Да, но това вероятно беше миналата година. Оттогава те са общували с нас доста и затова имат толкова нисък индекс на безопасност. Така че по-добре да не давам обещания.
Yes, but that was probably last year. Since then they have communicated with us quite a bit and that's why they have such a low safety index. So I better not make any promises.
Според това, което видях и как решават последните жалби, имам чувството, че вероятно ще се получи по същия начин и индексът на безопасност просто ще падне отново. Когато изобщо не ни отговарят, е трудно да помогнем на играчите.
According to what I have seen and how they are solving the latest complaints, I have a feeling that it will probably turn out the same way and the safety index will just go down again. When they don't answer us at all, it's hard to assist the players.
Здравейте, ако ми позволите, смятам, че опитът за връщане на плащане е крайната възможност за противодействие. Бих предложил обаче само след като жалбата е неуспешна. 🙏
Hello, if I may, I believe that attempting a chargeback is the final resort option. I would, however suggest that only after the complaint fails. 🙏
Как се оплаквате? Те просто игнорират имейла, прехвърлят ви в чата и ако станете твърде директен или питате твърде много пъти, ви блокират
How do you complain? They just ignore email, palm you off on the chat and if you get too direct or ask too many times you get blocked
Говорех за функцията за оплакване, налична в Casino Guru. Ако това ви интересува, попълнете намирането на много добро описание точно тук 👈
Или просто ме попитайте, ако искате да знаете повече.
I was talking about the complaint feature available at Casino Guru. If this interests you, you fill find very good description right here 👈
Or just ask me if you want to know more.
За да знаят всички, жалбата ми беше затворена, тъй като казиното така и не отговори, така че опитът ми да получа парите си беше неуспешен. Моля, не използвайте това казино.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
За да знаят всички, жалбата ми беше затворена, тъй като казиното така и не отговори, така че опитът ми да получа парите си беше неуспешен. Моля, не използвайте това казино.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
Много съжалявам, но поне ще помогнете на другите играчи да видят, че индексът на безопасност ще бъде още по-нисък, така че да не депозират тук. Виждал съм историята на казиното и затова те не са отговорили на доста играчи, но дори и в такива случаи е важно да подадете жалба, дори ако понякога играчите знаят, че няма да получат пари от него, поне поради тази причина, за да намалят индекса на безопасност.😕
I'm very sorry, but at least you will help other players to see that the safety index will be even lower so that they won't deposit here. I have seen the history of the casino and therefore that they have not answered quite a few players but even in such cases it is important to make a complaint even if sometimes players know that they will not get any money out of it, at least for this reason, to lower the safety index.😕
Как бихте си представили, че ще стане? Мисля, че играчите могат да го предотвратят, като не депозират там и получат по-добра информация. Ако в казиното няма играчи, тогава мисля, че в крайна сметка ще се затвори. Но докато има някой, който ще депозира и ще разбере нищо за казиното, тогава няма значение дали е това конкретно казино или някое друго, което може да прави подобни неща.
How would you imagine that would go? I think players can prevent it by not depositing there and getting better information. If the casino doesn't have the players, then I think it will close itself eventually. But as long as there is someone who will deposit and find out nothing about the casino, then it doesn't matter if it's this particular casino or some other one that can do similar things.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.