ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
74515 преглеждания 697 отговора |
|
1...24 25 26...35
преди 4 месеца

В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.

Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file И те отговориха така

Автоматичен превод:
MRN93
преди 4 месеца

Сега също чакам изписване от 17 дни. Всеки ден се казва, че сме уведомили отговорния отдел, че ще считат изтеглянето за спешно. Днес дори като "висок" бърз. Много ми е странно, че наистина нищо не се случва. На имейлите не се отговаря и въпреки многобройните дискусии в чат на живо, въпросът не е напреднал никъде. Би било хубаво да получа контактите на висшето ръководство, за да може въпросът да бъде прегледан.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 4 месеца

Същото и за мен

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че трябва да го направя. ще ми помогнеш ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виждам, че вие сами сте го усвоили и затова Томас е описал всичко, което трябва да знаете. Засега ще трябва да имаме търпение и можете да проверявате от време на време в казиното, за да видите дали ще научите нещо ново.

Ако го направиш, ще съм тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, това определено е проблем, защото трябва да използвате всичко в казиното изключително на свое име. Нямате право да зареждате чужда сметка, така че мисля, че проверката вероятно ще бъде доста трудна и в крайна сметка ще се провали. Такива неща са основни и винаги са записани в Общите условия.

Играхте ли в казиното за първи път?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

отново беше отхвърлен!

Изпратих всички транзакции

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, Боже, дори не се надявах, че ще бъде отхвърлено от казиното отново. Продължават ли да дават същата причина или този път беше за нещо друго?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Така е вече точно 3 седмици!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!

След това отново изпратих цялата транзакция на банката

Вече не разбирам всичко!

Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е доста, бих казал. В този случай ще трябва да изчакаме да видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие по-нататък, защото в този случай наистина не знам какво да кажа. Намирам всичко за плачещо. Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Със сигурност можете да опитате да поискате теглене, но изобщо не съм сигурен как ще стане. Но можеш да ме уведомиш.

Късмет

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Вече не разбирам какво искат

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Може би все още биха харесали картата? file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

не мога да кача нищо тук! Бутонът за качване просто го няма!

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поисках теглене от 6/22 и все още нищо

Автоматичен превод:
mpatarias777
преди 4 месеца

Моят върви от 14.06 и дори верификацията не е минала

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

не мога да кача нищо тук! Бутонът за качване просто го няма!

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виждам, че това става все по-трудно и по-трудно за вас да проверите. Написахте в чата на живо, че не можете да доставяте документи, защото не можете да ги качите?

Също така забелязах, че жалбата е напреднала и сега казиното трябва да отговори на нея, така че твърдо вярвам, че това ще внесе малко светлина в цялата тази ситуация и в крайна сметка тя ще бъде разрешена.

Ако има нещо ново не се колебайте да пишете.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поисках теглене от 6/22 и все още нищо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите и виждам, че това не се е случило във вашия случай. Ето защо бих ви предложил да започнете, като отворите жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако проявявате интерес, можете да го отворите, като кликнете върху тази връзка. ⬅️

Въпреки това, тъй като чакахте повече от 2 седмици, казиното каза ли ви причината? Успяхте ли да потвърдите акаунта си? Играхте ли с някакъв бонус?

Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проверка от 3 седмици 😩

file

Автоматичен превод:
1...24 25 26...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини