ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 33)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73860 преглеждания 697 отговора |
|
1...32 33 3435
Jaro
преди 1 месец

Колкото и да е странно, платиха ми с доплащане на Postepay от сметка, която не познавам.

Те ще са прочели имейла ми с думите на готвача на пица.


Главният готвач на пица казва на клиента, че ако пицата е добра, кажете на другите, само пицата е гадна, кажете ми.

И тогава казах, че не искам да пиша нещо на Trustpilot...

Може би вие от казино гурото сте направили нещо? Трябва да са видели съобщението ви и да са се ядосали.


Както и да е, няма да ми отворят акаунта отново. Някаква Симон го затвори за мен. Не съм давал заявка за затваряне. Безполезен и лицемерен инструмент. Изключвайки се от сайт, вие се правите на лунатик... можете да отворите един на друг... има еднакви афилиейти.

Играя от 30 години...това означава, че не съм победител...никой не е станал богат с хазарт...напротив...ако играя от 30 години, значи знам как да управлявам банкрола си и имам мислене не като на покер играч, а почти. Вместо това мисля за него като за натрапчив комарджия...за мен това е като престъпление...за да спечелиш, трябва да спреш и да си доволен от евентуалната печалба, но за да спечелиш, също трябва да знаеш как да губиш...да спреш или сменете слотовете. За натрапчивите комарджии това ограничение не съществува...има само първо място...или мега джакпот...за тях загубата в хедсъп покер е като загуба на турнира.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що ми платиха, благодаря ви много, не го очаквах наистина, много ви благодаря, екип

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що ми платиха, наистина не го очаквах, благодаря много екип за вашата ценна помощ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И така и не ми платиха, взеха ми парите от сметката, салдото е 0, все едно не съм играл.. такава фирма са

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що ми платиха, наистина не го очаквах, благодаря много екип за вашата ценна помощ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Удивително е да видя, че и на двама ви е платено! много се радвам за теб

Тъй като имате доста интензивни преживявания с това казино, които са завършили достатъчно щастливо, какво ще кажете да ги споделите с останалите? Бихте ли се заинтересували да напишете потребителска рецензия? 🙂

Разгледайте този раздел, за да разберете как другите са направили преглед на казината. Не се притеснявайте обаче; не е нужно да допринасяте. Това е просто идея. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колкото и да е странно, платиха ми с доплащане на Postepay от сметка, която не познавам.

Те ще са прочели имейла ми с думите на готвача на пица.


Главният готвач на пица казва на клиента, че ако пицата е добра, кажете на другите, само пицата е гадна, кажете ми.

И тогава казах, че не искам да пиша нещо на Trustpilot...

Може би вие от казино гурото сте направили нещо? Трябва да са видели съобщението ви и да са се ядосали.


Както и да е, няма да ми отворят акаунта отново. Някаква Симон го затвори за мен. Не съм давал заявка за затваряне. Безполезен и лицемерен инструмент. Изключвайки се от сайт, вие се правите на лунатик... можете да отворите един на друг... има еднакви афилиейти.

Играя от 30 години...това означава, че не съм победител...никой не е станал богат с хазарт...напротив...ако играя от 30 години, значи знам как да управлявам банкрола си и имам мислене не като на покер играч, а почти. Вместо това мисля за него като за натрапчив комарджия...за мен това е като престъпление...за да спечелиш, трябва да спреш и да си доволен от евентуалната печалба, но за да спечелиш, също трябва да знаеш как да губиш...да спреш или сменете слотовете. За натрапчивите комарджии това ограничение не съществува...има само първо място...или мега джакпот...за тях загубата в хедсъп покер е като загуба на турнира.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте

Може да е съвпадение, може и да не е. Представител на казино с акаунт, регистриран на нашия сайт, е информиран за всяка жалба, подадена срещу казиното, което представлява. 🙂

За добро или лошо, въпреки че ме остави със странно чувство, радвам се, че свърши по този начин.

Мисля, че има справедлива разлика между вкуса на даден продукт и сложното изживяване, като например времето за изчакване, желанието на персонала да задоволи клиентите или може би разнообразието в менюто също играе роля в нещо толкова сложно, колкото трябва да бъде прегледът. Вашето сравнение с пица е добро и със сигурност се отнася за подхода на честните отзиви като цяло.

Благодарим ви, че повдигнахте истинския аспект на дългосрочния хазарт. Постоянно се стремим да поддържаме това видимо за общността. Никой не забогатява и колкото по-дълго играете, толкова по-голяма е вероятността да загубите всичко. Споменавате тридесет години? Това е невероятно дълга история на хазарта и е страхотно да видиш някой с такова ниво на опит да е толкова отговорен и наясно с риска!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И така и не ми платиха, взеха ми парите от сметката, салдото е 0, все едно не съм играл.. такава фирма са

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Доколкото мога да разбера от отворената ви жалба, изглежда има нещо повече от обичайния KYC процес. Забелязах и отменени залози, например. Съжалявам, както можете да си представите, един сложен въпрос изисква повече време, за да стигнете до дъното и да намерите справедлив подход. Чакай, знам, че е трудно. Ще поддържаме връзка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих имейл от поддръжката. Акаунтът е окончателно затворен.

Дори тук в Италия се случва, че за спортни залагащи, които са победители, намаляват залога ви или ви затварят без мотивация. Но аз играя само на слотове. Харесвам незабавната печалба. Не разбирам от спорт.

След това има други сайтове, които са идентични с тях, сякаш са клонинги. Така че спинанга не мисля, че ще има голям напредък с този тип оттегляне.

Тук в Италия играя на сайт, който винаги губя, но въпреки това го играя. Защото можете както да депозирате, така и да теглите дори едно евро наведнъж с десетични знаци. Страхотно, когато трябва да извадите рестото от портфейла си, за да имате кръгла сметка. хаха

О, и тогава тегленето на postepay е толкова незабавно, че дори нямам време да отворя приложението на банката, че вече ги имам в сметката си.

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 месец

О, значи най-вероятно все пак казиното следва определена логика.

Е, според мен е за предпочитане да получиш парите и да се изнесеш, отколкото да продължиш да играеш с такива ограничения. Все още не съм сигурен дали обаче има смисъл да намалим нечий максимален залог, за да намалим потенциалната вреда от хазарта. Трябва да помисля за това.

Относно „сестринските" казина" или казината, свързани със Спинанга, надявам се, че мога да помогна малко:

Според нашата система те са под едно управление:

file

+ Казино Номини

Знаете ли за открити акаунти в тези сайтове?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Както си представях... много примамки.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

много ви благодаря

Значи не трябва да отварям сметки при тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитвам се да се регистрирам

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 месец

Хм, а защо се опитваш да се регистрираш и в тези казина? Искате ли да опитате сродни сайтове или каква е причината?

Това наистина не го разбирам: "Значи не трябва да отварям сметки при тях?" Чувствайте се свободни да ми дадете обяснение. Защо трябва да отворите сметка в тези казина? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се на всички тях. Имат едни и същи доставчици. Няма нужда от проверка, тъй като...ще видим.

Същият чат. Същият метод на депозит.

Все още не съм опитвал да тегля.

Nova jackpot също има същите доставчици и същата поддръжка.

Автоматичен превод:
Nihu888
преди 1 месец

Може да съм изгубен в разговора, но все пак ще бъда много изненадан да разбера, че не е необходимо да се регистрирате. 🙂

Дори ако казината са под едно и също управление или принадлежат към една и съща група, винаги трябва да регистрирате акаунт във всеки сайт, в който искате да играете. Създаването на акаунт създава правно споразумение между вас и казиното - нещо, което човек не може да избегне.

Въпреки че мисля, че някои казина наистина не са толкова стриктни по отношение на проверката на дъщерни сайтове. Говорейки за това, предпочитате ли да играете под непроверен акаунт?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но нямам проблем да се проверява..но отделно управление ли е? Имам предвид, че ако спечеля, може би ще ме блокират? Тъй като вече ми затвориха акаунта в spinanga за конвулсивен хазарт...хахаха..

Похарчих 20 и спечелих 100..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

искам да попитам

Как мога да променя личните си данни, ако съм написал грешен адрес на живеене?

Имам 2 тегления от сметката си за повече от 17 работни дни и все още нямам пари в сметката си


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но нямам проблем да се проверява..но отделно управление ли е? Имам предвид, че ако спечеля, може би ще ме блокират? Тъй като вече ми затвориха акаунта в spinanga за конвулсивен хазарт...хахаха..

Похарчих 20 и спечелих 100..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че бавно започвам да разбирам какво се случва. Значи отворихте сметка в друго казино и се притеснявате, че те ще ви отнемат печалбите и ще затворят сметката ви, защото са я затворили в казино Spinanga, нали? Искам да кажа, че определено има такива неща между сестринските казина, имам предвид, че те могат да споделят информация, но ако не сте казали изрично нищо в конкретно казино, че искате да закриете акаунта си или сте пристрастен към хазарта, тогава аз не вижте защо не трябва да ви бъде позволено да се оттеглите.

Въпреки това, ако ви платят и отново закрият друг акаунт в друго казино, тогава няма да създавам или да играя в друго дъщерно казино. Така че, ако имате проблем с теглене, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

искам да попитам

Как мога да променя личните си данни, ако съм написал грешен адрес на живеене?

Имам 2 тегления от сметката си за повече от 17 работни дни и все още нямам пари в сметката си


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, трябваше ли да бъдете потвърдени? Мисля, че такъв въпрос винаги трябва да се отправя към казиното, за да знаят за него и да ви помогнат. Те трябва да знаят най-добре какво да правят или на кого да пишат.

Все пак 17 дни биха ми били напълно достатъчни, има ли причина да е толкова?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам проблем с ваучер, който не ми е даден поради грешка в сайта. Имам доказателство.

Има ли смисъл да подавам жалба тук?

Автоматичен превод:
1...32 33 3435
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини