преди 9 месеца
Не играйте spincity, ако живеете в Нова Зеландия
Don't play spincity if you live in nz
0
Не играйте spincity, ако живеете в Нова Зеландия
Don't play spincity if you live in nz
Изпратих толкова много. Thry най-накрая прие моята kiwibank след около 25 пъти. Но няма да приеме bnz.
BNZ NZ не приема международни плащания, така че не е от значение. Имат всички мои банкови извлечения, моя телефон, тарифи и сметки за захранване. Шофьорската ми книжка. Те просто продължават да казват, че не е проверено, винаги друго извинение.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Така поне сега начинът на плащане е изяснен. Пробвал ли си да питаш поддръжката за всички тези документи, както предложи Радка в поста си по-горе, може би? Само за да сте сигурни какво не е наред с тези, които вече сте им изпратили, може да са в грешен формат например, така че винаги е по-добре да попитате поддръжката за това. Бихте ли опитали това, моля?
So at least now the payment method is clarified. Have you tried to ask the support about all these documents, as Radka suggested in her post above, perhaps? Just to be sure what is wrong with those you have already sent them, it may be in wrong format for example, so it is always better to ask the support about it. Could you try that, please?
Здравейте. Да, вашият опит също не беше добър, нали? Вашият акаунт все още ли е затворен в това казино? Все още можете да пишете за опита си във вашия преглед, ако се интересувате. Просто направете това лесно натази връзка 👈.
Hello. Yeah, your experience was not good either, right? Is your account still closed at this casino? You can still write about the experience in your review, if you are interested. Just do so easily on this link 👈.
Все още не мога да се оттегля. Изпратих толкова много неща, че се тревожа за моята самоличност. Ние дори прехвърлихме парите си от тези сметки от страх колко информация са поискали. Вчера thry поиска селфита с моите банкови извлечения, които показват плащанията към сайта им. Поискаха извлечение от банковата ми карта, показващо номера на кредитната ми карта, което е лудост, тъй като никоя банка не изпраща извлечения с пълния ви номер в извлечението.
Готов съм да го предам, тъй като не си струва да рискувам самоличността си за няколко хиляди
I still can't withdraw. I have sent so much stuff its a huge worry about my identity. We even transfered our money from these accounts in fear of how much information they have asked for. Yesterday thry asked for selfies with my bank statements which show the payments to their site. They asked for my bank card statement showing my credit card number which is crazy as no bank sends statements with your full number on the statement.
Ready to give it up as not worth risks to my identity for a few grand
Мисля, че това са доста стандартни документи, които казиното иска. Що се отнася до картата, в повечето случаи има прикрити някои числа. Но тези предишни документи вече са били приети от казиното?
Също така колко време продължава целият този процес на проверка на акаунта, моля?
I think these are pretty standard documents that the casino asks for. As far as the card is concerned, most of the time there are some numbers covered up. But those previous documents were already accepted by the casino ?
Also how long has this whole process of account verification been going on, please?
Минаха 2 месеца.
Предоставих шофьорска книжка, сметка за електричество, тарифна сметка, телефонна сметка, доказателство за банкови сметки и за двете визи, използвани за депозиране, 25 селфита, държащи всяка карта, включително снимки, направени професионално, за които платих, банкови извлечения, снимки на картите, банка извлечения отново с действителния депозит, показващ се на сайта им. Все още чакам проверка. Банката N z Bnz не позволява международни плащания за виза от чужбина само плащания с виза до техния сайт и ги помолих да не се занимават с bnz картата, но тъй като така или иначе не мога да тегля до нея. Но не, те все още искат да го проверят
It's been 2 months.
I have provided drivers license, power bill,rates bill,phone bill,proof of bank accounts for both visas j used to deposit , 25 selfies holding each card,including photos taken professionally I paid for, bank statements,photos of the cards,bank statements again with the actual deposit showing to their site. I am still waiting to be verified. N z Bnz bank doesn't allow international payments to visa from overseas only visa payments to their site and I have asked them to not bother with the bnz card but because I can't withdraw to that anyhow . But no they still want it verify it
Виждам, че този процес продължава доста дълго време, така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас.
Ако се интересувате, просто щракнете върху тази връзка. Ще добавя и ръководство , което може да е полезно, за да разберете какво можете да очаквате.
Причината, поради която препоръчвам това, е, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да проверят, след което да платят на играча. Но тъй като във вашия случай е минало доста време, вероятно ще ви е необходима помощ и ще видим докъде ще стигне нашият екип.
Но тъй като казахте, че сте потвърдили няколко карти, не е ли възможно да теглите към друга карта, която приема плащания от чужбина? Или всички карти са от една банка?
I can see that this process has been going on for quite a long time, so in this case I would recommend that you file a complaint with us.
If you are interested just click on this link. I will also add a guide that might be useful to know what you can expect.
Reason I recommend this is because we give casinos 14 days to sort out everything they need to and verify and then pay the player. But since in your case it's been quite a long time, you could probably use some help and we'll see where our team gets to.
However, since you said you verified multiple cards, isn't it possible to withdraw to another card that accepts payments from overseas ? Or are all the cards from the same bank ?
Моля, обърнете внимание на езика следващия път. Благодаря ти.
Please mind your language next time. Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.