ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 7 месеца от Miikkuli
|
53090 преглеждания 612 отговора |
|
1...24 25 26...32
Добавете пост
преди 2 месеца

отново беше отхвърлен!

Изпратих всички транзакции

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?

Автоматичен превод:
teoioannou
преди 2 месеца

Тъй като съм го правил в Stoichiman, това зависи изцяло от тях и от това колко добър клиент сте, за да ви направят услуга. Ако имате предстоящо теглене, не бързайте да се радвате, защото може да го отменят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.

Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.

Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file И те отговориха така

Автоматичен превод:
MRN93
преди 2 месеца

Сега също чакам изписване от 17 дни. Всеки ден се казва, че сме уведомили отговорния отдел, че ще считат изтеглянето за спешно. Днес дори като "висок" бърз. Много ми е странно, че наистина нищо не се случва. На имейлите не се отговаря и въпреки многобройните дискусии в чат на живо, въпросът не е напреднал никъде. Би било хубаво да получа контактите на висшето ръководство, за да може въпросът да бъде прегледан.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 2 месеца

Същото и за мен

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че трябва да го направя. ще ми помогнеш ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Виждам, че вие сами сте го усвоили и затова Томас е описал всичко, което трябва да знаете. Засега ще трябва да имаме търпение и можете да проверявате от време на време в казиното, за да видите дали ще научите нещо ново.

Ако го направиш, ще съм тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, това определено е проблем, защото трябва да използвате всичко в казиното изключително на свое име. Нямате право да зареждате чужда сметка, така че мисля, че проверката вероятно ще бъде доста трудна и в крайна сметка ще се провали. Такива неща са основни и винаги са записани в Общите условия.

Играхте ли в казиното за първи път?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

отново беше отхвърлен!

Изпратих всички транзакции

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, Боже, дори не се надявах, че ще бъде отхвърлено от казиното отново. Продължават ли да дават същата причина или този път беше за нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:
Публикация на TinoElina е изтрит
Jaro
преди 2 месеца

Така е вече точно 3 седмици!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е доста, бих казал. В този случай ще трябва да изчакаме да видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие по-нататък, защото в този случай наистина не знам какво да кажа. Намирам всичко за плачещо. Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Със сигурност можете да опитате да поискате теглене, но изобщо не съм сигурен как ще стане. Но можеш да ме уведомиш.

Късмет

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Вече не разбирам какво искат

file

Автоматичен превод:
Публикация на TinoElina е изтрит
Jaro
преди 2 месеца

Може би все още биха харесали картата? file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

не мога да кача нищо тук! Бутонът за качване просто го няма!

file

Автоматичен превод:
1...24 25 26...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още