здравей
радвам се, че стигнахте до тук, въпреки че очевидно сте намерили казина някъде другаде. 🙂
Трябва да призная, че предишните ви преживявания трябва да са доста удивителни, ако наречете 3 дни за теглене най-голямото бедствие. Не се притеснявайте; Също така мразя да чакам повече от необходимото. Да разгледаме малко по-внимателно вашата ситуация?
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Заявили ли сте теглене, като сте избрали същата опция за плащане, използвана за депозит? Това са най-обикновените нарушители на проблемите, така че наистина искате да знаете докъде сте стигнали.
Когато казвате, че казиното ви е напуснало без причина, виждам го на екранната снимка.
От моя гледна точка екранната снимка казва, че трябва да използвате същата опция за плащане. пробвахте ли
Със сигурност бих го направил.
Какво мислиш?
Hey there,
glad you made it here, despite you obviously picking up casinos somewhere else. 🙂
I have to admit your previous experiences have to be quite astonishing if you call 3 days for withdrawal the ultimate disaster. Don't worry; I also hate to wait more than necessary. Shall we look a bit more closely at your situation?
Has your account been fully verified, please? Have you requested the withdrawal, opting for the very same payment option used for deposit? These are the most usual troublemakers, so really want to know how far have you got.
When you say the casino left you without a reason, I can see it on the screenshot.
From my perspective, the screenshot says you have to use the same payment option. Have you tried?
I would certainly do that.
What do you think?