ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от chja83
|
28490 преглеждания 177 отговора |
|
1...4 5 6...9
avirex
преди 9 месеца

Здравейте. Виждам, че тук говорите за спортен бонус, за който ние, за съжаление, нямаме преглед, тъй като не включваме спорта в нашите прегледи на онлайн казина. Следователно ние няма да можем да ви помогнем с този вид проблем по никакъв начин. Разбира се, винаги е по-добре да прочетете всички бонусни условия предварително и виждам, когато погледнете нашия преглед тук 👈, че има предупреждение, което гласи: „Казиното има несправедливи бонусни условия и ги използва срещу играчи". Това означава, че дори когато става въпрос за казино игрите, играчите са имали някои проблеми с условията на бонуса. За съжаление, бонусът е доброволен във всяко казино и играчът може да реши да играе с него или не, следователно няма какво да се прави, когато става въпрос за тези бонус условия.

Автоматичен превод:
avirex
преди 8 месеца

Уважаеми avirex ,


Благодарим ви, че се свързахте с нас и поздравления за успешното изпълнение на изискванията за залагане! Радваме се да чуем, че сте получили своя бонус от $50, както е посочено в правилата. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 6 месеца

пак играх тук

сега депозирах чрез Jeton и се опитах да тегля

но получи отказ

не може да тегли с никакви методи

може да се избира сега


вече изпратих имейл

Направи нещо!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

хвърлете това измамно казино в черни списъци

този го заслужава

Автоматичен превод:
avirex
преди 6 месеца

Нека се опитаме да не се изпреварваме още, виждам как се развива жалбата, която имаме отворена и да се надяваме, че ще се развие добре. Сега е ред на казиното да отговори и ние трябва да мислим позитивно. Поне не са пренебрегнали жалбата и ако се опитат да разрешат проблема, това е добър знак.

Въпреки това уведомиха ли ви или общуват с вас, когато казахте, че сте изпратили имейл на адреса, който са ви поискали преди няколко дни?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

да направих го

и те ми изпратиха имейл в отговор, който гласи така

„Вашият акаунт вече е почти празен, така че няма значение дали сме забелязали имейла ви за недостъпност за теглене или не"


Автоматичен превод:
avirex
преди 6 месеца

Хм, това вероятно не е най-разумният отговор от казиното и не бих искал такова отношение, ако кажат, че трябва да им пишете. Със сигурност не бих очаквал такъв отговор и бих го намерил за непрофесионално от тяхна страна. Така че съм любопитен да знам как ще се справят с това и какво ще кажат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Чудя се, че някой може да се измъкне в тази ситуация, освен като игнорира тук

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Уважаеми avirex ,


Благодаря ви за вашето съобщение. За да помогнем на нашите специалисти да разберат проблема и да ви предоставят необходимото съдействие, моля, предоставете номера на акаунта си или имейл адреса, който сте използвали за връзка с нас.


С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 6 месеца

направих иск тук

така че можете да го разберете

най-вече вече ми изпрати имейл


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чудя се, че някой може да се измъкне в тази ситуация, освен като игнорира тук

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще видим, мисля, че казиното е доста активно, така че вярвам, че може да бъде решен. Нека да видим как се развива оплакването ви. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Уважаеми avirex ,


Благодаря ви за вашето съобщение. За да ви помогнем, имаме нужда от вашия имейл адрес или номер на акаунт в SpinBetter. Не виждам къде сте предоставили тази информация в този разговор.


С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 6 месеца

направих тема за оплакване тук

не тази тема

погледни го

трябва да има само един имейл, съответстващ на него

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Уважаеми avirex ,


Извиняваме се, но не можем да ви помогнем с вашата заявка без необходимата информация. Моля, предоставете номера на вашия акаунт в SpinBetter или вашия имейл адрес.


Благодаря за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на SpinBetter

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-големият сайт за измама, който някога съм виждал, те няма да затворят акаунта ви, след като са ви питали много пъти. Никога не съм играл 1 пени тук. Така че бих предложил никога да не играете тук.

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Здравей, мога ли да знам каква причина казиното ти е посочило да не искаш да закриеш акаунта си? Пращахте ли им имейли или пробвахте чат на живо? Мисля, че подобно искане трябва да се приеме сериозно, така че много съжалявам.

Ако смятате, че нищо няма да ви помогне и не можете да се свържете с казиното по този проблем, можетеда подадете жалба при нас тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
rebel
преди 5 месеца

Добър ден,

Моля, предоставете вашето SpinBetter ID или имейл адрес, за да могат нашите специалисти да ви помогнат ефективно.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Изпратих имейл няколко пъти, те просто се опитват да избегнат да ме блокират. Регистрирах се, видях ревютата в сайта (Trustpilot) и не исках да играя повече. Добре, че не го направих, защото тези момчета са изметта от общността на хазарта. След като изпратих имейл 3 пъти, те почти не отговориха и казаха да, трябва да потвърдите акаунта си??? WTF?? Просто е странно, че хората могат да се лекуват по начин. Тогава казаха, че трябва да изтриете валутния си акаунт. Това направиха и мога да предоставя екранни снимки. Благодаря за отделеното време.


Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 5 месеца

Това е номерът на моя акаунт 879859225, въпреки че вече беше известен. Искам да го изключите завинаги. Никога не съм играл на вашия сайт, а вие дори не се опитвате да помогнете?????

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изпратих имейл няколко пъти, те просто се опитват да избегнат да ме блокират. Регистрирах се, видях ревютата в сайта (Trustpilot) и не исках да играя повече. Добре, че не го направих, защото тези момчета са изметта от общността на хазарта. След като изпратих имейл 3 пъти, те почти не отговориха и казаха да, трябва да потвърдите акаунта си??? WTF?? Просто е странно, че хората могат да се лекуват по начин. Тогава казаха, че трябва да изтриете валутния си акаунт. Това направиха и мога да предоставя екранни снимки. Благодаря за отделеното време.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дано скоро да се изясни ситуацията. Благодарим ви, че предоставихте номера на сметката на официалния представител на казиното. Да видим какво следва. Във всеки случай, изглежда, че няма да използвате техния сайт в бъдеще, а освен това дори не сте играли там, така че поне сега не е „паричен проблем".

Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини