преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Виждам, че е гадно от твоя гледна точка, но обикновено се изисква доказателство за депозит като част от проверката. Според мен доказателството все още не е одобрено, нали?
Кога го изпратихте, моля?
I see it sucks from your point of view, but proof of deposit is usually required as a part of the verification. The way I see it, the proof has not yet been approved, right?
When did you send that, please?
Здравейте момчета, това е първият ми път, когато играя на spin city. Първо теглене $9000 NZD. Те няма да ми изпратят никакви формуляри за проверка, чакаха от 12-ти, сега 14-ти. Трябва ли да се притеснявам? Техният екип за поддръжка е гаден
Hi guys this is my first time playing on spin city. First withdrawal $9000 NZD. They won’t send me any verification forms , have waited since the 12th,now 14th. Should I be worried? Their support team sucks
Здравейте, получихме предишната ви публикация. Бих искал да започна с това, че подобни ситуации не са приятни за никой от нас и смятам, че е правилно да подадете жалба . Видях, че това е първото ви теглене и също така е доста странно, ако казиното не ви е помолило да направите нищо с него.
Въпреки това, няма място за паника веднага, тъй като акаунтът е в процес на разследване. Разбира се, що се отнася до проверката, не мисля, че е професионално едно казино да процедира, както постъпи в този случай. Бих очаквал да бъдат по-полезни. Казиното ви каза, че сега просто трябва да чакате и все още не сте научили нищо ново?
Със сигурност е трудно да запазите хладнокръвие в тази ситуация, но докато казиното проверява вашата сметка и документи, се надявам, че всичко ще се разреши щастливо.
Бихте ли могли да поддържате връзка с нас и да ни информирате с развитието на случая? Ще бъдем благодарни и играчите също ще могат да видят как се развива жалбата.
Междувременно ти пожелавам здрави нерви.
Hi, we got your previous post. I would like to start by saying that situations like this are not pleasant for any of us, and I think it's the right thing to do to file a complaint. I have seen that this is your first withdrawal and it is also quite strange if the casino did not ask you to do anything with it.
However, there is no need to panic right away, as the account is under investigation. Of course, as far as verification is concerned, I don't think it's professional for a casino to proceed as it did in this case. I would have expected them to be more helpful. The casino has told you that now you just have to wait and you haven't learned anything new yet ?
It's certainly difficult to keep a cool head in this situation, but as long as the casino verifies your account and documents, I hope everything will be resolved happily.
Could you keep in touch with and update us as the case develops ? We would be grateful and the players will also be able to see how the complaint is progressing.
In the meantime, I wish you good nerves.
Хей ти!! Странно, веднага щом получих отговор, ми поискаха документи за проверка. Сега изпратих доказателство за банка и карта за депозит. Шофьорска книжка и селфи.. Не мога да кача PDF от, за да докажа адресния адрес.. Попитах ги как да изпратя това, тъй като те не приемат PDF. Изчакването на отговор от тях... 100% ще ви държи в течение 🙂 О, това е толкова страшно. Никога не е трябвало да преследвам или доказвам толкова много.
Hey ya!! Funny as soon as I got a response they asked me for verification documents. Now I’ve sent proof of bank and card for deposit. Drivers license and selfie.. I can’t upload a PDF From to prove address address..have asked they how I send this as they won’t accept PDF. Waiting on a reply from them.. will 100% keep you updated 🙂 omg this is so scary though. Never had to chase or prove this much.
Страхотно, така че е добре, че казиното е предприело стъпки, за да потвърди акаунта ви. Също така е разумно, че веднага попитахте как иначе можете да изпращате документи, след като казвате, че не приемат PDF файлове.
Все пак непременно пиши ако има нещо ново, защото и на мен ми е интересно как ще стане всичко накрая. Надявам се да е положително, разбира се.
Успех 🙂
Great, so it's good that the casino has taken steps to verify your account. It's also reasonable that you immediately asked how else you can send documents, since you say they don't accept PDFs.
Anyway, be sure to write if there is anything new, because I am also curious how it will all turn out in the end. I hope it will be positive, of course.
Good luck 🙂
Все още отнема години... изпрати толкова много форми на проверка и все още чака. Продължават да им отказват дори снимки, на които държа личната си карта и банкова карта… изглежда като извинение да не плащам
Still taking ages..sent so many forms of verification in and still waiting. They keep rejecting them even photos of me holding my ID and Bank card…seems like any excuse to not pay
От жалбата ви забелязах, че качените документи не са ясни за казиното. Казиното каза ли, че това е основната причина да отхвърлят документите ви?
Въпреки това, въпреки че това е процес, който отнема повече време, би било най-добре да си сътрудничите с казиното, въпреки че е изтощително.
Освен това се чудя къде другаде трябва да изпратите документите, ако по имейл е опасно. 🤔
Любопитен съм да видя как ще се развие всичко това накрая.
I noticed from your complaint that the uploaded documents are not clear for the casino. Did the casino say that this is the main reason why they reject your documents ?
However, even though it is a process that takes longer, it would be best to cooperate with the casino, even though it is exhausting.
Additionally, I wonder where else you should send the documents if via email it is dangerous. 🤔
I'm curious to see how this whole thing turns out in the end.
Хей, да, те смятат, че не са достатъчно ясни, което не е вярно. Имам лицето си в него и пълна шофьорска книжка и снимка на гърба. Изпратих това 3 пъти сега те наистина просто търсят извинение да не ме верифицират. Снимките са добри от това, което виждам, можете да видите адреса на моята снимка и номера на шофьорската книжка. Правя всичко по силите си, за да си сътруднича с тях, но това е болка, която без значение какво правя или колко много доказателства е отхвърлена. Дори изпрати снимки на лиценза отзад и отпред снимка на цял екран и тренировка отхвърлена
Hey yeah they reckon not clear enough which isn’t true I have my face in it and full drivers license and pic of the back. I’ve sent this 3 times now they really are just looking for an excuse to not verify me. The photos are fine from what I can see you can see address my photo and drivers licence number clear. I’m doing all I can to corporate with them but it’s a pain that no matter what I do or how much proof it’s wing rejected. Even sent photos of the license back and front full screen photo and drill rejected
Напълно разбирам разочарованието ви в тази ситуация. Не знам какво повече би искало казиното в този случай.
Въпреки това, както споменах, най-доброто нещо, което трябва да направите, е да продължите да си сътрудничите с казиното и да актуализирате жалбата си и евентуално нас във форума за нови неща.
Любопитен съм да видя как ще се развие това по-нататък. Информирай ни.
I completely understand your frustration in this situation. I don't know what more the casino would want in this instance.
However, as I mentioned, the best thing to do is to continue to cooperate with the casino and update your complaint and possibly us on the forum about new things.
I'm curious to see how this will develop further. Let us know.
О, не! Надявам се да имам малко късмет, всичко е плашещо, особено количеството неща, които трябваше да изпратя, не го правят лесно
Oh no! Hope there’s some luck for me, the whole thing is scary especially the amount of stuff I’ve had to send in they don’t make it easy
Със сигурност не беше приятен процес, но в крайна сметка можете да го отчетете положително, греша ли? Надявам се, че случаят с Amyzx ще има същия щастлив край. Въпреки че не знам дали мога да кажа, че съм щастлив, ако играч преминава през такива проблеми. 🤔
Както и да е, може да бъде поне малко успокояващо да попаднете на играч, който се е сблъсквал с нещо подобно в миналото.
Надявам се конкретният случай да не се проточи толкова дълго и всичко да е наред.
It was certainly not a pleasant process but in the end you can report it positively, am I wrong ? I hope that the case of Amyzx will have the same happy ending. Although I don't know if I can say happy if a player goes through such problems. 🤔
Anyway, it can be at least a bit reassuring to come across a player who has dealt with something similar in the past.
I hope that this particular case will not drag on so long and everything will be fine.
Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим.
They have verified me but said may need additional documents for withdrawal we will see..
Стъпка по стъпка се надявам да стигнем до успешен край. Стискаме палци 🤞😊
Step by step I hope we will get to a successful end. Fingers crossed 🤞😊
Намирам този сайт за доста труден за работа. Процесът на теглене е продължителен. Проверката беше някъде от 24-48 часа за отговор многократно. Най-добрият вариант е да преминете през чата, там информацията е много различна от имейлите. Първо теглене 12 дни за проверка, след което се обработва до успешно. Веднага след като излезе от сметката ми в казиното, беше в моята банка. Втората ми заявка за теглене беше точно 22 дни от първата и все още трябваше да верифицирам акаунта си. Това, което не разбирам е, че ми искат доказателство за това, което вече са имали от първото теглене. Същата карта, използвана за депозиране на пари, така че не знам защо биха били щастливи да приемат пари, но не и да депозират в нея. Изчаках 14 седмици досега, след като проверката беше одобрена и парите напуснаха сметката ми в казиното. Сега ми казаха, че мога да отменя заявката си. Опитах се да намеря причина за забавянето и ми казаха същото. „Обработва се, когато се промени на успешно, ще го получа. Не са дадени дати или график. Само още чакане.
Като цяло този уебсайт е разочарован от там доставчик на услуги. Когато попитах какъв е проблемът с избора ми за теглене. Изведнъж те не могат да разкрият тази информация. Защо първия път няма проблем, но има втори път.
Единствената игра, която играя, е играта на изчакване.
I find this site quite difficult to deal with. Withdrawal process is lengthy verification was anywhere from 24-48 hours for a response back n Forth multiple times. The best option is to go through the chat there information is very different to the emails. First withdrawal 12 days to verify then processed to successful. As soon as it was out of my casino account it was in my bank. My second withdrawal request was exactly 22 days from the first and I still had to verify my account. What I don't get is they ask me for proof of what they already had from the first withdrawal. Same card used to deposit money, so not sure why they'd be happy to accept money but not deposit into it. I've waited 14 weeks so far after verification was approved and money left my casino account. Now I get told I can cancel my request. I tried to get a reason for the delay and get told the same thing. "It is processing when it changes to successful I'll get it. No dates or timeline given. Just more waiting.
All in all this website is let down by there service provider. When I asked what the problem was with my withdrawal choice. All of a sudden they can't disclose this information. Why no problem first time but there is second time.
The only game I'm playing is the waiting game.
Изглежда, че продължават да прилагат същите процедури като преди около месец. Говоря за предишната публикация в тази тема, която казва „Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим."
И когато няма други документи, да започнем отначало, нали? Честно казано, не го разбирам. Мениджърите на казиното трябва да знаят, че това ниво на бюрокрация в крайна сметка ще се обърне срещу тях.
Благодаря ви, че споделихте опита си. Надявам се някой да реорганизира работния процес, за да остави играчите доволни в бъдеще.
Seems like they keep applying the same procedures as a month or so ago. I'm talking about the previous post in this thread saying "They have verified me but said may need additional documents for withdrawal we will see.."
And when there are no further documents, let's start over, right? Honestly, I don't get it. The casino managers must know this level of bureaucracy will eventually turn against them.
Thank you for sharing your experience. I hope someone will reorganize the workflow to leave players satisfied in the future.
Здравейте, въпреки че нямам ясен отговор, бих ви посъветвал да проверите нашите потребителски отзиви или оплаквания , които отразяват реалния опит на играчите и биха могли да ви помогнат в това, което другите играчи решават и следователно може да стигнете до тази информация като добре. Разбира се, ще се радвам и ако някой може да ви даде съвет от играчите, които в момента играят тук.
Питате ли обаче, защото бихте искали да играете тук и да разберете нещо преди това? Виждал съм индекса за безопасност на казиното и той не е толкова висок, така че не забравяйте да получите малко информация, преди да депозирате тук. Успех с избора.
Hi, even though I don't have a clear answer, I would advise you to check our user reviews or complaints, which reflect real experiences of players and could help you in what other players are solving and therefore you might get to this information as well. Of course, I would also be glad if someone could give you some advice from the players who are currently playing here.
However, are you asking because you would like to play here and find out something beforehand ? I've seen the casino's safety index and it's not that high, so be sure to get some information before you deposit here. Good luck with your choice.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.