ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
69233 преглеждания 683 отговора |
|
1...9 10 11...35
Добавете пост
преди 7 месеца

Добър вечер, току що получих парите!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е идеална новина. В крайна сметка чакането си заслужаваше и не сте първият, който получава парите след дълго време. Казиното вероятно има много работа, тъй като им отнема поне 2 седмици. Важното е, че най-после си взе парите и можеш да си доволен и да нямаш никакви притеснения.

Честно казано се радвам. 🙂 ☘️🤗

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Надявам се да е така и да нямам проблем при следващото изтегляне

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, написах имейл, но не получих отговор какво може да не е наред с процеса на транзакция. Това не е първото ми изплащане от казино, досега винаги се е получавало. Само в това казино играете за време.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

О, добре, тогава ще трябва да имаме търпение, защото нашият екип ще проучи всичко и ще видим какво ще разберат, ако казиното не ви каже нищо. За съжаление няма какво повече да се направи. 😥

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, вече им изпратих всичко, което беше възможно, нищо повече не е възможно. Никога преди не съм изпитвал нещо подобно; историята на транзакциите и „доказателството за електронния портфейл" също бяха отхвърлени, въпреки че всичко беше видимо. Но аз вече отворих случай на жалба тук.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че е добър ход, ако не знаете как да постъпите и сте осигурили всичко необходимо. Ще видим дали можем да ви помогнем и се надявам да е така. Ако имате нещо ново определено ме уведомете.

Както и да е, казиното каза ли ви защо е отхвърлено? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Г-н jaro, получавам парите си, без да правя никаква проверка, защото не се изисква от компанията, просто отне 13-14 дни за кредита. Трябва ли да правя, след като ми казват, че няма проверка от компанията? Благодаря за отделеното време, много добра компания

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, освен ако казиното не ви каже, че се изисква проверка, не е нужно да я правите. Но от друга страна, това е основно нещо, което трябва да направите в почти всяко казино. Въпреки това, понякога казината го искат от играча по-късно, така че може би ще преминете през този процес, но не сега. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, нищо. Изпращам им много имейли и пиша много пъти с различни момчета в чат на живо и те казват „Ние ви изпращаме имейл", защото не виждат какво не е наред. Но никога не ставам имейл или отговарям... толкова е трудно, сега чакам 22 дни от процеса на теглене и 11-12 дни от първия процес на проверка за отговори и им изпращам всичко, от което се нуждаят. Не знам какво не е наред 🙁

Автоматичен превод:
Lutze333
преди 7 месеца

Същото и за мен. Странно, защото идваме от Германия ли?

Автоматичен превод:
webse1984
преди 7 месеца

Депозирах чрез връзка за стриймър и знам от няколко души там, че някои от тях дори не е трябвало да бъдат потвърдени или изобщо не са имали проблеми, въпреки че също идват от DE. Фактът, че отнема много време, изглежда е нормално там, но не толкова дълго и особено не при проблеми като този. Надяваме се, че това изяснява нещата, след като прочетох нещата тук, всъщност всеки все още получава парите си, да се надяваме, че и ние ще получим това..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моята история на транзакциите винаги не е одобрена. Изпращал съм банкови извлечения безброй пъти, след което самата транзакция от моята банка, банкова карта и всичко винаги мълчаливо се отхвърля. Не получавам имейли, в които се казва, че нещо не е наред или какво точно искат.

Автоматичен превод:
webse1984
преди 7 месеца

Как се депозира? А възнесението?

Автоматичен превод:
webse1984
преди 7 месеца

Аз също депозирах там с Crypto, Mifinity и Bank и сега им изпратих всички истории, извлечения и транзакции (също индивидуално) от януари, въпреки че депозирах само през февруари/март. Е, да видим дали можем да си вземем парите и дали могат да ни помогнат тук.

Автоматичен превод:
Lutze333
преди 7 месеца

И откога се опитваш да вземеш такъв?

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 7 месеца

Заявката за теглене е направена преди 22 дни, проверката е активирана преди 12 дни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Надявам се да е така и да нямам проблем при следващото изтегляне

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Със сигурност ни информирайте, ако има проблем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не мисля, че ще има проблем, защо да има?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, нищо. Изпращам им много имейли и пиша много пъти с различни момчета в чат на живо и те казват „Ние ви изпращаме имейл", защото не виждат какво не е наред. Но никога не ставам имейл или отговарям... толкова е трудно, сега чакам 22 дни от процеса на теглене и 11-12 дни от първия процес на проверка за отговори и им изпращам всичко, от което се нуждаят. Не знам какво не е наред 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто се опитайте да бъдете малко по-търпеливи и нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моята история на транзакциите винаги не е одобрена. Изпращал съм банкови извлечения безброй пъти, след което самата транзакция от моята банка, банкова карта и всичко винаги мълчаливо се отхвърля. Не получавам имейли, в които се казва, че нещо не е наред или какво точно искат.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Документът има ли правилния формат? Обикновено казината изискват документи във формат .pdf. Всъщност се е случвало много пъти, когато това е било причината за отказ на документа. Казиното трябва да може да получи обяснение за това на играча, но за съжаление в много случаи те просто не предоставят такова. Опитайте се да проверите формата и да ни уведомите, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Да, чакам, имам предвид екипа от Спинанга, а не теб с негативните неща, не разбирам погрешно.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Има изображение или PDF файл. Така че не може да бъде, защото проверката на самоличността и доказателството за адрес вече са одобрени.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че днес получих отговор и той наистина трябва да е PDF файл. Сега го изпратих. Ще уведомя всички как върви

Автоматичен превод:
1...9 10 11...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини