Определено разбирам, че повечето играчи имат малко разбиране за събития извън обсега на казиното и най-вероятно бих постъпил по същия начин. Вярвам обаче, че е разумно да изключим временни технически проблеми от нашия преглед на казиното, дори ако те влияят на процеса на теглене. За мен изглежда, че доставчикът на плащания на казиното има проблеми и следователно казиното не може да ви изпрати парите през SEPA.
От друга страна, трябва да кажа, че около седмица е достатъчно време, за да предложа алтернативна опция и да разреша плащането, така че съм съгласен, че това със сигурност е малко лошо потребителско изживяване.
Някой в казиното някога предлагал ли е други опции за плащане за разрешаване на това, моля? Бих очаквал това.
I definitely understand that most players have little understanding for events outside the casino's reach, and I would most likely act the same. However, I believe it feels reasonable to exclude temporary technical issues from our casino review, even if they are impacting the withdrawal process. To me, it seems the casino's payment provider is in some trouble, and thus the casino is unable to send you the money through SEPA.
On the other hand, I must say a week or so is enough time to suggest an alternative option and resolve the payment, so I agree this is certainly a bit of a bad user experience.
Has anyone in the casino ever suggested other payment options to resolve this, please? I would expect that.
Автоматичен превод: