НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 13)

77 142 преглеждания 303 отговора |
преди 4 години
|
1...12 13 14...16
Добавете пост
Alexandra1102
преди 3 месеца

Здравейте, ако мога да ви дам един практичен съвет, за да може представителят на казиното по-добре да регистрира въпроса ви, моля, използвайте опцията „отговор" или „цитат" в последната им публикация в тази тема. Това значително ще увеличи шансовете за бърз отговор.

В противен случай това, което описвате, може да звучи като прекомерна проверка, но когато вземете предвид, че казиното няма възможност да ви посети и да разговаря с вас лице в лице, за да обсъди всички въпроси или необходими документи, те просто трябва да изберат алтернативи. Разбирам, че това може да бъде продължително или трудно, но винаги е най-добре да сътрудничите, защото след като подобна форма на проверка е започнала, тя обикновено трябва да бъде успешно завършена, преди да могат да се извършват тегления.

Надявам се казиното да коментира останалото.

Ако нещо се случи, ние ще бъдем тук.

И поздравления за победата!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, ако мога да ви дам един практичен съвет, за да може представителят на казиното по-добре да регистрира въпроса ви, моля, използвайте опцията „отговор" или „цитат" в последната им публикация в тази тема. Това значително ще увеличи шансовете за бърз отговор.

В противен случай това, което описвате, може да звучи като прекомерна проверка, но когато вземете предвид, че казиното няма възможност да ви посети и да разговаря с вас лице в лице, за да обсъди всички въпроси или необходими документи, те просто трябва да изберат алтернативи. Разбирам, че това може да бъде продължително или трудно, но винаги е най-добре да сътрудничите, защото след като подобна форма на проверка е започнала, тя обикновено трябва да бъде успешно завършена, преди да могат да се извършват тегления.

Надявам се казиното да коментира останалото.

Ако нещо се случи, ние ще бъдем тук.

И поздравления за победата!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Spinnbetter може да не иска да изплаща печалби

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Мислите ли, че казиното ще ми изплати печалбите?

Автоматичен превод:
Alexandra1102
преди 3 месеца

Казиното пише доклади, че просто, ако го кажа с моите думи, просто е приключило със събирането на доказателства за самоличността и ги е предало на някакъв специализиран отдел със специалисти, които вероятно по някакъв начин ще го сглобят и акаунтът би трябвало да работи, не съвсем според мен, но ми се струва странно, че просто ми настройват нещо по него, просто защото плащанията там се променят, кои работят, кои не, и просто не знам как, и е минало доста време, като да, иначе изплащанията винаги са незабавни, защо им отнема толкова време, като какво мислите, възможно ли е казиното наистина да не иска да ми даде парите?

Автоматичен превод:
Alexandra1102
преди 3 месеца

Здравей, от това, което написа, изглежда, че акаунтът ти ще бъде подложен на проверка в момента. Те са предали данните ти. Казината обикновено не дават причина, докато не заключат, че акаунтът е наред или е в безпорядък. Така че, ако не си запознат с нищо необичайно и винаги си спазвал правилата, тогава мисля, че нямаш от какво да се притесняваш. Просто трябва да изчакаш, докато проверката приключи. След това бих очаквал информация от казиното за това какво ще се случи по-нататък.

В този момент, честно казано, не разбирам много за променящите се плащания, можете ли да се опитате да го обясните по-подробно, моля?

Разбирам, че това е стресираща ситуация, но опитайте се да се забавлявате. Никой освен казиното не може да ви даде конкретен отговор на вашите въпроси в този момент, трябва да изчакате. Според това, което разбрах за казиното, те изплащат печалбите в съответствие с правилата. Така че, според мен, засега става въпрос за окончателна проверка на вашия акаунт.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

СРАМ МЕ Е, ЧЕ ТЕ РЕКЛАМИРАХ, СПИНБЕТЪР!


Аз съм партньор на онлайн казино, регистриран с имейл адреса [email protected] , и подавам тази жалба поради злоупотребата с блокирането на моя акаунт, неправомерното задържане на плащането ми от 540 щатски долара и блокирането на акаунтите на моите играчи, които сега ми начисляват сумите, които е трябвало да получат. Тази ситуация причинява сериозни финансови и репутационни щети и ясно демонстрира недобросъвестност от страна на платформата.


От самото начало изпълнявам всичките си задължения като партньор, работейки по честен и организиран начин. Имам пълна документация, включително:


Разпечатки от комуникация с играчите, показващи, че те събират сумите.

Доказателство за всички извършени транзакции и плащания.

Разпечатки и записи от чатове с поддръжката на платформата, доказващи, че съм се опитал да разреша всичко директно.



Операторът твърди, че е имало предполагаема „манипулация с превъртане" и нередовна активност на играчите, но аз имам ясни доказателства, че не са допуснати нередности. Те са действали злоупотребяващо, несправедливо и недобросъвестно, като са блокирали акаунта ми и играчите без никакво реално основание. Начинът, по който платформата функционира, е изключително вреден и сериозно вреди на партньорите, които работят честно.


Поради това поведение събирам всички доказателства, включително скрийншотове на играчите, които таксуват, логове за комуникация, доказателства за плащания и отчети за ефективност, за да предприема всички необходими правни действия. Ако плащането ми не бъде освободено незабавно, ще предприема правни действия срещу платформата, като търся пълно обезщетение за морални и финансови щети, както и публично разкриване на злоупотребите ѝ, така че други партньори или играчи да не бъдат ощетени.


Настоявам тази ситуация да бъде разрешена справедливо и незабавно, като се има предвид, че платформата е проявила пълно неуважение към своите партньори, накърнявайки способността ми да изпълнявам финансови ангажименти и професионалната ми репутация.


На разположение съм да предоставя пълна документация и доказателства и се надявам, че платформата и тази платформа за медиация ще предприемат необходимите стъпки за справедливо разрешаване на този случай.



Автоматичен превод:
D.rodrigues001
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря, че споделихте ситуацията си. Моля, обърнете внимание обаче, че партньорските отношения между казино и неговия промоутър не са нещо, което реалистично може да бъде решено от трета страна тук.

Ако вашият приоритет е да помогнете на засегнатите играчи, най-добрата стъпка би била да ги насочите към нас, за да могат сами да подадат оплаквания срещу казиното. По този начин можем правилно да разгледаме техните случаи.

https://casino.guru/guide/complaint-resolution-instructions

За съжаление, не можем да направим нищо за Вашата роля като партньор. Ако искате да споделите своя опит или да потърсите подкрепа от други партньори, можете да посетите форума на GPWA ( https://www.gpwa.org/forum/ ), който е посветен на въпроси, свързани с партньорите.


Успех с това!



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей,


Наслаждавах се на това казино до миналата седмица. Във вторник получих информация, че трябва да потвърдя акаунта си след депозит. Бях депозирал и теглил пари преди това, но проверката е стандартна практика, така че няма проблем.


Изпратих необходимите документи и в сряда получих имейл, в който се казваше, че са изпратени за преглед. В четвъртък получих имейл, че съм спечелил в промоцията „Депозитна лотария", тегленето на тази промоция беше в неделя преди това. 2 дни преди заявката за потвърждение.


Тъй като акаунтът ми не беше потвърден, не получих печалбите и ми беше казано да се върна, когато акаунтът ми бъде потвърден.


Вече минаха 8 дни и акаунтът ми все още не е потвърден. Нямам актуализации за процеса, нямам печалби от промоцията и парите ми са заседнали в акаунта ми.

Автоматичен превод:
Kottig
преди 3 месеца

Здравей.

Значи, изобщо не са изпратили имейл относно потвърждението, нали? Проверихте ли и папката за спам? Понякога може да се окаже там, нали знаете. 🤷‍♀️

Каква информация се показва във вашия акаунт, моля? Все още ли е в процес на разработка?

Ако нямате нищо против, бих ви предложил да изчакате до понеделник, защото през уикенда така или иначе няма да направим много, честно казано. След това, ако нищо не се промени, трябва да подадете жалба тук и нашият екип ще разгледа въпроса.

Какво ще кажеш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей,


Казаха ми, че „всички случаи се обработват по реда на постъпването им".

Няма никъде в акаунта ми, където да видя статуса на потвърждението. Ако се опитам да отворя слот или да направя залог, получавам съобщение „не е наличен".

Чакането на понеделник звучи като план

Автоматичен превод:
Kottig
преди 3 месеца

А какво ще кажете за статуса на оттеглянето? Какво пише в него?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Нямам реално теглене. Депозирах пари, но не мога да играя с тях. И са под минималния лимит за теглене, така че не мога да направя и теглене, което е малко разочароващо. Парите са някак си блокирани.

Автоматичен превод:
Kottig
преди 3 месеца

Съжалявам, не разбирам защо не можеш да играеш. Можеш ли да го обясниш по-добре, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей,

Получавам съобщение за грешка, когато се опитвам да отворя слот. Нещо като „играта не е налична", същото важи и за спортните залози. Когато попитах в чата на живо, ми казаха, че е защото трябва да бъда верифициран.

Автоматичен превод:
Kottig
преди 3 месеца

Трябва да се провери преди игра. Добре, сега разбирам.

Поддържаш ли връзка с поддръжката сега или изобщо не отговарят?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Вчера изпратих съобщение отново и отговорът беше „Заявката ви е изпратена до специалистите, изчакайте отговор".

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей

Депозирах общо около 800 евро и сега, когато искам да изтегля баланса си от 700 евро, нямам право да го направя. Поддръжката на живо ме информира, че тегленията чрез банков превод в момента не са налични поради техническа работа и че мога да тегля само чрез криптовалута.


Според информацията на платформата обаче, тегленията могат да се извършват само чрез същия метод на плащане, който е бил използван за депозитите. Ако са използвани няколко метода, тегленията трябва да бъдат пропорционални на депозираните суми.


Това на практика означава, че за да изтегля целия си баланс чрез криптовалута, първо ще трябва да депозирам 700 евро, използвайки криптовалута, което не е разумно и очевидно е несправедливо.


Депозирах средствата си добросъвестно, а сега казиното отказва да ми позволи да ги изтегля, освен ако не направя допълнителен голям депозит. Това е неприемливо и поражда сериозни опасения относно справедливостта на процеса на теглене.


Автоматичен превод:
mariusstefan089743
преди 2 месеца

Виждам, че сте отбелязали жалбата си като решена и наистина се радвам за вас.

И така, бихте ли ни казали как успяхте да изтеглите печалбите си накрая, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, скъпи гурута,


Бих искал да споделя загрижеността си относно това как Spinbetter ми отказа достъп до игралния ми акаунт (като депозити, тегления, дори играене на игри бяха отказани), като ми изпрати съобщение с грешка при оторизация.


Повече от седмица по-рано моят VIP мениджър на казиното ме заподозря в Telegram, че използвам чужд акаунт, което е причинило този проблем - предполагам. Не ми беше посочена основателна причина за появата на грешка при оторизация.


Преди това се идентифицирах с фотокопия на личните си карти в процес на обединяване на акаунти и това беше направено успешно.


Този път отново бях търпелив и се свързах с екипа по сигурността, за да започна разговор. Трябваше да изпратят моите чувствителни лични и финансови данни, които поискаха, но по сигурен начин, не както очакваха. Например, не ги изпратих в Google Wallet, свързан с банковата ми карта, защото показва всички номера на банковата ми карта и CVC номера, което е абсолютно несигурно за предоставяне на когото и да било.


Това, което направих, е, че изпратих всички документи въз основа на техните искания, които биха могли безусловно да докажат правата ми върху моята игрална сметка, свързана с моята личност в KYC процес.


Това беше на 23 октомври, оттогава нищо, те обещават известие за резултата от проверката на данните ми, но нищо не се е случило.

и ако ги помоля да ме информират за обстоятелствата, те ми изпращат по-рано написани съобщения.


Може би в сътрудничество с вас трябва да подам оплакване по този въпрос?








Автоматичен превод:
Faribro
преди 1 месец

Значи не е предоставена информация за това какво е предизвикало всичко това?

Какво обаче са открили, че предположението им е, че имате друг акаунт или че играете с нечий акаунт? 🤔

За да може нашият екип за оплаквания да ви помогне, трябва да имате реални пари в сметката си в казиното. Така ли е?

Случайно да си поискал теглене, преди да започне всичко това?

Автоматичен превод:
1...12 13 14...16
Отидете на страницаот 16 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини