Изпратих документи на имейла им и ми казаха, че не го искат, че ако ме питат е за страницата. Там разбирам, че не е необходима проверка.
Моят 9-ти ден и все още не знам нищо за 3-те висящи тегления.
I sent documents to their email and they told me that they did not want it, that if they ask me it is for the page. There I get that no verification is needed.
My 9th day and I still don't know anything about the 3 pending withdrawals.
Mande documentos al email de ellos y me dijeron que no la querían, que si me lo piden es por la página. Ahí me sale q no se necesita verificación.
Mi 9 día y aun no se nada de los 3 retiros pendientes.
Разберете. Благодаря, че изяснихте това.👌
Съжалявам за чакането, наистина. Това, което бих искал да знам, е какво всъщност може да причини това забавяне.🤔
Understand. Thanks for clearing that up.👌
Sorry for the waiting, really. What I would like to know, is what could cause this delay, actually.🤔
Трябва да чакам, казва поддръжката. Документите трябва да се проверят. Днес е 14 ден. Много е зле. При мен е около 1800 евро.
I have to wait, says support. The documents must be checked. Today is the 14th day. It's very bad. For me it's about 1800 euros.
Ich muss warten sagt der Support. Die Dokumente müssen überprüft werden. Heute ist der 14 Tag. Ist sehr schlimm. Bei mir geht es um 1800 Euro.
Добро утро, ако не пристигнат до вечерта, разбира се, че можете да пуснете жалба, защото 14 дни ще минат, бях отчаяна, но ето че намерих помощта, от която имах нужда! не се притеснявай, вярвам, че ще ги получиш накрая!
Good morning, if they don't arrive by the evening, of course you can open a complaint because the 14 days will have passed, I was desperate but here I found the help I needed! don't worry, I believe you will get them in the end!
Καλημέρα,αν δεν μπουν μέχρι το βράδυ λογικα θα μπορείς να ανοίξεις παράπονο γιατι θα εχουν περασει οι 14 μερες,είχα απελπιστεί αλλά εδώ βρήκα την βοήθεια που χρειαζόμουν!μην ανησυχείς πιστεύω πως στο τέλος θα τα πάρεις!
Добър вечер преди около месец отворих сметка в това казино, изиграх всички бонуси и след това вкарах собствените си пари с много в един момент спечелих и изтеглих 1000 евро 500 и 500, тъй като има лимит, беше 8 дни и парите не са идвали в контакт с мен всеки ден със saport и те ми казват класически не се притеснявай и съжалявай и бъди малко търпелив и финансовият отдел е в последния етап на обработка и така, но няма развитие трябва ли започнете да се притеснявате?
Good evening about a month ago I opened an account in this casino I played all the bonuses and then I put my own money with a lot at some point I won and I withdrew 1000 euros 500 and 500 as it has a limit it has been 8 days and the money has not come in contact me every day with saport and they tell me classically don't worry and sorry and be a little patient and the financial department is in the last stage of processing and such but there is no development should I start to worry?
Καλησπέρα πριν περίπου ένα μήνα άνοιξα έναν λογαριασμό σε αυτό το καζίνο έπαιξα όλα τα μπόνους και μετά έβαλα δικά μου λεφτά με τα πολλά κάποια στιγμή κέρδισα και έκανα ανάληψη 1000 ευρώ 500 και 500 καθώς έχει περιορισμό έχουν περάσει 8 μέρες και δεν έχουν μπει τα λεφτά επικοινωνώ καθημερινά με το σαπορτ και μου λένε κλασικά μην ανησυχείς και συγνώμη και κάνε λίγη υπομονή και το οικονομικό τμήμα είναι στο τελευταίο στάδιο της επεξεργασίας και τέτοια αλλά δεν υπάρχει καμία εξέλιξη να αρχίσω να ανησυχώ;
Калмера. Както можете да видите, преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, където можете да прочетете в публикациите за това, че има доста малко играчи със същия проблем като вашия. Надявам се, че всъщност е нещо временно и казиното скоро ще може да го разреши.
Видях жалбата ви и е твърде рано да знам как ще се развие, но се надявам да постигнем най-доброто решение за нея. Опитайте се да бъдете малко търпеливи, моля, тъй като това е единственото нещо, което можете да направите в момента, предполагам. Ако имате някакви актуализации, моля, не забравяйте да ни информирате.
Kalhmera. As you can see, I have moved your post to this official thread of the casino, where you can read in the posts about, that there are quite few players with the same issue as yours. I hope it is just something temporary, actually, and the casino will be able to sort it out soon.
I have seen your complaint, and it is a little too soon to know how it will go, but I hope we will get to the best resolution of it. Try to be a little patient, please, as that is the only thing you can do right now, I reckon. If you have any updates, do not forget to inform us, please.
Здравейте момчета, спечелих пари в техния сайт минаха 5 дни и не, не получих пари, те ми казаха, че има забавяне с тегленето ми. Те не отговарят на имейла ми и също така нямат център за поддръжка, на който да се обадят. Някой знае ли този сайт дали е измама?
Hello guys, i won money in their site 5 days passed and no I didnt receive any money they tell me , there is a delay with my withdraw. They don't answer my email and also they don't have a support center to call. Anyone know this site if its scam?
Здравей Nuggetps!
Съжалявам, че чаках толкова дълго.
Направихте ли вече процеса на проверка ? Защото понякога това е причината плащанията да се забавят, така че ако все още не сте го направили, моля, не забравяйте да го направите скоро, за да получите плащането по-бързо. Не е толкова добре, че не отговарят или нямат център за поддръжка, това е странно, тъй като казината трябва да имат центрове за поддръжка за своите играчи. Проверих сайта, всъщност изглежда наистина добро казино, с висок индекс на безопасност, но имайте предвид, че SI не означава или помага да получите парите по-бързо. Освен това, ако прегледате тази тема, можете да видите, че други хора от вашата страна имат същия проблем. Според мен това е само въпрос на време и съм сигурен, че ще получите парите си много скоро.
Както и да е, уведомете ни за всяка промяна. Поддържайте връзка с нас!
Късмет!
Hello Nuggetps!
Sorry for waiting so long.
Did you already did the verification process? Because sometimes that is the reason why the payments are delayed, so if you still didn't do that, please make sure to do it soon in order to get the payment faster. Not so good that they don't respond or don't have any support center, that is weird, as casinos should have support centers for their players. I checked the site, in fact it seems really good casino , with High Safety Index, but keep in mind that SI doesn't mean or help to get the money faster. Also, if you go through this thread, you can see that other people from your country have the same issue. In my opinion, this is just a matter of time, and I am sure you will get your money very soon.
Anyway, let us know for any change. Stay in touch with us!
Good luck!
Мисля, че това е правилната стъпка, тъй като чакахте достатъчно, така че нека видим къде ще стигне екипът ни и се надяваме, че ще могат да ви помогнат.
Ако имате актуализации, уведомете ни.
Ще ти стискам палци. 🤞☘️
I think it's the right step since you've been waiting enough, so let's see where our team gets to and hopefully they'll be able to help you.
If you have any updates, let us know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
Добър вечер, направих теглене на 17/3 и все още не съм получил печалбите си. Пращам съобщения всеки ден и те ми казват да имам търпение и да чакам. Не са ми искали проверка и когато им кажа да ми изпратят някакви документи те казват, че не са необходими и че ако са ще ми ги поискат. Когато ги питам кога ще получа печалбите, те казват не се притеснявайте, ще ги получите. 10 ден е и все още е в процес на обработка.
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Здравейте, поисках теглене преди 18 дни и след 13 дни процесът на проверка най-накрая беше активиран. След това ги качих всичките, но секциите: „История на транзакциите" и „Собственост на електронния портфейл" бяха отхвърлени. След това качих ВСИЧКИ снимки на различните транзакции с числа, дата и час няколко пъти (Krypto, Mifinity & Bank) и всеки път бяха отхвърлени. Качих всичко видимо и поотделно, опасявам се да не ме измамят... можете ли да ми помогнете?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Не са ми поискали никакъв процес на проверка! Дори направих поддръжка на живо и те казаха, че все още не е необходима! Надяваме се, че скоро ще платят, иначе е много тъжно със спинанга
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Добър вечер, направих теглене на 17/3 и все още не съм получил печалбите си. Пращам съобщения всеки ден и те ми казват да имам търпение и да чакам. Не са ми искали проверка и когато им кажа да ми изпратят някакви документи те казват, че не са необходими и че ако са ще ми ги поискат. Когато ги питам кога ще получа печалбите, те казват не се притеснявайте, ще ги получите. 10 ден е и все още е в процес на обработка.
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Калмера. Ако погледнете този протектор, всъщност ще видите, че много играчи имат същия проблем с това казино. Засега, за съжаление, не успяхме да разберем на какво се дължат тези забавяния. Надяваме се, че скоро ще имаме нови актуализации от играчите, а засега просто трябва да изчакаме какво ще се случи, за да ви кажем честно. Имали ли сте успешно теглене в това казино преди или това е първият ви опит?
Kalhmera. If you have a look at this tread, you will actually see that many players have got the same problem with this casino. We were not able to find out, what is causing these delays, as for now, unfortunately. Hopefully we will have some new updates from the players soon, and as for now, we just need to wait, what will happen, to tell you the truth. Did you have any successful withdrawal at this casino before, or is this your first attempt?
Това е първото теглене, което правя, и никога преди не съм депозирал пари, докато не получа тегленето, което направих. Днес са 11 дни и нямам актуализация.
It's the first withdrawal I've made and I've never deposited money before until I received the withdrawal I've made. Today is 11 days and I have no update.
Ειναι η πρωτη αναληψη που εκανα και δεν εχω ξανα βαλει χρηματα μεχρι να παρω την αναληψη που εχω κανει. Σημερα ειναι 11 μερες και δεν εχω καμια ενημερωση.
Здравейте, поисках теглене преди 18 дни и след 13 дни процесът на проверка най-накрая беше активиран. След това ги качих всичките, но секциите: „История на транзакциите" и „Собственост на електронния портфейл" бяха отхвърлени. След това качих ВСИЧКИ снимки на различните транзакции с числа, дата и час няколко пъти (Krypto, Mifinity & Bank) и всеки път бяха отхвърлени. Качих всичко видимо и поотделно, опасявам се да не ме измамят... можете ли да ми помогнете?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Здравейте. Наистина съжалявам, че трябва да преминете през това. Обясниха ли ви защо точно тези документи са отхвърлени? Може би поради грешния формат или че не показваха това, което трябваше да видят?🤔 Просто се опитвам да разбера причината, както виждате.
Наистина бих ви препоръчал да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да разгледат този проблем и да се опитат да го решат вместо вас. Ако имате нужда от нашата помощ, просто следвайте тази връзка , моля. Кажете ни, когато получите новини от казиното, моля, ние ще чакаме вашия отговор.
Hello. I am really sorry you have to go thru this. Have they explained to you why exactly were those documents rejected? Was it, perhaps, because of the wrong format, or that they weren't showing what they needed to see?🤔 I'm just trying to figure out the reason, as you can see.
I would really recommend to you to file a complaint here with our team, so they can have a look into this issue, and try to sort it out for you. If you need our help, just follow this link, please. Let us know whenever you get any news from the casino, please, we'll be waiting for your reply.
Не са ми поискали никакъв процес на проверка! Дори направих поддръжка на живо и те казаха, че все още не е необходима! Надяваме се, че скоро ще платят, иначе е много тъжно със спинанга
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Надявам се скоро всичко да бъде обяснено от сайта на казиното за всички забавяния на плащането. Струва ми се наистина странно, че тук имаме толкова много играчи със същия проблем. Моля, просто ни информирайте какво се случва с вашето оттегляне и ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да се свържете с нас.
I hope everything will be explained soon, from the site of the casino, about all the delays of the payment. It seems really strange to me, that we have here so many players with the same issue. Please, just keep us updated what is going on with your withdrawal, and if you feel, you need our help, do not hesitate to contact us.
Какво ви каза казиното за забавянето, ако има такова? Те имат доста проблеми като вашите в момента, както виждам в тази тема. Винаги, когато искате да подадете жалба, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем възможно най-скоро.
What did the casino say to you about the delay, if anything? They have quite a few issues like yours at the moment, as I can see in this thread. Whenever you feel like filing complaint, please let us know, and we will try to help, as soon as possible.
Здравейте, имам нужда от помощ, имам 240 теглене от 18 март на Spinanga и сме на ден 27 и няма нищо и имам още един днес от 500 и няма нищо SN отчаян, като чета отзивите, ръцете ми паднаха може ли някой да ми помогне, помогнете ?
Hi I need help I have 240 withdrawal from March 18th on Spinanga and we are on day 27 and there is nothing and I have another one today of 500 and there is nothing SN desperate reading the reviews my arms have fallen off can someone help me help?
Salve ho bisogno di aiuto ho 240 di prelievo da giorno 18 marzo su spinanga e siamo a giorno 27 e nn ce niente e ne ho un altro di oggi di 500 e nn ce nulla SN disperato leggendo le recensioni mi sono cadute le braccia qualcuno mi può aiutare?
Здравейте, както можете да прочетете в тази тема, вие изобщо не сте сами. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.
Както и да е, казаха ли ви защо са минали почти две седмици? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?
Кажи ми.
Hello, as you can read in this thread, you are not alone at all. We give casinos 14 days to sort out their withdrawal process.
Anyway, did they tell you why it's been almost two weeks ? Have you verified your account with the casino yet ?
Let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.