НачалоФорумКазинаSpinCity Casino - обща дискусия

SpinCity Casino - обща дискусия

 от schmaddo0815
|
10 204 преглеждания 55 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Виждам, че е гадно от твоя гледна точка, но обикновено се изисква доказателство за депозит като част от проверката. Според мен доказателството все още не е одобрено, нали?

Кога го изпратихте, моля?



Автоматичен превод:

Здравейте момчета, това е първият ми път, когато играя на spin city. Първо теглене $9000 NZD. Те няма да ми изпратят никакви формуляри за проверка, чакаха от 12-ти, сега 14-ти. Трябва ли да се притеснявам? Техният екип за поддръжка е гаден

Автоматичен превод:

Здравейте, момчета, разбрахте ли скорошната ми публикация?

Автоматичен превод:
Amyzx

Здравейте, получихме предишната ви публикация. Бих искал да започна с това, че подобни ситуации не са приятни за никой от нас и смятам, че е правилно да подадете жалба . Видях, че това е първото ви теглене и също така е доста странно, ако казиното не ви е помолило да направите нищо с него.

Въпреки това, няма място за паника веднага, тъй като акаунтът е в процес на разследване. Разбира се, що се отнася до проверката, не мисля, че е професионално едно казино да процедира, както постъпи в този случай. Бих очаквал да бъдат по-полезни. Казиното ви каза, че сега просто трябва да чакате и все още не сте научили нищо ново?

Със сигурност е трудно да запазите хладнокръвие в тази ситуация, но докато казиното проверява вашата сметка и документи, се надявам, че всичко ще се разреши щастливо.

Бихте ли могли да поддържате връзка с нас и да ни информирате с развитието на случая? Ще бъдем благодарни и играчите също ще могат да видят как се развива жалбата.

Междувременно ти пожелавам здрави нерви.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Jaro

Хей ти!! Странно, веднага щом получих отговор, ми поискаха документи за проверка. Сега изпратих доказателство за банка и карта за депозит. Шофьорска книжка и селфи.. Не мога да кача PDF от, за да докажа адресния адрес.. Попитах ги как да изпратя това, тъй като те не приемат PDF. Изчакването на отговор от тях... 100% ще ви държи в течение 🙂 О, това е толкова страшно. Никога не е трябвало да преследвам или доказвам толкова много.

Автоматичен превод:
Amyzx

Страхотно, така че е добре, че казиното е предприело стъпки, за да потвърди акаунта ви. Също така е разумно, че веднага попитахте как иначе можете да изпращате документи, след като казвате, че не приемат PDF файлове.

Все пак непременно пиши ако има нещо ново, защото и на мен ми е интересно как ще стане всичко накрая. Надявам се да е положително, разбира се.

Успех 🙂

Автоматичен превод:

Все още отнема години... изпрати толкова много форми на проверка и все още чака. Продължават да им отказват дори снимки, на които държа личната си карта и банкова карта… изглежда като извинение да не плащам

Автоматичен превод:
Amyzx

От жалбата ви забелязах, че качените документи не са ясни за казиното. Казиното каза ли, че това е основната причина да отхвърлят документите ви?

Въпреки това, въпреки че това е процес, който отнема повече време, би било най-добре да си сътрудничите с казиното, въпреки че е изтощително.

Освен това се чудя къде другаде трябва да изпратите документите, ако по имейл е опасно. 🤔

Любопитен съм да видя как ще се развие всичко това накрая.

Автоматичен превод:
Jaro

Хей, да, те смятат, че не са достатъчно ясни, което не е вярно. Имам лицето си в него и пълна шофьорска книжка и снимка на гърба. Изпратих това 3 пъти сега те наистина просто търсят извинение да не ме верифицират. Снимките са добри от това, което виждам, можете да видите адреса на моята снимка и номера на шофьорската книжка. Правя всичко по силите си, за да си сътруднича с тях, но това е болка, която без значение какво правя или колко много доказателства е отхвърлена. Дори изпрати снимки на лиценза отзад и отпред снимка на цял екран и тренировка отхвърлена

Автоматичен превод:
Amyzx

Напълно разбирам разочарованието ви в тази ситуация. Не знам какво повече би искало казиното в този случай.

Въпреки това, както споменах, най-доброто нещо, което трябва да направите, е да продължите да си сътрудничите с казиното и да актуализирате жалбата си и евентуално нас във форума за нови неща.

Любопитен съм да видя как ще се развие това по-нататък. Информирай ни.

Автоматичен превод:

О, не! Надявам се да имам малко късмет, всичко е плашещо, особено количеството неща, които трябваше да изпратя, не го правят лесно


Автоматичен превод:

Със сигурност не беше приятен процес, но в крайна сметка можете да го отчетете положително, греша ли? Надявам се, че случаят с Amyzx ще има същия щастлив край. Въпреки че не знам дали мога да кажа, че съм щастлив, ако играч преминава през такива проблеми. 🤔

Както и да е, може да бъде поне малко успокояващо да попаднете на играч, който се е сблъсквал с нещо подобно в миналото.

Надявам се конкретният случай да не се проточи толкова дълго и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Jaro

Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим.

Автоматичен превод:
Amyzx

Стъпка по стъпка се надявам да стигнем до успешен край. Стискаме палци 🤞😊

Автоматичен превод:

Намирам този сайт за доста труден за работа. Процесът на теглене е продължителен. Проверката беше някъде от 24-48 часа за отговор многократно. Най-добрият вариант е да преминете през чата, там информацията е много различна от имейлите. Първо теглене 12 дни за проверка, след което се обработва до успешно. Веднага след като излезе от сметката ми в казиното, беше в моята банка. Втората ми заявка за теглене беше точно 22 дни от първата и все още трябваше да верифицирам акаунта си. Това, което не разбирам е, че ми искат доказателство за това, което вече са имали от първото теглене. Същата карта, използвана за депозиране на пари, така че не знам защо биха били щастливи да приемат пари, но не и да депозират в нея. Изчаках 14 седмици досега, след като проверката беше одобрена и парите напуснаха сметката ми в казиното. Сега ми казаха, че мога да отменя заявката си. Опитах се да намеря причина за забавянето и ми казаха същото. „Обработва се, когато се промени на успешно, ще го получа. Не са дадени дати или график. Само още чакане.

Като цяло този уебсайт е разочарован от там доставчик на услуги. Когато попитах какъв е проблемът с избора ми за теглене. Изведнъж те не могат да разкрият тази информация. Защо първия път няма проблем, но има втори път.

Единствената игра, която играя, е играта на изчакване.

Автоматичен превод:
Majestic25

Изглежда, че продължават да прилагат същите процедури като преди около месец. Говоря за предишната публикация в тази тема, която казва „Те ме провериха, но казаха, че може да са необходими допълнителни документи за теглене, ще видим."

И когато няма други документи, да започнем отначало, нали? Честно казано, не го разбирам. Мениджърите на казиното трябва да знаят, че това ниво на бюрокрация в крайна сметка ще се обърне срещу тях.

Благодаря ви, че споделихте опита си. Надявам се някой да реорганизира работния процес, за да остави играчите доволни в бъдеще.


Автоматичен превод:

Здрасти. За тези, които играят в казино spin city, какво е средното време за изчакване за теглене?

Автоматичен превод:
tftcosta

Здравейте, въпреки че нямам ясен отговор, бих ви посъветвал да проверите нашите потребителски отзиви или оплаквания , които отразяват реалния опит на играчите и биха могли да ви помогнат в това, което другите играчи решават и следователно може да стигнете до тази информация като добре. Разбира се, ще се радвам и ако някой може да ви даде съвет от играчите, които в момента играят тук.

Питате ли обаче, защото бихте искали да играете тук и да разберете нещо преди това? Виждал съм индекса за безопасност на казиното и той не е толкова висок, така че не забравяйте да получите малко информация, преди да депозирате тук. Успех с избора.

Автоматичен превод:
Jaro

Питах, защото чаках теглене. Но честно казано се отказах и в крайна сметка закрих акаунта си.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини