НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 8)

 от chja83
|
42 839 преглеждания 193 отговора |
|
1...7 8 910
SpinBetter Casino

Не отговаряте на изпратени имейли и нашият екип за поддръжка на живо е неинформиран и неопитен. Бих искал вашата помощ при изпращането на плащането ми чрез paybol или jeton портфейл

Автоматичен превод:

Уважаеми LeadeRJacK ,

За да промените начина си на плащане, трябва да се свържете лично със службата за сигурност, тъй като това засяга вашите финанси и сме сигурни, че не бихте искали тази информация да попадне в неподходящи ръце. Моля, изпратете заявка за промяна на метода на плащане на security@spinbetter.com , а нашите специалисти ще Ви предоставят всички необходими инструкции.

С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Spinbetter

Автоматичен превод:

Не отговаряте на изпратени имейли и нашият екип за поддръжка на живо е неинформиран и неопитен. Бих искал вашата помощ при изпращането на плащането ми чрез paybol или jeton портфейл

Автоматичен превод:

Виждам, че проблемите ви продължават и се надявам, че ще можете да ги разрешите с казиното. Не забравяйте да ме уведомите, когато научите новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

проблемът с плащането продължава 4 дни.

това е много лошо.



Автоматичен превод:
LeadeRJacK

Да виждам. Все пак опитахте ли да пишете за промяна на методите на плащане в казиното на имейла, който те публикуваха тук? Успяхте ли да промените методите на плащане или не? Вие контактувате ли с тях?

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че казиното е отговорило тук във форума преди месец. Може би би било добра идея да ги маркирате с бутона „отговор" и да опитате да го разрешите.

Както и да е, какво се случи, когато внезапно акаунтът ви беше блокиран и казиното не е достъпно за тази държава? От това, което видях, играчи от Хърватия могат да се регистрират. Не си ли писал на казиното или нищо не намери?

Автоматичен превод:

Здравейте, обръщам се към този уебсайт за помощ относно казино spinbetter. Спечелих над 500 € и депозирах общо 200 €. Казиното не иска да ми плати навреме, тъй като тегленето е прието и одобрено от тяхна страна. Изминаха 5 дни от одобрението на оттеглянето. Опитах се да се свържа с поддръжката и техния отдел за плащания, но те винаги отговаряха с генерирано съобщение без решение, че платежната им система е повредена или проблемът е в доставчика на плащането, но как може да има проблем от страна на биткойните, не разбирам те са просто лъжци нищо друго. Опитах всичко и съм толкова разочарован. Тяхната поддръжка ми каза, че работят през уикендите и работят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и дори потвърдиха, че техните тегления се обработват през уикендите и се изпращат през уикендите. Casinoguru, имам нужда от вашата помощ, моля.


ID на моя акаунт - 632027947


Благодаря Ви предварително

Edited
Автоматичен превод:
KennyCZ

Съжаляваме, че трябва да преминете през такава ситуация и добре, че подадохте жалба тук с нашия екип. Въпреки че няма да могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния срок.

Ако има някакви актуализации относно вашето теглене, моля, уведомете ни незабавно. Дано не се наложи намесата на нашия екип и скоро да получите парите си.

Това ли е първият ви опит за теглене в това казино, между другото?

Ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, няма много актуализация освен вчерашната им поща. file Получавам винаги едно и също нещо, може да се случат проблеми, но чакането 7 дни за теглене с най-бързия метод е наистина обезпокоително.


И да, това е първото ми теглене, но не и първият депозит 😄


благодаря

Edited
Автоматичен превод:
KennyCZ

Благодаря ви за отговора.

Просто се надявам, че наистина ще успеят да го разрешат скоро и ще получите плащането си.

Ще чакаме всяка актуализация.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, току що получих парите.

Автоматичен превод:
KennyCZ

Това е страхотна новина; честито

И така, какво мислите. Ще продължиш ли да играеш там сега?🤔

Автоматичен превод:

Здравейте, играх в казино Spinbetter и спечелих над 50 хиляди. Решавам го едва втория ден, но получавам само заучени механични отговори от отдела за поддръжка и сигурност. Вече им изпратих идентификатора за сканиране 3 пъти и все още не съм потвърден. Но което е по-лошо: вчера не беше възможно да изтегля парите поради липсваща проверка, а днес, когато се опитах да вляза, балансът ми е намален почти до нула. Поддръжката отговори, че няма проблем от тяхна страна и аз нямам запис в списъка с игри (логично), защото дори не бях влязъл между тези записи. Написах жалба на два адреса, единият веднага ми отговори, като ми каза да се свържа с поддръжката, като казах, че те не се занимават с това. И така, къде точно трябва да пиша, за да разбера какво се е случило с печалбите ми? Благодаря ти, Хана

Автоматичен превод:

И моля: лимитът за теглене наистина ли е 1000 на заявка и само 1500 общо на ден?

Автоматичен превод:
hana2101

Мога ли да попитам дали сте играли с някакъв бонус, може би? Това може да е обяснението за намаляването на печалбите ви, знаете ли.

Поддръжката винаги трябва да обяснява този вид неща на играчите, разбира се.

Обикновено има максимален лимит за теглене, когато става въпрос за бонуси, и той винаги трябва да бъде посочен в условията. Проверихте ли го, преди да играете с този бонус?🤔

Опитайте да го потърсите или дори като поддръжка и ни уведомете, моля.

Също така, да, те имат максимален лимит за теглене от 1500 евро на ден и 45 000 евро на месец.

Ще изчакаме тук вашия отговор и ще се опитаме да намерим решение на всичко това заедно.

Автоматичен превод:
Romi

Но това не е достатъчно. Други казина са склонни да имат 20 000 до 2 000 на ден

Автоматичен превод:
hana2101

Със сигурност разбирам мнението ви и затова е наистина важно да прочетете условията предварително, за да знаете какво да очаквате.

Автоматичен превод:

Благодаря ти Рони. Нямах активни бонуси. Поддръжката отговаря механично и обикновено на нещо различно от това, което попитах

Edited
Автоматичен превод:

Следващият път, когато се опитах да изпратя документи за лична карта/паспорт, получих съобщение от охраната да спра да им пиша, иначе ще блокират имейл адреса ми. Никога няма да завърша проверката по този начин.

Автоматичен превод:
hana2101

Но поискаха ли тези документи?🤔

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини