НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 25)

 от Miikkuli
|
116 461 преглеждания 840 отговора |
|
1...24 25 26...43

В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.

Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...

file

Автоматичен превод:

file И те отговориха така

Автоматичен превод:
MRN93

Сега също чакам изписване от 17 дни. Всеки ден се казва, че сме уведомили отговорния отдел, че ще считат изтеглянето за спешно. Днес дори като "висок" бърз. Много ми е странно, че наистина нищо не се случва. На имейлите не се отговаря и въпреки многобройните дискусии в чат на живо, въпросът не е напреднал никъде. Би било хубаво да получа контактите на висшето ръководство, за да може въпросът да бъде прегледан.

Автоматичен превод:
mikoppirkka

Същото и за мен

Автоматичен превод:

Мисля, че трябва да го направя. ще ми помогнеш ли

Автоматичен превод:

Виждам, че вие сами сте го усвоили и затова Томас е описал всичко, което трябва да знаете. Засега ще трябва да имаме търпение и можете да проверявате от време на време в казиното, за да видите дали ще научите нещо ново.

Ако го направиш, ще съм тук.

Автоматичен превод:

здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?

Автоматичен превод:

Здравейте, това определено е проблем, защото трябва да използвате всичко в казиното изключително на свое име. Нямате право да зареждате чужда сметка, така че мисля, че проверката вероятно ще бъде доста трудна и в крайна сметка ще се провали. Такива неща са основни и винаги са записани в Общите условия.

Играхте ли в казиното за първи път?

Автоматичен превод:

отново беше отхвърлен!

Изпратих всички транзакции

file

Автоматичен превод:

О, Боже, дори не се надявах, че ще бъде отхвърлено от казиното отново. Продължават ли да дават същата причина или този път беше за нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:
Jaro

Така е вече точно 3 седмици!

Автоматичен превод:
Jaro

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:

Това е доста, бих казал. В този случай ще трябва да изчакаме да видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие по-нататък, защото в този случай наистина не знам какво да кажа. Намирам всичко за плачещо. Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:

Със сигурност можете да опитате да поискате теглене, но изобщо не съм сигурен как ще стане. Но можеш да ме уведомиш.

Късмет

Автоматичен превод:
Jaro

Вече не разбирам какво искат

file

Автоматичен превод:
Jaro

Може би все още биха харесали картата? file

Автоматичен превод:

не мога да кача нищо тук! Бутонът за качване просто го няма!

file

Автоматичен превод:

Поисках теглене от 6/22 и все още нищо

Автоматичен превод:
mpatarias777

Моят върви от 14.06 и дори верификацията не е минала

Автоматичен превод:

не мога да кача нищо тук! Бутонът за качване просто го няма!

file

Автоматичен превод:

Виждам, че това става все по-трудно и по-трудно за вас да проверите. Написахте в чата на живо, че не можете да доставяте документи, защото не можете да ги качите?

Също така забелязах, че жалбата е напреднала и сега казиното трябва да отговори на нея, така че твърдо вярвам, че това ще внесе малко светлина в цялата тази ситуация и в крайна сметка тя ще бъде разрешена.

Ако има нещо ново не се колебайте да пишете.

Автоматичен превод:

Поисках теглене от 6/22 и все още нищо

Автоматичен превод:

Здравейте, даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите и виждам, че това не се е случило във вашия случай. Ето защо бих ви предложил да започнете, като отворите жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако проявявате интерес, можете да го отворите, като кликнете върху тази връзка. ⬅️

Въпреки това, тъй като чакахте повече от 2 седмици, казиното каза ли ви причината? Успяхте ли да потвърдите акаунта си? Играхте ли с някакъв бонус?

Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro

Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща file

Автоматичен превод:

Проверка от 3 седмици 😩

file

Автоматичен превод:
1...24 25 26...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини