НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 5)

 от chja83
|
42 547 преглеждания 191 отговора |
|
1...4 5 6...10

Здравейте. Виждам, че тук говорите за спортен бонус, за който ние, за съжаление, нямаме преглед, тъй като не включваме спорта в нашите прегледи на онлайн казина. Следователно ние няма да можем да ви помогнем с този вид проблем по никакъв начин. Разбира се, винаги е по-добре да прочетете всички бонусни условия предварително и виждам, когато погледнете нашия преглед тук 👈, че има предупреждение, което гласи: „Казиното има несправедливи бонусни условия и ги използва срещу играчи". Това означава, че дори когато става въпрос за казино игрите, играчите са имали някои проблеми с условията на бонуса. За съжаление, бонусът е доброволен във всяко казино и играчът може да реши да играе с него или не, следователно няма какво да се прави, когато става въпрос за тези бонус условия.

Автоматичен превод:
avirex

Уважаеми avirex ,


Благодарим ви, че се свързахте с нас и поздравления за успешното изпълнение на изискванията за залагане! Радваме се да чуем, че сте получили своя бонус от $50, както е посочено в правилата. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino

пак играх тук

сега депозирах чрез Jeton и се опитах да тегля

но получи отказ

не може да тегли с никакви методи

може да се избира сега


вече изпратих имейл

Направи нещо!

Автоматичен превод:

хвърлете това измамно казино в черни списъци

този го заслужава

Автоматичен превод:
avirex

Нека се опитаме да не се изпреварваме още, виждам как се развива жалбата, която имаме отворена и да се надяваме, че ще се развие добре. Сега е ред на казиното да отговори и ние трябва да мислим позитивно. Поне не са пренебрегнали жалбата и ако се опитат да разрешат проблема, това е добър знак.

Въпреки това уведомиха ли ви или общуват с вас, когато казахте, че сте изпратили имейл на адреса, който са ви поискали преди няколко дни?

Автоматичен превод:
Jaro

да направих го

и те ми изпратиха имейл в отговор, който гласи така

„Вашият акаунт вече е почти празен, така че няма значение дали сме забелязали имейла ви за недостъпност за теглене или не"


Автоматичен превод:
avirex

Хм, това вероятно не е най-разумният отговор от казиното и не бих искал такова отношение, ако кажат, че трябва да им пишете. Със сигурност не бих очаквал такъв отговор и бих го намерил за непрофесионално от тяхна страна. Така че съм любопитен да знам как ще се справят с това и какво ще кажат.

Автоматичен превод:
Jaro

Чудя се, че някой може да се измъкне в тази ситуация, освен като игнорира тук

Автоматичен превод:

Уважаеми avirex ,


Благодаря ви за вашето съобщение. За да помогнем на нашите специалисти да разберат проблема и да ви предоставят необходимото съдействие, моля, предоставете номера на акаунта си или имейл адреса, който сте използвали за връзка с нас.


С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino

направих иск тук

така че можете да го разберете

най-вече вече ми изпрати имейл


Автоматичен превод:

Чудя се, че някой може да се измъкне в тази ситуация, освен като игнорира тук

Автоматичен превод:

Ще видим, мисля, че казиното е доста активно, така че вярвам, че може да бъде решен. Нека да видим как се развива оплакването ви. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни. 😉

Автоматичен превод:

Уважаеми avirex ,


Благодаря ви за вашето съобщение. За да ви помогнем, имаме нужда от вашия имейл адрес или номер на акаунт в SpinBetter. Не виждам къде сте предоставили тази информация в този разговор.


С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino

направих тема за оплакване тук

не тази тема

погледни го

трябва да има само един имейл, съответстващ на него

Автоматичен превод:

Уважаеми avirex ,


Извиняваме се, но не можем да ви помогнем с вашата заявка без необходимата информация. Моля, предоставете номера на вашия акаунт в SpinBetter или вашия имейл адрес.


Благодаря за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на SpinBetter

Автоматичен превод:

Най-големият сайт за измама, който някога съм виждал, те няма да затворят акаунта ви, след като са ви питали много пъти. Никога не съм играл 1 пени тук. Така че бих предложил никога да не играете тук.

Автоматичен превод:
rebel

Здравей, мога ли да знам каква причина казиното ти е посочило да не искаш да закриеш акаунта си? Пращахте ли им имейли или пробвахте чат на живо? Мисля, че подобно искане трябва да се приеме сериозно, така че много съжалявам.

Ако смятате, че нищо няма да ви помогне и не можете да се свържете с казиното по този проблем, можетеда подадете жалба при нас тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
rebel

Добър ден,

Моля, предоставете вашето SpinBetter ID или имейл адрес, за да могат нашите специалисти да ви помогнат ефективно.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Jaro

Изпратих имейл няколко пъти, те просто се опитват да избегнат да ме блокират. Регистрирах се, видях ревютата в сайта (Trustpilot) и не исках да играя повече. Добре, че не го направих, защото тези момчета са изметта от общността на хазарта. След като изпратих имейл 3 пъти, те почти не отговориха и казаха да, трябва да потвърдите акаунта си??? WTF?? Просто е странно, че хората могат да се лекуват по начин. Тогава казаха, че трябва да изтриете валутния си акаунт. Това направиха и мога да предоставя екранни снимки. Благодаря за отделеното време.


Автоматичен превод:
SpinBetter Casino

Това е номерът на моя акаунт 879859225, въпреки че вече беше известен. Искам да го изключите завинаги. Никога не съм играл на вашия сайт, а вие дори не се опитвате да помогнете?????

Автоматичен превод:

Изпратих имейл няколко пъти, те просто се опитват да избегнат да ме блокират. Регистрирах се, видях ревютата в сайта (Trustpilot) и не исках да играя повече. Добре, че не го направих, защото тези момчета са изметта от общността на хазарта. След като изпратих имейл 3 пъти, те почти не отговориха и казаха да, трябва да потвърдите акаунта си??? WTF?? Просто е странно, че хората могат да се лекуват по начин. Тогава казаха, че трябва да изтриете валутния си акаунт. Това направиха и мога да предоставя екранни снимки. Благодаря за отделеното време.


Автоматичен превод:

Дано скоро да се изясни ситуацията. Благодарим ви, че предоставихте номера на сметката на официалния представител на казиното. Да видим какво следва. Във всеки случай, изглежда, че няма да използвате техния сайт в бъдеще, а освен това дори не сте играли там, така че поне сега не е „паричен проблем".

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини