НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 10 месеца от Miikkuli
|
83 297 преглеждания 697 отговора |
|
1...5 6 7...36
преди 9 месеца

Проблемът ми беше решен вчера и днес получих парите си, искам да ви благодаря. И тъй като ми помогнахте, що се отнася до това конкретно казино, докато има толкова много добри бонус игри и т.н., ако спечелите, за да получите парите си, вие полудявате!!! Не знам как да играя и тогава знайте, че ако спечелите, няма да можете да се справите с никого от службата и трябва да пишете тук може би, за да си получите парите, съсипвате цялото си психическо здраве, аз не знам дали си струва,

Автоматичен превод:
s3rpent13
преди 9 месеца

Здравейте, колко дни ви отне да получите парите си, седмици или месеци? Трябваше ли да потвърдите акаунта или той пристигна директно във вашия акаунт за една нощ?

Автоматичен превод:
sesteban73
преди 9 месеца

Бях верифицирал акаунта си в началото, когато се регистрирах, с лична карта и карта, мисля? Ако си спомням правилно, на приятеля ми отне близо 1 месец, докато тегленията продължаваха да се анулират, момчетата тук ще ви помогнат да разберете!! така че проблемът ви вероятно ще бъде решен, просто ще сте малко уморени

Автоматичен превод:
s3rpent13
преди 9 месеца

Уморен съм, да, вярно е, но все още не съм проверил нищо, не съм получил отговор от никого и добре, просто трябва да изчакам. Не знам как да верифицирам акаунта си и това са пари, които ми трябват възможно най-скоро, въпреки че се радвам да знам, че пристигнаха при вас

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добре, изчакайте тези 14 дни и ако не видя нищо, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре, ще изчакаме и ще видим как върви тегленето ви. Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблемът ми беше решен вчера и днес получих парите си, искам да ви благодаря. И тъй като ми помогнахте, що се отнася до това конкретно казино, докато има толкова много добри бонус игри и т.н., ако спечелите, за да получите парите си, вие полудявате!!! Не знам как да играя и тогава знайте, че ако спечелите, няма да можете да се справите с никого от службата и трябва да пишете тук може би, за да си получите парите, съсипвате цялото си психическо здраве, аз не знам дали си струва,

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Идеална новина за петък и поздравления. Радвам се, че си получи парите, но виждам от начина, по който си го написал, че това е пирова победа. Щях да те попитам дали би се върнал тук отново, но имам чувството, че няма да го направиш, защото това преживяване беше трудно за теб. Със сигурност ще разбера решението ви и ще ви пожелая късмет занапред и се надявам подобни трудности да ви подминат.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Днес получиха първия ми депозит!! Мислех, че никога няма да пристигне, ако това казино се подобри и тегленията работят добре, ще бъде най-доброто от всички

Автоматичен превод:
sesteban73
преди 9 месеца

Това наистина е добра новина. Значи ви остават още 2, така ли е? Дано сега всичко да мине гладко.🤞 Открихте ли всъщност причината за това забавяне? Ако мога да помоля за услуга, моля, използвайте тази връзка 👈, за да актуализирате и вашата жалба, така че нашият екип да е наясно с тази новина.🙏 Продължавайте да ни информирате с толкова положителни съобщения, моля.🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, повече от 7 работни дни тегля три пъти по 500 евро и не ми връщат нищо, само ми казват, че са закъснели. Аз също имам още пари за теглене, но не знам какво да правя, те приемат парите много бързо, но не правят нищо за тегленията.

Пита ги и винаги едно и също. Също така не ми отговарят по имейл

Автоматичен превод:
Jetare
преди 9 месеца

здрасти Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленията, преди да се намесим. Причината за това забавяне може да се случи, когато казиното е претоварено с тегления или дори ако няма достатъчно персонал. Моля, уведомете ни, ако имате някакви новини относно оттеглянето, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Нищо, все още нямам новини за тегленията, в процес на проверка. Трябва да знам още нещо, говорят ми само за забавяне.

Не ми искат документи за проверка и когато им изпратих документите по имейл, те не го искаха.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

jetare, и аз си помислих същото като теб, но в крайна сметка плащат, днес получих 2-то теглене, успокой се, Ами, след 10 дни, имам предвид, че трябва да изчакаш.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти, много си разстроен от всичко това. Ще чакам десет дни, сряда или четвъртък!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече мога да се верифицирам след 13 дни. Да видим колко ще продължи всичко

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Нищо, все още нямам новини за тегленията, в процес на проверка. Трябва да знам още нещо, говорят ми само за забавяне.

Не ми искат документи за проверка и когато им изпратих документите по имейл, те не го искаха.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всъщност казаха ли ти, че не е нужно да минаваш през проверката, така ли? Така че нека видим дали sesteban73 е прав.🤔 Моля, уведомете ни, ако имате някакви новини.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

jetare, и аз си помислих същото като теб, но в крайна сметка плащат, днес получих 2-то теглене, успокой се, Ами, след 10 дни, имам предвид, че трябва да изчакаш.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това са добри новини тук, въпреки че отнема малко повече време. Моля, не забравяйте да актуализирате и жалбата си.👌

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече мога да се верифицирам след 13 дни. Да видим колко ще продължи всичко

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че вашият акаунт е потвърден и вашите тегления предстоят, нали? Всякаква времева рамка от поддръжката за това колко дълго ще чакате, може би?🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изпратих документи на имейла им и ми казаха, че не го искат, че ако ме питат е за страницата. Там разбирам, че не е необходима проверка.

Моят 9-ти ден и все още не знам нищо за 3-те висящи тегления.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Трябва да чакам, казва поддръжката. Документите трябва да се проверят. Днес е 14 ден. Много е зле. При мен е около 1800 евро.


Автоматичен превод:
webse1984
преди 9 месеца

Добро утро, ако не пристигнат до вечерта, разбира се, че можете да пуснете жалба, защото 14 дни ще минат, бях отчаяна, но ето че намерих помощта, от която имах нужда! не се притеснявай, вярвам, че ще ги получиш накрая!

Автоматичен превод:
1...5 6 7...36
Отидете на страницаот 36 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини