НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 12)

77 063 преглеждания 303 отговора |
преди 4 години
|
1...11 12 13...16
Добавете пост
Soviig
преди 5 месеца

Въз основа на това, което написахте, не виждам очевидна причина, поради която бонусът неочаквано беше недостъпен специално за вас, и съм съгласен, че това няма ясен смисъл, а поддръжката трябва да положи достойни усилия да обясни въпроса. Офертата за депозит не е същото като бонус без депозит. Вашите пари са замесени.

Не съм сигурен как работи в букмейкърите, но в казината подобен вид решение обикновено означава, че не са много доволни от общата ви статистика или искат да си тръгнете. Честно казано, да кажеш „Реших, че няма да получиш бонуса, защото мога да променя условията по всяко време" звучи сякаш никой не го е грижа, може би дори за следващите ти депозити.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Радка, ако Томас не може да го направи, моля те, препрати го към някой, който може. Има грешка и оплакването ми трябва да бъде премахнато. Не би трябвало да ми отнема повече от 24 часа, за да се свържа с него.

Автоматичен превод:
Rivurr
преди 5 месеца

Моля, имайте предвид, че ние не премахваме оплаквания. Томас ви отговори:

„Благодаря за съобщенията ви.

Моля, обърнете внимание, че не изтриваме оплаквания. Публикациите в оплакванията могат да бъдат направени частни, така че само представителят на казиното, на когото е възложена жалбата, екипът на Casino.Guru и играчът да ги виждат. Направих публикациите ви частни, включително първата.

За съжаление, нямам представа за каква грешка говорите, но случаят е отворен и можете да отговорите. Аз не съм замесен; следователно не мога да „ескалирам" нищо.

Автоматичен превод:
Soviig
преди 5 месеца

Здравей,

Благодаря ви за съобщението.

За съжаление, в момента не можем да Ви помогнем, тъй като не знаем за кой акаунт се отнася това искане.

Моля, предоставете идентификационния номер на профила си или имейл адреса, свързан с него, и ние с удоволствие ще проверим информацията вместо вас.

Очаквам с нетърпение вашия отговор.

С най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Депозирах 1000 евро на уебсайта чрез криптовалута.

След няколко печалби, изтеглих 1500 евро — дневният лимит за теглене — оставяйки баланс от 4000 евро на уебсайта.


На следващия ден те поискаха KYC проверка.

Те поискаха документи като част от процедурата KYC. Процесът на проверка вече е в ход 8 дни и все още няма резултати.

Според вътрешните им правила документите трябва да бъдат прегледани в рамките на 72 часа, но те умишлено удължават този срок, като изискват нови документи.


-На 18 юли цялата информация беше подадена.

-На 21 юли беше поискан допълнителен документ (точно след 70–71 часа). Документите бяха представени.

-На 24 юли бяха поискани допълнителни документи (отново след 70–71 часа). Документите бяха представени. Документите бяха представени.


Най-абсурдното е, че на 24 юли поискаха шофьорска книжка, въпреки че аз вече им бях изпратил личната си карта на 18 юли.

За каква цел ще ви е необходима шофьорска книжка, след като вече съм представил личната си карта?

Личната карта е документ за самоличност. Никога в живота си не съм се сблъсквал със ситуация, в която са необходими два документа, за да се потвърди самоличността на човек.

Редактирано
Автоматичен превод:
Sssaq1
преди 4 месеца

Здравей, според това, което казваш, виждам, че KYC (познай своя клиент) става доста дълъг.

Съвсем нормално е казино да иска лична карта и шофьорска книжка, виждал съм го милион пъти от играчи и не е необичайно, така че не бих се замислял твърде много по въпроса.

Това, което би ме притеснило обаче, е, че казиното не може да поиска всичко наведнъж и да го провери с идеята, че няма да отнеме твърде много време. Няколко дни за проверка на един документ, а след това да поиска друг и да го повтори по този начин, вероятно не е най-доброто потребителско изживяване.

Както и да е, всички документи са приети досега? Какво е последното нещо, което им изпратихте и поискаха ли ви други документи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей,

17 юли – Заявени са скрийншотове от крипто платформата.

→ Доставя се в рамките на 1–2 часа.

17 юли – Поисках селфи, държейки личната си карта близо до лицето си.

→ Предоставено след 10 часа, на 18 юли.

21 юли (67 часа след като предоставих селфито с документ за самоличност) – Поискаха сметка за комунални услуги или банково извлечение, показващо моето име и адрес.

→ Доставя се в рамките на 2 часа.

24 юли (70 часа след като предоставих банковото извлечение) – Поисках шофьорската си книжка.

→ Предоставено в рамките на 1 час. Освен това, въпреки че не беше поискано, предоставих снимка на паспорта си, тъй като процесът по KYC изглеждаше умишлено удължен.


Всички документи бяха подадени и приети.

Досега не съм получил никакъв отговор. Минаха 30 часа, откакто подадох шофьорската книжка.

Редактирано
Автоматичен превод:
Sssaq1
преди 4 месеца

Благодаря за последването.

Бих се опитал да изчакам да чуя от тях за шофьорската книжка.

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат KYC (познай клиента) и тегленията.

Ако нищо не се е променило и никой не се е свързал с вас относно това дали сте преминали проверката, непременно се върнете и ме уведомете.

Ще се опитаме да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам нужда от помощ. Нямам достъп до бонус акаунта си. Какво да правя?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Днес, на 27 юли, 69 часа след като предоставих предварително поискания документ (лична карта), те допълнително поискаха снимка.

Моля, отворете раздел с всяка депозитна транзакция към вашата игрална сметка в крипто портфейла и направете снимка, като държите документа си за самоличност в ръка близо до лицето си.


Процесът по KYC (познаване на клиента) е в ход от 10 дни (от 17 юли).

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Днес, на 27 юли, 69 часа след като предоставих предварително поискания документ (лична карта), те допълнително поискаха снимка.

Моля, отворете раздел с всяка депозитна транзакция към вашата игрална сметка в крипто портфейла и направете снимка, като държите документа си за самоличност в ръка близо до лицето си.


Процесът по KYC (познаване на клиента) е в ход от 10 дни (от 17 юли).

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уау, това до голяма степен обезсмисля целта на крипто анонимността. Мога само да си представя, че са намерили същия портфейл, използван от други потребители, или нещо подобно, но простата логика ми подсказва, че са в затруднено положение или имат глупави политики за изплащания от главата на змията. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам нужда от помощ. Нямам достъп до бонус акаунта си. Какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, какво означава бонус акаунт? Не можете да влезете в казино акаунта си и сте блокирани или не можете да получите бонуса?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Днес, на 27 юли, 69 часа след като предоставих предварително поискания документ (лична карта), те допълнително поискаха снимка.

Моля, отворете раздел с всяка депозитна транзакция към вашата игрална сметка в крипто портфейла и направете снимка, като държите документа си за самоличност в ръка близо до лицето си.


Процесът по KYC (познаване на клиента) е в ход от 10 дни (от 17 юли).

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Знам, че това не е най-приятното потребителско изживяване, но вярвам, че можете да се справите.

Направете снимка и я изпратете в казиното.

Разбра ли нещо за шофьорската книжка, приета ли беше?

Ако отнеме още няколко дни, както казах, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей,

Да, както споменах преди, те поискаха шофьорската ми книжка на 24 юли, която предоставих в рамките на един час същия ден.

Днес публикувах селфи, на което се виждат крипто транзакцията, личната ми карта и лицето ми.

Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
Sssaq1
преди 4 месеца

Разбира се, ще чакам какви нови неща ще научим.

Надявам се, че ще мине по-бързо и ще има добър резултат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей, Ярослав,


Както споменах по-рано, на 27-ми те поискаха снимка, показваща крипто транзакцията, личната ми карта и лицето ми, която предоставих на 28 юли.

Днес, след 67 часа, те поискаха допълнителна снимка с датата и код, написани на лист хартия, както е посочено в имейла им. - Предоставих тази снимка и им я изпратих, но KYC (познай клиента) е в процес на 14 дни.

Автоматичен превод:
Sssaq1
преди 4 месеца

Ами, видях, че вече се опитвате да подадете жалба и тя в момента се разглежда, така че вярвам, че нашият екип скоро ще се свърже с вас.

Предполагам, че това, което не разбирам в подобни случаи, е защо казиното трябва да иска всичко едно по едно и им отнема няколко дни, за да одобрят един документ. Това ми се струва като ненужно дълъг процес.

Добре, че им изпратихте всичко, чудя се какво ще им е нужно отново след този документ.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Напълно съм съгласен, Ярослав. На всеки 72 часа се изисква по един документ, което наистина изглежда като тактика за забавяне.

Освен това сега искат снимки, които дори не са необходими за процеса на KYC – например, каква беше целта да се иска селфи с код и дата, ако вече съм изпратил селфи с личната си карта и селфи с крипто транзакцията?

Автоматичен превод:
Sssaq1
преди 4 месеца

Може би казиното не харесва нещо и затова изискват такива селфита. Играчът просто не може да го заблуди по някакъв начин, но това е, което си мисля аз.

Честно казано, това е доста често срещано явление, нещо, с което съм се сблъсквал много пъти преди.

Важното е да им изпратите всичко, от което се нуждаят и което поискат. Продължавайте в същия дух, за да не правите грешки.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

SPINBETTER CASINO Здравейте, имам един въпрос. Ползвах казиното, никога не е имало проблем, но сега се случи ситуация, в която спечелих голяма сума пари и изведнъж се случи така, че искаха да проверят акаунта и просто искаха да го проверят, сякаш. Според мен е напълно излишно, сякаш има твърде много неща, просто ей така искаха снимка на мен зад мен, виждам компютъра в ръката си, държа личната си карта и на компютъра отзад, разговора им и така нататък. Просто ми се струва, че искаха твърде много като документ и някак си изобщо не ми се струва така. Но това, което искам да кажа е, че всъщност ми се струва, че просто не искат да ми платят парите. Разбирате ли, просто усещам от казиното, че просто не искат да ми платят парите в сметката, която спечелих. Можете ли да ме посъветвате какво да направя, защото ми се струва много странно и основно постоянно правят нещо с моята сметка, защото не мога да изтегля парите, само отиват да ги депозират и основно понякога сякаш ги губят с методите на плащане или ги няма, просто са настроили нещо с сметката и искам да попитам какво да направя, за да не загубя парите.

Редактирано
Автоматичен превод:
1...11 12 13...16
Отидете на страницаот 16 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини