ФорумКазинаSpinaro Casino - обща дискусия

Spinaro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Roberta
|
3224 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
преди 6 месеца

Здравейте всички! Направих заявка за теглене чрез Skrill в това казино в неделя, 12 май, в 16:00 часа. Заявката ми така и не беше приета, няколко пъти се свързах с поддръжката на клиенти и винаги ми казваха да изчакам, защото е нормално да отнеме до 72 часа. Много близо до чакането на 3 работни дни за поръчката, тя беше ОТМЕНЕНА, свързах се с поддръжката на клиенти за 20-ти път с молба за обосновка и те само ми казаха, че в момента този метод на теглене е неактивен и че трябва да поискам тегленето чрез банка Трансфер.

Никога в никое друго казино не е отнело толкова време, за да поискам теглене на пари, поискаха ми много документи за валидиране на акаунта ми, дори необичайни документи, имах много проблеми с валидирането на акаунта, след което най-накрая беше завършено и Успях да поискам теглене на парите си от Skrill и след 3 дни чакане беше отменено. Мисля, че е срамно едно казино да играе подобни игри с клиентите си.

Търся помощ, защото досега все още нямам парите си, или защото ми липсват документи, или защото методите за теглене не работят.

Автоматичен превод:
margaridacostarc
преди 6 месеца

Здравейте. Съжалявам за ситуацията в това казино. Мога ли да попитам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден? Не го разбирайте напълно, защото казахте, че има липсващи документи.

Казиното всъщност обясни ли защо Skrill не е наличен?🤔 Моля, кажете ни всички актуализации, които имате относно вашето теглене, за да можем да ви помогнем, ако е необходимо. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 205 евро тук и няколко дни и все още чакам....сметката ми е потвърдена....те не отговарят на имейли.....Стойте настрана....

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 205 евро преди няколко дни....все още чакам...сметката ми е потвърдена....Изпратих им имейл, но те дори не отговарят.....вероятно съм загубил парите си ..... Някой има ли същите проблеми със Spinaro Casino?

Автоматичен превод:
jimspy
преди 1 месец

здравей там!

Предполагам, че трябва да се опиташ да се отпуснеш. Виждали ли сте индекса за безопасност на казиното 👈? Тя е доста висока, защото това казино се счита за едно от най-безопасните. По този начин, въпреки че е разочароващо да чакам печалбите повече, отколкото е необходимо, не бих се тревожил толкова много толкова рано.

Вместо това се опитайте да направите нещо друго, за да предотвратите по-нататъшно залагане, за да не загубите парите. Напомнете на казиното за вашата ситуация; да кажем веднъж на ден. За предпочитане през чата. Говорейки за това, знаете ли дали продължават с тегления през почивните дни? Като се има предвид, че е голямо казино, може би.

Във всеки случай, в каква статистика е тегленето ви сега - висящо ли е?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, има чакащ статус.... ще изчакам....но те не отговарят на имейлите...в чата ми казаха, че скоро ще разгледат оттеглянето ми.....

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Проблемът продължава....в чата все още винаги отговарям с един и същи отговор, че моето теглене е с приоритет.....но няма пари в банковата ми сметка.....

Автоматичен превод:
jimspy
преди 4 седмици

Задръж малко. Ако тегленето ви е в състояние на чакане, не очаквайте изплащане, моля.

Освен това, ако казиното каже, че ще прегледа заявката ви много скоро, обзалагам се, че ще забележите това, след като състоянието му се промени. Разбирате ли какво имам предвид, моля? Както и да е, питахте ли за тегленията през уикенда? Може би сте под погрешни очаквания и те не обработват тегления през уикенда. Затова предложих да ги попитаме.

По един или друг начин, моля, бъдете търпеливи.


Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ще чакам .... ако има новини, ще се свържа отново

Автоматичен превод:
jimspy
преди 3 седмици

Ще бъдем тук, за да четем новините.

Сега след уикенда може да има раздвижване. нали

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Няма новини, няма движение до сега

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Изпратих им имейл и получавам обичайния отговор, че рекламират темата ми в техния финансов отдел.....

Автоматичен превод:
jimspy
преди 3 седмици

И така, кога точно поискахте тегленето и състоянието все още ли е същото в акаунта ви?

Надяваме се, че те ще се справят с него скоро, така че нашият екип за оплаквания няма да се налага да се намесва. Даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим, знаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Бяха 7 дни в чакащ статус....днес анулират тегленето ми, без да обясняват защо....изпращам им имейл с въпрос за причините за анулирането....чакам отговора

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам новини .....те ми отговарят, че ми казаха, че документът не се вижда достатъчно....така че им го изпратих отново и те ме увериха, че следващите дни тегленето ще приключи

Автоматичен превод:
jimspy
преди 3 седмици

Това се случва доста често, честно казано, че играчите изпращат документи, които не са с най-добро качество или дори в грешен формат, и казиното не може да продължи с плащането поради това. Те не могат да завършат процеса на проверка по този начин и е наистина разбираемо, че няма да изпратят плащането преди това.🤷‍♀️

И така, радвам се, че поне ситуацията беше обяснена и вече знаете какво да правите и какво да очаквате.

Моля, уведомете ни как върви и дали всичко е наред през следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За съжаление тегленето ми все още е в чакащ статус и сега сме на 4-ия ден след последния им имейл, който потвърждава, че акаунтът ми е напълно потвърден......

Автоматичен превод:
jimspy
преди 2 седмици

Това е много лошо, мислех, че ще бъде по-лесно, когато преминете проверката. Ако чакате повече от 14 дни за целия процес, тогава бих помислил дали да подадете жалба. Комуникацията, особено в тези ситуации, е важна и ако нямате нищо и казиното дори няма да ви каже нищо, тогава вероятно ще премина през процеса, който предложих.

какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви за съдействието....изпратих им имейл в петък и те ми казаха, че ще информират техния отдел.... днес им преразказах проблема чрез чат стая и получих същия отговор с абсолютно същите думи като в имейла, който ми изпратиха....ще чакам един два дни .....ако нищо не се случи ще помоля за вашата помощ и съдействие.....при всички случаи ще ви информирам.... благодаря пак ти


Автоматичен превод:
jimspy
преди 2 седмици

Мисля, че това е разумен подход, вероятно не бих искал да чувам едно и също нещо отново и отново. Така че нека изчакаме и да видим дали нещо ще се промени и ако не, ще бъда тук.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини