВИНЯВАТ И ВИ МОЛЯТ ДА ОТМЕНИТЕ ТЕГЛЕНЕТО И ПРОМЕНИТЕ НАЧИНА НА ТЕГЛЕНЕ И НЕ ПЛАЩАТ! НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 1 месец

здравей

Имате пълното право, според мен, да сте разстроени от казиното. Скоро ще мине месец, който сигурно е наистина труден за вас! Забелязах, че сте се опитали да подадете жалба, но за съжаление тя беше невероятно неясна относно проблема, който имате в казиното.

Препоръчително е да преминете през същата процедура отново, като разясните какво се е случило. Просто казано, опишете обстоятелствата. Колкото повече подробности добавите, толкова по-добре.

Би било жалко да останете без помощ само защото не сте предоставили съществени подробности. Не дрънкаш ли?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

КЪЩАТА ПРОСТО НЕ ПЛАЩА И ИЗМИСЛЯТ ИЗВЪРДЕНИЕТО, ЧЕ ИМА ПРОБЛЕМ С НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ... СЛЕД ТОВА ВИ КАЗВАТ ДА ОТКАЖЕТЕ И ДА ИЗТЕГЛИТЕ ПО ДРУГ НАЧИН И СЪЩОТО СЕ СЛУЧВА!

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 1 месец

Точно това исках да ти кажа да опиташ друг метод, ако е възможно, но виждам, че няма успех. Попитахте ли казиното каква алтернатива трябва да използвате, за да работи? Вероятно бих опитал това.

Ако и това не проработи, нашият екип ще се опита да се намеси и да ви помогне. Надявам се накрая да се получи, въпреки че не искам да давам никакви обещания.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пробвах всичко това и засега нищо, затова се опитвам да се обърна към вас... ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен!

Автоматичен превод:
Rafaaziildo
преди 1 месец

Разбира се, ние с радост ще ви помогнем. Бихте ли любезно отговорили на всички въпроси, които Вероника ви е задала?

Това е най-доброто, което можете да направите, за да получите правилен отговор. Уверете се, че тя знае всички подробности, моля.

Благодаря ви, наистина се надявам тази борба да приключи скоро по най-добрия възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Чаках теглене от една седмица, въпреки че ми казаха, че ще отнеме между 3 и 5 работни дни. Бяха минали 7 дни и ми се оправдаха за дълъг списък с тегления. Намирам за срамно, че си играят с парите на хората по този начин, но няма да стоя мирно. Мисля да подам официална жалба на уебсайта на правителственото министерство в отдела за регулиране на хазарта, а от друга страна ще отида в полицията, за да ги докладвам, за да започнат разследване чрез отдела за престъпления в хазарта. Това не може да се допусне. Ако някой ми пише, направо съм на уши.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 седмици

Не е нищо необичайно, че едно онлайн казино може да изпита претоварване с тегления, честно казано.

Важното е те да платят накрая. Така че, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни уведомите как върви. Ако 14-дневната времева рамка изтече и все още нямате парите си, нашият екип за оплаквания ще го разгледа, ако желаете.

Просто имайте предвид, че уикендите не се броят. Обикновено те не продължават с плащанията, нали знаете.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Жалбата е, че отивам в полицията, за да го докладвам. Днес има 5 РАБОТИ дни и ми липсва теглене, което не е обработено. Те си играят с вашите пари.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file


Току-що затвориха акаунта ми и задържаха моите 500 евро. Спешно моля за вашата помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file

Моля за най-висок приоритет и помощ с този проблем. Закриха сметката ми и задържаха парите ми.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 седмици

Съжалявам да го чуя. Предполагам, че не са ви посочили причина за закриването на акаунта? В такъв случай ви препоръчвам да подадете жалба на нашия уебсайт, за да може екипът ни да започне да я разглежда.


Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 седмици

Перфектен Даниел, ще се заема с него.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 седмици

Надяваме се, че нашият екип ще успее да стигне до дъното на проблема във вашата жалба и да го разреши възможно най-скоро.

Имате ли актуализации за нас относно вашия случай сега?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не, още не са ми платили.

Автоматичен превод:
Jt195
преди 2 седмици

Добре тогава, да видим как ще върви нашият отбор.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още