ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 34)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73751 преглеждания 697 отговора |
|
1...33 34 35
преди 1 месец

Остават ми само 2 заявки за проверка, които продължавам да получавам откази

това е селфи, извлечение от данъчната сметка за периода, който искат и договор за наем, който няма как да изпратя, защото живея с родителите си и нищо не ми пише

как да продължа?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам проблем с ваучер, който не ми е даден поради грешка в сайта. Имам доказателство.

Има ли смисъл да подавам жалба тук?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли ни разказали повече подробности за това, моля?

Какъв вид ваучер трябваше да получите и опитахте ли да се свържете с поддръжката на казиното?

За да се опитаме да помогнем в тази ситуация, трябва да знаем повече, така че, моля, отговорете възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Остават ми само 2 заявки за проверка, които продължавам да получавам откази

това е селфи, извлечение от данъчната сметка за периода, който искат и договор за наем, който няма как да изпратя, защото живея с родителите си и нищо не ми пише

как да продължа?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В този случай със сигурност бих препоръчал да подадете жалба тук до нашия екип. Ние ще се опитаме да помогнем с вашия процес на проверка и се надяваме, че казиното също ще комуникира с нас, така че всичко може да бъде разрешено.

Моля, последвайте този линк , където можете да го изпратите и да опишете всичко подробно за по-добра и по-бърза комуникация.

Как бихте казали, че казиното комуникира с вас? Получавате ли помощ от поддръжката винаги, когато е необходимо или не толкова?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, исках да знам дали това казино spinanga плаща, когато теглите парите или е измама, току-що направих първата си заявка за теглене днес и съм малко уплашен

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

Това е офис, който не плаща!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, оказа се, че съм много притеснен. Днес току-що поисках да изтегля пари от казино Spinanga, но от това, което чета, депозитът закъснява много и понякога дори не пристига. Много ме е страх, защото е разочароващо да оставиш парите и след това да не можеш да получиш нищо.

Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

здравей Ако прочетете тази тема, наистина ще разберете, че това казино обикновено закъснява с плащанията, но обикновено играчите получават пари.

Ако видите, че това наистина продължава дълго време, ние сме тук, за да ви помогнем. Само имайте предвид, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.

Вярвам, че за първи път се оттегляте от там, нали? Бяхте ли помолени да преминете през проверката?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, добро утро. Да, правилно е. За първи път тегля от това казино. За момента не са ми искали никаква проверка, но не изключвам да има.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

можете ли да ми помогнете Казиното също не иска да ми плати..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, добро утро. Да, правилно е. За първи път тегля от това казино. За момента не са ми искали никаква проверка, но не изключвам да има.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, непременно ни дръжте в течение за всичко, свързано с това.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим. Така че, ако видите, че наистина отнема много време, уведомете ни и ще бъдете добре дошли да подадете жалба, за да може нашият екип да помогне.

Не се притеснявайте, ние сме тук за вас. добре

Автоматичен превод:
преди 1 месец

можете ли да ми помогнете Казиното също не иска да ми плати..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разкажете ни повече за проблема с това казино, моля? Само така бихме могли да помогнем.

Също така, моля, уведомете ни, ако имате същия проблем тук или това, че сте публикували и в двете теми, е просто грешка?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви много, при всички случаи ще ви държа в течение чрез общия помощен чат. Вече ми казаха, че ще отнеме много време, тъй като имат голям обем заявки.

Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

Поддръжката информира ли ви за тази ситуация? Че са претоварени с тегления?

Моля, знайте, че не е нищо необичайно, честно казано, че може да се случи. Надяваме се, че ще успеят да разрешат всичко скоро и все пак ще си получите парите.

Ще чакаме тук следващата ви актуализация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

За момента днес получих първия имейл, че едно от 3-те ми тегления е одобрено и нещо повече, влязох в банковата си сметка и първото пристигна. Истината е, че съм изненадан, ако не, така че за тази част добре, надявам се да пристигне възможно най-скоро. Все още имам още 2 тегления за потвърждение и пристигане. Тъй като направих 3, ще ви държа в течение.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

Това звучи наистина обещаващо. Благодарим ви за тази актуализация и елате с друга скоро, моля.😉

Така че наистина може да е имало известно забавяне поради многото направени тегления. Какво ще кажете?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, имам въпрос, Spinanga Casino, разбрах, че принадлежи към групата Rabidi NV.

Знам, че тази група има други казина, има ли проблем, ако имам акаунти във всички казина, принадлежащи на един и същи собственик?

Автоматичен превод:
DiegoVB
преди 3 седмици

Здравейте, не виждам проблем, ако имате сметки във всяко казино от тази група. Защо питаш, имаш ли подозрения или нещо, което би трябвало да не е наред? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Случва се да съм регистриран в почти всичките им казина от миналата година и от един момент на следващ, те са затворили сметката ми в почти всички свои казина, без изобщо да са ги използвали.


Но също така съм регистриран в други казина, за които откривам, че също имат същия собственик, и акаунтите ми остават активни без никакъв проблем.

Автоматичен превод:
DiegoVB
преди 3 седмици

Вероятно би било най-добре да знаете защо някои от вашите акаунти са били затворени, но ако можете да използвате други акаунти без проблеми, не виждам проблем. Ако казиното закрие акаунта ви, те имат право да го направят, стига да нямате средства там и те решат да го направят. За съжаление в някои от тези случаи не е необходимо да посочват причина.

Въпреки това, както казах, не виждам защо не можете да отворите сметка в друго казино от този собственик, освен ако не сте извършили някакъв вид злоупотреба или измама срещу казината, в които сте затворили акаунтите си.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те всъщност са казино, което никога не съм използвал, просто повярвах на акаунтите, защото според вашата оценка бяха безопасно казино.

Това затваряне на акаунтите ми дойде след актуализация на поверителността, получих няколко имейла от техните различни казина, с една и съща информация, смея да твърдя, че те са копие и поставяне на едно и също съобщение.

Има някои казина, в които не са затворили акаунта ми и мога да продължа да го използвам, съмнението ми беше дали това е нарушение на техните правила и условия, тъй като разбирам, че не можете да се регистрирате повече от веднъж в едно и също казино.

Автоматичен превод:
1...33 34 35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини