ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от chja83
|
32058 преглеждания 180 отговора |
|
1...9 10
преди 5 дни

Да, акаунтът ми е напълно верифициран. Поддръжката казва, че трябва да използвам друг метод за теглене, но методът за теглене SEPA е блокиран. Играх в Spinbetter заради добрата оценка от CasinoGuru. От 1 седмица чакам теглене всеки ден, то е одобрено, отколкото отхвърлено един ден по-късно.

Автоматичен превод:
Tayyibjk
преди 4 дни

Определено разбирам, че повечето играчи имат малко разбиране за събития извън обсега на казиното и най-вероятно бих постъпил по същия начин. Вярвам обаче, че е разумно да изключим временни технически проблеми от нашия преглед на казиното, дори ако те влияят на процеса на теглене. За мен изглежда, че доставчикът на плащания на казиното има проблеми и следователно казиното не може да ви изпрати парите през SEPA.

От друга страна, трябва да кажа, че около седмица е достатъчно време, за да предложа алтернативна опция и да разреша плащането, така че съм съгласен, че това със сигурност е малко лошо потребителско изживяване.

Някой в ​​казиното някога предлагал ли е други опции за плащане за разрешаване на това, моля? Бих очаквал това.


Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини