ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 месеца от Miikkuli
|
14173 преглеждания 308 отговора |
|
1...6 7 8...16
Добавете пост
преди 1 месец

Изпратих документи на имейла им и ми казаха, че не го искат, че ако ме питат е за страницата. Там разбирам, че не е необходима проверка.

Моят 9-ти ден и все още не знам нищо за 3-те висящи тегления.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разберете. Благодаря, че изяснихте това.👌

Съжалявам за чакането, наистина. Това, което бих искал да знам, е какво всъщност може да причини това забавяне.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва да чакам, казва поддръжката. Документите трябва да се проверят. Днес е 14 ден. Много е зле. При мен е около 1800 евро.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че мислите ли да подадете жалба сега? Бих казал, че може да помогне, надявам се.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро, ако не пристигнат до вечерта, разбира се, че можете да пуснете жалба, защото 14 дни ще минат, бях отчаяна, но ето че намерих помощта, от която имах нужда! не се притеснявай, вярвам, че ще ги получиш накрая!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ти. Това смятам и аз.👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер преди около месец отворих сметка в това казино, изиграх всички бонуси и след това вкарах собствените си пари с много в един момент спечелих и изтеглих 1000 евро 500 и 500, тъй като има лимит, беше 8 дни и парите не са идвали в контакт с мен всеки ден със saport и те ми казват класически не се притеснявай и съжалявай и бъди малко търпелив и финансовият отдел е в последния етап на обработка и така, но няма развитие трябва ли започнете да се притеснявате?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
goen2121
преди 1 месец

Калмера. Както можете да видите, преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, където можете да прочетете в публикациите за това, че има доста малко играчи със същия проблем като вашия. Надявам се, че всъщност е нещо временно и казиното скоро ще може да го разреши.

Видях жалбата ви и е твърде рано да знам как ще се развие, но се надявам да постигнем най-доброто решение за нея. Опитайте се да бъдете малко търпеливи, моля, тъй като това е единственото нещо, което можете да направите в момента, предполагам. Ако имате някакви актуализации, моля, не забравяйте да ни информирате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега пуснах жалба. Чакам вече 15 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте момчета, спечелих пари в техния сайт минаха 5 дни и не, не получих пари, те ми казаха, че има забавяне с тегленето ми. Те не отговарят на имейла ми и също така нямат център за поддръжка, на който да се обадят. Някой знае ли този сайт дали е измама?

Автоматичен превод:
Nuggetsps
преди 1 месец

Здравей Nuggetps!

Съжалявам, че чаках толкова дълго.

Направихте ли вече процеса на проверка ? Защото понякога това е причината плащанията да се забавят, така че ако все още не сте го направили, моля, не забравяйте да го направите скоро, за да получите плащането по-бързо. Не е толкова добре, че не отговарят или нямат център за поддръжка, това е странно, тъй като казината трябва да имат центрове за поддръжка за своите играчи. Проверих сайта, всъщност изглежда наистина добро казино, с висок индекс на безопасност, но имайте предвид, че SI не означава или помага да получите парите по-бързо. Освен това, ако прегледате тази тема, можете да видите, че други хора от вашата страна имат същия проблем. Според мен това е само въпрос на време и съм сигурен, че ще получите парите си много скоро.

Както и да е, уведомете ни за всяка промяна. Поддържайте връзка с нас!

Късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега пуснах жалба. Чакам вече 15 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че това е правилната стъпка, тъй като чакахте достатъчно, така че нека видим къде ще стигне екипът ни и се надяваме, че ще могат да ви помогнат.

Ако имате актуализации, уведомете ни.

Ще ти стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, направих теглене на 17/3 и все още не съм получил печалбите си. Пращам съобщения всеки ден и те ми казват да имам търпение и да чакам. Не са ми искали проверка и когато им кажа да ми изпратят някакви документи те казват, че не са необходими и че ако са ще ми ги поискат. Когато ги питам кога ще получа печалбите, те казват не се притеснявайте, ще ги получите. 10 ден е и все още е в процес на обработка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, поисках теглене преди 18 дни и след 13 дни процесът на проверка най-накрая беше активиран. След това ги качих всичките, но секциите: „История на транзакциите" и „Собственост на електронния портфейл" бяха отхвърлени. След това качих ВСИЧКИ снимки на различните транзакции с числа, дата и час няколко пъти (Krypto, Mifinity & Bank) и всеки път бяха отхвърлени. Качих всичко видимо и поотделно, опасявам се да не ме измамят... можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Violeta
преди 1 месец

Не са ми поискали никакъв процес на проверка! Дори направих поддръжка на живо и те казаха, че все още не е необходима! Надяваме се, че скоро ще платят, иначе е много тъжно със спинанга

Автоматичен превод:
преди 1 месец

супер забавяне при теглене. 10 дни и те все още не знаят кога ще приключи тегленето ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, направих теглене на 17/3 и все още не съм получил печалбите си. Пращам съобщения всеки ден и те ми казват да имам търпение и да чакам. Не са ми искали проверка и когато им кажа да ми изпратят някакви документи те казват, че не са необходими и че ако са ще ми ги поискат. Когато ги питам кога ще получа печалбите, те казват не се притеснявайте, ще ги получите. 10 ден е и все още е в процес на обработка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Калмера. Ако погледнете този протектор, всъщност ще видите, че много играчи имат същия проблем с това казино. Засега, за съжаление, не успяхме да разберем на какво се дължат тези забавяния. Надяваме се, че скоро ще имаме нови актуализации от играчите, а засега просто трябва да изчакаме какво ще се случи, за да ви кажем честно. Имали ли сте успешно теглене в това казино преди или това е първият ви опит?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Това е първото теглене, което правя, и никога преди не съм депозирал пари, докато не получа тегленето, което направих. Днес са 11 дни и нямам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, поисках теглене преди 18 дни и след 13 дни процесът на проверка най-накрая беше активиран. След това ги качих всичките, но секциите: „История на транзакциите" и „Собственост на електронния портфейл" бяха отхвърлени. След това качих ВСИЧКИ снимки на различните транзакции с числа, дата и час няколко пъти (Krypto, Mifinity & Bank) и всеки път бяха отхвърлени. Качих всичко видимо и поотделно, опасявам се да не ме измамят... можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте. Наистина съжалявам, че трябва да преминете през това. Обясниха ли ви защо точно тези документи са отхвърлени? Може би поради грешния формат или че не показваха това, което трябваше да видят?🤔 Просто се опитвам да разбера причината, както виждате.

Наистина бих ви препоръчал да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат те да разгледат този проблем и да се опитат да го решат вместо вас. Ако имате нужда от нашата помощ, просто следвайте тази връзка , моля. Кажете ни, когато получите новини от казиното, моля, ние ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не са ми поискали никакъв процес на проверка! Дори направих поддръжка на живо и те казаха, че все още не е необходима! Надяваме се, че скоро ще платят, иначе е много тъжно със спинанга

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Надявам се скоро всичко да бъде обяснено от сайта на казиното за всички забавяния на плащането. Струва ми се наистина странно, че тук имаме толкова много играчи със същия проблем. Моля, просто ни информирайте какво се случва с вашето оттегляне и ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

супер забавяне при теглене. 10 дни и те все още не знаят кога ще приключи тегленето ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво ви каза казиното за забавянето, ако има такова? Те имат доста проблеми като вашите в момента, както виждам в тази тема. Винаги, когато искате да подадете жалба, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам нужда от помощ, имам 240 теглене от 18 март на Spinanga и сме на ден 27 и няма нищо и имам още един днес от 500 и няма нищо SN отчаян, като чета отзивите, ръцете ми паднаха може ли някой да ми помогне, помогнете ?

Автоматичен превод:
lorenzomiano88
преди 1 месец

Здравейте, както можете да прочетете в тази тема, вие изобщо не сте сами. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Както и да е, казаха ли ви защо са минали почти две седмици? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини