ФорумКазинаSpinCity Casino - обща дискусия

SpinCity Casino - обща дискусия

преди 1 година от schmaddo0815
|
8041 преглеждания 49 отговора |
|
1 23
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
schmaddo0815
преди 1 година

Виждам, че е гадно от твоя гледна точка, но обикновено се изисква доказателство за депозит като част от проверката. Според мен доказателството все още не е одобрено, нали?

Кога го изпратихте, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета, това е първият ми път, когато играя на spin city. Първо теглене $9000 NZD. Те няма да ми изпратят никакви формуляри за проверка, чакаха от 12-ти, сега 14-ти. Трябва ли да се притеснявам? Техният екип за поддръжка е гаден

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета, разбрахте ли скорошната ми публикация?

Автоматичен превод:
Amyzx
преди 1 година

Здравейте, получихме предишната ви публикация. Бих искал да започна с това, че подобни ситуации не са приятни за никой от нас и смятам, че е правилно да подадете жалба . Видях, че това е първото ви теглене и също така е доста странно, ако казиното не ви е помолило да направите нищо с него.

Въпреки това, няма място за паника веднага, тъй като акаунтът е в процес на разследване. Разбира се, що се отнася до проверката, не мисля, че е професионално едно казино да процедира, както постъпи в този случай. Бих очаквал да бъдат по-полезни. Казиното ви каза, че сега просто трябва да чакате и все още не сте научили нищо ново?

Със сигурност е трудно да запазите хладнокръвие в тази ситуация, но докато казиното проверява вашата сметка и документи, се надявам, че всичко ще се разреши щастливо.

Бихте ли могли да поддържате връзка с нас и да ни информирате с развитието на случая? Ще бъдем благодарни и играчите също ще могат да видят как се развива жалбата.

Междувременно ти пожелавам здрави нерви.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Хей ти!! Странно, веднага щом получих отговор, ми поискаха документи за проверка. Сега изпратих доказателство за банка и карта за депозит. Шофьорска книжка и селфи.. Не мога да кача PDF от, за да докажа адресния адрес.. Попитах ги как да изпратя това, тъй като те не приемат PDF. Изчакването на отговор от тях... 100% ще ви държи в течение 🙂 О, това е толкова страшно. Никога не е трябвало да преследвам или доказвам толкова много.

Автоматичен превод:
Amyzx
преди 1 година

Страхотно, така че е добре, че казиното е предприело стъпки, за да потвърди акаунта ви. Също така е разумно, че веднага попитахте как иначе можете да изпращате документи, след като казвате, че не приемат PDF файлове.

Все пак непременно пиши ако има нещо ново, защото и на мен ми е интересно как ще стане всичко накрая. Надявам се да е положително, разбира се.

Успех 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още отнема години... изпрати толкова много форми на проверка и все още чака. Продължават да им отказват дори снимки, на които държа личната си карта и банкова карта… изглежда като извинение да не плащам

Автоматичен превод:
Amyzx
преди 1 година

От жалбата ви забелязах, че качените документи не са ясни за казиното. Казиното каза ли, че това е основната причина да отхвърлят документите ви?

Въпреки това, въпреки че това е процес, който отнема повече време, би било най-добре да си сътрудничите с казиното, въпреки че е изтощително.

Освен това се чудя къде другаде трябва да изпратите документите, ако по имейл е опасно. 🤔

Любопитен съм да видя как ще се развие всичко това накрая.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Хей, да, те смятат, че не са достатъчно ясни, което не е вярно. Имам лицето си в него и пълна шофьорска книжка и снимка на гърба. Изпратих това 3 пъти сега те наистина просто търсят извинение да не ме верифицират. Снимките са добри от това, което виждам, можете да видите адреса на моята снимка и номера на шофьорската книжка. Правя всичко по силите си, за да си сътруднича с тях, но това е болка, която без значение какво правя или колко много доказателства е отхвърлена. Дори изпрати снимки на лиценза отзад и отпред снимка на цял екран и тренировка отхвърлена

Автоматичен превод:
Amyzx
преди 1 година

Напълно разбирам разочарованието ви в тази ситуация. Не знам какво повече би искало казиното в този случай.

Въпреки това, както споменах, най-доброто нещо, което трябва да направите, е да продължите да си сътрудничите с казиното и да актуализирате жалбата си и евентуално нас във форума за нови неща.

Любопитен съм да видя как ще се развие това по-нататък. Информирай ни.

Автоматичен превод:
schmaddo0815
преди 1 година

О, не! Надявам се да имам малко късмет, всичко е плашещо, особено количеството неща, които трябваше да изпратя, не го правят лесно


Автоматичен превод:
schmaddo0815
преди 1 година

Със сигурност не беше приятен процес, но в крайна сметка можете да го отчетете положително, греша ли? Надявам се, че случаят с Amyzx ще има същия щастлив край. Въпреки че не знам дали мога да кажа, че съм щастлив, ако играч преминава през такива проблеми. 🤔

Както и да е, може да бъде поне малко успокояващо да попаднете на играч, който се е сблъсквал с нещо подобно в миналото.

Надявам се конкретният случай да не се проточи толкова дълго и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим.

Автоматичен превод:
Amyzx
преди 1 година

Стъпка по стъпка се надявам да стигнем до успешен край. Стискаме палци 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Намирам този сайт за доста труден за работа. Процесът на теглене е продължителен. Проверката беше някъде от 24-48 часа за отговор многократно. Най-добрият вариант е да преминете през чата, там информацията е много различна от имейлите. Първо теглене 12 дни за проверка, след което се обработва до успешно. Веднага след като излезе от сметката ми в казиното, беше в моята банка. Втората ми заявка за теглене беше точно 22 дни от първата и все още трябваше да верифицирам акаунта си. Това, което не разбирам е, че ми искат доказателство за това, което вече са имали от първото теглене. Същата карта, използвана за депозиране на пари, така че не знам защо биха били щастливи да приемат пари, но не и да депозират в нея. Изчаках 14 седмици досега, след като проверката беше одобрена и парите напуснаха сметката ми в казиното. Сега ми казаха, че мога да отменя заявката си. Опитах се да намеря причина за забавянето и ми казаха същото. „Обработва се, когато се промени на успешно, ще го получа. Не са дадени дати или график. Само още чакане.

Като цяло този уебсайт е разочарован от там доставчик на услуги. Когато попитах какъв е проблемът с избора ми за теглене. Изведнъж те не могат да разкрият тази информация. Защо първия път няма проблем, но има втори път.

Единствената игра, която играя, е играта на изчакване.

Автоматичен превод:
CriticNZ
преди 1 година

Изглежда, че продължават да прилагат същите процедури като преди около месец. Говоря за предишната публикация в тази тема, която казва „Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим."

И когато няма други документи, да започнем отначало, нали? Честно казано, не го разбирам. Мениджърите на казиното трябва да знаят, че това ниво на бюрокрация в крайна сметка ще се обърне срещу тях.

Благодаря ви, че споделихте опита си. Надявам се някой да реорганизира работния процес, за да остави играчите доволни в бъдеще.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти. За тези, които играят в казино spin city, какво е средното време за изчакване за теглене?

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте, въпреки че нямам ясен отговор, бих ви посъветвал да проверите нашите потребителски отзиви или оплаквания , които отразяват реалния опит на играчите и биха могли да ви помогнат в това, което другите играчи решават и следователно може да стигнете до тази информация като добре. Разбира се, ще се радвам и ако някой може да ви даде съвет от играчите, които в момента играят тук.

Питате ли обаче, защото бихте искали да играете тук и да разберете нещо преди това? Виждал съм индекса за безопасност на казиното и той не е толкова висок, така че не забравяйте да получите малко информация, преди да депозирате тук. Успех с избора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Питах, защото чаках теглене. Но честно казано се отказах и в крайна сметка закрих акаунта си.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини