ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 месеца от Miikkuli
|
16880 преглеждания 353 отговора |
|
1...8 9 10...18
Добавете пост
User12345
преди 1 месец

Вижте, моите тегления не винаги бяха 3 дни, например направих ги на 9-то число и те дойдоха на 18-то число на месеца, когато винаги има относително забавяне

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Получавали ли сте пари от този пункт за залагания?

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

Получих да, търгувах близо до 800 € и не ми върнаха 500 € Получих ги Не съм правил 6 тегления нагоре или надолу винаги със закъснение, те идваха

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Да видим какво имам да кажа. Прочетох много оплаквания за този букмейкър.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моята история на транзакции често не е била одобрена. Това е единственото нещо, което ми липсва за проверка. Но там можете да видите и депозита. Въпреки това се отхвърля. Поддръжката на живо не знае какъв е проблемът и не може да ми даде причина. Направих всичко по правилата.

Автоматичен превод:
webse1984
преди 1 месец

Казват ми, че е на финален етап и ако имам малко търпение пак няма проблем

Автоматичен превод:
webse1984
преди 1 месец

При мен беше абсолютно същото, сега изискват всички транзакции от последните два месеца и от трите ми метода за депозит...включително тези, които нямат нищо общо с депозита. Пробвам. Наистина е много тъжно какво се случва и как умишлено протакат нещата. Моите новокачени снимки не са редактирани от миналата сряда, никога досега не съм преживявал нещо подобно.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lutze333
преди 1 месец

Какво имаш предвид, че са ти кредитирали и след това са ти го поискали обратно? Струва ми се абсурдно. Днес 3 от моите тегления бяха завършени и продължих с още едно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че в имейла със спам ми изпращат имейл с бонус, ако депозирам, но не се споменава тегленето и това е мистерия, останах зашеметен от една в крайна сметка нищожна сума. Но така или иначе чакаме, не ми остава нищо друго

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, така е. Със сигурност не е хубаво да получавате имейли с бонуси, но ако нямат актуализация или са проверили всички документи за проверка, тогава вероятно все още нямат какво да ви кажат. Така че ще трябва да изчакаме и ако казиното не успее да го направи до 14 дни и да изпрати парите, можете да се свържете с нашия екип. 👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колега, от 18.03 чакам 3 тегления и всички казват, че всичко е наред, ще ъпдейтват заради обема, не са правени за теглене и се притеснявам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако не можете да получите парите дотогава, не забравяйте да се свържете с нас и нашият екип ще се опита да ви помогне с оплакване.

Както и да е, потвърдихте ли вече акаунта си в казиното? Виждам, че много играчи пишат тук, така че трябва да проверяват всичко в казиното.

Надяваме се, че ще имате парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес се навършват 14 дни от моето възнесение и все още нищо. Говорих с тях отново и отново и те ми казаха същото нещо да имам търпение и че няма от какво да се притеснявам. Не мисля, че някога ще си върна парите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, в такъв случай бих пуснал жалба тук на този линк . Мисля, че 14 дни са достатъчни, за да го оправя. Можеш да имаш търпение, но знам как се чувстваш, когато нямаш пари от 2 седмици.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моята история на транзакции често не е била одобрена. Това е единственото нещо, което ми липсва за проверка. Но там можете да видите и депозита. Въпреки това се отхвърля. Поддръжката на живо не знае какъв е проблемът и не може да ми даде причина. Направих всичко по правилата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, разбирам, че определено не е хубаво да преминавате през проверка, когато последният ви документ е грешен и все още е отхвърлен. Чатът на живо обаче няма нищо общо с това, тези неща се занимават от друг отдел. Те ще ви кажат само това, което знаят. Но опитахте ли да изпратите имейл на казиното какво трябва да направите в този случай и какъв е проблемът с историята на транзакциите ви? Казиното каза ли ви нещо за това?

Както и да е, тъй като имате открита жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако все още не се получи. Надявам се, че ще можете да потвърдите акаунта си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

При мен беше абсолютно същото, сега изискват всички транзакции от последните два месеца и от трите ми метода за депозит...включително тези, които нямат нищо общо с депозита. Пробвам. Наистина е много тъжно какво се случва и как умишлено протакат нещата. Моите новокачени снимки не са редактирани от миналата сряда, никога досега не съм преживявал нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че имате същия проблем с верификацията на акаунта. Бих препоръчал да си сътрудничите с казиното, за да приключите възможно най-скоро. Но какъв точно е проблемът с вашия документ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добър вечер, току що получих парите!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, написах имейл, но не получих отговор какво може да не е наред с процеса на транзакция. Това не е първото ми изплащане от казино, досега винаги се е получавало. Само в това казино играете за време.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, вече им изпратих всичко, което беше възможно, нищо повече не е възможно. Никога преди не съм изпитвал нещо подобно; историята на транзакциите и „доказателството за електронния портфейл" също бяха отхвърлени, въпреки че всичко беше видимо. Но аз вече отворих случай на жалба тук.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Г-н jaro, получавам парите си, без да правя никаква проверка, защото не се изисква от компанията, просто отне 13-14 дни за кредита. Трябва ли да правя, след като ми казват, че няма проверка от компанията? Благодаря за отделеното време, много добра компания

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

кога излетя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

кога излетя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

17/3

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

Надявам се и аз да ги получа. Бях направил на 18-ти


Автоматичен превод:
1...8 9 10...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини