НачалоФорумКазинаSpinaro Casino - обща дискусия

Spinaro Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Roberta
|
4 953 преглеждания 51 отговора |
|
12 3

Всичко е наред.....току-що завършиха тегленето...благодарим ви отново за подкрепата.....

Автоматичен превод:
jimspy

хей Това наистина е страхотно.

И така, как бихте определили цялото изживяване в това казино?

Ако искате да пишете за това в рецензията, ето връзката за вас.

Ще продължите ли с това казино? какво мислиш

Автоматичен превод:

Нормално ли е spinaro casino да отнеме повече от 7 дни за плащане? благодаря

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

здравей

трудно е да се каже. Успях да намеря само няколко не съвсем скорошни потребителски отзива... Може би коледните празници са виновни?

Ако нямате нищо против, акаунтът ви бе ли верифициран напълно? Чувствам, че това може да е първото ви теглене в това конкретно казино; близо ли съм, моля?

Чувствайте се свободни да опишете напълно въпроса.


Автоматичен превод:
Radka

Здравей, скъпи, за първи път тегля пари, въпреки че вече съм играл много пари. Акаунтът е потвърден, моля, помогнете ми 🙏

Автоматичен превод:

Как да изтегля парите?

Автоматичен превод:

Здравей, скъпи, за първи път тегля пари, въпреки че вече съм играл много пари. Акаунтът е потвърден, моля, помогнете ми 🙏

Автоматичен превод:

Здравейте!

Добре, сметката е потвърдена, но честно казано, не мога да ви помогна да преодолеете забавянето, защото не работя в казиното.🙁

Събрахме екип от специалисти, които да помогнат на играчи в подобна ситуация, но те се включват чак след 14 работни дни. Бихте ли любезно ми казали кога точно подадохте заявката за теглене, моля?


Автоматичен превод:

Как да изтегля парите?

Автоматичен превод:

Моля, следвайте правилата, консултирайте се с ЧЗВ или попитайте поддръжката. Обзалагам се, че някъде в сметката ви трябва да има нещо като касиер.

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5

Може да се опитат да ви платят в рамките на 72 часа, но максимум 7 дни.

Автоматичен превод:
nemethlandrea85

Здравейте, това ли е вашият опит с казиното? Какъв метод на плащане използвахте?🙂

Автоматичен превод:

да Играл съм с няколко казина на тази компания. Те казват 72 часа, че ще се опитат да ви изплатят в рамките на това време. Тези 72 часа могат да бъдат отчетени само в работното време на финансовия отдел, което е от 08:00 до 17:00 часа в работни дни. Ако 72-те часа са изтекли, струва си да го докладвате чрез чат и след това те ще докладват жалбата на финансовия отдел. Вече няколко пъти докладвах за тези казина и почти винаги бяха 4-5 работни дни, така че им писах чрез чат след изтичането на 72 часа. Това е надеждна компания, но изплащането е бавно, но ще получите парите. Да, няколко опита с компанията SoftGenius NV

Автоматичен превод:
nemethlandrea85

Ясно разбирам процеса, който сте описали. За мен няколко дни и следователно около 5 няма да са толкова много, защото съм виждал казина, които могат да отнемат много повече време. Но когато винаги имаш парите, това е най-важното.

Както и да е, какъв метод на плащане използвахте? 😀

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини