ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 26)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
68793 преглеждания 683 отговора |
|
1...25 26 27...35
Добавете пост
преди 4 месеца

Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, ако не сте получили повече и продължавате да получавате едни и същи общи отговори, тогава ще пусна жалба на връзката, която споделих с вас в последния си отговор. В момента видях, че казиното има доста открити оплаквания и много играчи изпитват забавяне на тегленията, но в крайна сметка, въпреки че е минало доста време, казиното е платило на играчите досега.

Така че силно вярвам, че и в този случай ще е така и няма да имате повече проблеми.

Ако нещо се промени, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проверка от 3 седмици 😩

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Получихте ли актуализацията по имейл, както пише на екранната снимка, която изпратихте? Ако е така, какво беше съдържанието или какво ви казаха? Съжалявам, че чакате толкова дълго и че все още е невъзможно да се провери, ще изгубя търпение.

Но за съжаление не можем да направим нищо, освен да чакаме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Трудно е да се повярва, че са имали толкова много заявки за теглене за един месец... Мисля, че всяко уважаващо себе си казино би решило този въпрос по друг начин, вместо да анулира тегленето след 10 дни поради техническа грешка, което прави време за изчакване за теглене по-дълго. Правилата на казиното гласят, че обработката на теглене отнема до 3 работни дни и ако играчът не спазва правилата, той незабавно се наказва... Няма справедливост xD

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

който дойде по имейл

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трудно е да се повярва, че са имали толкова много заявки за теглене за един месец... Мисля, че всяко уважаващо себе си казино би решило този въпрос по друг начин, вместо да анулира тегленето след 10 дни поради техническа грешка, което прави време за изчакване за теглене по-дълго. Правилата на казиното гласят, че обработката на теглене отнема до 3 работни дни и ако играчът не спазва правилата, той незабавно се наказва... Няма справедливост xD

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, разбирам какво казваш и мисля, че имаш право. Знаем обаче, че тегленията може да се забавят не само от казиното, но и от други фактори. Ето защо ние също така даваме на казината 14 дни, за да решат проблема и ако не го направят, съветваме играчите да се оплачат. Знам, че всеки вероятно би искал да получи парите по-рано и да не се налага да го подава, но понякога вероятно не е възможно. Както и да е, надявам се всички, които чакат, да си видят парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

който дойде по имейл

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли документите да им бъдат доставени отново или не? Последният път, когато го видях, беше проблем. Въпреки това вероятно не сте продължили напред и аз започвам да се притеснявам, но така или иначе жалбата е все още отворена и трябва да се надяваме, че може да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Това вече пристигна, така че очевидно все още се проверява, вече не мога да качвам нищо!

file

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И пак анулираха плащането... този път след 10 дни. Това казино е ужасно

Автоматичен превод:
MRN93
преди 3 месеца

Да, това е наистина ужасно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поисках потвърждение за превода и не искат да ми го пратят... Защото уж банката ми е виновна, че не съм получил парите. ИЗМАМА! И парите могат да се прехвърлят от други казина без никакви проблеми.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, парите бяха изпратени? Мислех, че е отменен?

Автоматичен превод:
MRN93
преди 3 месеца

О, парите бяха изпратени? Мислех, че е отменен?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Според тях те са били изпратени, но банката е анулирала превода и парите са им върнати.

Така че в крайна сметка не ги получих

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще се радвам, ако можем да направим крачка напред, но от 14 юни, когато поисках първото изплащане, нищо не се случи ☹️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това вече пристигна, така че очевидно все още се проверява, вече не мога да качвам нищо!

file

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че ще трябва да изчакате, докато стане наличен или казиното ви даде актуализация. Но не разбирам, че ако те молят да направиш нещо, то не може да се качи, нелогично ми е.

Въпреки това опитахте ли да попитате, ако не работи, ако можете да го изпратите и по имейл? Мислех за това като възможност.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Според тях те са били изпратени, но банката е анулирала превода и парите са им върнати.

Така че в крайна сметка не ги получих

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И така, когато казиното ви каза, че има проблем от страна на банката, опитахте ли да се свържете с банката, за да разберете дали това наистина е така или те имат проблем? Може и да не е лоша идея.

Както и да е, ако имате оплакване, вярвам, че можем да ви помогнем и се надяваме, че ще получите парите си.

Ще ти стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Питал съм всичко и винаги съм получавал същия отговор! Изчакай и виж!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Отговор в чата

filefile

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 3 месеца

Мисля, че дори вече няма смисъл, защото всеки отговор е един и същ. Бих се опитал да им пиша веднъж на 2-3 дни, но вероятно вече не и за съжаление ще трябва да изчакате.

Надявам се, че казиното ще отговори на оплакването ви и ще изясни ситуацията. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Свързах се с банката и те ми казаха, че трябва да им изпратя потвърждение за превод от Spinanga (Spinanga не иска да ми изпрати потвърждение за превод).

Банката каза, че няма превод към мен.

Значи някой мами тук и това е Спинанга.

Трябваше да им напиша имейл за това и досега никой не ми е отговорил.

Автоматичен превод:
1...25 26 27...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини