преди 6 месеца
Питах, защото чаках теглене. Но честно казано се отказах и в крайна сметка закрих акаунта си.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
0
Питах, защото чаках теглене. Но честно казано се отказах и в крайна сметка закрих акаунта си.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
Колко време чакахте тегленето? Съжалявам, че най-накрая се отказахте и затворихте акаунта си, защото можехте да опитате да използвате нашата безплатна функция - жалбата. Може би нашият екип можеше да помогне за разрешаването на ситуацията. Както и да е, загубихте ли парите си тук? 😥
How long did you wait for the withdrawal ? I'm sorry you finally gave up and closed your account, because you could have tried to use our free feature- the complaint. Maybe our team could have helped to resolve the situation. Anyway, did you end up losing your money here ? 😥
Спешно трябва да намеря потвърждение за плащания към това казино в моя акаунт. Има ли някой, който го използва в момента? Можете ли да ми кажете кои са? Не мога да ги намеря и различа?
I urgently need to find confirmation of payments to this casino on my account. Is there anyone who currently uses it? Can you tell me which ones they are? I can't find them and tell them apart?
Pilnie potrzebuje odnaleźć na moim koncie potwierdzenia wpłat do tego kasyna czy jest ktoś kto aktualnie używa może mnie nakierować które to są nie mam możliwości znaleźć I odróżnić u siebie?
Здравей, преместих публикацията ти под въпросното казино. Що се отнася до въпроса ти, мисля, че най-лесно би било да попиташ поддръжката къде да намериш такива неща.
Ще опитате ли да ни уведомите?
Hi, I moved your post under the casino in question. As for your question, I think it would be easiest to ask support where to find such things.
Will you try and let us know ?
Това е добре, благодаря ви, попитах банката и те не могат да направят това, в много казина имат много врати за депозит, а в SpinCity всеки път беше различен магазин за обувки и т.н. Нещо повече, изминаха 2 месеца от последният депозит и депозитната сметка има 20 на ден. почти невъзможно е да ги детайлизираме
That's fine, thank you, I asked the bank and they are not able to do that, in many casinos they have many deposit gates, and at SpinCity it was a different shoe store each time, etc. What's more, it's been 2 months since the last deposit and the deposit account has 20 in a day. almost impossible to detail them
O to dobrze dziękuję pytałem w banku też nie są w stanie w wielu kasynach mają wiele bramek do wpłat a w spincity to była za każdym razem inna sklep obowwniczy itd do tego dochodzi że od ostatniej wpłaty minęło 2 miesiące a na koncie wpłat dzienie ma po 20 jest prawie niemożliwe ich wyszczególnić
Опитахте ли да се свържете с казиното или къде трябва да получите такава информация, ако кажете, че банката не може да го направи?
Have you tried to communicate with the casino or where should you get such information if you say the bank can't do it ?
Трябва да има известна повторяемост в тези потвърждения, тези порти за приемане определено се повтарят, просто нямам опорна точка, нито дори такава.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
И тия колбаси Spicity така ме блокираха, че дори на телефона не мога да вляза в чата на живо, а и няма смисъл, защото след известно време спряха да разбират езици, различни от родния руски.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
Трябва да има известна повторяемост в тези потвърждения, тези порти за приемане определено се повтарят, просто нямам опорна точка, нито дори такава.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
Е, що се отнася до разбирането, трябва да призная, че наистина не разбирам смисъла на този пост. 🙁.
Можете ли да опитате това по различен начин, моля?
Well, when it comes to understanding, I have to admit that I truly do not understand the meaning of this post. 🙁.
Can you try that somehow differently, please?
И тия колбаси Spicity така ме блокираха, че дори на телефона не мога да вляза в чата на живо, а и няма смисъл, защото след известно време спряха да разбират езици, различни от родния руски.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
Е, бих казал, че човек никога не прави грешка с оплакване.
Напълно съм убеден; бихте могли да използвате малко помощ. - ако сте съгласни, моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/createaaa
Изпратете безплатна жалба срещу казиното и се опитайте да обясните проблема възможно най-добре. След като жалбата бъде разгледана, нашите специалисти ще се опитат да ви помогнат.
Как ви звучи?
Well, I'd say one never makes a mistake with a complaint.
I'm quite convinced; you could use some help. - if you agree, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa
Submit a free-of-charge complaint against the casino, and try to explain the problem as best you can. After the complaint is reviewed, our specialists will try to support you.
How does it sound to you?
Честно казано, няма лесен отговор на вашия въпрос, тъй като процесът на теглене върви ръка за ръка с проверка или проверка за сигурност. Предпочитаната опция за плащане също може да повлияе на скоростта му.
За по-конкретни отговори, моля, свържете се с казиното. Ето за какво има подкрепа. 😉
Ще ми кажеш ли как е минало? Само за да съм сигурен, че всичко е наред, нали знаеш.
Frankly, there is no simple answer to your question since the withdrawal process goes hand in hand with verification or a security check. The preferred payment option might also affect its speed.
For more concrete answers, please reach out to the casino. This is what support is there for. 😉
Will you let me know how it went? Just to be sure all is well, you know.
здрасти
Опитвах се в продължение на 2 месеца да бъда верифициран, за да тегля печалби от този сайт. Някой друг успява ли да се потвърди и действително да се оттегли от този сайт в Нова Зеландия
Hi
I have tried for 2 months to be verified to withdraw winnings from this site. Does anyone else manage to get verified and actually withdraw from this site in NZ
Здравейте, 2 месеца са доста време за проверка и теглене на пари. Даваме на казината 14 дни, за да решат този процес.
Но какво ви пречи да проверите? Казиното даде ли ви някаква причина или какъв е проблемът? Можете ли да ми кажете малко повече за това?
Ще чакам вашия отговор.
Hello, 2 months is quite a long time to verify and withdraw money. We give casinos 14 days to sort out this process.
However, what's preventing you from verifying ? Did the casino give you any reason or what is the issue ? Can you tell me a little more about it ?
I'll be waiting for your answer.
Това е със spin city.
Те искат селфита с двете дебитни карти Visa, които са използвали за депозиране, също моите банкови извлечения, доказателство за моите сметки, сметки за комунални услуги, които не приемаха тарифи за ток или телефонна сметка. Шофьорската ми книжка. Също. Изпратих около 25 селфита с картичките си. Дори направих някои професионално, за които платих. Най-накрая приеха една от картите. Дебитните карти NZ bnz и anz visa приемат повечето международни плащания и аз ги помолих да се занимават с моя bnz, но те настояват, че трябва да проверят и двете карти. Моята kiwibank карта е потвърдена. Не мога дори да опитам да тегля, докато не бъде потвърдено. Чудя се какво да правя сега.
It's with spin city.
They want selfies with both visa debit cards inhave used to deposit, also my bank statements,proof of my accounts,utilities bills they didn't accept rates power or phone bill. My drivers licence. Also. I have sent about 25 selfie holding my cards. I even got some done professionally that I paid for. They finally accepted one of the cards. NZ bnz and anz visa debit cards do most accept international payments and I have asked them to foot bother with my bnz but they insist they must verify both cards. My kiwibank card has been verified. I cant even try to withdraw until verified. I am at a loss what to do now.
Виждам.
Засега трябва да разберем какво не е наред с всички документи или снимки, които сте предоставили досега, но също така не са били приети - в момента липсват, за да преминем проверката.
Можете ли сами да съставите такъв списък? Ако не, моля, опитайте се да изясните това с поддръжката на казиното.
След това бих казал, че трябва да се опитаме да изработим списъка стъпка по стъпка.
Какво мислиш?
I see.
For now, we have to find out what is wrong with all the documents or photos you've provided so far but also have not been accepted - are currently missing in order to pass the verification.
Can you assemble such a list on your own? If not, please try to clarify this with the casino support.
After that, I'd say we should try to work the list out step by step.
What do you think?
Изпратих толкова много. Thry най-накрая прие моята kiwibank след около 25 пъти. Но няма да приеме bnz.
BNZ NZ не приема международни плащания, така че не е от значение. Имат всички мои банкови извлечения, моя телефон, тарифи и сметки за захранване. Шофьорската ми книжка. Те просто продължават да казват, че не е проверено, винаги друго извинение.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.