преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sportaza Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте Спечелих залог от 500 и казват, че можете да теглите само ако направите депозит на същата сума, която не съществува.
Hi I won a bet of 500 and they say that you can only withdraw if you make a deposit of the same amount that doesn't exist.
Oii Ganhei uma aposta de 500 e eles fala que so da pra sacar se fizer um deposito do mesmo valor isso nao exite.
Вече чух за това състояние в различно казино, но мисля, че е странно. Има много често срещано правило, че когато използвате бонус без депозит и спечелите, трябва да направите минимален депозит, използвайки всеки начин на плащане. Това е така, защото трябва да имате поне един начин на плащане, регистриран в системата на казиното, за да могат да ви изпратят печалбите, използвайки метода.
Депонирането на същата сума не трябва да е необходимо. Особено ако се опитват да ви принудят да заложите депозираната сума поради правилата за борба с изпирането на пари.
I already heard about this condition in a different casino, but I think it's strange. There's a very common rule that when you use a no deposit bonus and you win, you need to make a minimum deposit using any payment method. It's because you need to have at least one payment method registered in the casino's system so they can send you the winnings using the method.
Depositing the same amount shouldn't be necessary . Especially if they try to force you to wager the deposited amount due to anti money-laundering rules.
Не става ли дума повече за играта, която играете, отколкото за казиното?
Isn't it more about the game that you play than about the casino?
Относно Sportaza, това е много измамно казино, виждано някога,
Оттеглям след 8 дни, пише, че тегленето е отменено, много лоша услуга на kyc, която не работи при теглене,
Това казино просто ви краде парите, имам оплаквания и изпращам имейл до правителството на Кюракау,
About sportaza, it's very scam casino ever seen,
I withdraw after 8 days it say ur withdraw has ben canceled, very bad kyc service it not working on withdraw,
This casino just steal ur money, I have complaints, and I send email to curacaw government,
здравей
Имам същия проблем.
Как мога да се оплача от това казино?
Те продължават да анулират тегленето ми, въпреки че това е същият метод, с който депозирах.. Изглежда като пълна измама.. Как им е разрешено да работят..
Hi.
I have the same problem.
How can I complain about this casino?
They keep cancelling my withdrawal even though its the same method as I deposited with.. Looks like a total scam.. How are they allowed to operate..
Здравейте,
бихте ли искали да опишете какво се е случило, моля?
Преминахте ли вече KYC?
Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да изпратите жалбата тук .
Hello,
would you care to describe what has happened, please?
Have you already passed KYC?
If you feel like you need help, you can submit the complaint here.
Често презареждах и играх в казино sportaza.
За съжаление теглих само веднъж.
На 7 декември с играта wild chash 50 с безплатни игри бях спечелил 30 евро, но никога не ми бяха кредитирани.
Веднага докладвах, изпратих всички екранни снимки на печалбите, направих всичко възможно, но всеки път ми казват, че оценяват ситуацията ми.
На месец за 30 евро? Знам, че са малко, но вече е въпрос на принцип 🤬🤬🤬
I have often reloaded and played on sportaza casino.
Unfortunately I have only withdrawn once.
On December 7th with the wild chash 50 game with free games I had won 30 euros but it was never credited to me.
I immediately reported, sent all the screenshots of the winnings, did everything possible, but every time they tell me they are evaluating my situation.
A month for 30 euros? I know they are few but now it's a matter of principle 🤬🤬🤬
Ho ricaricato spesso e giocato su il casino sportaza.
Purtroppo ho prelevato solo una volta.
Il 7 dicembre con il gioco wild chash 50 con i free games avevo vinto 30 euro ma non mi sono mai stati accreditati.
Ho fatto subito segnalazione,ho mandato tutti gli screenshot delle vincite,ho fatto tutto ciò che era possibile,ma ogni volta mi dicono che stanno valutando la mia situazione.
Un mese per 30 euro?lo so che sono pochi ma ora è una questione di principio 🤬🤬🤬
Здрасти,
така че тази оценка отнема повече от месец?
Знаете ли дори дали вашият акаунт вече е потвърден? Имате ли връзка с казиното?
Мисля, че сега е подходящият момент да подадете жалба, можете да прочетете какво е необходимо точно тук и да изпратите жалбата, като щракнете върху тази връзка .
Надявам се екипът за жалби да помогне не само с принципа 🤞
Hi there,
so this evaluation is taking over a month?
Do you even know whether your account has been already verified? Are you in touch with the casino?
I think that now it's the right time to submit a complaint, you can read about what it takes right here, and submit the complaint by clicking this link.
I hope the complaint team will help not only with the principle 🤞
Здрасти,
по-малки суми могат да бъдат изтеглени дори без пълна проверка, освен това може да бъдете помолени да се верифицирате отново, ако първоначалната верификация се е състояла далеч в миналото - затова питам. Благодаря ви за тази актуализация.
И така, какво да кажем за оплакването, което предложих? Все още не сте виждали такъв, така че мисля, че трябва да изпратите такъв, в противен случай не можем да опитаме да помогнем.
Моля, обмислете го.
Hi there,
smaller sums can be withdrawn even without full verification, furthermore, you may be asked to verify yourself again if the initial verification took place far in the past - that's why I ask. Thank you for this update.
So what about the complaint I suggested? Have not seen any yet, so I think you should submit one, otherwise, we can't try to help.
Please consider it.
Сметката ми беше затворена от Sportaza ADM без никаква причина, балансът ми беше 8 хиляди реала, но когато поисках първото теглене, те поискаха проверка на документи (която продължи почти 15 diss) и когато всичко беше правилно и проверено, до моя изненада, че акаунтът беше закрит. Изпратих няколко имейла
и дори не ми отговориха. Не го препоръчвам на никого.sportasa ти краде парите
I had my account closed by the Sportaza ADMs for no reason at all, my balance was 8 thousand reais but when I asked for the first withdrawal they asked for document verification (which lasted almost 15 diss) and when everything was right and verified, to my surprise I had the account closed. I sent several emails
and they didn't even answer me. I don't recommend it to anyone.sportasa steals your money
Tive minha conta fechada pelos ADM da Sportaza sem motivo nenhum, meu saldo era de 8 mil reais porém quando pedi o primeiro saque eles pediram verificação de documento (o que durou quase 15 diss) e quando estava tudo certo e verificado, pra minha surpresa tive a conta fechada .mandei vários e-mails
e nem se quer me responderam. não recomendo para ninguém .sportasa rouba seu dinheiro
Здравейте,
Сега, след като жалбата е подадена, би било добре да актуализирате Petronela, за да може тя да напредне по-нататък с проблема. За да направите това, докоснете или щракнете върху тази връзка .
Ние вярваме, че казината трябва да могат да информират играчите защо печалбите се анулират - поне. В случай (да не казвам, че това е просто случаят) играчът е направил някои грешки, той или тя трябва да получи някакво обяснение, за да избегне същата грешка в бъдеще.
Надявам се, че ще разберем какво изглежда нередно.
Hello,
Now that the complaint has been submitted it would be good to update Petronela so she can progress further with the issue. To do that, tap or click this link.
We believe casinos should be able to inform players why the winnings are voided - at least. In case (not saying this is just the case) the player has made some mistakes, he or she should be provided with some explanation to avoid the same mistake in the future.
I hope we will find out what seems to be wrong.
Здравейте, опитвам се да потвърдя акаунта си от 27.04.2023 г., но нищо, че не отговарят на имейли и никога не приемат документи, винаги се оправдават, не знам как да го направя, моля, помогнете ми да изтегля печалбите си.
Hello I have been trying to verify my account since 04/27/2023 but nothing they do not respond to emails and never accept documents they always make excuses I don't know how to do it please help me withdraw my winnings.
Buongiorno io è dal 27/04/2023 che provo a verificare il mio account ma nulla non rispondono a email e non accettano mai documenti prendono sempre scuse non so come fare aiutatemi per favore a prelevare le mie vincite.
Здравейте.
Както разбрах, вие сте запознати с възможността за рекламация. Е, бих го направил отново.
Използвайте тази връзка, за да създадете друга жалба . Желая ти късмет!🤞🤞🤞
Hello.
As I found out, you are familiar with the complaint option. Well, I would do that again.
Use this link to create another complaint. I wish you luck!🤞🤞🤞
Cassiano отнема много време за проверка, да не говорим, че има много проблеми на уебсайта, опитвам се да направя теглене от почти месец, но Cassiano го затруднява...
Cassiano takes a long time to verify, not to mention there are a lot of problems on the website, I've been trying to make a withdrawal for almost a month, but Cassiano makes it difficult...
O Cassiano demora fazer a verificação, sem falar que a muito problemas no site, estou quase um mês tentando efetuar um saque, mas o Cassiano dificultar...
Здравейте, само за да се уверите, това означава, че все още не сте успели да извадите парите, нали?
Каква причина ви посочи казиното, за да не можете да теглите в продължение на месец? Успешно ли е завършена проверката на вашия акаунт или още не?
Както и да е, бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка, защото ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене или KYC, а един месец е доста според мен.
Ако имате нужда от информация за това какво можете да очаквате от жалба, можете да прочетете повече за това в това ръководство . ⬅️
Кажете ми как решихте. Ще чакам.
Hi, so just to make sure, that means you still haven't managed to get the money out yes ?
What reason did the casino give you for not being able to withdraw for a month ? Has your account verification been successfully completed or not yet ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link because we give casinos 14 days to resolve withdrawal or KYC process and a month is quite a lot in my opinion.
If you need information about what you can expect from a complaint you can read more about it in this guide. ⬅️
Let me know how you decide. I'll be waiting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.