ФорумКазинаSpinaro Casino - обща дискусия

Spinaro Casino - обща дискусия

преди 12 месеца от Roberta
|
2782 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinaro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 12 месеца

Здравей Даниел,

Подадох жалба за това казино относно тегленето ми. Изпратих всички необходими документи, но все още не мога да тегля и днес минаха 11 дни.

Ник разглеждаше това, но не получи отговор от него.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Roberta
преди 12 месеца

Здравейте, забелязах, че сте отворили жалба и Ник е отговорил на нея. Ако нещата не са се развили, нашият екип ще се опита да ви помогне и да предприеме действия.

Въпреки това акаунтът ви верифициран ли е и просто чакате теглене или какво е вашето положение?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравей Даниел,

Казаха, че билетът ми е решен на 31 октомври и оттогава не са чули нищо. file

Автоматичен превод:
Roberta
преди 12 месеца

Екранната снимка, която изпратихте, не казва, че проверката е била успешна, а че документите, които сте актуализирали, ще бъдат преместени в съответния отдел. Така че можете ли да потвърдите дали проверката е била успешна или все още е в етап на проверка? Защото мисля, че първо трябва да преминете през този процес, преди да можете да се оттеглите.

Мисля обаче, че е жалко, ако казиното не отговори повече от седмица дали всичко е както трябва. Опитвали ли сте също поддръжка или имейл за вашата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Добро утро,

Бях в чата няколко пъти и изпратих последното си банково извлечение, което съответства на депозита от Gigadat и моето банково извлечение с моето име и адрес с моята банка и агентът в чата каза, че е изрязано и аз казах, че нямате нужда за да разбера колко имам в банковите си сметки беше, така че той каза, че ще изпрати съобщение до екипа за проверка и това беше преди 3 дни.

Автоматичен превод:
Roberta
преди 12 месеца

Значи нищо не се е променило оттогава и не сте получили отговор дали вашият документ е потвърден или не? Мисля, че казиното може поне да ви каже дали е подходящо или ще трябва да го качите отново, защото удължава всичко ненужно.

Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако имате актуализация, бихте ли ни уведомили?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Не съм чувал нищо след този имейл и те ми изпращат безплатни завъртания и 30$ за vip, но ги изтрих, защото идва с правила и условия... Все още играх на първия депозит, който направих, и сега сумата в акаунта ми е 900,00....Не получавам добро настроение от това ново казино...изглежда не се интересуват наистина от играча и също споменах за ново казино добрите отзиви имат значение, когато някой се опитва ново казино.




Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
Roberta
преди 12 месеца

Въпреки че съм съгласен с Jaro, когато казва, че такава липса на комуникация не е налице, особено когато играчът се бори с процеса на проверка, прегледах накратко вашата жалба и намерих това

„Правя онлайн банкиране, така че не получавам октомври до началото на ноември, но направих екранна снимка на моя превод от банковата ми сметка с моето име върху него"

Е, банковото извлечение е нещо отделно от историята на транзакциите, предоставена на екранни снимки, и понякога се препоръчва да се свържете с банката, като поискате необичайното банково извлечение.

Но както беше казано, това е нещо, което казиното трябва да обясни на играча без ненужно забавяне. 🤔

Затова се надявам, че ще ви бъдем полезни чрез жалбата 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Здравей Радка,

Изпратих и новото банково извлечение и то е същото като хартиено копие.

Автоматичен превод:
Публикация на Roberta Скрит от Radka
Причина: лични банкови данни
Roberta
преди 11 месеца

Моля, не споделяйте публично подобни документи. Не е безопасно. 🙏

Получихте ли отговор от казиното относно тази нова версия?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей Радка,

Акаунтът ми беше потвърден в събота... благодаря за помощта.

Благодаря за напомнянето относно споделянето на лична информация.

Автоматичен превод:
Roberta
преди 11 месеца

Страхотна новина! Радвам се да чуя това. 🙌

Какво ще кажете за оттеглянето? И това добре ли е?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Според имейла от Gigadat сумата на депозита трябва да е тук днес...те са много бавни в процеса на проверка и знам, че изпратих всичко необходимо...Вече не играя много, но от време на време опитвам нова казино и това казино изглежда не се интересува наистина от играча.



Автоматичен превод:
Roberta
преди 11 месеца

Така че би било чудесно, ако получите и теглене почти веднага след проверката. Бихте ли ни уведомили, когато това се случи?

Що се отнася до проверката, видях, че най-накрая приключи успешно, но отне известно време. Мисля, че въз основа на такъв опит играчът винаги може да реши дали да депозира в казиното или не. И когато казвате, че това казино не изглежда да го е грижа за играчите, предполагам, че това ми казва, че не искате да предприемате следващите стъпки тук.

Но се надявам да намерите казино, което е подходящо за вас и да не се натъкнете на подобни проблеми. Желая ти късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Сметката ми беше потвърдена миналата събота и получих парите късно снощи.

Благодаря ви за вашата кореспонденция.


Автоматичен превод:
Roberta
преди 11 месеца

Е, това е страхотна новина. 🎉☘️😊

Радвам се, че успяхте да подредите всичко накрая и се получи добре.

Но се чудя дали казиното все още ще бъде добро за вас и ще играете тук?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те изглежда напълно пренебрегват исканията за самоизключване.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 11 месеца

Хей, мисля, че всяко казино трябва да приеме това сериозно. Поискахте ли да бъдете изключени от казиното? Пише ли в Общите условия как трябва да го направиш или си проверил някъде? Какъв е проблемът, когато казвате, че казиното го игнорира?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини