Моят върви от 14.06 и дори верификацията не е минала
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Виждам, че това става все по-трудно и по-трудно за вас да проверите. Написахте в чата на живо, че не можете да доставяте документи, защото не можете да ги качите?
Също така забелязах, че жалбата е напреднала и сега казиното трябва да отговори на нея, така че твърдо вярвам, че това ще внесе малко светлина в цялата тази ситуация и в крайна сметка тя ще бъде разрешена.
Ако има нещо ново не се колебайте да пишете.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Здравейте, даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите и виждам, че това не се е случило във вашия случай. Ето защо бих ви предложил да започнете, като отворите жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако проявявате интерес, можете да го отворите, като кликнете върху тази връзка. ⬅️
Въпреки това, тъй като чакахте повече от 2 седмици, казиното каза ли ви причината? Успяхте ли да потвърдите акаунта си? Играхте ли с някакъв бонус?
Кажи ми къде се намираш в твоята ситуация.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Направих депозит на 16.06, имах бонуси и го обърнах нормално, след това видях, че тегленията се бавят и понеже имах баланс ги отмених, за да изтегля възможно най-голяма сума. След това имаше грешка с метода на плащане и аз отново анулирах и след това отново изтеглих, оттогава всеки ден ми се подиграват с автоматични отговори и дори представител ми говори, сякаш искаше да ми каже, не ни зашеметявайте, има и по-лоши неща
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Е, ако не сте получили повече и продължавате да получавате едни и същи общи отговори, тогава ще пусна жалба на връзката, която споделих с вас в последния си отговор. В момента видях, че казиното има доста открити оплаквания и много играчи изпитват забавяне на тегленията, но в крайна сметка, въпреки че е минало доста време, казиното е платило на играчите досега.
Така че силно вярвам, че и в този случай ще е така и няма да имате повече проблеми.
Ако нещо се промени, уведомете ме.
Well, if you didn't get any further and you keep getting the same generic answers then I would open a complaint on the link I shared with you in my last reply. At the moment I've seen that the casino has quite a few open complaints and a lot of players are experiencing a delay in withdrawals, but eventually even though it's been quite a long time the casino has paid the players so far.
So I strongly believe that this will be the case in this instance as well and you will not have any further problems.
If anything changes, let me know.
Получихте ли актуализацията по имейл, както пише на екранната снимка, която изпратихте? Ако е така, какво беше съдържанието или какво ви казаха? Съжалявам, че чакате толкова дълго и че все още е невъзможно да се провери, ще изгубя търпение.
Но за съжаление не можем да направим нищо, освен да чакаме.
So did you get the update by email as it says on the screenshot you sent ? If so, what was the content or what did they tell you ? I'm sorry that you've been waiting so long and that it's still impossible to verify, I'd be losing patience.
But unfortunately there is nothing we can do but wait.
Трудно е да се повярва, че са имали толкова много заявки за теглене за един месец... Мисля, че всяко уважаващо себе си казино би решило този въпрос по друг начин, вместо да анулира тегленето след 10 дни поради техническа грешка, което прави време за изчакване за теглене по-дълго. Правилата на казиното гласят, че обработката на теглене отнема до 3 работни дни и ако играчът не спазва правилата, той незабавно се наказва... Няма справедливост xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Трудно е да се повярва, че са имали толкова много заявки за теглене за един месец... Мисля, че всяко уважаващо себе си казино би решило този въпрос по друг начин, вместо да анулира тегленето след 10 дни поради техническа грешка, което прави време за изчакване за теглене по-дълго. Правилата на казиното гласят, че обработката на теглене отнема до 3 работни дни и ако играчът не спазва правилата, той незабавно се наказва... Няма справедливост xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Да, разбирам какво казваш и мисля, че имаш право. Знаем обаче, че тегленията може да се забавят не само от казиното, но и от други фактори. Ето защо ние също така даваме на казината 14 дни, за да решат проблема и ако не го направят, съветваме играчите да се оплачат. Знам, че всеки вероятно би искал да получи парите по-рано и да не се налага да го подава, но понякога вероятно не е възможно. Както и да е, надявам се всички, които чакат, да си видят парите възможно най-скоро.
Yes, I understand what you are saying and I think you have a point. However, we know that withdrawals may be delayed not only by the casino but also by other factors. That's why we also give casinos 14 days to sort it out and if they don't, then we advise players to complain. I know that everyone would probably like to get the money sooner and not have to file one, but sometimes it's probably not possible. Anyway, I hope everyone who is waiting will see their money as soon as possible.
Може ли документите да им бъдат доставени отново или не? Последният път, когато го видях, беше проблем. Въпреки това вероятно не сте продължили напред и аз започвам да се притеснявам, но така или иначе жалбата е все още отворена и трябва да се надяваме, че може да бъде разрешена.
Can the documents be delivered to them again or not? Last time I saw it was a problem. Even so, you probably haven't moved on and I'm getting worried, but anyway the complaint is still open and we have to hope that it can be resolved.
Това вече пристигна, така че очевидно все още се проверява, вече не мога да качвам нищо!
This has now arrived, so it is apparently still being checked, I can't upload anything anymore!
diese kam jetzt auch an , also angeblich noch in Prüfung , kann ja auch nichts mehr hochladen!
Поисках потвърждение за превода и не искат да ми го пратят... Защото уж банката ми е виновна, че не съм получил парите. ИЗМАМА! И парите могат да се прехвърлят от други казина без никакви проблеми.
I asked for confirmation of the transfer and they don't want to send it to me... Because it's supposedly my bank's fault that I didn't receive the money. SCAM! And money can be transferred from other casinos without any problems.
Poprosiłem o potwierdzenie przelewu i nie chcą mi wysłać ... Bo niby z winy mojego banku nie otrzymałem pieniędzy. SCAM ! A z innych Kasyn bez problemu pieniądze przechodzą.
О, парите бяха изпратени? Мислех, че е отменен?
Oh, the money was sent? I thought it was cancelled?
Achso das Geld wurde gesendet? Dachte storniert?
Според тях те са били изпратени, но банката е анулирала превода и парите са им върнати.
Така че в крайна сметка не ги получих
According to them, they were sent but the bank canceled the transfer and the money was returned to them.
So in the end I didn't get them
Według nich były wysłane ale bank anulował przelew i pieniądze wróciły do nich.
Więc finalnie ich nie dostałem
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.