хей Това наистина е страхотно.
И така, как бихте определили цялото изживяване в това казино?
Ако искате да пишете за това в рецензията, ето връзката за вас.
Ще продължите ли с това казино? какво мислиш
Hey. That's really great.
So, how would you define the whole experience at this casino?
If you'd like to write about it in the review, here's the link for you.
Are you going to continue with this casino? What do you reckon?
здравей
трудно е да се каже. Успях да намеря само няколко не съвсем скорошни потребителски отзива... Може би коледните празници са виновни?
Ако нямате нищо против, акаунтът ви бе ли верифициран напълно? Чувствам, че това може да е първото ви теглене в това конкретно казино; близо ли съм, моля?
Чувствайте се свободни да опишете напълно въпроса.
Hello,
hard to say. I could find only a few not very recent user reviews... Perhaps the Christmas holiday is to blame?
If you don't mind, has your account been fully berified? I feel like this might be your first withdrawal at this specific casino; am I close, please?
Feel free to describe the matter completely.
Здравей, скъпи, за първи път тегля пари, въпреки че вече съм играл много пари. Акаунтът е потвърден, моля, помогнете ми 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Здравей, скъпи, за първи път тегля пари, въпреки че вече съм играл много пари. Акаунтът е потвърден, моля, помогнете ми 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Здравейте!
Добре, сметката е потвърдена, но честно казано, не мога да ви помогна да преодолеете забавянето, защото не работя в казиното.🙁
Събрахме екип от специалисти, които да помогнат на играчи в подобна ситуация, но те се включват чак след 14 работни дни. Бихте ли любезно ми казали кога точно подадохте заявката за теглене, моля?
Hi there!
Good, the account has been verified, but frankly, I can't help you overcome the delay because I do not work in the casino.🙁
We've assembled a team of specialists to help out players in such a situation, but they get involved only after 14 working days have passed. Could you kindly tell me when exactly you submitted the withdrawal request, please?
Може да се опитат да ви платят в рамките на 72 часа, но максимум 7 дни.
They may try to pay you within 72 hours, but a maximum of 7 days.
van hogy 72órán belül megpróbálják kifizetni de maximum 7napon belül.
Здравейте, това ли е вашият опит с казиното? Какъв метод на плащане използвахте?🙂
Hi, is this your experience with the casino? What payment method did you use?🙂
да Играл съм с няколко казина на тази компания. Те казват 72 часа, че ще се опитат да ви изплатят в рамките на това време. Тези 72 часа могат да бъдат отчетени само в работното време на финансовия отдел, което е от 08:00 до 17:00 часа в работни дни. Ако 72-те часа са изтекли, струва си да го докладвате чрез чат и след това те ще докладват жалбата на финансовия отдел. Вече няколко пъти докладвах за тези казина и почти винаги бяха 4-5 работни дни, така че им писах чрез чат след изтичането на 72 часа. Това е надеждна компания, но изплащането е бавно, но ще получите парите. Да, няколко опита с компанията SoftGenius NV
Yes. I have played with several casinos of this company. They say 72 hours, that they will try to pay you out within that time. These 72 hours can only be counted during the working hours of the financial department, which is from 08:00 to 17:00 on working days. If the 72 hours have passed, it is worth reporting it via chat and then they will report the complaint to the financial department. I have already reported these casinos several times and it was almost always 4-5 working days, so I wrote to them via chat after the 72 hours had passed. It is a reliable company, but the payout is slow, but you will get the money. Yes, several experiences with SoftGenius NV company
Igen. Ennek a cégnek több kaszinójával isjátszottam már. 72órát írnak hogy annyi idő alatt megpróbálják kifizetni. Ez a 72 óra csak a pénzügyi osztály munkaidejében számítható ami munkanapokon 08órától 17óráig van. Ha letelt a 72 óra akkor érdemes chaten jelezni és akkor jelzik a pénzügyi osztálynak a panaszt. Én már többször utaltam ki ezekről a kaszinókról és szinte mindig 4-5 munkanap volt úgy hogy a 72óra letelte után írtam nekik chaten. Megbizható cég de lassú a kifizetése viszont meglesz a pénz. Igen többszöri tapasztalat SoftGenius N.V. cég
Ясно разбирам процеса, който сте описали. За мен няколко дни и следователно около 5 няма да са толкова много, защото съм виждал казина, които могат да отнемат много повече време. Но когато винаги имаш парите, това е най-важното.
Както и да е, какъв метод на плащане използвахте? 😀
I clearly understand the process you have described. For me a couple of days and therefore some 5 would not be so much because I have seen casinos that can take much longer. But when you've always got the money, that's the most important thing.
Anyway, what payment method did you use? 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.