ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от chja83
|
28573 преглеждания 178 отговора |
|
1...6 7 89
преди 4 месеца

Здравей dralililopez


За да спазвате пропорционалността на тегленето на средства, трябва да теглите пари пропорционално на методите на тяхното депозиране. Например, ако сте направили депозити, използвайки три различни метода, всеки с х, и сте спечелили x3, ще можете да изтеглите една трета към всеки от използваните методи.


Ако искате да изтеглите всички средства по един предпочитан метод, моля, свържете се с нашия екип по сигурността на security@spinbetter.com за проверка на този метод. След успешна проверка ще можете да използвате този метод, за да изтеглите цялата сума на печалбите си.


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас. Винаги се радваме да помогнем!

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 4 месеца

Добре, това е по-добро обяснение, благодаря ви, че отделихте време да отговорите, ще проверя акаунта си и метода на депозит, който ще бъде взаимодействащ, но имам друг въпрос, позволявате ли взаимодействащи тегления, ако това ще бъде моят метод на депозит?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей dralililopez


За да спазвате пропорционалността на тегленето на средства, трябва да теглите пари пропорционално на методите на тяхното депозиране. Например, ако сте направили депозити, използвайки три различни метода, всеки с х, и сте спечелили x3, ще можете да изтеглите една трета към всеки от използваните методи.


Ако искате да изтеглите всички средства по един предпочитан метод, моля, свържете се с нашия екип по сигурността на security@spinbetter.com за проверка на този метод. След успешна проверка ще можете да използвате този метод, за да изтеглите цялата сума на печалбите си.


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас. Винаги се радваме да помогнем!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодарим ви, SpinBetter Casino, че отделихте време да го обясните по-добре. Ние наистина го оценяваме.

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 4 месеца

Здравейте Наистина се радвам, че представителят на казиното успя да ви обясни всичко и сега можете да го разберете по-добре. Наистина е хубаво да ги видиш загрижени, нали?

Тук можете да проверите всички методи на плащане, които можете да използвате. Виждам и Interact там.😉

Уведомете ни за по-нататъшния си опит, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И така, опитах се да верифицирам акаунта си, защото имам навика да верифицирам акаунта си във всяко ново казино, в което играя, и преди да правя депозити, след потвърждение ще продължа да депозирам, защото ако искам да тегля и акаунтът ви не е потвърдено няколко пъти, казиното се извинява за процеса на потвърждение и отнема много време, за да мога да тегля по този начин, и аз написах на имейла, който представителят, който отговори преди това, е предоставил, за да потвърдя метода на плащане, но ми беше отказано да потвърдя казвайки, че само ако е необходимо, казиното ще поиска проверка и не ми позволи да проверя преди депозиране...

Не знам, но имам проблеми с доверието с това казино, все още е малко сложно всичко това, предпочитам да стоя далеч от тях.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Току-що публикувах скорошния си опит с тях по време на процеса на потвърждение, съжалявам, но изглежда, че публично те изглеждат загрижени, но насаме изглежда, че не им пука много... filefile

както и да е, предпочитам да стоя далеч от тях, просто не мога да им се доверя напълно.

благодаря, че се отзовахте на моето запитване!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И така, опитах се да верифицирам акаунта си, защото имам навика да верифицирам акаунта си във всяко ново казино, в което играя, и преди да правя депозити, след потвърждение ще продължа да депозирам, защото ако искам да тегля и акаунтът ви не е потвърдено няколко пъти, казиното се извинява за процеса на потвърждение и отнема много време, за да мога да тегля по този начин, и аз написах на имейла, който представителят, който отговори преди това, е предоставил, за да потвърдя метода на плащане, но ми беше отказано да потвърдя казвайки, че само ако е необходимо, казиното ще поиска проверка и не ми позволи да проверя преди депозиране...

Не знам, но имам проблеми с доверието с това казино, все още е малко сложно всичко това, предпочитам да стоя далеч от тях.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Друг завладяващ аспект е този! Подобно на вас, по-голямата част от играчите биха предпочели акаунтите им да бъдат потвърдени при регистрация, въз основа на една от нашите най-нови анкети, проведени тук във форума. Това според мен е много разумно искане и съжалявам, че не се получи.

Благодарим ви за отделеното време и принос. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Вече изпратих оплакване относно залог, който направих на мач (108 евро за 1,5 гола полувреме), но полувремето беше 25 минути, а не 45.

Искам да ми върна залога, те отказват, не ми дават доказателства или ясни отговори, въпреки че вече им изпратих скрийншотове, които никъде в сайта им не се споменават. Те също така ми казаха да проверя техните условия относно официалните сайтове, тази игра и шампионат нямат официален източник и не са включени в техните условия.

Обвиняват ме, че не съм обърнал внимание. Внимание към какво? Не се споменава НИКЪДЕ!

Моля ги за доказателство, те просто ми отговарят, че залогът ми е уреден, не ми дават друга информация и ме избягват.

Те затвориха чата, без да ми дадат отговор. Помолих ги да ми кажат къде се споменава при техните условия, те ме избягват.

Искам парите си обратно, това е измама.

Моля, помогнете ми с това, имам нужда от парите си

filefilefile


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
lemmy85
преди 4 месеца

Наистина съжалявам да го кажа, но ние не се намесваме в ситуации на спортни залагания. Както подсказва името, ние фокусираме нашата представа единствено върху казино игрите.

Бих предложил също да използвате бутона за отговор, защото представителят на казиното е доста активен в тази тема и би си струвало да привлече такова внимание, обзалагам се.

Е, поне мога да предоставя списък с уебсайтове, поддържащи спортни залагания:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/ 👈

https://www.safebettingsites.com/complaints/ 👈

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Разбирам, но става дума за подвеждаща информация. Дори не е включено в техните условия.

Автоматичен превод:
lemmy85
преди 4 месеца

Разбирам разочарованието ви. Ще опитате ли някои от сайтовете, които Радка ви предложи? Уведомете ни, моля, ако някой от тях е бил полезен.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Опитах, но никой от тях не отговори. Закрих акаунта си, това е много лошо казино с лошо обслужване на клиентите

Автоматичен превод:
lemmy85
преди 4 месеца

Нито един от тези уебсайтове, искаш да кажеш? Това е доста лошо.

Вероятно е най-добре да се преместите някъде другаде. Имате ли любими казина, в които да играете?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поздрави на всички. Първо, благодаря ви за отделеното време. Разпознах този сайт от потребителски коментар в турския форум за залагания и се регистрирах. Направих депозит за първи път. Тогава спечелих и поисках теглене, оставиха ме да чакам 3 дни, без да посочват причина, това е най-лошото казино, което съм виждал в живота си. Парите, които спечелих, са само $50, моля, платете парите ми.


идентификационен номер: 936368183

file

Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 4 месеца

здравей

радвам се, че стигнахте до тук, въпреки че очевидно сте намерили казина някъде другаде. 🙂

Трябва да призная, че предишните ви преживявания трябва да са доста удивителни, ако наречете 3 дни за теглене най-голямото бедствие. Не се притеснявайте; Също така мразя да чакам повече от необходимото. Да разгледаме малко по-внимателно вашата ситуация?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Заявили ли сте теглене, като сте избрали същата опция за плащане, използвана за депозит? Това са най-обикновените нарушители на проблемите, така че наистина искате да знаете докъде сте стигнали.

Когато казвате, че казиното ви е напуснало без причина, виждам го на екранната снимка.

От моя гледна точка екранната снимка казва, че трябва да използвате същата опция за плащане. пробвахте ли

Със сигурност бих го направил.

Какво мислиш?



Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте господине,


Сайтът не поиска никаква проверка от мен. Изтеглих последния си чек от 1700 TRY, използвайки крипто, което е методът, който депозирах. Но плащането ми не е направено от 3 дни. Карат ме да чакам толкова малка сума. Цифрата е много малка, но това са добри пари за турската икономика. Имам нужда от пари, моля за вашата помощ.

file

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 4 месеца

Здравейте и благодаря за толкова бързия отговор. Оценявам и обяснението.

Само за да изключа очевидното, опитахте ли да използвате същата крипто опция, моля?

Това обаче е доста лоша новина. Наистина се нуждаем от някой от казиното, който да ни помогне да разберем какво се случва, ако процесът на проверка не доведе до забавяне на това теглене и информацията в екранната снимка вече не е валидна.

Нека се опитам още веднъж да привлека вниманието на официален представител на казиното. Видях, че те активно отговаряха на играчи в тази тема преди няколко седмици.

Да видим дали ще помогне.

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 4 месеца

Здравейте, скъпи представител на казино!

Мога ли да привлека вниманието ви от името на загрижен играч, моля? Ако нямате нищо против, членът " LeadeRJacK " би оценил малко съвет относно това как върви неговото оттегляне.

Намерете конкретната публикация, която също съдържа идентификационния номер точно тук 👈

Любезно ви благодаря.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Днес влязохме в 4-тия ден и сайтът все още не ми е изплатил парите. Това е наистина невероятно, най-лошата ситуация, която съм преживявал в хазартния си живот.

Автоматичен превод:
LeadeRJacK
преди 4 месеца

Уважаеми LeadeRJacK ,

За съжаление, в момента изпитваме затруднения с изплащанията в криптовалута. Можете да превключите вашия метод на плащане към fiat, като се свържете с нас на security@spinbetter.com .

Ако не желаете да промените метода, изплащанията ще бъдат извършени до края на тази седмица.

С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Spinbetter

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини