ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 31)

преди 7 месеца от Miikkuli
|
52347 преглеждания 611 отговора |
|
1...30 31
Добавете пост
Elisabet11
преди 2 седмици

хей Това наистина е хубаво да се чуе. Надяваме се, че скоро ще имате парите си.

Моля, не забравяйте да ни информирате, когато това се случи. Ще чакаме добрите новини.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Вече съм кредитиран! По всяко време, момчета, ако искате да играете в тази компания! Знайте, че са необходими точно 14 дни, за да видите възнесението.

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 2 седмици

Добри новини, казиното плаща предимно на играчи, но те знаят, че отнема точно толкова време, колкото казвате, така че ще трябва да бъдат по-търпеливи. Радвам се, че се получи добре.

Мислиш ли, че ще играеш отново тук?

Автоматичен превод:
Публикация на DairaArmijo е изтрит от Romi
Причина: Реклама
Jaro
преди 2 седмици

Не мисля така 🤣

Автоматичен превод:
Elisabet11
преди 1 седмица

Определено разбирам решението. Често задавам този въпрос на играчите, защото знам, че някои хора нямат нищо против да чакат две седмици казиното да плати. Разбира се, повечето играчи биха казали, че две седмици са достатъчни, така че и аз не съм изненадан от този подход.

Предполагам, че другаде ще се справите по-добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

и това е абсурдно и чакам тегленето си в това казино от три дни, но парите не са пристигнали, все още се проверяват. крадци ще подам жалба

Автоматичен превод:
maskioui739
преди 1 седмица

О, съжалявам, че го споменавам; просто ние даваме на казината доста малко време, за да се справят с изплащанията. Предлагам ви да се подготвите за малък шок - това са цели 14 дни.

Както и да е, това означава ли, че заявеното теглене все още не е прието? От другите ви думи изглежда, че бихте могли лесно да се оттеглите от това казино в миналото, така че може би просто трябва да сте търпеливи. Все пак опитахте ли да помолите поддръжката на казиното?

Може да си струва да опитате.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тегленията приключиха!

Благодаря много!


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бях направил друга заявка за теглене, която беше кредитирана 3 работни часа по-рано, отколкото очаквах!

Днес беше включено и това, което бях правил 12 дни

Автоматичен превод:
ATHINA21
преди 1 седмица

Радвам се, че получихте парите, въпреки че чакахте малко повече.

Ще информирам нашия екип за оплаквания за това, така че вашият случай да не приключи като отхвърлен.

Сега ще продължиш ли да играеш там? 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Е, здравейте отново!!! Няма и година... пак пиша за тая свалка.. Тегленето е направено на 09.08. Днес отмениха тегленето и това е. Без приказки. Нито ми дадоха депозита, нито нищо... Има 0 по сметката. Готино. Не са искали никакви проверки или нещо подобно... file

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
ATHINA21
преди 4 дни

Атина, мисля, че съм на сайта на същата компания, не по необходимост, но имам 8.5k rtbet, изтеглих 1.5 и все още не чакам нищо на 5-ия ден, вероятно ще получа 1500 на 14 дни 😂😂

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Е, здравейте отново!!! Няма и година... пак пиша за тая свалка.. Тегленето е направено на 09.08. Днес отмениха тегленето и това е. Без приказки. Нито ми дадоха депозита, нито нищо... Има 0 по сметката. Готино. Не са искали никакви проверки или нещо подобно... file

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Съжалявам за това неудобство.

Опитахте ли да се свържете с поддръжката по имейл, за да разберете повече относно ситуацията?

Нашият екип няма да може да се намеси толкова рано, така че се надяваме скоро да получите някакво обяснение. Не забравяйте да ни уведомите за всички актуализации, които имате.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Атина, мисля, че съм на сайта на същата компания, не по необходимост, но имам 8.5k rtbet, изтеглих 1.5 и все още не чакам нищо на 5-ия ден, вероятно ще получа 1500 на 14 дни 😂😂

Автоматичен превод:
преди 3 дни

хей Имахте предвид това казино , моля?

Ако е възможно, опитайте се да запазите разговора в официалната нишка на казиното , моля.🙏 Не бихме искали да смесваме казината. Други потребители може да си помислят, че проблемът е свързан със Spinanga.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

На имейли не отговарят, но в чата сами виждате какво пишат... нищо!

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Не, няма да продължа, вече затворих акаунта си

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 3 дни

Да, знам, че една и съща компания има много казина и те правят всичко по същия начин

Автоматичен превод:
преди 3 дни

На имейли не отговарят, но в чата сами виждате какво пишат... нищо!

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Понякога чатът на живо не е информиран за проблеми с тегленето в казиното, така че изобщо не съм изненадан от този отговор. Основното нещо е наистина да работим върху това, както се казва, че финансовият отдел ще го направи.

Надяваме се, че скоро ще имаме някои актуализации.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Не, няма да продължа, вече затворих акаунта си

Автоматичен превод:
преди 3 дни

разбирам По-добре продължете напред, нали?

Автоматичен превод:
1...30 31
Отидете на страницаот 31 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още