ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от chja83
|
27005 преглеждания 171 отговора |
|
1...5 6 7...9
Добавете пост
Radka
преди 5 месеца

Благодаря за бързия отговор, не, изобщо не е въпрос на пари. Това е измамен начин да накарате хората да играят на вашия сайт. Имам всички екранни снимки с това, което те казаха след като се опитах да се самоизключа. Виждам много лоши отзиви, така че се надявам този сайт да бъде включен в черния списък. Изобщо не се вярва.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Скъпи бунтар ,


Вашият акаунт е успешно блокиран. Благодаря ви, че се свързахте.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 5 месеца

Изключихте акаунта ми само за 5 години? Не прочете ли, че казах постоянно? Ситуацията все още не е разрешена.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря за бързия отговор, не, изобщо не е въпрос на пари. Това е измамен начин да накарате хората да играят на вашия сайт. Имам всички екранни снимки с това, което те казаха след като се опитах да се самоизключа. Виждам много лоши отзиви, така че се надявам този сайт да бъде включен в черния списък. Изобщо не се вярва.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Никакъв проблем.

Не искам да бъда твърде личен, но чувствам, че ситуацията може да има нещо общо с проблемния хазарт. Извинявам се, ако съм направил грешно предположение, разбира се.

Но всеки път, когато играч поиска самоизключване поради пристрастяване към хазарта, казиното трябва да действа бързо, без ненужни забавяния. Ако причината обаче не е свързана с проблема с хазарта, не бих бил толкова строг.


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казах постоянно няколко пъти, а вие все още се опитвате да го игнорирате? Жалко е да бъда честен, че трябва да работите по този начин.

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Сега разбирам проблема. Какво ще кажете да поискате акаунтът ви да бъде закрит, вместо да се самоизключвате?

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 5 месеца

Мога ли да знам дали има начин да закрия акаунта за постоянно, моля? Независимо как го наричате.

Вярвам, че целта е да се намери адекватното решение, което играчът изглежда търси.

Благодаря ви за вашите предложения. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Изпратих имейл повече от 5 пъти, преди да направя тема тук, чатът на живо казва, че трябва да изпратя имейл. След това започват да говорят безполезни/общи неща. Това просто не е начинът, по който едно казино трябва да работи. Поискано окончателно затваряне. Така че се надявам да разберете това, защото никой не трябва да играе на сайт като този.

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Добре благодаря.

Всъщност мисля, че е доста важно да споменете колко време сте чакали затварянето. Виждате ли, не е твърде сложно да изпратите 5 имейла за по-малко от 5 минути. И така, за колко дни?


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Скъпи бунтар ,


В рамките на самоизключването максималният период на блокиране е 5 години. Във вашия случай не сте декларирали хазартна зависимост, така че мерките, свързани с пристрастените играчи, не се отнасят за вас. Ако желаете да декларирате зависимост, моля свържете се с block@spinbetter.com с подробностите.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Това продължава повече от 2 седмици. Така че не е като проблем от днес. Току-що прочетох отговора на казиното. Изпратих новата информация отново. Но е странно как сега се опитват да помогнат, но седмици наред не правят нищо, за да помогнат? Безсрамен. Току-що изпратих имейл отново относно пристрастяването към хазарта и т.н.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Закриха акаунта окончателно. Благодаря за вашата помощ Casino.guru.

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Наистина се радваме, че успяхте да затворите акаунта. Мисля, че обяснението от казиното как да направите това правилно също помогна. Какво мислите?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Добре е да бъда честен. Поне е решено. Надявам се други играчи да не се справят с тях така, защото беше ужасно.

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Надяваме се, че тази тема и всички публикации в нея ще помогнат на другите. Желая ти всичко най-хубаво.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!,

Опитах се с бонус без депозит в това казино, за първи път всичко беше наред, докато не попитах отдела за поддръжка на клиенти за информация относно правилата за залагане и теглене, те отговориха толкова систематично като роботизирани отговори, които всъщност не отговаряха на права версия, така че натиснах малко повече, само за да видя какво са имали предвид с техните объркващи и неясни роботизирани отговори, и това е, което получих накрая...


filefile


така че от самото начало има огромно червено знаме за мен, тъй като те не бяха конкретни по отношение на подробностите, тогава последното им дълго обяснение на процеса на теглене беше най-лошото, с което съм се сблъсквал досега, изключително объркващо и ме обърква...


има ли някой, който разбира тази част?... аз не мога.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
dralililopez
преди 4 месеца

Да попитам кое точно не разбираш обаче? Може би ще можем да го обясним по-добре.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Тази част,


„Например сте направили депозити в сметката си с 3 различни платежни системи. Можете да теглите с всяка от опциите. След като сумата на тегленията на една платежна система е равна на сумата на депозитите, ще можете да теглите с друга платежна система, ако сумите на депозитите все още са равни. Когато сумите на тегленията станат пропорционални на сумите на депозитите, вие ще можете да теглите с платежната система, чрез която е депозирана по-голямата сума на средствата, или с която и да е платежна система, ако сумата от

депозитите все още са равни.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини