ФорумКазинаSpinCity Casino - обща дискусия

SpinCity Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от schmaddo0815
|
3636 преглеждания 50 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Jaro
преди 6 месеца

Питах, защото чаках теглене. Но честно казано се отказах и в крайна сметка закрих акаунта си.

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 6 месеца

Колко време чакахте тегленето? Съжалявам, че най-накрая се отказахте и затворихте акаунта си, защото можехте да опитате да използвате нашата безплатна функция - жалбата. Може би нашият екип можеше да помогне за разрешаването на ситуацията. Както и да е, загубихте ли парите си тук? 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Спешно трябва да намеря потвърждение за плащания към това казино в моя акаунт. Има ли някой, който го използва в момента? Можете ли да ми кажете кои са? Не мога да ги намеря и различа?

Автоматичен превод:
marcinqszwed
преди 5 месеца

Здравей, преместих публикацията ти под въпросното казино. Що се отнася до въпроса ти, мисля, че най-лесно би било да попиташ поддръжката къде да намериш такива неща.

Ще опитате ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Това е добре, благодаря ви, попитах банката и те не могат да направят това, в много казина имат много врати за депозит, а в SpinCity всеки път беше различен магазин за обувки и т.н. Нещо повече, изминаха 2 месеца от последният депозит и депозитната сметка има 20 на ден. почти невъзможно е да ги детайлизираме

Автоматичен превод:
marcinqszwed
преди 5 месеца

Опитахте ли да се свържете с казиното или къде трябва да получите такава информация, ако кажете, че банката не може да го направи?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Трябва да има известна повторяемост в тези потвърждения, тези порти за приемане определено се повтарят, просто нямам опорна точка, нито дори такава.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И тия колбаси Spicity така ме блокираха, че дори на телефона не мога да вляза в чата на живо, а и няма смисъл, защото след известно време спряха да разбират езици, различни от родния руски.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Трябва да има известна повторяемост в тези потвърждения, тези порти за приемане определено се повтарят, просто нямам опорна точка, нито дори такава.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, що се отнася до разбирането, трябва да призная, че наистина не разбирам смисъла на този пост. 🙁.

Можете ли да опитате това по различен начин, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И тия колбаси Spicity така ме блокираха, че дори на телефона не мога да вляза в чата на живо, а и няма смисъл, защото след известно време спряха да разбират езици, различни от родния руски.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, бих казал, че човек никога не прави грешка с оплакване.

Напълно съм убеден; бихте могли да използвате малко помощ. - ако сте съгласни, моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/createaaa

Изпратете безплатна жалба срещу казиното и се опитайте да обясните проблема възможно най-добре. След като жалбата бъде разгледана, нашите специалисти ще се опитат да ви помогнат.

Как ви звучи?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

току-що поисках теглене днес. колко време отнема?

Автоматичен превод:
pagzphgaming
преди 4 месеца

Честно казано, няма лесен отговор на вашия въпрос, тъй като процесът на теглене върви ръка за ръка с проверка или проверка за сигурност. Предпочитаната опция за плащане също може да повлияе на скоростта му.

За по-конкретни отговори, моля, свържете се с казиното. Ето за какво има подкрепа. 😉

Ще ми кажеш ли как е минало? Само за да съм сигурен, че всичко е наред, нали знаеш.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Опитвах се в продължение на 2 месеца да бъда верифициран, за да тегля печалби от този сайт. Някой друг успява ли да се потвърди и действително да се оттегли от този сайт в Нова Зеландия

Автоматичен превод:
aandkneil
преди 3 месеца

Здравейте, 2 месеца са доста време за проверка и теглене на пари. Даваме на казината 14 дни, за да решат този процес.

Но какво ви пречи да проверите? Казиното даде ли ви някаква причина или какъв е проблемът? Можете ли да ми кажете малко повече за това?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Това е със spin city.

Те искат селфита с двете дебитни карти Visa, които са използвали за депозиране, също моите банкови извлечения, доказателство за моите сметки, сметки за комунални услуги, които не приемаха тарифи за ток или телефонна сметка. Шофьорската ми книжка. Също. Изпратих около 25 селфита с картичките си. Дори направих някои професионално, за които платих. Най-накрая приеха една от картите. Дебитните карти NZ bnz и anz visa приемат повечето международни плащания и аз ги помолих да се занимават с моя bnz, но те настояват, че трябва да проверят и двете карти. Моята kiwibank карта е потвърдена. Не мога дори да опитам да тегля, докато не бъде потвърдено. Чудя се какво да правя сега.

Автоматичен превод:
aandkneil
преди 3 месеца

Виждам.

Засега трябва да разберем какво не е наред с всички документи или снимки, които сте предоставили досега, но също така не са били приети - в момента липсват, за да преминем проверката.

Можете ли сами да съставите такъв списък? Ако не, моля, опитайте се да изясните това с поддръжката на казиното.

След това бих казал, че трябва да се опитаме да изработим списъка стъпка по стъпка.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Мога ли да приложа снимките, които им изпратих

Публикация на aandkneil Редактиран от Romi
Причина: Снимката е изтрита от съображения за безопасност.
Автоматичен превод:
aandkneil
преди 3 месеца

Изпратих толкова много. Thry най-накрая прие моята kiwibank след около 25 пъти. Но няма да приеме bnz.

BNZ NZ не приема международни плащания, така че не е от значение. Имат всички мои банкови извлечения, моя телефон, тарифи и сметки за захранване. Шофьорската ми книжка. Те просто продължават да казват, че не е проверено, винаги друго извинение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитът да се оттегли в въртене е голямо главоболие

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хгю

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини