В крайна сметка чатът спря да отговаря на същите съобщения.
Според тях няма проблеми с плащанията и чакам от няколко седмици xD и плащането е на финален етап. Не вярвам да го изплатят и може би парите ще се върнат в основната сметка...
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Сега също чакам изписване от 17 дни. Всеки ден се казва, че сме уведомили отговорния отдел, че ще считат изтеглянето за спешно. Днес дори като "висок" бърз. Много ми е странно, че наистина нищо не се случва. На имейлите не се отговаря и въпреки многобройните дискусии в чат на живо, въпросът не е напреднал никъде. Би било хубаво да получа контактите на висшето ръководство, за да може въпросът да бъде прегледан.
I have now also been waiting for discharge for 17 days. Every day it is said that we informed the responsible department that they will consider the withdrawal as urgent. Today even as a "high" rush. It's very strange to me that nothing really happens. Emails are not answered and despite numerous live chat discussions, the matter has not progressed anywhere. It would be nice for me to get the contacts of the upper management so that the matter can be reviewed.
Olen nyt myös odottanut kotiutusta 17 päivää. Joka päivä sanotaan, että ilmoitimme vastaavalle osastolle, että huomioivat noston kiirrellisenä. Tänään jopa "korkeana" kiireenä. On minusta hyvin outoa, että mitään ei oikeasti tapahdu. Sähköposteihin ei vastata ja lukuisista live chat keskusteluista huolimatta asia ei ole edennyt mihinkään. Minusta olisi kiva saada johtoportaan kontaktit, jotta saataisiin asia käytyä läpi.
Виждам, че вие сами сте го усвоили и затова Томас е описал всичко, което трябва да знаете. Засега ще трябва да имаме търпение и можете да проверявате от време на време в казиното, за да видите дали ще научите нещо ново.
Ако го направиш, ще съм тук.
I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new.
If you do, I'll be here.
здравейте, преди няколко седмици направихме няколко депозита в сметката на мой приятел в казино spinanga с моята собствена карта и след това направихме теглене от картата на моя приятел. След няколко дни беше поискана проверка както на моя, така и на неговия акаунт. В неговия акаунт поискайте моята собствена карта за проверка (която вече съм изпратил за проверка в моя собствен акаунт). Да му пратя ли моята карта за проверка или ще има проблем, защото не е на негово име?
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Здравейте, това определено е проблем, защото трябва да използвате всичко в казиното изключително на свое име. Нямате право да зареждате чужда сметка, така че мисля, че проверката вероятно ще бъде доста трудна и в крайна сметка ще се провали. Такива неща са основни и винаги са записани в Общите условия.
Играхте ли в казиното за първи път?
Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions.
Did you play in the casino for the first time ?
О, Боже, дори не се надявах, че ще бъде отхвърлено от казиното отново. Продължават ли да дават същата причина или този път беше за нещо друго?
Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ?
Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!
След това отново изпратих цялата транзакция на банката
Вече не разбирам всичко!
Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Така е вече точно 3 седмици!
It's been like this for exactly 3 weeks now!
Geht jetzt schon seit genau 3 Wochen so !
Да, има ли начин поне да си върнете парите, които са в сметката
Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back
Така че изпратих пълната история на транзакциите като PDF и след това дойде това!
След това отново изпратих цялата транзакция на банката
Вече не разбирам всичко!
Винаги можех да се удостоверя навсякъде без никакви проблеми
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Това е доста, бих казал. В този случай ще трябва да изчакаме да видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие по-нататък, защото в този случай наистина не знам какво да кажа. Намирам всичко за плачещо. Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне.
That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.
Вече не разбирам какво искат
I don't understand what they want anymore
verstehe nicht mehr was die möchten
Може би все още биха харесали картата?
Would they perhaps still like the card?
möchten die vielleicht noch die Karte haben ?
Моят върви от 14.06 и дори верификацията не е минала
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Виждам, че това става все по-трудно и по-трудно за вас да проверите. Написахте в чата на живо, че не можете да доставяте документи, защото не можете да ги качите?
Също така забелязах, че жалбата е напреднала и сега казиното трябва да отговори на нея, така че твърдо вярвам, че това ще внесе малко светлина в цялата тази ситуация и в крайна сметка тя ще бъде разрешена.
Ако има нещо ново не се колебайте да пишете.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Здравейте, даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите и виждам, че това не се е случило във вашия случай. Ето защо бих ви предложил да започнете, като отворите жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако проявявате интерес, можете да го отворите, като кликнете върху тази връзка. ⬅️
Въпреки това, тъй като чакахте повече от 2 седмици, казиното каза ли ви причината? Успяхте ли да потвърдите акаунта си? Играхте ли с някакъв бонус?
Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.