ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от chja83
|
22338 преглеждания 158 отговора |
|
1...7 8 9
Добавете пост
LeadeRJacK
преди 1 месец

здравей

радвам се, че стигнахте до тук, въпреки че очевидно сте намерили казина някъде другаде. 🙂

Трябва да призная, че предишните ви преживявания трябва да са доста удивителни, ако наречете 3 дни за теглене най-голямото бедствие. Не се притеснявайте; Също така мразя да чакам повече от необходимото. Да разгледаме малко по-внимателно вашата ситуация?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Заявили ли сте теглене, като сте избрали същата опция за плащане, използвана за депозит? Това са най-обикновените нарушители на проблемите, така че наистина искате да знаете докъде сте стигнали.

Когато казвате, че казиното ви е напуснало без причина, виждам го на екранната снимка.

От моя гледна точка екранната снимка казва, че трябва да използвате същата опция за плащане. пробвахте ли

Със сигурност бих го направил.

Какво мислиш?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравейте господине,


Сайтът не поиска никаква проверка от мен. Изтеглих последния си чек от 1700 TRY, използвайки крипто, което е методът, който депозирах. Но плащането ми не е направено от 3 дни. Карат ме да чакам толкова малка сума. Цифрата е много малка, но това са добри пари за турската икономика. Имам нужда от пари, моля за вашата помощ.

file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 1 месец

Здравейте и благодаря за толкова бързия отговор. Оценявам и обяснението.

Само за да изключа очевидното, опитахте ли да използвате същата крипто опция, моля?

Това обаче е доста лоша новина. Наистина се нуждаем от някой от казиното, който да ни помогне да разберем какво се случва, ако процесът на проверка не доведе до забавяне на това теглене и информацията в екранната снимка вече не е валидна.

Нека се опитам още веднъж да привлека вниманието на официален представител на казиното. Видях, че те активно отговаряха на играчи в тази тема преди няколко седмици.

Да видим дали ще помогне.

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 1 месец

Здравейте, скъпи представител на казино!

Мога ли да привлека вниманието ви от името на загрижен играч, моля? Ако нямате нищо против, членът " LeadeRJacK " би оценил малко съвет относно това как върви неговото оттегляне.

Намерете конкретната публикация, която също съдържа идентификационния номер точно тук 👈

Любезно ви благодаря.

Автоматичен превод:
Публикация на LeadeRJacK е изтрит
преди 1 месец

Днес влязохме в 4-тия ден и сайтът все още не ми е изплатил парите. Това е наистина невероятно, най-лошата ситуация, която съм преживявал в хазартния си живот.

Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 1 месец

Уважаеми LeadeRJacK ,

За съжаление, в момента изпитваме затруднения с изплащанията в криптовалута. Можете да превключите вашия метод на плащане към fiat, като се свържете с нас на security@spinbetter.com .

Ако не желаете да промените метода, изплащанията ще бъдат извършени до края на тази седмица.

С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Spinbetter

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 1 месец

Не отговаряте на изпратени имейли и нашият екип за поддръжка на живо е неинформиран и неопитен. Бих искал вашата помощ при изпращането на плащането ми чрез paybol или jeton портфейл

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми LeadeRJacK ,

За да промените начина си на плащане, трябва да се свържете лично със службата за сигурност, тъй като това засяга вашите финанси и сме сигурни, че не бихте искали тази информация да попадне в неподходящи ръце. Моля, изпратете заявка за промяна на метода на плащане на security@spinbetter.com , а нашите специалисти ще Ви предоставят всички необходими инструкции.

С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Spinbetter

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не отговаряте на изпратени имейли и нашият екип за поддръжка на живо е неинформиран и неопитен. Бих искал вашата помощ при изпращането на плащането ми чрез paybol или jeton портфейл

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че проблемите ви продължават и се надявам, че ще можете да ги разрешите с казиното. Не забравяйте да ме уведомите, когато научите новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

проблемът с плащането продължава 4 дни.

това е много лошо.



Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 1 месец

Да виждам. Все пак опитахте ли да пишете за промяна на методите на плащане в казиното на имейла, който те публикуваха тук? Успяхте ли да промените методите на плащане или не? Вие контактувате ли с тях?

Автоматичен превод:
Публикация на randomplayy е изтрит
randomplayy
преди 3 седмици

Здравейте, виждам, че казиното е отговорило тук във форума преди месец. Може би би било добра идея да ги маркирате с бутона „отговор" и да опитате да го разрешите.

Както и да е, какво се случи, когато внезапно акаунтът ви беше блокиран и казиното не е достъпно за тази държава? От това, което видях, играчи от Хърватия могат да се регистрират. Не си ли писал на казиното или нищо не намери?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, обръщам се към този уебсайт за помощ относно казино spinbetter. Спечелих над 500 € и депозирах общо 200 €. Казиното не иска да ми плати навреме, тъй като тегленето е прието и одобрено от тяхна страна. Изминаха 5 дни от одобрението на оттеглянето. Опитах се да се свържа с поддръжката и техния отдел за плащания, но те винаги отговаряха с генерирано съобщение без решение, че платежната им система е повредена или проблемът е в доставчика на плащането, но как може да има проблем от страна на биткойните, не разбирам те са просто лъжци нищо друго. Опитах всичко и съм толкова разочарован. Тяхната поддръжка ми каза, че работят през уикендите и работят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и дори потвърдиха, че техните тегления се обработват през уикендите и се изпращат през уикендите. Casinoguru, имам нужда от вашата помощ, моля.


ID на моя акаунт - 632027947


Благодаря Ви предварително

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
KennyCZ
преди 4 дни

Съжаляваме, че трябва да преминете през такава ситуация и добре, че подадохте жалба тук с нашия екип. Въпреки че няма да могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния срок.

Ако има някакви актуализации относно вашето теглене, моля, уведомете ни незабавно. Дано не се наложи намесата на нашия екип и скоро да получите парите си.

Това ли е първият ви опит за теглене в това казино, между другото?

Ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Здравейте, няма много актуализация освен вчерашната им поща. file Получавам винаги едно и също нещо, може да се случат проблеми, но чакането 7 дни за теглене с най-бързия метод е наистина обезпокоително.


И да, това е първото ми теглене, но не и първият депозит 😄


благодаря

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
KennyCZ
преди 4 дни

Благодаря ви за отговора.

Просто се надявам, че наистина ще успеят да го разрешат скоро и ще получите плащането си.

Ще чакаме всяка актуализация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Здравейте, току що получих парите.

Автоматичен превод:
KennyCZ
преди 3 дни

Това е страхотна новина; честито

И така, какво мислите. Ще продължиш ли да играеш там сега?🤔

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини