ФорумКазинаSpinCity Casino - обща дискусия

SpinCity Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от schmaddo0815
|
7307 преглеждания 49 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Kojot90
преди 8 месеца

Не играйте spincity, ако живеете в Нова Зеландия

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога ли да приложа снимките, които им изпратих

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Изтрих снимката само от съображения за безопасност. Моля, внимавайте да публикувате този вид снимки онлайн 🙏.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изпратих толкова много. Thry най-накрая прие моята kiwibank след около 25 пъти. Но няма да приеме bnz.

BNZ NZ не приема международни плащания, така че не е от значение. Имат всички мои банкови извлечения, моя телефон, тарифи и сметки за захранване. Шофьорската ми книжка. Те просто продължават да казват, че не е проверено, винаги друго извинение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така поне сега начинът на плащане е изяснен. Пробвал ли си да питаш поддръжката за всички тези документи, както предложи Радка в поста си по-горе, може би? Само за да сте сигурни какво не е наред с тези, които вече сте им изпратили, може да са в грешен формат например, така че винаги е по-добре да попитате поддръжката за това. Бихте ли опитали това, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитът да се оттегли в въртене е голямо главоболие

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Да, вашият опит също не беше добър, нали? Вашият акаунт все още ли е затворен в това казино? Все още можете да пишете за опита си във вашия преглед, ако се интересувате. Просто направете това лесно натази връзка 👈.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още не мога да се оттегля. Изпратих толкова много неща, че се тревожа за моята самоличност. Ние дори прехвърлихме парите си от тези сметки от страх колко информация са поискали. Вчера thry поиска селфита с моите банкови извлечения, които показват плащанията към сайта им. Поискаха извлечение от банковата ми карта, показващо номера на кредитната ми карта, което е лудост, тъй като никоя банка не изпраща извлечения с пълния ви номер в извлечението.

Готов съм да го предам, тъй като не си струва да рискувам самоличността си за няколко хиляди

Автоматичен превод:
aandkneil
преди 8 месеца

Мисля, че това са доста стандартни документи, които казиното иска. Що се отнася до картата, в повечето случаи има прикрити някои числа. Но тези предишни документи вече са били приети от казиното?

Също така колко време продължава целият този процес на проверка на акаунта, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Минаха 2 месеца.

Предоставих шофьорска книжка, сметка за електричество, тарифна сметка, телефонна сметка, доказателство за банкови сметки и за двете визи, използвани за депозиране, 25 селфита, държащи всяка карта, включително снимки, направени професионално, за които платих, банкови извлечения, снимки на картите, банка извлечения отново с действителния депозит, показващ се на сайта им. Все още чакам проверка. Банката N z Bnz не позволява международни плащания за виза от чужбина само плащания с виза до техния сайт и ги помолих да не се занимават с bnz картата, но тъй като така или иначе не мога да тегля до нея. Но не, те все още искат да го проверят

Автоматичен превод:
aandkneil
преди 8 месеца

Виждам, че този процес продължава доста дълго време, така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас.

Ако се интересувате, просто щракнете върху тази връзка. Ще добавя и ръководство , което може да е полезно, за да разберете какво можете да очаквате.

Причината, поради която препоръчвам това, е, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да проверят, след което да платят на играча. Но тъй като във вашия случай е минало доста време, вероятно ще ви е необходима помощ и ще видим докъде ще стигне нашият екип.

Но тъй като казахте, че сте потвърдили няколко карти, не е ли възможно да теглите към друга карта, която приема плащания от чужбина? Или всички карти са от една банка?

Автоматичен превод:
Публикация на marcinqszwed Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
marcinqszwed
преди 6 месеца

Моля, обърнете внимание на езика следващия път. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини